Mies aina paha, nainen aina hyvä?

Paha naisten mielestä

Nainen oli keskiviikkona hypätä kerrostaloasunnon ikkunasta Helsingin Tapulikaupungissa, mutta asunnossa ollut mies sai vedettyä hänet takaisin.

Hätäkeskukseen hieman ennen kello 17:ää tehdyn ilmoituksen mukaan naista oli roikotettu Palokellontiellä kerrostalon kuudennen kerroksen asunnon ikkunasta. Ilmoitus käynnisti laajan pelastus- ja poliisioperaation. Asian todellinen tila selvisi, kun asunnon ovi avattiin.

Poliisi oli vielä puoli tuntia hälytyksen jälkeen varautunut tunkeutumaan asuntoon voimakeinoin. Tilanne laukesi, kun asunnossa olleet avasivat oven ja kertoivat poliisille tapahtumien kulun.

STT

Kirjoitus osoittaa soittaneen olleen nainen. Roikotti muak ja sitten vetää takaisin. Niasten mielestä kuuluu miehelle tästä tuomio, miesten mielestä joko mitali tai ajatus että olis vaan antanut hypätä.

Naiset äänestivät Tarja Halosen presidentiksi. Ja homot.

4

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 04201

Kysymyksesi on tylsämielinen ja provosoimaan pyrkivä, mutta vastaan silti. Käyttäisitkö seuraavan kerran lainausmerkkejä niissä osissa, jotka ovat suoraa lainausta: nyt tuosta ei saa selvää, onko teksti omaa sepustustasi vai STT:n. Linkinkin voisit uutiseen laittaa, jos sellainen netistä löytyy.

Missään STT:n tekstissä ei muuten käy ilmi, että hälytyksen soittanut olisi ollut parvekkeelta roikkunut nainen, kuten väitit. Myös sivullinen on voinut soittaa poliisille nähtyään tilanteen.

Sekä miesten että naisten toisia loukkaava käytös voidaan tulkita pahuudeksi. Kumpikin sukupuoli tähän syyllistynee. Olisiko miesten harjoittama pahuus kuitenkin keskimäärin fyysisempää ja naisten vastaava henkistä? Ainakin pahoinpitelyt ovat useimmiten miesten käsialaa.

• Itse olen miehekäs

nainen ärsyttää miestä testatakseen ja kun saa turpaansa niin syy olikin miehen. sillä tavalla nainen hyödyntää miehen panohalukkuutta. vittuilua kuunteleva mies on naurettava. käyn tapaamassa kaveria nykyään useammin kuin aiemmin. saa hyvät naurut kun istuu autoon ja katselee miten kaveri koittaa sietää nalkuttavaa akkaansa. välillä on naurua päässyt kaverin luona väärissä paikoissa ja kun kysytään stressaantuneena mitä nauran niin vastaan, että muistelin jotain hauskaa juttua tms.

Mies tekee itsestään pellen kun antaa naisen hyppiä silmille.

Mulle ei kukaan auo päätään ottamatta turpaan, oli se mies tai nainen.

• asennevammaista

Asennevamma ennakkoasennoitumisessa on kulttuurissamme femakoiden ja 70-luvun löysien miesten ansiosta syvään kirjoitettu/maalattu.

Niin ja näiden telaketju-naisten ja marikassi-miesten jälkeläisillä homma jatkuu.

Ole tässä sitten hyvä mies.

• fkjhgf

Olisi saattanut syytön mies saada elinkautisen murhasta silminnäkijän todistaessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2703
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1617
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      29
      1131
    Aihe