Mikä olisi parhain ihokarvojen poistomenetelmä? Tähän asti olen ajellut sääri- ja käsivarsikarvoja ladyshaverilla tai höylällä ja jollain aineella. Mietityttää vain sellainen, että jos höylää karvoja niin kasvaako ne runsaampina ja paksumpina takaisin? Kaverini väittivät niin. Eli mietinkin tässä, että pitäisikö alkaa käyttää vaikka kylmävahaliuskoja. Epilaattori tuntuu pelottavalta ja sen käytöstä jää kuulemma näppyjä ihoon.
Paras ihokarvojen poistomenetelmä?
3
1509
Vastaukset
- ellykkä
Olen sheivannut, käyttänyt voidetta, epiloinut ja käyttänyt kylmävahaliuskoja.
Epilointi sattui tajuttomasti eikä se poistanut läheskään kaikkia karvoja juurineen. Kylmävahaliuskoilla sain melko hyvää jälkeä eikä kipu ollut niin sietämätön. Mutta aikaa se vie ja karvat tulee parin viikon päästä takaisin. Ja välissä olen joutunut sheivaamaan koska se ei ole poistanut ihan joka ikistä karvaa.
Voide poisti hyvin, tietenkin väliaikaisesti kuten sheivaaminenkin.
Sheivaaminen vain on ollut omalla kohdallani kätevintä. Joka kerta suihkussa nopsaan höylää sellaiset kohdat jotka tuntuu karhealta. Ei maksa paljon mitään eikä varmasti satu. Ja kun itse en siedä alapääkarvoja niin turvallisinta on sheivata ne pois.
Mutta jos vaihtelua haluat, itse suosittelisin kokeilemaan kylmävahaliuskoja. Jos laastarin repäiseminen iholta tuntuu vaikealta, niin pyydä kaveriasi repaisemään liskat tai mene kosmetologille.- vastauksesta kiitollinen
alkoi kiinnostaa kylmävahaliuskat. mistä niitä saa? paljon maksaa?
- Kiki
Se mahda laser-epilointi olla, noi muut poistaa karvat maksimissaan kolmeksi viikoksi, laser-epilointi poistaa ne sadaksi vuodeksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961502
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän140944Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?58921- 85902
- 53816
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t260711Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,10710Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä338671Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk58664Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol74636