Yleensä pettäminen on kaikkien muiden, paitsi pettämisen kohteen tiedossa. Pettämista on joskus äärimmäisen vaikea havaita, kun on itse perisuhteessa. Kaikki, jotka ovat parisuhteessa, haluavat tietää, mitä toinen puolisko puuhailee selän takana.
Maailma olisi parempi paikka, mikäli valheet ja pettämiset tulisivat julki mahdollisimman pian.
Ilmiantakaa kaikki pettäjät!
27
4960
Vastaukset
- Monimutkaista...
ole hyväksi että tietää, riippuu tapauksessa. Kertoessaan myös ottaa suuren vastuun, mitä vaan voi tapahtua. Itse en haluaisi kuulla ulkopuolisilta ihmisiltä ja tuttavilta yhtään mitään esim.pettämisestä.
- ajatteleva
Mieluummin haluan kuulla sen pettäjältä itseltään ensin. Tai sitten luotettavalta ihmiseltä.
Turhan usein nämä ns. käräyttelijät ovat omaa katkeruuttaan, kateuttaan tai kaunaansa purkamassa, eikä motiivina ole kenenkään muun hyvä kuin hänen itsensä. - ehdottomasti
ajatteleva kirjoitti:
Mieluummin haluan kuulla sen pettäjältä itseltään ensin. Tai sitten luotettavalta ihmiseltä.
Turhan usein nämä ns. käräyttelijät ovat omaa katkeruuttaan, kateuttaan tai kaunaansa purkamassa, eikä motiivina ole kenenkään muun hyvä kuin hänen itsensä.kuulla, jos toinen pettää minua. Sitä saat odottaa kuolemaasi asti, että toinen tunnustaa pettämisensä, he eivät tee sitä koskaan. Silloinkin, kun sitä heiltä kysyy suoraa, he valehtelevat päin näköä.Ei sellaisen ihmisen kanssa halua elää ja jopa luottaa. Siinä on liitolta pohja pois ja parempi kuulla se edes muualta ja saada tietää totuus.
- ajatteleva
ehdottomasti kirjoitti:
kuulla, jos toinen pettää minua. Sitä saat odottaa kuolemaasi asti, että toinen tunnustaa pettämisensä, he eivät tee sitä koskaan. Silloinkin, kun sitä heiltä kysyy suoraa, he valehtelevat päin näköä.Ei sellaisen ihmisen kanssa halua elää ja jopa luottaa. Siinä on liitolta pohja pois ja parempi kuulla se edes muualta ja saada tietää totuus.
toivottavasti sinulle puhutaan totta. On käynyt pari kertaa niin, että juoruissa ei ollut mitään perää. Toinen sattui itselleni, toinen tuttavalle miehelle.
Muija sekosi valheissaan kun kyselin tarkemmin. Olisi vain itse halunnut munaa mieheltäni ja kun ei saanut muka käräytti. Ei sattunut mies olemaan silloin "menossa" kun oli kotona :). Toisessa tapuksessa oli ollut naisten välillä riitaa ihan muusta, mutta kostotoimepide se vain oli.
Varo näitä totuuden torvia. En luottaisi heihin... - torvia on
ajatteleva kirjoitti:
toivottavasti sinulle puhutaan totta. On käynyt pari kertaa niin, että juoruissa ei ollut mitään perää. Toinen sattui itselleni, toinen tuttavalle miehelle.
Muija sekosi valheissaan kun kyselin tarkemmin. Olisi vain itse halunnut munaa mieheltäni ja kun ei saanut muka käräytti. Ei sattunut mies olemaan silloin "menossa" kun oli kotona :). Toisessa tapuksessa oli ollut naisten välillä riitaa ihan muusta, mutta kostotoimepide se vain oli.
Varo näitä totuuden torvia. En luottaisi heihin...todella vähän. Tietenkin kaikesta pitää ottaa selvää ennenkuin laittaa mitään toimeen. Itse olisin halunnut jo vuosia aikaisemmin tietää mieheni pettävän. Kukaan sitä ei sanonut, vain aavistukseni. Jouduin itse ottamaan selvää ja vielä tämänkin jälkeen mieheni valehteli päin naamaa. Nyt hän entinen mieheni ja kaikista hupaisinta tässä, että hän ei olisi halunnut minun eroavan. Yritti kaikkensa, että olisimme jatkaneet.
- Niinkö?
ajatteleva kirjoitti:
Turhan usein nämä ns. käräyttelijät ovat omaa katkeruuttaan, kateuttaan tai kaunaansa purkamassa, eikä motiivina ole kenenkään muun hyvä kuin hänen itsensä.Totuus ei pala tulessakaan, etköhän haluaisi itse tietää, jos miehesi pettää sinua, pettänyt kenties vuosia, valehtelee päin naamaa? Onko itselläsi kenties jotain salattavaa, kun niin katkkerasti suhtaudut totuudenpuhumiseen? Pelkäätkö menneisyyden petostesi paljastuvan tai kuulevasi muilta, että olet tullut suhteessasi höynäytetyksi?
Tiedän useita tapauksia, joissa petetyn henkilön suojeleminen oikealta tiedolta on johtanut vain suuriin vaikeuksiin. Näiltä olisi vältetty, jos ei oltaisi suojelti petettyä siltä ikävältä tiedolta, että kumppani valehtelee ja pettää. - Turha luulo
ajatteleva kirjoitti:
Turhan usein nämä ns. käräyttelijät ovat omaa katkeruuttaan, kateuttaan tai kaunaansa purkamassa, eikä motiivina ole kenenkään muun hyvä kuin hänen itsensä.Paatuneelta pettäjältä on turha odottaa mitään tunnustusta.....Vai luulitko todellakin niin. Älä ole liian sinisilmäinen. Kerran pettäjä ja valehtelija, aina pettäjä. Pettämistä ei useinkaan haluta itse tunnustaa, totuus paljastuu vähitellen, kiertoteitse, esim. tekstiviestistä, tuttava kertoo, jää kiinni rysän päältä tms. Pettäjä itse tunnustaa todella harvoin.
- yhteen tullaan
niin tai näin aina löytyy syyllistettävä.
Jos kertoo ystävälleen tämän puolison pettämisestä
on huono ihminen.Kun toinen on niin naiivi "mitä ei tiedä ei ole"
Jos jättää kertomatta niin taas saa haukut päälleen myöhemmin kun asia on jotain muuta kautta paljastunut "MIKSI KUKAAN EI KERTONUT". "minkäkälaisia ystäviä te olette " - näin se menee
ajatteleva kirjoitti:
Turhan usein nämä ns. käräyttelijät ovat omaa katkeruuttaan, kateuttaan tai kaunaansa purkamassa, eikä motiivina ole kenenkään muun hyvä kuin hänen itsensä.Et kai usko että pettäjä sen sinulle kertoo. Höpön höpön, viimeiseen asti pettäjä vain salaa. Jonkunlaisen pakon edessä ehkä joku kertoo.
- on jotain
Niinkö? kirjoitti:
Totuus ei pala tulessakaan, etköhän haluaisi itse tietää, jos miehesi pettää sinua, pettänyt kenties vuosia, valehtelee päin naamaa? Onko itselläsi kenties jotain salattavaa, kun niin katkkerasti suhtaudut totuudenpuhumiseen? Pelkäätkö menneisyyden petostesi paljastuvan tai kuulevasi muilta, että olet tullut suhteessasi höynäytetyksi?
Tiedän useita tapauksia, joissa petetyn henkilön suojeleminen oikealta tiedolta on johtanut vain suuriin vaikeuksiin. Näiltä olisi vältetty, jos ei oltaisi suojelti petettyä siltä ikävältä tiedolta, että kumppani valehtelee ja pettää.siltä ja väliltä!
Ehkä olen liian kokenut, jotta valehtelu onnistuisi kovinkaan pitkään. Enkä ole katkera, mutta juuri totuus on tärkeää - ei ne muunnellut ja väritetyt "totuudet".
Toki minua on nuorena "höynäytetty", mutta vain muutamia kuukausia. En kuitenkaan muuttunut kyyniseksi, sillä se vain puhuu siitä että osaan suhtatua toiseen luonnollisesti ja luottavaisesti siinä määrin kuin hyvä suhde tarvitseekin.
Omituista että luotat näihin panettelijoihin, joita joukkoon mahtuu. Mistä voit tietää, millä asialla se "totuuden" puhuja liikkuu? Luotat vain sinisilmäisesti?
Tiedän minäkin tapauksia, joissa paatunut pettäjä valehtelee. Vuosien päästä se vasta paljastuu. Olen joutunut selvittelemään näitä tilanteita. Mutta toisaalta olen joutunut kohtaamaan ikäviä juttuja, kun ikävä tieto rikkoo suhteen vaikkei sillä ole mitään perää!
Tarkoitin vain, että olkaa tarkkoja. Älkää antako huijata itseänne! - Anonyymi
ehdottomasti kirjoitti:
kuulla, jos toinen pettää minua. Sitä saat odottaa kuolemaasi asti, että toinen tunnustaa pettämisensä, he eivät tee sitä koskaan. Silloinkin, kun sitä heiltä kysyy suoraa, he valehtelevat päin näköä.Ei sellaisen ihmisen kanssa halua elää ja jopa luottaa. Siinä on liitolta pohja pois ja parempi kuulla se edes muualta ja saada tietää totuus.
Mua yksi nainen petti exänsä kanssa.
Kertoi suoraan puhelimessa että "nyt mulla on jotain jonka haluan kasvokkain samoa... se ei ole mitään hyvää.."
Kasvokkain kertoi tilanteen. Seurustelu tietysti loppui siihen.
- Mies mikä mies
Vaimo on käynyt vieraissa. Siitä tuli aika paljon sotaa, vihaa ja pahaa mieltä, mutta kummallista kyllä, myös uusi alku kuivuneelle seksisuhteellemme.
Jos uskottomuus toistuu, en halua siitä tietää. - mitähäh??
Mitäs se sulle kuuluu mitä muut tekee????
- Mitä muille kuuluu
Kunhan minä saan omat tarpeeni tyydytettyä! Mitä väliä on rehellisyydellä, perhearvoilla, toisen tunteilla! Mitä se muille kuuluu, niin.....
- tietää tuon?
Mistä sinä voit tietää että maailma olisi parempi paikka jos kaikki tulisi julki?
Annetaan jokaisen täplätä tyylillään,meitä on niin moneksi..ja meillä on niin monta mielipidettä ..niin monesta asiasta...sinulla,minulla,hänellä ja sillä toisella... - Kylmä suhteen syy
NÄIN MULLA.mies.
- säästyttäisiin
Kyllä ainakin vihjaus olisi paikallaan, kun katsoa vuosien perhehelvettiä. Mies ei tunnusta ja väittää ettei mitään ole vinossa. Naisia löytyy takaa kuitenkin tukuttain. Eikä se ole välttämättä aviopuolisosta kiinni, jos käy vieraissa. Oma henkilökohtainen kasvukriisi, ikä, sairaudet ja muut ongelmat vievät sille tielle. Tosi mies ei juokse pikkutyttöjen perässä esittelemässä vehkeitään. Oma perhe ja lapset kärsivät. Ja mikä parasta yleensä se kakkonen saa etsimänsä maineen ja jää kuitenkin kakkoseksi. Eron ajan voi pönkittää miehen itsetuntoa, mutta hetihän se pettäjä etsii uuden suhteen. Voin kertoa, että olen henkilökohtaisesti kokenut ja nähnyt miten mies huijaa useaa eri naista samalla aikaa. Sen kanssa mennään kulloinkin, kenen työvuorot natsaa tai tarvii käydä pöydänantimia maistelemassa tai kotiaskareita tekemässä... Sitten, kun alkaa kakkonen, kolmonen jne vaatia, että on erottava eukostasi, niin riitojen päätteeksi palaa kotiluolaan ja alkaa kotona uikuttaa näitä heidän ongelmiaan. Ei tartte ruveta sijaiskärsijäksi. Kyllä minä ainakin, jos näen epämääräistä liikettä teen ilmiannon. Saattaa jonkun henkikin pelastua.
- välittömästi vaimolle
säästyttäisiin kirjoitti:
Kyllä ainakin vihjaus olisi paikallaan, kun katsoa vuosien perhehelvettiä. Mies ei tunnusta ja väittää ettei mitään ole vinossa. Naisia löytyy takaa kuitenkin tukuttain. Eikä se ole välttämättä aviopuolisosta kiinni, jos käy vieraissa. Oma henkilökohtainen kasvukriisi, ikä, sairaudet ja muut ongelmat vievät sille tielle. Tosi mies ei juokse pikkutyttöjen perässä esittelemässä vehkeitään. Oma perhe ja lapset kärsivät. Ja mikä parasta yleensä se kakkonen saa etsimänsä maineen ja jää kuitenkin kakkoseksi. Eron ajan voi pönkittää miehen itsetuntoa, mutta hetihän se pettäjä etsii uuden suhteen. Voin kertoa, että olen henkilökohtaisesti kokenut ja nähnyt miten mies huijaa useaa eri naista samalla aikaa. Sen kanssa mennään kulloinkin, kenen työvuorot natsaa tai tarvii käydä pöydänantimia maistelemassa tai kotiaskareita tekemässä... Sitten, kun alkaa kakkonen, kolmonen jne vaatia, että on erottava eukostasi, niin riitojen päätteeksi palaa kotiluolaan ja alkaa kotona uikuttaa näitä heidän ongelmiaan. Ei tartte ruveta sijaiskärsijäksi. Kyllä minä ainakin, jos näen epämääräistä liikettä teen ilmiannon. Saattaa jonkun henkikin pelastua.
.jos joku ukkomies vain vahingossa alkaa ehdottelemaan jotain.
- Anonyymi
Pitäisi heti ilmiantaa, mutta se mikä tästä tekee hankalan asian on se, että usein myös kolmaspyörä lähestyy åetettyä ja kertoo kuinka häntä åeyetään vaikja varsinaista pettämistä ei olisi edes tapahtunut. Eli suhteen ulkopuolinen voi ilkeyttään toimia näin. Sitten kun se puoliso uskoo ja ero tulee, niin kolmas käy kynsin hampain kiinni. Eli sellainen ennakkoon valehtelu on hyvin yleistä. Usein ne kolmannet kyllä jäävät siitä huolimatta yksin, mikä on ihan oikein
- Anonyymi
Joillakin ihmisillä on kova halu puuttua muiden tekemisiin, itse en ole koskaan moiseen paskaan ryhtynyt että vasikoisin, se on halveksittavaa. Olen ollut moisen kohteena kun yksi hyväkäs kerran levitti kihlatustani juoruja että nainen pettää. Näin ei kuitenkaan ollut ja tää juoruija sai nokkiinsa, killatultani. Ja onneksi tää kihlattuni on sanavalmis nainen, oli sanonut sille juoruakalle et kuule hoida vaan oma elämäs kuntoon ettei tarvii muista juoruilla. Mä todella ihoon juoruakkoja ja miehiä jotka moiseen ryhtyy.
- Anonyymi
Yksi asia kannattaa muistaa, toisen ihmisen henk. kohatsiin asioihin puuttuminen tuo helposti oikeudessa tuntuvat sakot, jokaisella on sitten pettäjä tai ei on yksityisyyden suoja, kun tunket nenäsi paikkaan johin se ei kuulu voi nenä tummua ja tuntua kukkarossa, sit turha valittaa.
- Anonyymi
Miesten ja miksi ei naistenkin, pitää myös muistaa, että parisuhteessa olevan naisen/miehen kanssa pettäminen voi olla pahimmillaan todella vaarallista, moni on menettänyt jopa henkensä siinä vaiheessa kun on jääty kiinni, kun mustasukkaisuus oikein leimahtaa pahasti? Joten älkää sekoilko, vaan tapailkaa sinkkuja, se on moraalisestikin oikein.
- Anonyymi
Mies Leppävirralta pettänyt parisuhteessa olevan kanssa.
Hän on n.190cm ja etunimi alkaa J kirjaimella. - Anonyymi
En puutu. Ja minä vehtaan varatun kanssa.
- Anonyymi
Missäpäin?
- Anonyymi
Aloituksen skriivannut on katkera.
- Anonyymi
Olen keski-ikäinen mies, joka on elänyt pitkään onnellisessa avioliitossa vaimoni kanssa. Viime aikoina olen kuitenkin alkanut tuntea oloni etäiseksi ja tyytymättömäksi suhteeseemme. Työmatkat ja lisääntynyt työkuorma ovat vieneet aikaani kotoa, ja olen huomannut, että avioliittomme on muuttunut rutinoituneeksi ja tylsäksi. Omistan erikokoisia asuntoja ympäri Hkiä ja vuokraan asuntoja lähinnä opiskelijoille. Yhden opiskelijan kanssa tilanne että hän maksaa seksillä asumisensa ja mielestäni en petä vaimoa vaan annan kämpän ilmaiskäyttöön hyvän tekeväisyyttä voisi sanoa. Tyttö on köyhistä oloista lähtöisin kuitenkin. Seksiä vaadin 2 krt viikossa. Vaimoni ei tiedä mitään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426