Merimies on erimies :)

minä-70

Löysin täältä loistoyksilön, monien peräkammarinpoikien ja avohoitopotilaiden jälkeen...emme ole vielä tavanneet, hän on merillä. ei onneksi kaukana, ihan lähivesiä seilaa. mutta pian hän tulee 4 vkoksi maihin ja sitten tapaamme...kyllä merimies on erimies ;)

51

4053

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tavanneet..

vielä mutta jo hehkutetaan ulkonäön perusteella, hoh hoijaa...

• onnea vaan

lehtien kuvis nään useinkin mun tyyppisiä, ja voin toki kuvitella jos vaikka viestin laittaisivat....

• kuvitteletkin

varmaan että teillä on onnellinen suhde koko loppuelämänne vaikka ette ole vielä tavanneet, villi veikkaus et käy sua painamassa maalla ollessaan pari viikkoa ja häviää takaisin sinne merille kohti uusia seikkailuja ;) muistahhan sit kertoa täällä kuinka kävi! :)

• aivan liian...

sinisilmäinen nainen siellä innoissaan itseään lihduttaa ja puunaa tulevaa tapaamista varten...hohhoh...varo vaan kun tipahdat sieltä korkealta...tulet helvetin alas ja lujaa...sit on turha itkeä....

• minä-70

ja mistä??? sillä lukiko viestissäni että odotan jotain YHTEISTÄ TULEVAISUUTTA!!?????? ei varmasti lukenut!!!!!!!!! tapaamme pian, vietämme hyviä hetkiä toistemme kanssa, ja sitten ei kukaan tiedä mitä tapahtuu!!!!!! mitään ei olla suunniteltu!!!!!! LUE VIESTI TARKEMMIN TEINI!!!!!!!!!!

• kukahan....
        minä-70 kirjoitti:

ja mistä??? sillä lukiko viestissäni että odotan jotain YHTEISTÄ TULEVAISUUTTA!!?????? ei varmasti lukenut!!!!!!!!! tapaamme pian, vietämme hyviä hetkiä toistemme kanssa, ja sitten ei kukaan tiedä mitä tapahtuu!!!!!! mitään ei olla suunniteltu!!!!!! LUE VIESTI TARKEMMIN TEINI!!!!!!!!!!

se tässä on teini kysyn vaan...älä sä pentu käy mua nimittelee....
        mut noi on vaan kylmiä tosiasioita ja niihin on varauduttava...ei voi elää pelkästään pää pilvissä...niinkuin sanoit että jalat maassa se on hyvä jos vaan pystyy siihen!

• minä-70
        kukahan.... kirjoitti:

se tässä on teini kysyn vaan...älä sä pentu käy mua nimittelee....
        mut noi on vaan kylmiä tosiasioita ja niihin on varauduttava...ei voi elää pelkästään pää pilvissä...niinkuin sanoit että jalat maassa se on hyvä jos vaan pystyy siihen!

.....jos en odota mitään muuta ku hauskanpitoa hemmetin hyvässä seurassa?????? en edelleenkään ole mitään yhteistä tulevaisuutta suunnittelemassa. mutta löysin treffi-sivuilta hyvän tyypin (mua ei hänen ammattinsa häiritse, päinvastoin), parempi raavas merimies ku äidin helmoissa piipittävä peräkammarinpoika taikka noi lukuisat avohoito potilaat!!!!!!!!!! mieti ny herranjumala itekki!!!!!!!!!!!

• olla....
        minä-70 kirjoitti:

.....jos en odota mitään muuta ku hauskanpitoa hemmetin hyvässä seurassa?????? en edelleenkään ole mitään yhteistä tulevaisuutta suunnittelemassa. mutta löysin treffi-sivuilta hyvän tyypin (mua ei hänen ammattinsa häiritse, päinvastoin), parempi raavas merimies ku äidin helmoissa piipittävä peräkammarinpoika taikka noi lukuisat avohoito potilaat!!!!!!!!!! mieti ny herranjumala itekki!!!!!!!!!!!

joku vähän tiukkana siellä...löysää nyt herranjumala sitä pipoo ja mieti vähän itekkin mitä suustas päästelet...se on hyvä että jos ottaa ihan ns. kevytkenkäisesti sen seuran kanssa...koska ikinä ei tosiaan tiedä mihin sontaläjään sitä sormensa tökkää....en sano näitä asioita millää pahalla, mut itellä on kuitenki sen verran kokemusta että kai sitä saa varottaa toista...

• minä-70
        olla.... kirjoitti:

joku vähän tiukkana siellä...löysää nyt herranjumala sitä pipoo ja mieti vähän itekkin mitä suustas päästelet...se on hyvä että jos ottaa ihan ns. kevytkenkäisesti sen seuran kanssa...koska ikinä ei tosiaan tiedä mihin sontaläjään sitä sormensa tökkää....en sano näitä asioita millää pahalla, mut itellä on kuitenki sen verran kokemusta että kai sitä saa varottaa toista...

mutta turhaa huolehdit. minä pärjään! oon jo kauan niin tehny ;) ja pipo on mulla aika löysällä...siksi oonki pärjänny!! ja "kevytkenkäisyys" sopii mulle. aviot ei.

• hyvä juttu
        minä-70 kirjoitti:

mutta turhaa huolehdit. minä pärjään! oon jo kauan niin tehny ;) ja pipo on mulla aika löysällä...siksi oonki pärjänny!! ja "kevytkenkäisyys" sopii mulle. aviot ei.

toivottavasti on sitten kivat treffit...

• Pelle olet!
        olla.... kirjoitti:

" Taipaapi olla" itsellesi kova paikka kun toista miestä kehutaan. Kun ei kukaan ikinä kehua sinua.....

Sinussa puhuu kateus ja paha tahto. Löysää nyt herranjumala sitä pipoa ja mieti vähän itekkin mitä suustasi päästelet.

"... en sano näitä asioita millää pahalla, mut itellä on kuitenki sen verran kokemusta että kai sitä saa varottaa toista... "

Taidat kertoa itsestäsi. Eli sinä olet itse sellainen "mies" josta kannattaisi varoittaa.

Unohdat sen, että tämä alkuperäinen ei aio mennä tapaamaan sinua vaan jotakuta toista.

Sinua ei tapaa kukaan, ja sekös kismittää!

Sekö tässä nyt hiertää, ettei kukaan nainen ole hehkuttanut samalla tavalla siitä että tapaa piakkoin sinut? Jos ei yksikään nainen ole vuoksesi hehkuttanut, niin katso peiliin, josko sieltä löytyisi syy....

Alkuperäiselle:

älä mokomasta välitä. Siinä taisi olla jälleen kerran malliesmerkki niistä tusinamiehistä joita ET tahdo tavata. Näitähän riittää. Juuri noita kavereita liikkuu kaupungin busseissa istumassa väkisin naisten vereen sönköttämään kännipäissään:" No mitä tyttö.. Tä, et sä aio puhua mitään, hä? Luuletko olevas jotenkin parempi, tä? Saatanan leuhka akka, luulee olevansa jotain... No, mikset puhu mitään, tä? "

Bussissa viereen änkeäjämiehet eivät inhoa mitään niin paljon kuin sitä että kuulevat naisen ylistävän jotain toista miestä. Heitä itseään kun ei ylistä ikinä kukaan!

Saamiesi raivovastausten määrästä voit päätellä että väkisin viereen äkeäjämiehiä todella on. Nuo änkeäjäthän ne sinulle kiukuittelevat.

Sinä olet tavannut toisenlaisen miehen. Onnea!

• minä-70
        Pelle olet! kirjoitti:

" Taipaapi olla" itsellesi kova paikka kun toista miestä kehutaan. Kun ei kukaan ikinä kehua sinua.....

Sinussa puhuu kateus ja paha tahto. Löysää nyt herranjumala sitä pipoa ja mieti vähän itekkin mitä suustasi päästelet.

"... en sano näitä asioita millää pahalla, mut itellä on kuitenki sen verran kokemusta että kai sitä saa varottaa toista... "

Taidat kertoa itsestäsi. Eli sinä olet itse sellainen "mies" josta kannattaisi varoittaa.

Unohdat sen, että tämä alkuperäinen ei aio mennä tapaamaan sinua vaan jotakuta toista.

Sekö tässä nyt hiertää, ettei kukaan nainen ole hehkuttanut samalla tavalla siitä että tapaa piakkoin sinut? Jos ei yksikään nainen ole vuoksesi hehkuttanut, niin katso peiliin, josko sieltä löytyisi syy....

Alkuperäiselle:

älä mokomasta välitä. Siinä taisi olla jälleen kerran malliesmerkki niistä tusinamiehistä joita ET tahdo tavata. Näitähän riittää. Juuri noita kavereita liikkuu kaupungin busseissa istumassa väkisin naisten vereen sönköttämään kännipäissään:" No mitä tyttö.. Tä, et sä aio puhua mitään, hä? Luuletko olevas jotenkin parempi, tä? Saatanan leuhka akka, luulee olevansa jotain... No, mikset puhu mitään, tä? "

Bussissa viereen änkeäjämiehet eivät inhoa mitään niin paljon kuin sitä että kuulevat naisen ylistävän jotain toista miestä. Heitä itseään kun ei ylistä ikinä kukaan!

Saamiesi raivovastausten määrästä voit päätellä että väkisin viereen äkeäjämiehiä todella on. Nuo änkeäjäthän ne sinulle kiukuittelevat.

juuri näin!!!! nämä fiksut kommentoijat ovat niitä poikapoloja, joita ei kukaan huoli!!!!!! mielummin merimies kuin tollainen velliperse!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• joo.....
        Pelle olet! kirjoitti:

Alkuperäiselle:

ennen kuin päättelet itse omat johtopäätökset toisista ihmisistä nii tiedoks vaan että mä olen NAINEN...enkä mies....ja älä sä tuu mulle kertoo minkälainen ihminen olen kun et edes tunne mua....HALOOOOOOOOOOOOOOO

• minä-70
        joo..... kirjoitti:

ennen kuin päättelet itse omat johtopäätökset toisista ihmisistä nii tiedoks vaan että mä olen NAINEN...enkä mies....ja älä sä tuu mulle kertoo minkälainen ihminen olen kun et edes tunne mua....HALOOOOOOOOOOOOOOO

....että olet nainen :))))

• edellinen
        joo..... kirjoitti:

Siis nainen.

Mutta epäilemättä kateellinen nainen joka raivostuu jos joku toinen nainen on onnellinen.

Minä naisena en sellaisat ymmärrä. Jos kuulen että joku toinen nainen - en minä itse - tapaa hyvän miehen, en löydä ensimmäistäkään syytä miksi suuttuuisin ja olisin vihainen. Ei se ole minulta pois,ei hän ole viemässä ketään jonka minä olin ollut ottamassa. Vaikka olisikin, niin ei kiukuttelu auta. Parempi myöntää iloisesti tappionsa, olla hyvä häviäjä ja iloita toisen puolesta.

Jos joku löytää netistä hyvän miehen, niin vaikka itselle ei olisi lykästänytkään, niin eikö ole aika tyhmää ajatella että " voi saatatna, ei muut saa olla onnellisia kun minäkään en ole" . Tuollainen ei viesti kovin korkeasta luonteesta. Voisi jopa ajatella, että mistähän johtuu ettet sinä ole löytänyt,..katsohan peiliin ja mieti miksi hyvät miehet eivät kiinnostu sinusta...

Eikö voisi ilahtua toisen puolesta ja ajatella: jaaha, se siis on mahdollista, ja se siis voi tapahtua muillekin kuintälle yhdelle naiselle, vaikkapa minulle itselleni...

• minä-70
        edellinen kirjoitti:

Siis nainen.

Mutta epäilemättä kateellinen nainen joka raivostuu jos joku toinen nainen on onnellinen.

Minä naisena en sellaisat ymmärrä. Jos kuulen että joku toinen nainen - en minä itse - tapaa hyvän miehen, en löydä ensimmäistäkään syytä miksi suuttuuisin ja olisin vihainen. Ei se ole minulta pois,ei hän ole viemässä ketään jonka minä olin ollut ottamassa. Vaikka olisikin, niin ei kiukuttelu auta. Parempi myöntää iloisesti tappionsa, olla hyvä häviäjä ja iloita toisen puolesta.

Jos joku löytää netistä hyvän miehen, niin vaikka itselle ei olisi lykästänytkään, niin eikö ole aika tyhmää ajatella että " voi saatatna, ei muut saa olla onnellisia kun minäkään en ole" . Tuollainen ei viesti kovin korkeasta luonteesta. Voisi jopa ajatella, että mistähän johtuu ettet sinä ole löytänyt,..katsohan peiliin ja mieti miksi hyvät miehet eivät kiinnostu sinusta...

Eikö voisi ilahtua toisen puolesta ja ajatella: jaaha, se siis on mahdollista, ja se siis voi tapahtua muillekin kuintälle yhdelle naiselle, vaikkapa minulle itselleni...

näin se vanha sananlasku menee...ja mun mielestä pätee taas erittäin hyvin tässäkin tapauksessa!!

• meille kaikille........
        minä-70 kirjoitti:

mistä tiedät että hän on merimies?? Ihan omin sanoin riittää.......

• minä-70
        meille kaikille........ kirjoitti:

mistä tiedät että hän on merimies?? Ihan omin sanoin riittää.......

mitäs jos hän ei ookkaan merimies vai onkin astronautti????????????????? voi kiesus teidän juttujenne kanssa!!!

• menit vähän pitkälle...
        edellinen kirjoitti:

Siis nainen.

ensinnäkin olen ihan täysin nainen..en heittomerkeillä...ja toisekseen en suuttunut enkä ole kateellinen tälle merimiehensä löytäneelle....älä tuomitse ihmisiä joita et edes hyvä ihminen tunne...jos olet tippaakaan hyvä ihminen...?????? pidä mölyt mahassas....

• kevätkö se?

Loistavaa, että joku edes osaa iloita sen enempiä murehtimatta ja elää hetkessä, oikein! Taitaa nuo muut olla kateellisia kun jollakulla on paremmat fiilarit kuin niillä. Hetken ilo tai ei, saa kai sitä silti naattia ja iloita?? ;)

• minä-70

kerroinko, että olen häitä suunnittelemassa tai jotain sinnepäin?? en todella ole!!! olemme lähetelleet toisillemme paljon postia ja tekstiviestejä. yhteistä tulevaisuutta emme tod ole suunnitelleet!!!!!!odotan vain kun tapaamme. saamme yhdessä viettää 4 vkoa ja sitten hän lähtee merille....eihän sitä ikinä tiedä, mihin minä menen!!!!!!!! lukekaa ystävät kunnolla noi viestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• kevätkö se?
        minä-70 kirjoitti:

kerroinko, että olen häitä suunnittelemassa tai jotain sinnepäin?? en todella ole!!! olemme lähetelleet toisillemme paljon postia ja tekstiviestejä. yhteistä tulevaisuutta emme tod ole suunnitelleet!!!!!!odotan vain kun tapaamme. saamme yhdessä viettää 4 vkoa ja sitten hän lähtee merille....eihän sitä ikinä tiedä, mihin minä menen!!!!!!!! lukekaa ystävät kunnolla noi viestit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

peukkuja! Toivotaan parasta mutta varaudutaan pahimpaan :)

• minä-70
        kevätkö se? kirjoitti:

peukkuja! Toivotaan parasta mutta varaudutaan pahimpaan :)

ja se riittää!!! mitään muuta ei ole suunnitelmissa kuin kivaa yhdessä oloa ja se riittää!! kummallista että ihmiset eivät osaa lukea viestejä kunnolla, vaan heti OLETETAAN asioita!!!!! lapset taitavat olla välitunneilla, ja kiireessä kirjoittavat kaikenlaista :))

• merisiili..

Joka satamassa on nainen tuo kaunis kuvanainen...

• reikää...

ja sinä saat vielä helpompaa munaa, mikä siinä...

• pelle olet!

Mutta sinä poloinen seurustelet aina vain oman kämmenesi kanssa. Herra Hätävara, Mister Tumputtaja, Yksinäinen Yrjö, Katkera Kalle. Voi voi. Ei ihme että olet noin kitkerä.

Olet itse se limainen setämies. Setä eli vanha äijä, ja limainen, eli sommukat omissa ja omaperäisissä ( sananmukaisesti ) limoissa.

Setämies on etämies ( = yksinäinen...polo...) tai Seta-mies ( = poikkeava, mutta sehän se ole rikos). Jokamies on tokamies ( siis korkeintaan -todennäköisemmin hän on numero 73 eli hätävaran vara ).

Merimies on erimies.

• terveisiä

Ennenkuin innostut niin mietippä mitä huonoa tuo suhteeseenne se, että toinen seilaa merillä. Olet paljon yksin kotona, tulevaisuudessa ehkä lasten kanssa. Lähes joka toinen joulu miehesi on töissä jne...
      Onhan siinä hyviäkin puolia, palkkaus yms, mutta ikävä on kova!

• minä-70

siis lukekaas nyt ihmiset toi viesti kunnolla!!!!!! EN OLE menossa naimisiin taikka tekemässä lapsia tän merimiehen kanssa....vietämme vain mukavaa aikaa yhdessä. sitten on taas laivan aika lähteä satamasta...ehkä jatkamme molemmat eri teitä. hän merellä ja minä maalla.

• no siinä
        minä-70 kirjoitti:

siis lukekaas nyt ihmiset toi viesti kunnolla!!!!!! EN OLE menossa naimisiin taikka tekemässä lapsia tän merimiehen kanssa....vietämme vain mukavaa aikaa yhdessä. sitten on taas laivan aika lähteä satamasta...ehkä jatkamme molemmat eri teitä. hän merellä ja minä maalla.

tapauksessa merimieshän on ihan loistava valinta, jos ei mitään vakavampaa harkitsekkaan. kylhän noita panosuhteita saapi joka kulmalta mutta harvemmat naiset varmasti merimiehiä koskaan...

• minä-70
        no siinä kirjoitti:

tapauksessa merimieshän on ihan loistava valinta, jos ei mitään vakavampaa harkitsekkaan. kylhän noita panosuhteita saapi joka kulmalta mutta harvemmat naiset varmasti merimiehiä koskaan...

....että yhdessä vietämme mukavan kesäkuukauden, ja ehkä joskus toisenkin. siinä välissä hän käy merillä. ilman mitään sitoomuksia. ei seurustelu-juttuja yms. typerää!!! molemmat nauttii ja se on tärkeintä!!!!!

• sanonut :)
        minä-70 kirjoitti:

....että yhdessä vietämme mukavan kesäkuukauden, ja ehkä joskus toisenkin. siinä välissä hän käy merillä. ilman mitään sitoomuksia. ei seurustelu-juttuja yms. typerää!!! molemmat nauttii ja se on tärkeintä!!!!!

että kyse on vain surkeasta *FUCKBUDDY*-suhteesta :)

• minä-70
        sanonut :) kirjoitti:

että kyse on vain surkeasta *FUCKBUDDY*-suhteesta :)

...jos toinen pitää hiukan hauskaa???jos tää juttu toimii meille, niin miksi TE siitä otatte päänvaivaa???? en ymmärrä... antaa kaikkien kukkien kukkia....ja merimiesten seilata!!!!!! avartakaa hiukan maailmankatsomustanne, ja löysätkää pipoa!!

• Ei-kateellinen nainen
        minä-70 kirjoitti:

...jos toinen pitää hiukan hauskaa???jos tää juttu toimii meille, niin miksi TE siitä otatte päänvaivaa???? en ymmärrä... antaa kaikkien kukkien kukkia....ja merimiesten seilata!!!!!! avartakaa hiukan maailmankatsomustanne, ja löysätkää pipoa!!

Nooo...

Jos itse saa miehiltä koko ajan pakkeja, niin eihän silloin halua kuulla että toisella on jopa varaa valita!

• minä-70

katkeralta naisimmeiseltä, ku noin kovasti puskee negatiivista kommenttia??
      Sillä merimiehiä on näillä sivuilla aika vähän? ja hän kertoikin, että parille "epätoivoselle pesänrakentajalle" oli joutunut antamaan pakit...sori tytöt!!!!! :)))))))))))

• oikein niinku

tahallaan kerjätä sitä että sulle vittuillaan tolla asialla, kun tänne tulet oikein _KEHUSKELEMAAN_ kun löysit kerrankin jonkun miehen ja vielä oikein merimiehen! mitäpä muutakaan tällä palstalla voi odottaa varsinkaan tuollaisella aloitusviestillä? no joo mulle ihan sama vaikka kävisit panemassa zimbabween paavalia ei paljon mun päätä paina, no toivottavasti hän ei ole pienimunainen möhömaha, niin saat sentään kunnon kyydit, niin ja vaikka oliskin tulet varmaan tänne taas kehumaan kuinka ihana hän oli, niin saat mukamas jotkut neidit katkeraksi :D

• Ei-Kateellinen nainen
        oikein niinku kirjoitti:

tahallaan kerjätä sitä että sulle vittuillaan tolla asialla, kun tänne tulet oikein _KEHUSKELEMAAN_ kun löysit kerrankin jonkun miehen ja vielä oikein merimiehen! mitäpä muutakaan tällä palstalla voi odottaa varsinkaan tuollaisella aloitusviestillä? no joo mulle ihan sama vaikka kävisit panemassa zimbabween paavalia ei paljon mun päätä paina, no toivottavasti hän ei ole pienimunainen möhömaha, niin saat sentään kunnon kyydit, niin ja vaikka oliskin tulet varmaan tänne taas kehumaan kuinka ihana hän oli, niin saat mukamas jotkut neidit katkeraksi :D

Vilkaisepa pasltan otsikkoa.

Se kuuluu " Tapasimmesuomi24:ssä". Palstan tarkoituksena on nimemnomaan kertoa kokemuksiaan ihmisistäjoihin on tutustunut netissä.

Jos jolla kulla on ikävää kerrottavaa, hän kertoo sen. Jos hänellä on positiivista kerrottavaa, hän kertoo sen, eikä se ole "kehuskelua".

Aloitusviesti oli iloinen, kirjoittaja vaikuttaa onnelliselta tasapainoiselta ihmiseltä. Samaa ei voi sanoa kaikista vastaajista. Alkuperäisesssä tekstissäei ollut mitään ärsyttävää, ei ollenkaan kehustelua. Tälle ihmiselle oli käynyt hyvin ja hänkertoi sen. Mikä on ongelmasi, jos et kestä sitä että joku on iloinen?

"MUKAMAS saat jonkun neidin katkeraksi".

Ei ollenkaan "mukamas". On päivänselvää että joku naisihminen on tullut kateelliseksi. Mistä muusta kuin katkeruudesta ja kateudesta sinunkin tekstisi kertoo?

Minä olen nainen enkä ole löytänyt nettitreffeiltä miestä, mutta en näe mitään syytä suuttua jos joku toinen on löytänyt.

Olet ilmiselvästi - etkä ollenkaan "mukamas" - kade ja pahantahtoinen ihminen, olit siten mies tai nainen. Kumpaankin sukupuoleen mahtuu näitä ilkeitä typeryksiä.

• Merellä duunissa edelleen

VEIT HÄNET MINULTA.

Olen ollut siivoamassa hyttejä samassa laivassa, olen siis merellä duunis. Tämä ihana mies pisti kaikkien laivan naisten pään pyörälle. Mutta tämä komea poika ei pirulauta ikinä vilkaissutkaan minuun päin, vaikka siivosin hänen hyttinsä aina ihan erityisen tarkkaan, laitoin vaasiin kukkia, vaihdoin lakanat joka päivä, vaihdoin jopa pyöreään ikkunaan upouudet verhot, silkkiset joissa oli punaisia sydämen kuvia ( ajattelin että ne nähdessään hän tajuaa tarkoitukseni). Hänen pöydälleen jätin viestin: " Huoneesi on siivonut se pyöreähkö akneihoinen tyttö joka tuijottaa sinua aina suu ammollaan aamupalalla. Tuletko illalla paapuriin pussaamaan kanssani? "

Hän ei tullut.

Seuraavana iltana laitoin uuden lapun: " No, entäs tyyrpuuriin? "

Ei tullut.

Kerran menin jututtamaan häntä ja kerroin että rakastan häntä tulisesti. Hän kiusaantui ja alkoi tehdä lähtöä selittäen että on kiire, vaikka työpäivä oli ohi. En ymmärrä miksi hnei rakasta minua, vaikka minulla on uudet farkutkin.

Toisen kerran kuulin kuinka hän selitti muille jätkille jostain ihanasta naisesta johon on tutustunut netissä ja jonka tapaa heti kun laiva tulee satamaan.

Näitä viestejä lukiessani hoksasin jotain:

SE NAINEN OLET SINÄ!!!!

KAI NYT YMMÄRRÄT MIKSI OLEN RAIVOISSANI.

• merillä????????

eli on siis varattu :) voi sua läyhäpää :))

• Kapitaanin ex

merikapteenin kanssa ja siihen porukkaan tutustuneena voin kertoa että alkoholi on siellä suurempi ongelma kuin voimme edes kuvitella. Merellä kun ei vapaa-aikana ole muuta tekemistä kuin juoda, kuunnella musiikkia ja lukea kirjoja. Ja kun tullaan maihin ei se putki ole niin helppo katkaista edes vuosien saatossa.
      Ei minulle enää koskaan kiitos!

• minä-70

hän on kertonut, että laivalla tulee porukalla otettua olutta sillon, tällön. ja samoiten kun tulee maihin 4vkoksi, täytyy ottaa sitten "löysät pois"...mutta edelleenkin korostan: MINÄ EN OLE MENOSSA NAIMISIIN HÄNEN KANSSAAN, VAIN TAPAAN HÄNET PIAN JA VIETÄMME YHDESSÄ MUKAVAA AIKAA!!!!!!!!!!!! YRITTÄKÄÄ NYT YMMÄRTÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!

• varo tauteja nainen

Etkö sä sitä tiedä että merimiehellä on tyttö joka satamassa !!!

• minä-70

sillä suhdetta EN OLE PERUSTAMASSA. VAAN EDELLEENKIN HARMITONTA HAUSKANPITOA...ja olenko sanonut, että istun täällä kotona kädet ristissä ja odotan merimiestä mereltä????????????????????????????????????

• Ei-kateellinen nainen
        minä-70 kirjoitti:

sillä suhdetta EN OLE PERUSTAMASSA. VAAN EDELLEENKIN HARMITONTA HAUSKANPITOA...ja olenko sanonut, että istun täällä kotona kädet ristissä ja odotan merimiestä mereltä????????????????????????????????????

Eivät nämä kateelliset ämmät anna periksi. He yrittävät pilata ilosi keinolla millä hyvänsä -eivätkä ole vielä onnistuneet, ja sekös kismittää!

He eivät kerta kaikkiaan kestä ajatusta että kun tapaat merimiehesi, teillä todennäköisesti on oikein hauskaa yhdessä. Nuo "varoittelut" ovat heidän puoleltaan kaikkea muuta kuin hyvää tarkoittavia neuvoja. Nehän ovat toiveajattelua: he niiiiiiin hartaasti toivovat että mies osoittautuisikin juuri sellaiseksi kammotukseksi kun väittävät, siis alkoholistiksi/ pelimieheksi/ täydeksi siaksi.

Hirivittävintä on, jos mies onkin mukava, kohtelias, hyvännäköinen ja teillä kahdella on ihanaa yhdessä. SILLOIN näiden nutturapäiden pahin painajaisuni toteutuu.

He ovat näköjään menettäneet yöunensakin sen vuoksi että sinätapaat merimiehen.

• minä-70
        Ei-kateellinen nainen kirjoitti:

Eivät nämä kateelliset ämmät anna periksi. He yrittävät pilata ilosi keinolla millä hyvänsä -eivätkä ole vielä onnistuneet, ja sekös kismittää!

He eivät kerta kaikkiaan kestä ajatusta että kun tapaat merimiehesi, teillä todennäköisesti on oikein hauskaa yhdessä. Nuo "varoittelut" ovat heidän puoleltaan kaikkea muuta kuin hyvää tarkoittavia neuvoja. Nehän ovat toiveajattelua: he niiiiiiin hartaasti toivovat että mies osoittautuisikin juuri sellaiseksi kammotukseksi kun väittävät, siis alkoholistiksi/ pelimieheksi/ täydeksi siaksi.

Hirivittävintä on, jos mies onkin mukava, kohtelias, hyvännäköinen ja teillä kahdella on ihanaa yhdessä. SILLOIN näiden nutturapäiden pahin painajaisuni toteutuu.

He ovat näköjään menettäneet yöunensakin sen vuoksi että sinätapaat merimiehen.

en voinut kuvitellakkaan, kuinka kateellisia ja pahansuopasia ihmiset on, siis suomalaiset!!!!!!!!!! tää palstahan on tarkoitettu jakamaan erilaisia kokemuksia suomi24sen tapaamisista jne...ja sittenkun tällaisen kertoo, niin jo on nutturapäät ja Wanhat piijat heti keuhkoomassa!!!!! osa näistä kirjoituksista on olleet ihan ok...mutta ihmettelen, onko todellakin SUOMALAINEN NAINEN TUOLLAINEN KATEELLINEN TIUKKIS??? ei ihme, että ovat yksin :)))))))))) olen ihan varma, että mulle ja merimiehelle tulee kivat viikot, ja nää "naiset" ei todella sitä pilaa... :))
        onko Merimies sitten kirosana täällä vai mikä?? jos oisin kirjoittanut että "olen tavannut kirvesmiehen"....niin oisko vastaanotto ollu samanlainen?????????? huh huh!!!!!!

• Merellä duunis
        minä-70 kirjoitti:

en voinut kuvitellakkaan, kuinka kateellisia ja pahansuopasia ihmiset on, siis suomalaiset!!!!!!!!!! tää palstahan on tarkoitettu jakamaan erilaisia kokemuksia suomi24sen tapaamisista jne...ja sittenkun tällaisen kertoo, niin jo on nutturapäät ja Wanhat piijat heti keuhkoomassa!!!!! osa näistä kirjoituksista on olleet ihan ok...mutta ihmettelen, onko todellakin SUOMALAINEN NAINEN TUOLLAINEN KATEELLINEN TIUKKIS??? ei ihme, että ovat yksin :)))))))))) olen ihan varma, että mulle ja merimiehelle tulee kivat viikot, ja nää "naiset" ei todella sitä pilaa... :))
        onko Merimies sitten kirosana täällä vai mikä?? jos oisin kirjoittanut että "olen tavannut kirvesmiehen"....niin oisko vastaanotto ollu samanlainen?????????? huh huh!!!!!!

....vai vaanko toiveissasi elät???

Siis, sinä kirjoitat aivan totena: "olen ihan varma, että mulle ja merimiehelle tulee kivat viikot"

Kuinka voit noin varma olla, kun et kertaakaan häntä ole vielä tavannut livessä?

Tyttö hyvä, otahan nyt kuitenkin pienellä varauksella, ettet ihan taivaista tippuisi, kun todellisuus iskee vasten kasvoja.

Se ensimmäinen tapaaminen saattaakin muuttua sitten ensimmäiseksi ja viimeiseksi....sorry...

• Ei-kateellinen nainen
        Merellä duunis kirjoitti:

Siis, sinä kirjoitat aivan totena: "olen ihan varma, että mulle ja merimiehelle tulee kivat viikot"

Kuinka voit noin varma olla, kun et kertaakaan häntä ole vielä tavannut livessä?

Tyttö hyvä, otahan nyt kuitenkin pienellä varauksella, ettet ihan taivaista tippuisi, kun todellisuus iskee vasten kasvoja.

Se ensimmäinen tapaaminen saattaakin muuttua sitten ensimmäiseksi ja viimeiseksi....sorry...

Miten niin "sorry"? Et sinä olisi ollenkaan pahoillasi jos mies osoittautuisikin pettymykseksi, päinvastoin, sitähän sinä toivot.

Mutta minä epäilen että harras toiveesi ei toteudu, vaan näillä kahdella on todella hausakaa.

Et itse ole tavannut ketään miellyttävää miestä, se on selvää, muuten et olisi noin kitkerä ja katkera. Enkä ihmettele yhtään ettei sinulla onnista. Et sinä hyvää miestä ansaitsekaan.

Lohtu se on sekin,että voi ilkeillä itseään onnekkaimmille ja MUKA varoittaa ja olla MUKA pahoillaan jos tapaamisesta ei tulekaan miellyttävää kokemusta....

Ilkeilysi ei silti muuta tosiasioita miksikään. Tosiasiaksi jää, että toisilla naisilla on varaa valita kymmenestä hyvästä miehestä se paras ja mielusin, tai vaikka tavata jokaista vuorotellen. Toisilla naisilla taas ainoiksi mieskontakteiksi jäävät nämä bussissa viereen änkeävät sönköttäjät.

Mutta ehkäpä sönköttäjäukot ovat sinun mieleesi? Makujahan on moneksi. Jos niin on, niin onnea vain. Ensi kerralla kun joku kännikala istuu viereesi, hymyile hellästi ja vastaa hänen kysymyksiisi ( kuten " no mitäsh tyttö...? " ja " onks hyvä päivä hä?" ja " saaks sulta pillua? " ). Aivan varmasti saat sen miehen kokonaan itsellesi. Kukaan ei kadehdi eikä yritä varastaa sinulta sinun armastasi.

• minä-70

en ole vieläkään ajattelut, että "romanssimme" jatkuisi tapaamisemme jälkeen- pidämme hauskaa, ilman sitoomuksia. ja jos kolahtaa niin sitte kolahtaa...ja jos ei niin sou vot...kyllä tota seuraa saa...toisin kuin eräät "vali vali"-tyypit :) eikö juu?

• Merellä duunis
        Ei-kateellinen nainen kirjoitti:

Miten niin "sorry"? Et sinä olisi ollenkaan pahoillasi jos mies osoittautuisikin pettymykseksi, päinvastoin, sitähän sinä toivot.

Mutta minä epäilen että harras toiveesi ei toteudu, vaan näillä kahdella on todella hausakaa.

Et itse ole tavannut ketään miellyttävää miestä, se on selvää, muuten et olisi noin kitkerä ja katkera. Enkä ihmettele yhtään ettei sinulla onnista. Et sinä hyvää miestä ansaitsekaan.

Lohtu se on sekin,että voi ilkeillä itseään onnekkaimmille ja MUKA varoittaa ja olla MUKA pahoillaan jos tapaamisesta ei tulekaan miellyttävää kokemusta....

Ilkeilysi ei silti muuta tosiasioita miksikään. Tosiasiaksi jää, että toisilla naisilla on varaa valita kymmenestä hyvästä miehestä se paras ja mielusin, tai vaikka tavata jokaista vuorotellen. Toisilla naisilla taas ainoiksi mieskontakteiksi jäävät nämä bussissa viereen änkeävät sönköttäjät.

Mutta ehkäpä sönköttäjäukot ovat sinun mieleesi? Makujahan on moneksi. Jos niin on, niin onnea vain. Ensi kerralla kun joku kännikala istuu viereesi, hymyile hellästi ja vastaa hänen kysymyksiisi ( kuten " no mitäsh tyttö...? " ja " onks hyvä päivä hä?" ja " saaks sulta pillua? " ). Aivan varmasti saat sen miehen kokonaan itsellesi. Kukaan ei kadehdi eikä yritä varastaa sinulta sinun armastasi.

Voi hitto että sait mut nauramaan tuolla kirjoituksellasi.
        Ethän sä oikeesti tosissas ollu, kun tollasen tarinan väsäsit??? Ethän, pliideka???

Tuo luulosi "Mutta ehkäpä sönköttäjäukot ovat sinun mieleesi?" vain ei osunut ollenkaan oikeaan, mutta sinä erehdyt varmastikin hyvin usein.

Ja sitt vielä: Minulla ei todellakaan tarvitse olla ilmoitusta treffipalstalla, kas kun sitä seuraa saa ihan tuolla livessä.

Oikein aurinkoista ja rakkaudentäyteistä kevättä ja kesää Sinulle! (ja mahdolliselle nettirakkaudellesi)

• minä-70

Ethän sä oikeesti tosissas ollu, kun tollasen tarinan väsäsit??? Ethän, pliideka???

Tuo luulosi "Mutta ehkäpä sönköttäjäukot ovat sinun mieleesi?" vain ei osunut ollenkaan oikeaan, mutta sinä erehdyt varmastikin hyvin usein.

Ja sitt vielä: Minulla ei todellakaan tarvitse olla ilmoitusta treffipalstalla, kas kun sitä seuraa saa ihan tuolla livessä.

Oikein aurinkoista ja rakkaudentäyteistä kevättä ja kesää Sinulle! (ja mahdolliselle nettirakkaudellesi)

sulla taisi nyt mennä kirjoittajat "hiukkasen" sekasin...mutta ei se mitään! minä nyt vain kirjoitin oman tarinani tälle palstalle, kun netti-tuttavuuksista kertovia tarinoita tähän saanee kirjoitella?? vai olenko ihan väärässä??? en ole hehkuttanut tällä jutulla mitään. katson nyt vain kesää ja katellaan mitä tuleman pitää..ja rakkautta myös Sinulle..livenä taikka netissä :))))

• Ei-kateellinen nainen

Vai että nauroit tekstiäni lukiessasi. Kiva kun sinulla oli kerrankin kivaa. Tähän mennessä olet ollut vain pahoilla mielin, ellet peräti raivoissasi alkup. kirjoittajalle käyneen flaksin vuoksi,; sinulle on kamala pala että hän aikoo tavata merimiehn.

Mutta hyvä että lopultakinlöysin ilonaiheen. Sen sinulle kyllä suon, niitä ilonaiheita kun ei tunnu elämässäsi oikein olevan.

Jaa että olet "merellä duunis". No, onhan Silja Linessa hyttien siivoaminen ihan kunniallista työtä. Mutta ei siinä mitään erityisempää hohtoa ole, ainakaan sivullisen silmin, eikös se ole lähinnä kännisten oksennuksien siivoamista. Ruotsin laivoilla liikkuu aika paljon näitä teinejä ryyppäämässä ja örveltämässä. Noiden teinipölhöjen kurissa pitäminen on varmaan sen verran ikävää hommaa, että toivottavasti maksavat sinulle siitä kunnolla.

Mutta suoraan sanoen,en usko että olet merellä hommissa ollenkaan. Kerropa mitä työtä siellä teet ja mitä siihen työhön sisältyy. Epäilen ettet psyty...

• Anonyymi

Merimies on erimies....?

Eli outo tai erittäin gay.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      104
      4641
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      391
      1391
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      186
      1072
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      109
      1062
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      970
    6. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      911
    7. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      901
    8. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      892
    9. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      10
      877
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      866
    Aihe