ASIALLISTA tietoa homoista.

H. Sapiens

Tässä on yliopistollinen pro gradu-tutkimus mielenkiintoisesta aiheesta. Tämä on otettu lesboseksuaaliselta sivustolta. Tutkimuksessa valotetaan mm. homouden ja pedofilian suhdetta sekä niitä keinoja, joilla homoaktivistit Suomessa ovat pyrkineet vaikuttamaan. Painotan, että tutkimus ei ole homofobinen ja että se on julkaistu lesboseksuaalien sivulla.
http://www.sappho.net/ts/

9

409

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

....................

• H. Sapiens

Olisi kannattanut lukea, sieltä löytyy muutamia mielenkiintoisia näkökantoja... Sääli, ettet jaksa kaivella niitä esiin. Voisit yllättyä...

• ............
        H. Sapiens kirjoitti:

Olisi kannattanut lukea, sieltä löytyy muutamia mielenkiintoisia näkökantoja... Sääli, ettet jaksa kaivella niitä esiin. Voisit yllättyä...

..........

• jo selittänyt asian

Raamattu on jo tuominnut ja selittänyt mistä homous johtuu.
      Raamatun on kirjoittanut paljon viisaammat ja Pyhänhengen ohjaamat ihmiset. Me emme tarvi mitään tutkijoiden hutkimisia rinnalle.
      Oli ne samaa mieltä tai ei.
      Raamatussa on totuus ja se totuus tuomitsee homouden iljettävyytenä ja kauhistuksena Jumalalle.

• auroraboreallis.

Jumalalle, joka on itse täydellisyys, on monet muutkin asiat "kauhistus".
        Me ei voida itseämme miksikään muuttaa. Sitä paitsi homoista on hyötyä.
        Ei ne täysin perkeleestä voi olla...
        Joka paikasta me löydämme syntiä, esimerkiksi eihän uskovainen voi käydä edes jumpassa-siellähän kuunnellaan..no, ei ainakaan hengellistä musiikkia.

• ML213

Raamattu on jo tuominnut ja selittänyt mistä homous johtuu.
        ---------
        Niin, löytyykö Raamatusta syy yhteys, mistä homous johtuu.Siis yksilölliseti homouden syy yhteys.Itse olen luokitellut sen turmeltuneen ihmisen ilmentymäksi eli yksi osa turmeltuneisuutta.

• jumankauta!
        auroraboreallis. kirjoitti:

Jumalalle, joka on itse täydellisyys, on monet muutkin asiat "kauhistus".
        Me ei voida itseämme miksikään muuttaa. Sitä paitsi homoista on hyötyä.
        Ei ne täysin perkeleestä voi olla...
        Joka paikasta me löydämme syntiä, esimerkiksi eihän uskovainen voi käydä edes jumpassa-siellähän kuunnellaan..no, ei ainakaan hengellistä musiikkia.

Kyä mum muijani ainakik käy jumpasa, taka siis kuntosalila, nääs, repimäsä rautaa. Ei se mussiikki siä mittäär rivoa o. Eikä se siittä niiv välitäkkää, se vaan nostelee puntteja et hapa kasvais ja tulis muatoo. Ja kyä se ov vahvistunuki, jumankauta, hauviski on ku jollai vitnesskissailijala!

• jumankauta! kirjoitti:

Kyä mum muijani ainakik käy jumpasa, taka siis kuntosalila, nääs, repimäsä rautaa. Ei se mussiikki siä mittäär rivoa o. Eikä se siittä niiv välitäkkää, se vaan nostelee puntteja et hapa kasvais ja tulis muatoo. Ja kyä se ov vahvistunuki, jumankauta, hauviski on ku jollai vitnesskissailijala!

Mikä meidän elämämme tarkoitus oikeastaan on?
        (Ja sitten vielä kysyisin sinulta sellaisen kysymyksen, että harrastatko sinä itse mitään?)

• itekki.
        auroraboreallis kirjoitti:

Mikä meidän elämämme tarkoitus oikeastaan on?
        (Ja sitten vielä kysyisin sinulta sellaisen kysymyksen, että harrastatko sinä itse mitään?)

Jaa että harrastanko mää? Kyä jottain, kotona nostelen puntteja vaka muija käykis salila. Ja mää lujen kanssa kaikellaista, murrekirjojaki.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      25
      7627
    2. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      575
      2473
    3. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      147
      1907
    4. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      95
      1352
    5. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      110
      1209
    6. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      92
      1071
    7. Mitä haluaisit nähdä

Kaivatullasi päällä?
      Ikävä
      72
      1010
    8. Kaupunki ostaa Kauppamatin

Joutuukohan yrittäjät lähteen muualle?
      Haapavesi
      36
      912
    9. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      192
      902
    10. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      893
    Aihe