Ikävä kysymys

miiskuliinu

Vittuiletko muille ihmisille ja jos sen teet niin miksi?

32

2165

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäpoika

      Vittuilen muille ja siksi.

    • Tarpeeksi pitkään, kun minulle vittuilee niin jossain vaihessa sitä vittuilua alkaa tulemaan takaisin päinkin.

      • hilpi_

        Kertoisitko sen selkeällä suomen-kielellä tahi halutessasi voit viäntää rautalangasta;)))


      • Anonyymi

        Vittuilun oppii vain kuuntelemalla. Joten sä et osaat ja kuuntelet jotta oppisit. Olet kuin Clint Eastwood joka otti turpaansa ja lähti sen jälkeen kostoretkelle.


    • Hossi

      Muille jatkuvasti :)

      No, sitä voi VITTUILLA ! tai sit "vittuilla", minä harrastan tuota jälkimmäistä.

      Teeppäs jotain väärin tai sano jotain pieleen ni kuulet siitä lopun ikääsi :)

      • Anonyymi

        Sä kirjoitit saman sanan kahteen kertaan, mutta toisen isolla ja toisen pienellä.


    • tsiih....

      saatan heittää työkavereille, mutta vain, koska pidän heistä. Olemme "suurta pers. eikun perhettä".
      Ja yleensä kyllä ymmärtävät. HOUP SOU! ;)

    • Yoga_Yin

      En oo ikuna pahhaa sannaa kestää sanonna enkä sano. Kelleen en oo lähtennä vihtuilemaan. Kerran yks yritti saaha suuttumaan mut ei se onnistununna ko menin ja rojautin siltä ilimat pihalle. Vihtuile siinä sitte. Niih. Ko toine makkaa silimät selällään paskalammikon pohjasa.

    • Manfred.............

      Tosielämässä pidän turpani tukossa.

    • BellaMilla

      Työpaikalla ja kaveripiirissä harrastetaan toisille kuittailua, kuitenkin suht ystävällisessä hengessä... Samaa kuittailua pitää tietysti kestää myös muilta. Pahimpia on ne, jotka pottuilee estottomasti muille, mutta eivät osaa nauraa itselleen.

    • Herra 37

      Tietysti vittuilen. Se on elämän aromisuola. Varsinkin työpaikalla tulee kavereiden kesken vittuiltua toisillemme joskus aika rankastikin. Ja miksei siviilissäkin. Vittuilu sopivassa tilanteessa on yksi huumorin alamuodoista. Tosin veikkaan että naisena sinä tarkoitat sillä vittuilulla astetta vakavampaa asiaa miten miehet sen yleensä ottaa? Vittuilua kun on eri plaatuja. On sitä vakavaa suoraan päin naamaa vittuilua ja sitten sitä toista lajia jota harrastetaan huumorimielessä.

      • miiskuliinu

        Aloin ihan tosissani miettimään että vittuilevatko myös naiset toisilleen huumorimielessä vai onko se aina sellaista ilkeää sorttia. Tämä asia taitaa kuulua tuonne naisten logiikkaan, mutta onhan se taas yksi asia joka erottaa miesten ja naisten tavan suhtautua asioihin. Vai onko?


      • miiskuliinu
        miiskuliinu kirjoitti:

        Aloin ihan tosissani miettimään että vittuilevatko myös naiset toisilleen huumorimielessä vai onko se aina sellaista ilkeää sorttia. Tämä asia taitaa kuulua tuonne naisten logiikkaan, mutta onhan se taas yksi asia joka erottaa miesten ja naisten tavan suhtautua asioihin. Vai onko?

        Ja voiko nainen vittuilla miehelle huumorimielessä vai otatteko sen aina ihan tosissaan? Nää on nyt aika yleistäviä kysymyksiä ja ainahan löytyy poikkeuksia, mutta eli siis noin yleensä, miten on?


      • Herra 37
        miiskuliinu kirjoitti:

        Ja voiko nainen vittuilla miehelle huumorimielessä vai otatteko sen aina ihan tosissaan? Nää on nyt aika yleistäviä kysymyksiä ja ainahan löytyy poikkeuksia, mutta eli siis noin yleensä, miten on?

        Niinpä, mulla tuli heti just siinä mieleenkin että miehen ja naisen vittuilu on ehkä hieman erilaista. Luulisin että naiset ottaa sen enemmän tosissaan, tai se on siis ihan oikeasti tarkoitettu vittuiluksi, ilkeäksi sellaiseksi. Miesten välinen vittuilu on enemmänkin semmoista huumori mielessä heitettyä. Luulen että jos miestä ei miellytä jonkun toisen miehen toiminta niin se yleensä sanotaan suoraan eikä vittuilun kautta. Sen takia vittuilu on miehille enemmänkin huumoria. Voisko sitä verrata siihen että esim toi alapää huumori taitaa olla suositumpaa miesten keskuudessa? Naiset ei näe esim pieruhuumorissa mitään hauskaa, noin yleisesti, onhan tälläkin palstalla poikkeuksia.

        Kyllä nainen voi ihan hyvin vittuilla miehelle huumorimielessä. Itse pidän kovasti huumorintajuisista naisista, saa olla ronskiakin huumoria, eli saa vittuilla ;).

        Mutta mieleen tuli että esim netin tai sähköpostin välityksellä tapahtuva vittuilu voidaan käsittää helposti väärinkin, siitä kun puuttuu ne ilmeet ja eleet ja äänensävy mitä kasvokkain näkisi.


      • miiskuliinu
        Herra 37 kirjoitti:

        Niinpä, mulla tuli heti just siinä mieleenkin että miehen ja naisen vittuilu on ehkä hieman erilaista. Luulisin että naiset ottaa sen enemmän tosissaan, tai se on siis ihan oikeasti tarkoitettu vittuiluksi, ilkeäksi sellaiseksi. Miesten välinen vittuilu on enemmänkin semmoista huumori mielessä heitettyä. Luulen että jos miestä ei miellytä jonkun toisen miehen toiminta niin se yleensä sanotaan suoraan eikä vittuilun kautta. Sen takia vittuilu on miehille enemmänkin huumoria. Voisko sitä verrata siihen että esim toi alapää huumori taitaa olla suositumpaa miesten keskuudessa? Naiset ei näe esim pieruhuumorissa mitään hauskaa, noin yleisesti, onhan tälläkin palstalla poikkeuksia.

        Kyllä nainen voi ihan hyvin vittuilla miehelle huumorimielessä. Itse pidän kovasti huumorintajuisista naisista, saa olla ronskiakin huumoria, eli saa vittuilla ;).

        Mutta mieleen tuli että esim netin tai sähköpostin välityksellä tapahtuva vittuilu voidaan käsittää helposti väärinkin, siitä kun puuttuu ne ilmeet ja eleet ja äänensävy mitä kasvokkain näkisi.

        Hyvä pointti tuo että ilmeet, eleet ja äänensävy puuttuu. Sen takia on joskus hyvä käyttää hymiöitä... Tuo suoraan sanominen oli myös mielessäni. Jotenkin tuntuu että naiset vittuilevat kun haluavat suoraan sanoa toiselle jotain ikävää ja kun mies vittuilee niin oikeastaan ei ole kysymys mistään ikävästä? Huhhh! Nyt olen jo ihan sekaisin ;o)


      • Herra 37
        miiskuliinu kirjoitti:

        Hyvä pointti tuo että ilmeet, eleet ja äänensävy puuttuu. Sen takia on joskus hyvä käyttää hymiöitä... Tuo suoraan sanominen oli myös mielessäni. Jotenkin tuntuu että naiset vittuilevat kun haluavat suoraan sanoa toiselle jotain ikävää ja kun mies vittuilee niin oikeastaan ei ole kysymys mistään ikävästä? Huhhh! Nyt olen jo ihan sekaisin ;o)

        "tuntuu että naiset vittuilevat kun haluavat suoraan sanoa toiselle jotain ikävää ja kun mies vittuilee niin oikeastaan ei ole kysymys mistään ikävästä?"

        Se on kait se miehen ja naisen logiikan ero. Aletaan pääsemään asian ytimeen :). Mikähän kumma siinä mahtaakaan olla naiset ei voi sanoa asioita suoraan vaan sen pitää aina mennä kiertotietä? Hmm..taidankin mennä tekemään tonne naisten logiikan puolelle aloituksen tästä. Veikkaan että siihen ei osata mitään vastata.


      • Tuskin..............

        Vittuilu ja huumori ovat toistensa vastakohtia.

        Sarkastisella huumorilla ei ole mitään tekemistä vittuilun kanssa, eikä päinvastoin.


      • Herra 37
        Tuskin.............. kirjoitti:

        Vittuilu ja huumori ovat toistensa vastakohtia.

        Sarkastisella huumorilla ei ole mitään tekemistä vittuilun kanssa, eikä päinvastoin.

        Live elämässä kyllä yleensä puhutaan juurikin vittuilusta eikä "sarkastisesta huumorista".


      • miiskuliinu
        Tuskin.............. kirjoitti:

        Vittuilu ja huumori ovat toistensa vastakohtia.

        Sarkastisella huumorilla ei ole mitään tekemistä vittuilun kanssa, eikä päinvastoin.

        Sinun mielestäsi siis miesten välinen vittuilu ei olekaan huumoria? Hmmmm... mielenkiintoista. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella?
        Sarkasmikin on kyllä eräänlaista vittuilua ainakin minun mielestäni ja kuten jo monta kertaa täällä olen sanonut niin se vasta vaikea laji onkin. Ivaaminen on helppoa mutta sarkasmi vaatii älyä. Sarkastisen huumorin kohde ei edes ymmärrä tulleensa pilkatuksi kun taas ivan kohde sen ymmärtää.
        Olen myös kuullut "älykkäästä tuplavittuilusta" ja tyhmänä en ole vielä ymmärtänyt mitä se tarkoittaa. ;o)


      • sitten............
        miiskuliinu kirjoitti:

        Sinun mielestäsi siis miesten välinen vittuilu ei olekaan huumoria? Hmmmm... mielenkiintoista. Mitä tästä nyt pitäisi ajatella?
        Sarkasmikin on kyllä eräänlaista vittuilua ainakin minun mielestäni ja kuten jo monta kertaa täällä olen sanonut niin se vasta vaikea laji onkin. Ivaaminen on helppoa mutta sarkasmi vaatii älyä. Sarkastisen huumorin kohde ei edes ymmärrä tulleensa pilkatuksi kun taas ivan kohde sen ymmärtää.
        Olen myös kuullut "älykkäästä tuplavittuilusta" ja tyhmänä en ole vielä ymmärtänyt mitä se tarkoittaa. ;o)

        Kyse on kulttuuri- ja kielieroista. Meikäläinen (ikäpolvi) ei käytä vittuilu-sanaa huumorista.

        Sarkasmi ei ole vittuilua.

        Vittuiluun ei liity mitään huvittavaa tai positiivista.


    • IngallsinLaura

      Ei, en ymmärtänyt kysymystä ;)

      • miiskuliinu

        Olihan se aika vaikeaselkoinen ;o)


    • mies123456

      Kyllä.
      Yritän välttää sitä mutta ei voi mitään..

    • miiskuliinu

      Onko kellään hyvää synonyymiä sanalle vittuilu? Piruilu(sekin on ruma sana), ilkeily vai jokin muu?

    • Anonyymi

      En missään nimessä😇

    • Anonyymi

      Viimeisin vittuilu oma koti siivous huutavat avaa pakolla kösi.
      Kioeät kädet ei saanut Kärsämäki opettaja kampaajaa avuksi hoitajan kipeät kädet kun valehtelee reitit ei kampaa saa käytettyä

      • Anonyymi

        Kioeät kädet valetelee reitiin kunreitin kun kampaa saavaavan kösii.

        Terv SP








        itin n


    • Anonyymi

      Jos mies pitää meteliä esittää kovista kommentoi ja lyttää sellaisella miehellä ei ole hyvä itseluottamus. Hän on tuhnu sisältä epävarma pikkupoika. Aikuisen miehen ei tarvitse lytätä ketään eikä yrittää ängetä huomion keskipisteeksi.

      • Anonyymi

        Ei vaikka ihana nainen olisi näköpiirissä. Monen miehen käytös muuttuu ja he ovat kuin kilpailemassa jostain varatusta 40v lortosta itse myös varattuna. Hakeutuvat seuraan hierovat kehuvat tekevät kaikkensa että nainen hyväksyisi heidät ja pitäisi ykkösenä. Miksi?. Katsokaa niitä omia akkojanne jotka olette ottaneet ja panostakaa niihin.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe