jotenkin nyppii

rähähdysvaara

Vuorotteluvapaa=usemmiten naistyöntekijöiden kiva etu.En ollenkaan sano sitä,että hyvin toimeentulevan miehen puoliso=vaimo,voi heitellä vapaalle vuodeksi,mutta.....useimmille miehille tämä ei ole mahdollista.Jostakin ne rahat on tultava.Vuorotteluvapaasta on tullut ikääntyvien reilusti rahaa tienaavien miesten puolisoiden tapa vetää henkeä.Ei siinäkään mitään pahaa,mutta....tää ns."tasa-arvo"???Äijät kuolee työn ääreen,no,mitä tässä voohkaamaan.So what.

8

2751

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika sentään

kun sitä ollaan niin miestä!!!! 44 vuoden aikana en ole miestä tarvinnu itseäni elättään, ihan olen tehnyt duunia ja pitänyt parit vuorottelut, ukko on kotona tehny sen minkä osaa, tyydyttänyt minut! Enempäähän ei mieheltä oikein heidän tasoon nähden vois toivoa!

• meillä ainakin

Kyllä meidän duunissa on miehetkin jääneet vuorotteluvapaalle. Sehän on ihmisten ihan oma asia.

• Älä räjähdä

Hei!
      Kyllä tiedän miehiäkin, jotka käyttävät vuorotteluvapaata. Siis siitä tulee korvaus! Joka lasketaan palkasta. Yleensähän naisten palkat vaan ovat pienemmät.

• olla tämä

valittelija ylemmänluokan rahan ahne pa..ka joka ei muusta välitäkään..pärjää sitä välillä vähemmälläkin. ihmiselämä on lyhyt, käyttäkää aikanne järkevästi eikä raha-ajatuksella!

• Vapaalla
        olla tämä kirjoitti:

valittelija ylemmänluokan rahan ahne pa..ka joka ei muusta välitäkään..pärjää sitä välillä vähemmälläkin. ihmiselämä on lyhyt, käyttäkää aikanne järkevästi eikä raha-ajatuksella!

Juuri aloitin vuoden mittaisen vapaan. Emme lyhennä lainoja tänä aikana, joten taloudellisesti ei pitäisi olla kovin tiukkaa.

Mies 36 v.

• Vuorotellaan vaan

Sun kirjoituksessa oli yksi tärkeä pointti "ikääntyvien". Katsos, jos on ensin nuoruudessaan perustanut perheen (nainenhan sitä kait useimmiten on paksuna, synnyttää ja vielä hoitaakin lapsia vuosikausia työnsä lisäksi vai mitä?)ja ensivuodet pienillä palkoilla kituuttanut vailla omaa aikaa ja omaa rahaakaan (rahat tuli ja meni), niin onko se nyt ihan hirrrrveeetä, jos on sitten vuosien jälkeen saanut taloutensa sille tolalle kimpassa miehensä kanssa, että vaimo voi vähän vetää henkeä ennenkuin ovesta alkaa lappamaan lapsenlapsia hoidettavaksi jne.

• täti

Olen huonotuloinen, yksinasuva, mitään etuja saamaton nainen, ja nautin kovasti elostani vuorotteluvapaalla. Olin ajanut itseni ihan piippuun töissä, joten oman terveyteni takia tähän ryhdyin. Rahaa on nyt niukasti, mutta elämän muita iloja kuten aikaa ystävien tapaamiseen runsaasti. Olen kerrankin saanut levätä kunnolla. Kohta jo palaan töihin, ja sekin tuntuu hyvältä, tällaisesta rentoutuneesta ihmisestä.

• työnteon ihannointi

Mä ainaski käytän kaikki maholliset vapaat, mitä vaan irtoo lakien puitteissa töistä, kun sattuu olemaan hyväpalkkainen mies ja muutakin rahantuloa. Mitä ihmettä sitä koko elämäänsä jollekin "työn alttarille" uhraa, sinne kun uhraat kaikkesi, tulet yhtäkkiä huomaamaankin, että kuolet ennenaikojasi tai joku juoppo perii omaisuutesi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      52
      1070
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      113
      994
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      51
      982
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      874
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      89
      816
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      4
      684
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      25
      637
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      190
      633
    9. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73
      607
    10. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      57