KIITOS jos vaivaudut
minkä verran hammassilta maksaa
5
12007
Vastaukset
- vähän tarkempaa
kuvausta aiheesta.
- Kerralla kuntoon
Olen saanut suuren avun kuitusillasta. Silta valmistui kerralla eikä hampaita hiottu lainkaan. Etsi hammaslääkäri, joka osaa tehdä näitä! Katso: www.sticktech.com
- hammassilta maksaa
noin 500-700 euroa/yksikkö. Ja jos on yhden hampaan aukko tarvitaan siis kolme yksikköä(hammasta). Tukihampaat aukon molemmalla puolella hiotaan tappiin ja niiden varaan istutetaan sitten hammmassilta. Tällainen silta on tehtu useimmin kullasta? keraaminen päällys tai kokonaan keraaminen. Halvempi vaihtoehto on kevytsilta, se voi olla jämäkämpi metallirunkoinen (hinta ehkä 700 euroa) tai kuituvahvisteinen (hinta ehkä 200 euroa) joka ei kuitenkaan kesta juuri mitään.
- ihan tarpeeksi
Yhden hampaan korvaaminen sillalla tuli maksamaan 1900€ eli aika huiman summan ja voi olla, että implantti olisi kuitenkin ollut parempi ja tullut maksamaan suurinpiirtein saman verran. Esim. puhdistamisen kanssa täytyy olla tuon sillan kanssa tosi huolellinen, muutoin se ei kestä, sen sijaan implantti on ikuinen.
- Pettymystä
ihan tarpeeksi kirjoitti:
Yhden hampaan korvaaminen sillalla tuli maksamaan 1900€ eli aika huiman summan ja voi olla, että implantti olisi kuitenkin ollut parempi ja tullut maksamaan suurinpiirtein saman verran. Esim. puhdistamisen kanssa täytyy olla tuon sillan kanssa tosi huolellinen, muutoin se ei kestä, sen sijaan implantti on ikuinen.
Implanttihampaat eivät ole ikuisia! Implantti voi irrota tulehduksen vuoksi ja itse kruunut hajoavat melko usein. Tulehdus tuhoaa samalla leukaluuta. Näin on kokemus osoittanut, vaikka implanttien myyjät muuta väittävätkin. Kallein hoito tuo suurimman tuoton tekijöille!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658