Miten miehet suhtaudutte, jos nainen sanoo että olet aistillinen? Otatko sen kehuna vai millaisia fiiliksiä se herättää?
aistillinen mies?
14
1447
Vastaukset
- CONAN BARBAARI
mul tulee ekana tosta kyl mieleen et ei puhuta enää heterosta miehestä ;)
- Deemu
Aistillinen on mun kaalissa jonkinlainen synonyymi seksuaaliselle, eroottiselle tms. Kummallinen ja jotenkin tekohieno sana... Suhtautumiseni riippuis siitä kuka ja missä sen mulle sanois ja miten.
- ~nainen~
Miehestä voi sanoa aistikas, niinkuin naisestakin.
:)
http://fi.wiktionary.org/wiki/aistikas - Mies123465
Kun ei tajua että mitä ***** se tarkoittaa
niin ehkä lähinnä hämmästystä herättää.. - Viridienne
Aistillinen sanana, minun mielestäni, tulee sanasta aisti.
Ihminen, joka on aistillinen ---> aistii. Hän tarjoaa myöskin muitten aisteille jotakin. Luulen, että aistillinen on herkkä aistimaan ja tuntee sellaisia asioita, joita toiset eivät välttämättä huomaakaan.
Mies voi olla ihan miehekäs, vaikka on aistillinen. Hyvä vaan, jos on näköä ja kuuloa...tuntoa tallella. Huomioi ympäristöään ja huomaa asioita. Käsittääkseni metsästäjäkulttuurissa piti olla aistit tarkkana. jopa hämäränäkökyky oli tärkeää...voi se olla nykyäänkin. tai semmoinen, että kuulee hiljaisuudessa ääniä...on terävä ja tarkka, vaikkei päältä päin huomaa.
Tässähän on vain kysymys siitä, miten sanan selitämme itsellemme. jos selitän itselleni, että aistillinen on samaa kuin naisellinen...ok se tarkoittaa jotain semmoista minulle. En ehkä voisi käyttää sitä hikisestä raavaasta miehestä...vaikka hän käyttäytyisi miten.- Kolli_Kellinen
Englannin kielessä aistillista merkitsevät sanat (esim. seductive, enticing) viittaavat enemmän eroottiisiin aisti-iloitteluihin. Aistillinen on siellä siis miltei eroottisen tai viettelevän synonyymi. Suomessa voidaan kutsua vaikka Jorma Uotista tai Max Perttulaa aistilliseksi mieheksi, vaikka eihän niissä voi nähdä mitään eroottista. Eniten minua miellytti sinun määritelmäsi aistillisesta. Sen mukaan olen äänien ja kirkkaitten valojen suhteen suorastaan yliaistillinen.
- Viridienne
Kolli_Kellinen kirjoitti:
Englannin kielessä aistillista merkitsevät sanat (esim. seductive, enticing) viittaavat enemmän eroottiisiin aisti-iloitteluihin. Aistillinen on siellä siis miltei eroottisen tai viettelevän synonyymi. Suomessa voidaan kutsua vaikka Jorma Uotista tai Max Perttulaa aistilliseksi mieheksi, vaikka eihän niissä voi nähdä mitään eroottista. Eniten minua miellytti sinun määritelmäsi aistillisesta. Sen mukaan olen äänien ja kirkkaitten valojen suhteen suorastaan yliaistillinen.
Huomasin vasta nyt, miten monta kirjoitusvirhettä tekstissäni on. Taisin kirjoittaa tulkintani aika nopeasti, kun isot kirjaimet tipahtivat jonnekin...
- herätä vielä mitään
Asiaa täytyy tarkentaa - mikä aisti ja mitenniin. Jos eukko on mukiinmenevän näköinen niin kiinnostaisi myös tietää mitä tästä seikasta mahdollisesti seuraa. Mutta seikka itsessään siis ei ole kovin mielenkiintoinen.
- -k32v-
samalle ku sanottais söpöks.
- 100 % heteromies
Aistillinen, herkkä ja tunteellinen mieshän on neitimäinen homo. Naiset haluaa miehen, eikä mitään *itun ämmää.
T: aistillinen mies ja jostain kumman syystä edelleen sinkku.- ~nainen~
aistikkuus ja tunteellisuus eivät tee miehestä mitään *itun ämmää. Ne ovat ihan suotavia ja jopa toivottavia ominaisuuksia.
Miehet, jotka kieroilevat ja ovat naisten tapaan selkäänpuukottajia(siis niinkuin naiset toisilleen), ovat *itun ämmiä. ~nainen~ kirjoitti:
aistikkuus ja tunteellisuus eivät tee miehestä mitään *itun ämmää. Ne ovat ihan suotavia ja jopa toivottavia ominaisuuksia.
Miehet, jotka kieroilevat ja ovat naisten tapaan selkäänpuukottajia(siis niinkuin naiset toisilleen), ovat *itun ämmiä.lisätä galleriaan toi "*itun ämmä" =D
- aistillisuuden
herättäjä, sanon minä. Mies on salaperäisesti eroottinen naama pokerina.
- Mangusti.
aistillisia miehiä löytyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361