Vuorotteluvapaa=usemmiten naistyöntekijöiden kiva etu.En ollenkaan sano sitä,että hyvin toimeentulevan miehen puoliso=vaimo,voi heitellä vapaalle vuodeksi,mutta.....useimmille miehille tämä ei ole mahdollista.Jostakin ne rahat on tultava.Vuorotteluvapaasta on tullut ikääntyvien reilusti rahaa tienaavien miesten puolisoiden tapa vetää henkeä.Ei siinäkään mitään pahaa,mutta....tää ns."tasa-arvo"???Äijät kuolee työn ääreen,no,mitä tässä voohkaamaan.So what.
jotenkin nyppii
8
2697
Vastaukset
- aika sentään
kun sitä ollaan niin miestä!!!! 44 vuoden aikana en ole miestä tarvinnu itseäni elättään, ihan olen tehnyt duunia ja pitänyt parit vuorottelut, ukko on kotona tehny sen minkä osaa, tyydyttänyt minut! Enempäähän ei mieheltä oikein heidän tasoon nähden vois toivoa!
- meillä ainakin
Kyllä meidän duunissa on miehetkin jääneet vuorotteluvapaalle. Sehän on ihmisten ihan oma asia.
- Älä räjähdä
Hei!
Kyllä tiedän miehiäkin, jotka käyttävät vuorotteluvapaata. Siis siitä tulee korvaus! Joka lasketaan palkasta. Yleensähän naisten palkat vaan ovat pienemmät.- olla tämä
valittelija ylemmänluokan rahan ahne pa..ka joka ei muusta välitäkään..pärjää sitä välillä vähemmälläkin. ihmiselämä on lyhyt, käyttäkää aikanne järkevästi eikä raha-ajatuksella!
- Vapaalla
olla tämä kirjoitti:
valittelija ylemmänluokan rahan ahne pa..ka joka ei muusta välitäkään..pärjää sitä välillä vähemmälläkin. ihmiselämä on lyhyt, käyttäkää aikanne järkevästi eikä raha-ajatuksella!
Juuri aloitin vuoden mittaisen vapaan. Emme lyhennä lainoja tänä aikana, joten taloudellisesti ei pitäisi olla kovin tiukkaa.
Mies 36 v.
- Vuorotellaan vaan
Sun kirjoituksessa oli yksi tärkeä pointti "ikääntyvien". Katsos, jos on ensin nuoruudessaan perustanut perheen (nainenhan sitä kait useimmiten on paksuna, synnyttää ja vielä hoitaakin lapsia vuosikausia työnsä lisäksi vai mitä?)ja ensivuodet pienillä palkoilla kituuttanut vailla omaa aikaa ja omaa rahaakaan (rahat tuli ja meni), niin onko se nyt ihan hirrrrveeetä, jos on sitten vuosien jälkeen saanut taloutensa sille tolalle kimpassa miehensä kanssa, että vaimo voi vähän vetää henkeä ennenkuin ovesta alkaa lappamaan lapsenlapsia hoidettavaksi jne.
- täti
Olen huonotuloinen, yksinasuva, mitään etuja saamaton nainen, ja nautin kovasti elostani vuorotteluvapaalla. Olin ajanut itseni ihan piippuun töissä, joten oman terveyteni takia tähän ryhdyin. Rahaa on nyt niukasti, mutta elämän muita iloja kuten aikaa ystävien tapaamiseen runsaasti. Olen kerrankin saanut levätä kunnolla. Kohta jo palaan töihin, ja sekin tuntuu hyvältä, tällaisesta rentoutuneesta ihmisestä.
- työnteon ihannointi
Mä ainaski käytän kaikki maholliset vapaat, mitä vaan irtoo lakien puitteissa töistä, kun sattuu olemaan hyväpalkkainen mies ja muutakin rahantuloa. Mitä ihmettä sitä koko elämäänsä jollekin "työn alttarille" uhraa, sinne kun uhraat kaikkesi, tulet yhtäkkiä huomaamaankin, että kuolet ennenaikojasi tai joku juoppo perii omaisuutesi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220