Mitä tuotantotyöntekijä tekee ja paljonko saa palkkaa? Olen työtön, mut kaverini joka on kai joku pikkupomo yhes isos tehtaassa sano et se voi yrittää järkkää mulle tommosen homman jos kiinnostaa.. No totta kai kiinnostaa ku vaan tietäs onko homma hyvä.
Tuotantotyöntekijä
7
15354
Vastaukset
- Kate
Tuotantotyöntekijän tehtäväthän riippuvat suuresti siitä minkä alan tehtaasta on kysymys. Hommahan voi olla alasta riippuen kaikkea mahdollista ruhojen käsittelystä valvomotyöskentelyyn. Paperitehtaalla on parhaat palkat ja TEVAKE -puolella alhaisimmat. Tarkenna vähän kysymystäsi.
- asioista perillä
Korjaus edelliseen, parhaat liksat on ihan tilastojenkin mukaan öljynjalostamon tuotannossa.
- Rane55
Juurikin se tehtaan ala merkitsee. Kannattaa lukea noita TES hommia läpi.
Tässä https://www.ukkowork.fi/tyopaikat/avoin-tyopaikka-tuotantotyontekija-fescon-oy/ työpaikassa käytetään Rakennustuoteteollisuuden TESiä. - sdklfsdkfjkjsfdkl
Jos sama työpaikka hakee jatkuvasti vähän väliä uusia tuotantotyöntekijöitä, vältä paikkaa koska siellä on jotain vialla. Joko työ on vittumaista tai työolosuhteet tai palkka ala-arvoinen.
Hyvien työpaikkojen ei tarvitse ilmoitella työpaikoista.- VastausLöytyyVasemmalta
Ei se paikka välttämättä ole huono, vaikka sinne olisikin halua yhtenään. Saattaa olla, että kyseessä on eräänlainen sisäänpääsy "virka", jossa tarkoitus on osoittaa kykynsä ja sen jälkeen pääsee toisaalle. Onko kyseessä tuollainen paikka en tiedä.
- mielipide------
Juurikin näin.
Työpaikat joihin on jatkuvasti haku päällä säännöllisin välein kertoo että siellä on luultavasti kaikki asiat perseellään aina palkkauksesta työolosuhteisiin ja johtamiseen saakka, monesti ovat vielä vuokrafirmojen riistopaikkoja joten etsivät vain halpatyöntekijää jostavoi puristaa kaiken irti ja kun duunari väsyy vaihdetaan ukkoa lennossa.
En suosittele kellekkään, sen ymmärttää kun sen itse kokee, mutta silloin menee kaikki työhalut lopullisesti ja ikuisesti.
Kiertäkää kaukaa vuokrafirmat ja paskaduunit.
- Anonyymi
Täällä on Lasinjalostusalan TES : https://www.ukkowork.fi/tyopaikat/avoin-tyopaikka-tuotantotyontekijoita-lasiliiri-oy/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3542834Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201559Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481380Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan151078Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa571007Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta28978En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm82943- 80918
Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149908Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205849