Tuotantotyöntekijä

Työtön

Mitä tuotantotyöntekijä tekee ja paljonko saa palkkaa? Olen työtön, mut kaverini joka on kai joku pikkupomo yhes isos tehtaassa sano et se voi yrittää järkkää mulle tommosen homman jos kiinnostaa.. No totta kai kiinnostaa ku vaan tietäs onko homma hyvä.

7

15470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kate

Tuotantotyöntekijän tehtäväthän riippuvat suuresti siitä minkä alan tehtaasta on kysymys. Hommahan voi olla alasta riippuen kaikkea mahdollista ruhojen käsittelystä valvomotyöskentelyyn. Paperitehtaalla on parhaat palkat ja TEVAKE -puolella alhaisimmat. Tarkenna vähän kysymystäsi.

• asioista perillä

Korjaus edelliseen, parhaat liksat on ihan tilastojenkin mukaan öljynjalostamon tuotannossa.

• Rane55
    • sdklfsdkfjkjsfdkl

Jos sama työpaikka hakee jatkuvasti vähän väliä uusia tuotantotyöntekijöitä, vältä paikkaa koska siellä on jotain vialla. Joko työ on vittumaista tai työolosuhteet tai palkka ala-arvoinen.
      Hyvien työpaikkojen ei tarvitse ilmoitella työpaikoista.

• VastausLöytyyVasemmalta

Ei se paikka välttämättä ole huono, vaikka sinne olisikin halua yhtenään. Saattaa olla, että kyseessä on eräänlainen sisäänpääsy "virka", jossa tarkoitus on osoittaa kykynsä ja sen jälkeen pääsee toisaalle. Onko kyseessä tuollainen paikka en tiedä.

• mielipide------

Juurikin näin.
        Työpaikat joihin on jatkuvasti haku päällä säännöllisin välein kertoo että siellä on luultavasti kaikki asiat perseellään aina palkkauksesta työolosuhteisiin ja johtamiseen saakka, monesti ovat vielä vuokrafirmojen riistopaikkoja joten etsivät vain halpatyöntekijää jostavoi puristaa kaiken irti ja kun duunari väsyy vaihdetaan ukkoa lennossa.

En suosittele kellekkään, sen ymmärttää kun sen itse kokee, mutta silloin menee kaikki työhalut lopullisesti ja ikuisesti.

Kiertäkää kaukaa vuokrafirmat ja paskaduunit.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7044
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3384
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2163
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2117
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe