Kuuntelin noita euroviisukappaleita, ni harva oli sellane mikä tykästytti. Ennen on ollu montaki kivaa kappaletta, mutta ei mun mielestä tänä vuonna. joten toivotaan, että oma Hannamme saisi paljon pojoja (:
Mitä mieltä te muut ootte noista eri maiden kappaleista..?
Yllättävää..
3
337
Vastaukset
löytänyt muutaman tosi hyvän kappaleen.Moldova siinä on ihana viulu, Makedonia ja Turkki ovat myös hyviä. Malta on mielenkiintoinen. Kreikka voittaa. Toivon että Hanna on kymmenen joukossa.
- -c-
Minun suosikkejani tänä vuonna on mm Slovenia ja Malta, Albania. Ranskallakin mukava positiivnen rallatus. Muuten on kyllä paljon rokahtavaa ja myöskin sielutonta tarjontaa.
- tänävuonna
on yllättävän monia ihan kuunneltavia kappaleita, kuten Islannilla, Valko-Venäjällä, Serbialla, Kreikalla, Moldovalla ym. Hanna Pakariselle en edes toivo voittoa, sillä onhan täysin epäoikeudenmukaista voittaa noin huonolla kappaleella. Kaikenkaikkiaan voin listata tältä istumalta ainakin 15 parempaa kappaletta, kuin Suomen "edustusbiisi". Pakarisen lauluääni kalpenee monien muiden edustajien lauluäänen rinnalla. Siis, miksi toivoisin voittoa Suomelle? Paras voittakoon, eikä se todellakaan ole Suomi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1791829
- 1241530
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16971- 92894
- 78893
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4788