cambridge pussikeitot

innostunut59

Kokemuksia kenelläkään?
paljonko putosi paino? Missä ajassa?
Oliko kuurin aikana mitään mainittavaa?

11

6134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sivustaseuraaja

      Tunnen kolme jotka laihduttaa tuolla. Yhdellä isokokoisella lähti alussa 1kg päivässä joka on liian kova vauhti, toisella 20kg n. 4kk, Kolmas vasta aloittanut.

      • kiinnostus..

        mistä näitä keittoja saa? ihan tavallisesta kaupasta?


    • minulle pullukalle

      Elikkä,jauhepusseja saat oman alueesi campridge-konsultilta. Itse olen parhaillaan puhdas kuurilla(campridge).Jauheet saadaan vain kyseiseltä konsultilta. Siellä tehdään henk.koht. suunnitelma,punnitus ja täytetään terveyskortti,koska kuuri ei rajuuden vuoksi sovi kaikille.googleta campridge kuuri niin saat tietoa.sen voin sanoa että kilot karisee pikavauhtia ja nälkää ei ole!

      • jacqueline

        Niin tosiaan mulla on viides päivä noille "pirtelöillä" menossa ja väsyttää niin maan hirveästi :/ onneksi ei kesätyöt alkaneet vielä niin ehtiikin nukkua kaikki päivät, mutta aika kova hinta laihtumisesta että mitään ei jaksa tehdä. Tosiaan vettä pitäisi juoda väh. 3 litraa päivässä mihin en ole toistaiseksi kyennyt, siinä vika? Epäilyttää vaan kun niissä lappusissa mitä pussien mukana tuli kehotetaan liikkumaan niin ja näin paljon mutta mua pyörryttää hetki kun aamulla nousen ylös niin en uskalla lähteä lenkille etten tuuperru mihinkään pururadan reunaan.. Olipas positiivista :D kiloja on siis pudonnut kaksi tähän mennessä.


      • Asabella
        jacqueline kirjoitti:

        Niin tosiaan mulla on viides päivä noille "pirtelöillä" menossa ja väsyttää niin maan hirveästi :/ onneksi ei kesätyöt alkaneet vielä niin ehtiikin nukkua kaikki päivät, mutta aika kova hinta laihtumisesta että mitään ei jaksa tehdä. Tosiaan vettä pitäisi juoda väh. 3 litraa päivässä mihin en ole toistaiseksi kyennyt, siinä vika? Epäilyttää vaan kun niissä lappusissa mitä pussien mukana tuli kehotetaan liikkumaan niin ja näin paljon mutta mua pyörryttää hetki kun aamulla nousen ylös niin en uskalla lähteä lenkille etten tuuperru mihinkään pururadan reunaan.. Olipas positiivista :D kiloja on siis pudonnut kaksi tähän mennessä.

        Minä olen ollut ko. kuurilla kohta kaksi viikkoa, paitsi viikonloput olen vähän syönyt muutakin. Sama vika, mua väsyttää myös, tai lähinnä nukuttaa. Jaksan kyllä kohtuullisesti käydä ratsastamassa, mutta kävelylenkit tuntuvat raskailta.

        Juomisen olen ratkaissut niin, että olen ostanut Lidlistä halpaa (59 cnt/1,5 l pullo) kivennäisvettä ja juon joka päivä yhden töissä ja yhden kotona. Tavallista vettä en oikein saa alas niin paljon.

        Mutta kyllähän tässä laihtuu :)


      • kyllästynyt läskiin
        Asabella kirjoitti:

        Minä olen ollut ko. kuurilla kohta kaksi viikkoa, paitsi viikonloput olen vähän syönyt muutakin. Sama vika, mua väsyttää myös, tai lähinnä nukuttaa. Jaksan kyllä kohtuullisesti käydä ratsastamassa, mutta kävelylenkit tuntuvat raskailta.

        Juomisen olen ratkaissut niin, että olen ostanut Lidlistä halpaa (59 cnt/1,5 l pullo) kivennäisvettä ja juon joka päivä yhden töissä ja yhden kotona. Tavallista vettä en oikein saa alas niin paljon.

        Mutta kyllähän tässä laihtuu :)

        mietin vain että minkä ikäisille nuo sopiii? sopiiko niille ketkä on jo ihan täysin kehityneitä jne.
        itse haluasin kokeilla tuota kun en laihdu oikein millään tavalla vaikka olen mitä yrittänyt...
        olen ylipainoinen ja haluisin itseni lomakuntoon :)


      • Pirskatti_84
        kyllästynyt läskiin kirjoitti:

        mietin vain että minkä ikäisille nuo sopiii? sopiiko niille ketkä on jo ihan täysin kehityneitä jne.
        itse haluasin kokeilla tuota kun en laihdu oikein millään tavalla vaikka olen mitä yrittänyt...
        olen ylipainoinen ja haluisin itseni lomakuntoon :)

        Tämä kyllä sopii ihan kaikenikäisille. Tosin täysi-ikäinen pitää olla :)

        Lisätietoa löytyy http://www.cambridgekuuri.com


    • hoikka jo

      10 vk - 22kg

    • kyllä lähtee!

      Mutta tuleeko tuollaisen kuurin jälkeen kilot takaisin? Kuullostaa mahtavalta, että kiloja tippuu noin paljon noin lyhyessä ajassa.. mutta mutta. Miten ne kilot pysyy poissa kun palaa normaaliin ruokavalioon? Kuinka paljon liikutte tuon kuurin aikana? Entä paljonko noi ruuat maksaa suurinpiirtein?

      Kiitos vastauksista:)

      T. kevään aikana laihduttanut 11kg liikkumalla ja vähentämällä mässäilyä (ja vielä jatkuu)

      • Hoikka vieläkin

        Heippa

        Se riippuu vähän mikä sinun "normaali ruokavalio" on. Tottakai kilot tulee takaisin jos alat syömään samalla tavalla kuin millä ylipainon tähän asti olet kerännyt. Cambridge valmentajan kautta saat kaikki tarvittavat tiedot ja opetukset mikä oikeasti on normaali ruokavalio millä painonhallinta onnistuu. Itse tiputin 30 kiloa Cambridgella vuosi sitten ja painan yhä edelleen saman verran. Valmentajani on niin mukava että käyn häntä tapaamassa vieläkin kerran kuukaudessa ja aina sieltä lähtee viisaampana.

        Suosittelen ehdottomasti!


    • -10 kg nainen -79

      Olen ollut nyt CB-pusseilla reilu kolme viikkoa, pudotusta 10kg. Vielä on 30kg matkaa tavoitteeseen. Olen tasolla paasto plus. Tämä toimii. Ei ole nälkä ja kun muistaa juoda vettä, ei koske päähän. Olen valinnut vain hyviä makuja päivän eväiksi (minulle toimii pirtelöistä cappuccino, suklaa, mansikka, minttusuklaa, banaani ja vanilja, keitoista kana-sieni ja kasvis, myös puuroa syön silloin tällöin). Mittauksien mukaan paino on lähtenyt nesteistä ja ravasta. Lihasmassa pikkuriikkisen noussut. Minua mietityttää miten saan painon pysymään kun pääsen tavoitteeseen, mutta sitä varten ohjelma on olemassa. Sen avulla toivottavasti minäkin opin oikeat annoskoot. Terveellisen ruokailun osaa, mutta ne annoskoot... Hyvää kevättä kaikille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2860
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2420
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2200
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      2002
    5. 171
      1842
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1836
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1736
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe