Mistä sais duudsoni-elämää dvd-sarjan biisilistat? Ja jos joku tietäis näistä mun huonoista ohjeista sen biisin, joka soi duudsoneiden 3. maailmankiertueen dvd:llä, kun jarno vetää maastopyörällä ojaan, jossa on lunta, ja lentää sarvien yli??? kiitos jo etukäteen!!! :D
Duudsonit!!!!!!!!!
The^Dudeson_-_-_-_
5
486
Vastaukset
- Anonyymi
Ketä enää oikeasti kiinnostaa duutsonit. Ei ketään tympeää tympeää. Tästäkö täytyy maksaa ylemaksu. Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
- Anonyymi
Ei yle näytä Duudsoneita. Jos ei miellytä, niin voit muuttaa Ranskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yle näytä Duudsoneita. Jos ei miellytä, niin voit muuttaa Ranskaan.
Sitä paitsi kirjoitus oli vuodelta 2007.
- Anonyymi
Duutsonit on aikansa eläneet. En ole moneen vuoteen katsonut. Miten tollasta ohjelmaa edes tehdään. Luulevat että ovat suosittuja mutta eeeeeeeiiiiiiiiiiii
- Anonyymi
Ruutsonit tuli taloon ja sillai ne pääsi valoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131403- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan21011Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9908Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86880Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15871- 32810
Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.57796T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44734