Hääppönen

miehelle?

Eli kelpaako hääppönen nainen miehelle, edes mihinkään?

15

1276

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hääppönen?

      ....

      • tietäjä....

        Sitähän voidaan sanoa jostakin vähättelevästi, että "eipä ole hääppönen". Eikö silloin "hääppönen" ole jotain aika positiivista?


      • että just
        tietäjä.... kirjoitti:

        Sitähän voidaan sanoa jostakin vähättelevästi, että "eipä ole hääppönen". Eikö silloin "hääppönen" ole jotain aika positiivista?

        toisinpäin. Somerjokihan lauloi baarista löytyneestä naisesta: " Ei se ollut hääppönen".. Mutta yöllinen meno oli sitten SITÄKIN kovEMPAA. -.


      • negatiivista
        tietäjä.... kirjoitti:

        Sitähän voidaan sanoa jostakin vähättelevästi, että "eipä ole hääppönen". Eikö silloin "hääppönen" ole jotain aika positiivista?

        ja kuvaa ettei ole erikoinen.


      • tietäjä....
        negatiivista kirjoitti:

        ja kuvaa ettei ole erikoinen.

        hääppö(i)nen yksinään ei oikeastaan merkitse mitään, mutta sitä käytetään vain kielteisissä ilmauksissa eli jokin asia "ei ole hääppöinen".

        Ainakin näin naisen pettämättömällä logiikalla pelkkä hääppöinen olis siis jotain positiivista... (vrt. "ei ole ihana", jossa "ihana" yksinään olisi tietenkin hyvinkin positiivinen ilmaus)

        ;) saivartelua, myönnän...


      • kuulostaa
        tietäjä.... kirjoitti:

        hääppö(i)nen yksinään ei oikeastaan merkitse mitään, mutta sitä käytetään vain kielteisissä ilmauksissa eli jokin asia "ei ole hääppöinen".

        Ainakin näin naisen pettämättömällä logiikalla pelkkä hääppöinen olis siis jotain positiivista... (vrt. "ei ole ihana", jossa "ihana" yksinään olisi tietenkin hyvinkin positiivinen ilmaus)

        ;) saivartelua, myönnän...

        vain vahvasti ..huonolta ja ei miltään.


      • tietäjä....
        kuulostaa kirjoitti:

        vain vahvasti ..huonolta ja ei miltään.

        jos sitten sanotaan, että "eipä ole huono", niin eikö se tarkoita, että olisi aika hyvä......

        ok, mä lopetan nämä viilailut tähän. :)


      • lopetan.
        tietäjä.... kirjoitti:

        jos sitten sanotaan, että "eipä ole huono", niin eikö se tarkoita, että olisi aika hyvä......

        ok, mä lopetan nämä viilailut tähän. :)

        hääppönen on just siedettävä ,kun muutakaan parempaa ei ollut saatavilla.:=)


    • Samgi

      Jos sua on joku joskus kuvaillut lauseella: no etpä ole hääppönen nainen tms., niin kiinnostaisko sua itseäsi olla missään tekemisissä sen ihmisen kanssa?

    • Voiko käyttää

      Mä kyllä sanoisin, ettei hääppönen pelkästään ole mikään adjektiivi ketään kuvaamaan. Jos sanotaan, että eipä ollut hääppönen, niin se lienee sama kun jos sanottais, että eipä ollut mitenkään ihmeellinen tai eipä ollut kummonen.

      • ruphushakkia

        Entä kun välttämätön mies kelpaa mytta välttävä ei kelpaa?
        Mites sen päihittäisit?


    • tyytymään...

      edes jotenkin hääppöseen naiseen

      • koogee

        Jossain pienemmällä paikkakunnalla?


      • hiljane miäs
        koogee kirjoitti:

        Jossain pienemmällä paikkakunnalla?

        Mites se on mahdollista kun tarpeeton mies ei saa tarpeitaan tyydytettyä?


    • Anonyymi

      Hääppönen ny ei oo mikään huonokaan, parempi se on ku huono, musta se tarkottaa, täydellisen ja huonon välissä olevaa, ei täydelinen mut ei huonokaan vaan siltä väliltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      79
      4127
    2. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      29
      3104
    3. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3082
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      51
      2897
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2834
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      42
      2563
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      316
      2533
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      229
      2204
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      25
      2056
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      45
      2017
    Aihe