Kuuntelin noita euroviisukappaleita, ni harva oli sellane mikä tykästytti. Ennen on ollu montaki kivaa kappaletta, mutta ei mun mielestä tänä vuonna. joten toivotaan, että oma Hannamme saisi paljon pojoja (:
Mitä mieltä te muut ootte noista eri maiden kappaleista..?
Yllättävää..
3
339
Vastaukset
löytänyt muutaman tosi hyvän kappaleen.Moldova siinä on ihana viulu, Makedonia ja Turkki ovat myös hyviä. Malta on mielenkiintoinen. Kreikka voittaa. Toivon että Hanna on kymmenen joukossa.
- -c-
Minun suosikkejani tänä vuonna on mm Slovenia ja Malta, Albania. Ranskallakin mukava positiivnen rallatus. Muuten on kyllä paljon rokahtavaa ja myöskin sielutonta tarjontaa.
- tänävuonna
on yllättävän monia ihan kuunneltavia kappaleita, kuten Islannilla, Valko-Venäjällä, Serbialla, Kreikalla, Moldovalla ym. Hanna Pakariselle en edes toivo voittoa, sillä onhan täysin epäoikeudenmukaista voittaa noin huonolla kappaleella. Kaikenkaikkiaan voin listata tältä istumalta ainakin 15 parempaa kappaletta, kuin Suomen "edustusbiisi". Pakarisen lauluääni kalpenee monien muiden edustajien lauluäänen rinnalla. Siis, miksi toivoisin voittoa Suomelle? Paras voittakoon, eikä se todellakaan ole Suomi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442952Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362621Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1002226Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3311846- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231178Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281165