Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Nainen lesboili!

joopa joo

Tapasin mukavan naimisissa olevan naisen ja aloimme seurustella tietäen kyllä että hän haluaisi kokeilla millaista olisi olla myös tytön kanssa. No, nyt se sitten oli kokeillut sitä ja kertoi jälkikäteen kokemuksestaan, ja minä kun ajattelin että jos on jonkun kanssa just aloitettu suhde niin ei sitä sit heti lähdetä fantasioita toteuttelemaan ! Mutta ilmeisesti minä en ollut sen kummaisempi fantasia hänelle.......

2

975

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmm

      nainen ilmeisesti käytti sinua vipuna päästä irroittelemaan omasta suhteesta ja sitten toteutti haaveitaan enemmänkin....

    • Anonyymi

      Vaimolla oli tyttöjen ilta tuli sairaaksi, sanoin minun pitää viedä tavaroita sinne, aioi soittaa sinne sain osoiteen mökki näkyi ja kaksi naista terassilla ajoin pihaan tytöt juoksi ja sanoi ei kun sisälle. kannoin tavaroita sisään keittiöön katsoin kasi tyttö suuteli keskenään nämä kaksi oli kaverina keittiössä. Tulivat viereen ja hyväilivät sanoin sot sot, nauroivat vaimosi käski niin. katsoin naisia kun suutelivat ja alkoivat riisuun toisia katsoin kuinka halusivat tytöt hyväli samalla toinen kuiskasi tuohan vastaa sinuun ja hyväili kalua. Sanoin miksi mun vaimo halusi niin sanoi katso se välillä tykkää naisita kuten me. tytöt suuteli, olemme naimisissa kaikki. toinen tytöistä laskeutu ja otti kalun esille huudahti Sirkan oma ja imaisi ja jatkoi. Sanoin nytkö toinen suuteli kielareita nyt nyt ja veivät parin viereen makasin sohvalla vieressä molemmat naiset imi kalua ja jatkoivat keskenään toinen nuorista tuli alasti ja istui päälle kuiskas kuskille boonus nousi ja istui sisäänsä pillu olimärkä toinen tuli taakse ja nuoli tytön pyllyä laskeutu ja nuoli palleja ja pillua sanoi toiselle olet ihan kiimassa senkin kiimapillu tyttö rakasteli hiljaa kuiskasi saat minut olet kova ja iso yritin estää tyttö vain nai laskin sisään tyttö nousi ja toinen nuoli pillusta spermat. Saattelivat ovelle suukottivat sanoivat älä ole vihainen vaimollesi sanoin en ole.
      Kotona vaimo oli pedissä kuumeessa, sanoi sait kuulema maksun kuljetuksesta sanoin sain toivottavasti pääset seuraavalla kerralla vaimo halasi , olet rakas.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe