Injektioneula

mikä koko?

Minkä kokoinen neulan kannattaa olla, jotta siihen saa edes tavallisen korviksen työnnettyä? =) Minulla on 0,8mm paksu neula, mutta sillä tehtyihin reikiin ei saa laitettua edes tosi ohutta korua. :S

6

5399

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

lävistäjät tekevät yleensä 1.6 mm tai 1.2 mm neulalla lävistykset....eiköhän kannattaisi mennä ihan ammattilaisen luokse? ei ole kovinkaan järkevää alkaa itse itseään rei'ittämään...

• Anonyymi

No jos on ammattilainen tai osaa tehdä itse niin ei tarvitse mennä lävistäjälle

• ,,,,
      • tavallisella käyttäjälle

tein eillen Madonnan ja alahuulen lävistyksen itse.Osta apteekista se neula jossa on vaaleanpunainen takapaperi, en muista kokoa nyt.
        Jos alkaavat kyselee jotain, sano että teet lävitstyksiä itse kyllä myyvät.Ja osta se sumutettava puhdistusaina samalla niin hyvä tulee.Ja säästät pikkasen eikä tarvii ammattilävistäjälle mennä.:)

• dorrrrrka

ite tein kulmakorun 1,2 mm, ja apteekista ostin, 15 senttiä makso :DD

• InkMink

Suosittelen lämpimästi kokemuksen syvällä rintaäänellä 2,0 paksuista neulaa niin saat reiän laitettua ja sen korun sinne neulan sisään. Kun vedät neulan pois niin koru on jo paikoillaan eikä tarvi turhaan ährätä ja satuttaa itseessä ylimääräisellä tunkemisella. Ja niitä kahden millin neuloja myy joskut apteekit, sanot vaan että sen ja sen kokoinen lävistysneula niin kyllä ne sen myy jos heillä niitä varastossa on tai jos yleensäkkin myyvät neuloja. Ja kerron samalla elävän esimerkin omasta elämästäni, eli ei näin:

Olin into pinkeänä ostanut neulan ja ystäväni (joka oli parempi lävistämisessä kuin minä) aikoi laittaa mulle huulilävistyksen. Ei käynyt mielessä ostaa puhistusainetta. No, koru reikä oli saatava välittömästi ja menimme yhteen hotellin asiakasvessaan sitä vääntämään. koru ja neula olivat kmolemmat 1,3 paksuja eikä käynyt mielessä että se ei ollut ehkä paras vaihtoehto. Ystäväni laittoi neulan huulesta läpi ja alkoi tunkemaan korua. N. viiden minsan kuluttua korua ei oltu vieläkään saatu pois ja neulakin oli otetu irti ettei se ota vastaan. Reikä meni umpeen ja jouduttiin laittamaan neulalla samasta kohtaa uudestaan läpi. Voin sanoa että sattui aivan s*tanasti. Lopuksi noin vartin ähräämisen jälkeen koru saatiin paikalleen ja kiinni. Lopputulos: Koko huuli aiva älyttämän turvonnut ja helvetin kipeä, kiitos liian ohuen neulan ja osittain tyhmyydenkin takia. Seuraavan lävistykseni otin 2mm neulalla ilman turhaa repimistä, tunkemista ja tuskaa. Loppu hyvin kaikki hyvin. Toivottavasti eden joku ottaa opikseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4288
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      135
      2976
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2322
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      37
      2164
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1863
    6. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      90
      1753
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1576
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1519
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      147
      1367
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1188
    Aihe