Hieman esimakua:
1. Far Cry *****
2. Armor and Sword ****
3. Workin' Them Angels ?
4. Larger Bowl **
5. Spindrift ?
6. Main Monkey Business *****
7. Way the Wind Blows ?
8. Hope ****
9. Faithless ****
10. Bravest Face ***
11. Good News First ?
12. Malignant Narcissism *****
13. We Hold On ?
S&A sijouttuu mielestäni johonkin "Presto" ja "Roll of the Bones" välimaastoon ollen kuitenkin musiikillisesti edellisiä huomattavasti parannetumpi versio... jos Presto tai RoB eivät oikeen iskeneet, uudesta albumista voi olla apua tähän akuuttiin ongelmaan... instrumentaalit lämmittivät mieltä - etenkin Malignant Narcissism, joka aiheutti kouristuksenomaisia pakkoliikkeitä (positiivisessa mielessä)... jotain naiviuutta lyriikoissa (totta kai kun kannessakin on lapsi!), mutta siitä enemmän ja arvostelusta kokonaisuutena albumin ilmestymisen jälkeen (2.5.)...
Ehkä nyt voimme suoda Rushille ansaitut eläkepäivät... lopettaa oikeaan aikaan - huipulla! (Musiikkihan elää ikuisesti).
Tulevassa HELLsingin konsertissa olisi mukava kuulla kitaralla "Hard rock hallelujah"-intro ja jatkona M.Narcissism - kyllä toimisi!
käärmeitä ja
1
330
Vastaukset
- täydellistä
1. Far Cry ***** 5:18
2. Armor and Sword **** 6:36
3. Workin' Them Angels *** 4:46
4. Larger Bowl ** 4:07
5. Spindrift **** 5:23
6. Main Monkey Business ***** 6:01
7. Way the Wind Blows ***** 6:28
8. Hope **** 2:02
9. Faithless **** 5:31
10. Bravest Face **** 5:11
11. Good News First *** 4:51
12. Malignant Narcissism ***** 2:16
13. We Hold On **** 4:12
Nyt kappaleet on kuultu, mutta sanoitukset vaativat vielä syventymistä. Kokonaisuutena kunnianhimoinen mammuttilevy on neljän luokkaa (viidestä)... yli tunti (62:42) Rushia!
Moving Pictures-albumista saakka yhtyeen jalanjälkiä seuranneena Snakes and Arrows olisi loistava lopetus - kukaan ei tietenkään toivo lopettamista, mutta albumin tason ylittäminen on vaikeaa, jopa mahdotonta, miksi siis tehdä tietoista floppia? Kuolla oikeaan aikaa, sanoi Zarathustra - ottakaamme neuvosta vaari.
Asiantunteva arvio levystä:
http://jam.canoe.ca/Music/Artists/R/Rush/AlbumReviews/2007/04/26/4132014-sun.html
mutta 3½ tähteä on liian vähän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013