Hieman esimakua:
1. Far Cry *****
2. Armor and Sword ****
3. Workin' Them Angels ?
4. Larger Bowl **
5. Spindrift ?
6. Main Monkey Business *****
7. Way the Wind Blows ?
8. Hope ****
9. Faithless ****
10. Bravest Face ***
11. Good News First ?
12. Malignant Narcissism *****
13. We Hold On ?
S&A sijouttuu mielestäni johonkin "Presto" ja "Roll of the Bones" välimaastoon ollen kuitenkin musiikillisesti edellisiä huomattavasti parannetumpi versio... jos Presto tai RoB eivät oikeen iskeneet, uudesta albumista voi olla apua tähän akuuttiin ongelmaan... instrumentaalit lämmittivät mieltä - etenkin Malignant Narcissism, joka aiheutti kouristuksenomaisia pakkoliikkeitä (positiivisessa mielessä)... jotain naiviuutta lyriikoissa (totta kai kun kannessakin on lapsi!), mutta siitä enemmän ja arvostelusta kokonaisuutena albumin ilmestymisen jälkeen (2.5.)...
Ehkä nyt voimme suoda Rushille ansaitut eläkepäivät... lopettaa oikeaan aikaan - huipulla! (Musiikkihan elää ikuisesti).
Tulevassa HELLsingin konsertissa olisi mukava kuulla kitaralla "Hard rock hallelujah"-intro ja jatkona M.Narcissism - kyllä toimisi!
käärmeitä ja
1
303
Vastaukset
- täydellistä
1. Far Cry ***** 5:18
2. Armor and Sword **** 6:36
3. Workin' Them Angels *** 4:46
4. Larger Bowl ** 4:07
5. Spindrift **** 5:23
6. Main Monkey Business ***** 6:01
7. Way the Wind Blows ***** 6:28
8. Hope **** 2:02
9. Faithless **** 5:31
10. Bravest Face **** 5:11
11. Good News First *** 4:51
12. Malignant Narcissism ***** 2:16
13. We Hold On **** 4:12
Nyt kappaleet on kuultu, mutta sanoitukset vaativat vielä syventymistä. Kokonaisuutena kunnianhimoinen mammuttilevy on neljän luokkaa (viidestä)... yli tunti (62:42) Rushia!
Moving Pictures-albumista saakka yhtyeen jalanjälkiä seuranneena Snakes and Arrows olisi loistava lopetus - kukaan ei tietenkään toivo lopettamista, mutta albumin tason ylittäminen on vaikeaa, jopa mahdotonta, miksi siis tehdä tietoista floppia? Kuolla oikeaan aikaa, sanoi Zarathustra - ottakaamme neuvosta vaari.
Asiantunteva arvio levystä:
http://jam.canoe.ca/Music/Artists/R/Rush/AlbumReviews/2007/04/26/4132014-sun.html
mutta 3½ tähteä on liian vähän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569