Huomasin tuossa peilin edessä kun hypin että takapuoli ja vatsa ja reidetkin niin hötkyy hyppiessä =/ silleen tosi karseen näkösesti. Olen 164/60kg, ja kuppaillut nyt melkein 2kk, jonka ansiosta hötkyily on jonkin verran vähentynyt. Onko siis tuo löllyvä aines sellua vai läskiä vai molempia? Saankohan koskaan sellaisen vartalon ettei tarvitsisi hävetä vaikka juostessa kun paikat menee ylös ja alas?
Neuvot ja vinkit tarpeen! Kiitos =)
höllyvä vartalo-ongelma!
avun tarpeessa...
2
1144
Vastaukset 2
- pallo pylly :)
Treenaatko miten paljon? Sehän voi olla siis löysää lihasta, jos et treenaa.. Mulla kävi kanssa niin että yhtäkkiä huomasin kun ikää rupes tuleen lisää että reidet hölly kun kävelin tai hypin tai jotain, mikä oli todella inhottavaa kun ei ennen ollu mitään tällästä... Nyt kun olen treenannu vaihtelevalla menestyksellä niin paikat on ruvennu kiinteytyyn! Ja nyt aloitin kuppailun uudelleen että toivon vain kovasti että nyt molemmista olisi apua ja saisin taas kiinteämmän kropan takaisin :D
- minäkö?
mitä on kuppailu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1953290- 951473
- 1301158
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2541147Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä86985- 97861
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun112707Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa56705Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid108688- 39617