Menetin elämäni rakkauden eilen...olimme kolme vuotta seurustelleet. Elin onnellisena, mutta kaikki olikin valhetta. Mies jäi kiinni muista suhteista selkäni takana...mikään ei koskaan ole tuntunut yhtä pahalta, tuntuu ettei tätä tuskaa poista mikään!
En tiedä miten jatkaisin elämää!
Tää mies minut jätti, rakastan häntä niin paljon että en olisi silti halunnut menettää häntä, sitä on vaan niin kiinni toisessa.
Tämä mies sanoi tunteiden kuolleen jne.
En tiedä miten jatkaa eteenpäin, elän toiveessa että palaamme vielä yhteen...miten selvitä erosta??
Hän tuntui juuri siltä "oikealta", tuntuu etten enää koskaan tahdo miestä elämääni!
Tuntuu että haavat ei parane koskaan!
Kertokaa neuvoja, miten elää elämää eteenpäin???
Itkettää vain kokoajan....
Menetetty rakkaus
23
2874
Vastaukset
- toivoien
Kerro lisää,,miten sait sen tietää?kysyitkö itse vai kertoiko joku? Etkö osannut epäillä aikaisemmin yhtään?
Voimia sinulle ja hymyile läpi kyynelten:)- yksi pettynyt
Mulla on yksi hyvä ennustaja ystävänä joka rupesi sanomaan et usko vain et on jätkällä muitakin yrittäjä kun on .selän takana kävi en yhtää, osannut Aavistaa, kun olin niin rakastunut.en kummastakaan osNnut epäillä.niin ovelia ovat siat.niin ja nytkin kun joskus käyn tansseissa, niin on alvariinsa ukko miehet mukaan tuppautumassa.et eikö piruille yksi nainen riitä.sit valehdellaan vielä et en minä ole varattu, ja naiset uskoo.mitä vain mut kyl ne asiat vieläkin kirveltävät sielua.et olis voinnut toimia toisin pettynyt.
- yksi pettynyt22
Hei enkä osannut epäillä yhtään, niin hyvin osasivat peittää asian.mut nythän minä olen haukkunut heidät molemmat teksti viesteillä vieläkin pataluhaksi yn muilla nimityksillä eiks olekkin oikein.mut se on vain jännää et olen yrittänyt olla muiden ka ne muut ei tunnukkaan miltään.en kylläkään osaa olla muiden ka olen yrittänyt.kokajan mitin vain heitä.aika outou valkka ajadta onkin 30v yli jo.ei tahdo vain unohtua.en tiedä kummanko valitsisinkaan jos he tulisvat mun oven taa.sitähän ei tapahdu sillä ei tule kumpikaan .sen verran taju jotain ja heillä on jo omat seuralaiset.mut minä vain elättelen vielä toiveita.
- 0405900776
yksi pettynyt22 kirjoitti:
Hei enkä osannut epäillä yhtään, niin hyvin osasivat peittää asian.mut nythän minä olen haukkunut heidät molemmat teksti viesteillä vieläkin pataluhaksi yn muilla nimityksillä eiks olekkin oikein.mut se on vain jännää et olen yrittänyt olla muiden ka ne muut ei tunnukkaan miltään.en kylläkään osaa olla muiden ka olen yrittänyt.kokajan mitin vain heitä.aika outou valkka ajadta onkin 30v yli jo.ei tahdo vain unohtua.en tiedä kummanko valitsisinkaan jos he tulisvat mun oven taa.sitähän ei tapahdu sillä ei tule kumpikaan .sen verran taju jotain ja heillä on jo omat seuralaiset.mut minä vain elättelen vielä toiveita.
Hei kun kirjoitin nim.merkillä, yksin pettynyt, nyt olen saanut vasta asiat, selville.näistä kahdesta miehestä .Ja nyt mä vasta pääsen heistä yli.Olen saannut asioita selville.Ompa mennyt 10vuotta saioita jahkaessa ja vain heitä mittiessä ja nyt se loppuu.Onneksi mut miksi mä en halunnut tunnistaa sitä asiiaa et heillä o naiset.En vain hallut päästä heistää heistä irti , mut nyt riiti, haukuin heidät vielä lyttyyn, ja nyt mä rupeen katselemaan muita.Ja kiitos teille kaikille vastauksista vaikka mulla meni näin kaun, tajutakseen.lElämä hymyilee vielä mullekkin Olkaa naiset varovaisia, miehet pettää, paljon ottakaa tarkkaan selväää.
- Aviossa
Eihän ihme jos tunteet kuolee, kun selän takana hässitään toisia. Sellaisen ihmisen on pakkokin kuolettaa tunteensa, niin liero ei pysty edes katsomaan itseään silmiin.
Vaikka nyt olet masentunut ja luopumisen tuska suuri, sittenkin kehotan sinua ajattelemaan että tuo mies ei ole sinua varten. Hän ei koskaan voi enää luoda hyvää parisuhdetta. Kun tuon tempun tekee kerran, sen takuulla tekee toistekin. Et kai sentään haluaisi kokea tuota samaa yhä uudestaan ja uudestaan?
Tiedän itsekin todella ihania naisia jotka ovat yksin. Ihmetyttää miksi he ovat yksin vielä. Syy löytyy noista lieroista miehistä, jotka pettävät, pilaavat toisen elämän ja pilaavat itsensä. Jos nyt alat elämään omaa elämääsi, yrität käydä asian läpi ja suuntaudut harrastuksiin, ystäviin jne. toivon sinun tulevaan ajatuksiin jossa pystyisit sanomaan "ei" tuolle miehelle, vaikka hän konttaisi luoksesi. Tuollaisen kanssa ihan tosissaan valuu elämä hukkaan.
Sinua varten on kyllä mies. Pitää odottaa ja löytää se.- tyhjät vuodet
Olen samaa mieltä, lierot miehet tuhoavat monen hyvän naisen elämän. Niin paljon on täysin tunteettomia toisen elämän hyväksikäyttäjiä.
- Heidi
Ainut mitä tarvitset on aika. Unohda miehet. Joku paljon parempi kävelee sinua vastaan vielä joskus jossain... mutta älä jää odottamaan sitä vaan anna elämän viedä eteenpäin, päivä kerrallaan. Minäkin sain pakit eilen elämäni rakkaudelta, mutta asiaa ja elämää on ajateltava eteenpäin. Meressä riittää kaloja, vaikka pitkän aikaa tulee tuntumaan todella pahalta. Mutta älä itke hänen peräänsä jos hän teki tuollaista sinulle, silloin se ei ole niiden kyynelien arvoista ei todellakaan. Hän tuntui varmasti siltä oikealta mutta hän ei sitä ole, jos teki tuollaista selkäsi takana.
Voimia sinulle, elämä voittaa vielä joskus! Anna aikaa itsellesi!- surullinen =(
Asia tuli, kun satuin puhelinta tsekkaan...joka tietysti on kiellettyä, mutta joskus on selvitettävä totuus keinolla millä hyvänsä!
Kunpa tästä vielä jonain pv:nä selviäis... - Elisa
surullinen =( kirjoitti:
Asia tuli, kun satuin puhelinta tsekkaan...joka tietysti on kiellettyä, mutta joskus on selvitettävä totuus keinolla millä hyvänsä!
Kunpa tästä vielä jonain pv:nä selviäis...Se tuntuu todella pahalle, ei osaa edes kuvailla miten pahalle. Itse itkin exäni perään vuoden, olin vihainen, katkera, välillä halusin hänet takaisin, lupasin ihan mitä vaan saadakseni hänet takaisin. Tie on erittäinen tuskallinen mutta se on mentävä läpi.Muuta vaihtoehtoa ei ole, omaa elämää on kuitenkin jatkettava. Itke, sure ja käsittele asiaa. Anna itsellesi aikaa.Sinulla ei ole kiire yhtään mihinkään. Haavat paranee.Paljon voimia ja jaksamista sinulle!!! =)
- menetty rakkaus
Pää pystyyn vaan älä anna tunteillesi
valtaa,vaikka rakastaisit häntä.Jos
saisitkin hänet takaisin voisitko enää
luottaa häneen?uskoisitko häneen?
Meitä on moneksi,mutta jos minä olisin
sinä en ajattelisi enään häntä,vaan
näyttäisin ettei hän merkitse minulle
mitään.On niitä hyviäkin miehiä joka
odottaa sinua jossain.Anna itsellesi
aikaa,selvitä ajatuksesi kesäkin on
tulossa.Tiedän miten se koskee tosi
kipeää tekee,mutta selvisin siitä enkä
ajattele häntä.Pystyn puhuun siitä
eikä tee enään kipeää.Kyllä se aurinko
paistaa sinunkin risukasaan vielä saat
nähdä.Toivon sinulle hyvää kevään jat-
koa ja kesän odotusta. - mies82r.e
Rakastamani ihminen on ihastunut toiseen... jos toisen kerran kolmen kuukauden aikana. Meillä on kaksi ihanaa lasta enkä haluaisi millään särkeä heidän sydäntään uudestaan juuri kun kaikki alkoi näyttämään paremmalta. Mua sattuu niin paljon ja niin syvälle etten tätä tuskaa voi sanoiksi pukea. Miksi minulle käy näin. Rakastan niiiiiin paljon sitä ihmistä.
Hän vain murskasi sydämmeni. - SydämenSärkiä
Mä taas oon murskannu yhden miehen sydämmen. Siitä on jo kylläkin vuosi aikaa mutta tää vuosi on kyl ollu meiän välillä vähä kummalinen. Aluks kun me tutustuttiin oltiin tosi läheisii jaihan kavereita vaan, mutta se rupes eteneen siitä pikku hiljaa ja sit kun se oli mun luona yötä me maattiin sängyssä ja juteltiin ja lähennyttiin vaan koko aika ja sitten se kysyy että ollaanko me mun mielestä yhdessä ja sanoin että en oikee tiä ja sit se kysy et haluisinko mä edes ja sanoin että en oikee tiä ku mua pelottaa että sit kun me ei enää oltaiskaan yhessä ni oltaisko me ees kavereita meinaan en haluis menettää sitä. mut nyt mä vasta oonkin menettäny. sit myöhemmin se kysy taas ja sanoin joo. aamulla ke herättiin mä en enää tiänny mitä pitäis ajatella kun mua rupes kaduttaan. mä en oikeesti tiä mikä mulle tuli sitä ihmistä kun mä sinä iltana rakastin enemmän kun ketään koskaan ja se mua niin mietn aamulla voi olla jo täysin eri mieltä. sit mä sanoin sille että en mä sittenkään tiä ja kyselin kyllä etonko se nyt kauheen vihanen, mutta sanoi kyllä et ei ja että hyvä kun sanoin suoraan. pari päivää myöhemmin kun meidän piti puhua asiasta sanoin vaan että ei kai tässä nyt oo mitään puhuttavaa ja siitä se alkoi. mä rupesin oleen sille tosi ilkee mua vaan rupes ällötään se koko ihminen vaikka juuri olin rakastanut sitä yli kaiken. aina liikuttiin samoissa kaveriporukoissa mutta sitten en enää ollu ees koko porukassa ainakaan puoleen vuoteen ja sit rupesin taas oleen nitten kanssa ja oltiin hyvii kavereita. ja nyt vuotta myöhemmin mä vitun idiootti tajuan vasat että loukkasin sitä niin pahasti. enään sillä ei oo mua ikävä, mutta nyt mä joka ilta mietin et tää kaikki on MUN omaa syytä ja mä oon rakastunu siihen uudestaan enkä voi olla miettimättä sitä jasit miten paskamaisen tempun mä tein elämäni ihmiselle... kai tää on mulle ihan oikein kun loukkasin sitä niin pahasti. sanokaa ihmiset että oonko mä ihan sika? tiän kyllä jo vastauksen mutta haluisin kuulla teidänkin mielipiteitä??
- yksi pettynyt
Hei mulle kävi samalla tavalla
- yksin pettänyt
Jatkoa ja mä muist
Aaa
Muistan nämä kAksi miestä lopun ikääni.nuorena.olin hyvin rakastunut heihin eri aikaan tietenkin
Olin tämän ekan ka 2kk ja arvelin jo heti et on muita? Mä odotin jopa kosmista.hän jätti sit mut ja mä löysin tämän toisen kohta heti työpaikalla
Ja sit törmättiin lavalla.tämän toisen kuoli 3v mut tämähän epeli oli kun valehteli ikänsä ajattele ei mä olin 19v ja hän vasta17v ja tärppäsi melkein heti.odotin olin ai aivan sekaisin asiasta.ja mä olisin halunnut pitää tämä lapsen mut jätkä pakotti aborttiin.no mä tein sen abortin sit kun hän sanoi ettei oleville valmis.isäksi.olin hajallanimä surin asiasta ja vieläkin
NNLKXJOÖGUKÄIFGIK
Miestä
AA
K
Lklhijfygglnm.mgycvbbvjmnlnn
ä kAksi miestä lopun
Eyylhkg
starttia onki yli 30v.
Jatkoa mun elämäsisäni kun oli kaksi miestä nuorena.alle 20ja kumpikin jätti ja vielä hAikaile heidän perään.eiks ole aika vaikeeta.
Olin niin rakAstunut heihin en tietenkään ollut yhtä aikaa.tapasi heidät työpaikalla.mutta sitten sattumalta lavoilla.tämän ekan kanssa en menny sänkyyn asti en harrastanut sitä silljjjj ja ekan kanssani 2kk arvelin jo silloin et tällä oli muitakin.ja se loppui sit ykskaks.löysin tämän tois
I
jatkoa - yksin pettänyt
JatkoA ja mä muistan nämä kAksi miestä lopun elämäni.eri aikaan tietenkin.olin silloin 19vr
Rakastuin heihin.arvelin heti silloinkin et oN muitakin kun asuttiin etupuolella kaupunkia.helppoahan se oli en ruvennut käyttämään.en ollutkaan vielä ollut seksi asioissa kun säästin itseni hääyöhön.mut niin ei käynytkään.ekan ka loppui sit tapasin tämän toisen , ja tähän valehteli ikänsä mulle en osannut epäillä mitään.kun olin niin rakastunut ja si kohta heti tärppäsi.tulin raskaaksi.olin neuvoton.varmaankin sokissa koska suostuin aborttiin.kun en tiennyt mitä tehdä.suren asiaa vieläkin.olen pitänyt.asiaa vain sisälläni.n
Nyt sit vieläkin haikaile heidän perään haukun heidät teksti viesteillä aika usein mitä teitte.olen haaveillut heistä vieläkin välillä olen juonut suruni kaipaan heitä.p
Ja
Jää
Muistan nämä kAksi miestä lopun ikääni.nuorena.olin hyvin rakastunut heihin eri aikaan tietenkin
Olin tämän ekan ka 2kk ja arvelin jo heti et on muita? Mä odotin jopa kosmista.hän jätti sit mut ja mä löysin tämän toisen kohta heti työpaikalla
Ja sit törmättiin lavalla.tämän toisen kuoli 3v mut tämähän epeli oli kun valehteli ikänsä ajattele ei mä olin 19v ja hän vasta17v ja tärppäsi melkein heti.odotin olin ai aivan sekaisin asiasta.ja mä olisin halunnut pitää tämä lapsen mut jätkä pakotti aborttiin.no mä tein sen abortin sit kun hän sanoi ettei oleville valmis.isäksi.olin hajallanimä surin asiasta ja vieläkin
NNLKXJOÖGUKÄIFGIK
Miestä
AA
K
Lklhijfygglnm.mgycvbbvjmnlnn
ä kAksi miestä lopun
Eyylhkg
starttia onki yli 30v.
Jatkoa mun elämäsisäni kun oli kaksi miestä nuorena.alle 20ja kumpikin jätti ja vielä hAikaile heidän perään.eiks ole aika vaikeeta.
Olin niin rakAstunut heihin en tietenkään ollut yhtä aikaa.tapasi heidät työpaikalla.mutta sitten sattumalta lavoilla.tämän ekan kanssa en menny sänkyyn asti en harrastanut sitä silljjjj ja ekan kanssani 2kk arvelin jo silloin et tällä oli muitakin.ja se loppui sit ykskaks.löysin tämän tois
I
jatkoa - yksin pettynyt
Hei mä olen edelleenkin heihin ihastunut.olen laittanut usein heille viestiä et haluan heidät takaisi.mut en kuitenkaan tiedä haluanko heitä.mä en taho päästä heistä irti.vaikka ajasta onki yly3ov aikaa eikö olekkin hullua.just äskenki laitoi sille toiselle viestiä.et haluan unohtaa mut miten.tiedän et näillä on toiset.ollut jo pitemmän ajan.nämä vai pyörivät mun mielessäni, mitä teen.olen yrittänyt katsella muita mut ei kiinnosta.rakastan heitä vieläkin, ja vaikka tiedän et heillä on tälläkin hetkellä ne lähettyvillä, ajattelen heitä.mikä muarriivaa.etten voi heitä unohtaa, ja mikään toinen mies ei tunnu miltään.mitä teen en unohda heitä.
- yksin pettynyt
Hei mä olen edelleenkin heihin ihastunut.olen laittanut usein heille viestiä et haluan heidät takaisi.mut en kuitenkaan tiedä haluanko heitä.mä en taho päästä heistä irti.vaikka ajasta onki yly3ov aikaa eikö olekkin hullua.just äskenki laitoi sille toiselle viestiä.et haluan unohtaa mut miten.tiedän et näillä on toiset.ollut jo pitemmän ajan.nämä vai pyörivät mun mielessäni, mitä teen.olen yrittänyt katsella muita mut ei kiinnosta.rakastan heitä vieläkin, ja vaikka tiedän et heillä on tälläkin hetkellä ne lähettyvillä, ajattelen heitä.mikä muarriivaa.etten voi heitä unohtaa, ja mikään toinen mies ei tunnu miltään.mitä teen en unohda heitä.
- fffdsssdfg
Nyt sinun pitäisi vaan saada jotain muutakin ajateltavaa elämääsi, ettei päivät mene sängyssä maatessa ja itkiessä silmiä umpeen :/ toivottavasti sinulla on läheisiä, joiden olkapäähän nojautua. Olo voi tuntua hyvin sietämättömältä nyt, mutta usko vaan, että kyllä se siitä helpottaa ajan kanssa. Siihen voi mennä vuosikin, ylikin, mutta se helpottaa kyllä. Tärkeintä on, että ymmärrät ettei vika ollut sinussa, vaan mies oli julma, raukkamainen, tunteeton poikanen, joka ei ansaitse rakkauttasi. Toivottavasti et tee sitä virhettä, että ottaisit häntä enää takaisin, jos tulisi ovellesi kolkuttamaan. Sama touhu jatkuisi aivan taatusti.
- yksi pettynyt
Ajattele ajasta on jo 30v eikä vai unohdu mitä teen.
- yksi pettynyt
Kun he pyörivät vain koko ajan mielessä.vaikka ajasta onkin jo yli 30v eiks olenkin aika erilaista olen juonut tässä välillä unohtaakseksen heidät mut eikö muassa joku vika kun takerru heihin vaikka tiedän mitä he ovat.rAkastan heitä vieläkin.miksi.olen ollut muidenkin ka ja enkun loppuvAt ajattele sit heti heitä.olisi halunnut naimisiin, jommankumman kumman ka aikoinani.
- yksi pettynyt
yksi pettynyt kirjoitti:
Kun he pyörivät vain koko ajan mielessä.vaikka ajasta onkin jo yli 30v eiks olenkin aika erilaista olen juonut tässä välillä unohtaakseksen heidät mut eikö muassa joku vika kun takerru heihin vaikka tiedän mitä he ovat.rAkastan heitä vieläkin.miksi.olen ollut muidenkin ka ja enkun loppuvAt ajattele sit heti heitä.olisi halunnut naimisiin, jommankumman kumman ka aikoinani.
Ajatelkaa ja vasta sain tietää et on joku tällä toisella.8v jälkeen, laitoin tekstiviestillä, ja haukuin hänet tyystin8v.eikö ollutkin ihan oikein.ja sit kuitenkin ämmä vastas puhelimeen ja luki nämä viestit.onko oikein et ämmä lukee viesti jätkästä ei ole mihinkään eikö vain.nyt sitä pääsen tuomisesta tyypistä yli.eikö olenkin heikko jätkä.helpottaa.mutta kun ajattele miten pitkä on ajasta kuin 30v mut mun on jatkettava elämää.näin kävi näitten miesten kohtalo unohdan heidät.y
- Ei ollut ei
Hän ei ole ollut elämäsi rakkaus, jos on sinua pettänyt. Asia on nyt vain näin.
- ..........
..................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama897448Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1176179Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1584314Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?393022Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2282951Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.782866Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta882577Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl902318- 1862239
Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh151777