Äitienpäivä

Heido,

Nyt on taas tuokin päivä nurkan takana ja kaiken teennäisen ja imelän hössötyksen lisäksi se aiheuttaa loven miehen kukkaroon. Ennenvanhaa
oli mahdollista poimia maantievarsilta besiininkatkuisia valkovuokkoja ja ojentaa ne sitten äidillensä ja vaimolle. Nykyään ne eivät enää kelpaa, pitää ostaa ruusuja.
Tiedättekö te naiset yhtään mitä maksaa kun ostaa näihin aikoihin kaksi ruusupuskaa kukkakaupasta? Ette tietenkään, joten minä kerron: ne maksaa helvetin paljon! :P


"Parhaat asiat elämässä ovat ilmaisia"


MarttyyriMallari-TTt

9

662

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kait

      kuitenkaan ole äitisi?

      • tom the peep

        Etkö tiedä että Martti-boi on peräkammarin poika ja niillehän käy niinku silleen että menee äidit ja sisaret ja muut naiset vähän niinku sekasin.

        Martti on landelta. Kukaan ei stadissa alottaisi kirjettä sanalla "moido". Mutta ihan vaan Martin kiusaksi en kerro minkä virheen se teki.


      • ...
        tom the peep kirjoitti:

        Etkö tiedä että Martti-boi on peräkammarin poika ja niillehän käy niinku silleen että menee äidit ja sisaret ja muut naiset vähän niinku sekasin.

        Martti on landelta. Kukaan ei stadissa alottaisi kirjettä sanalla "moido". Mutta ihan vaan Martin kiusaksi en kerro minkä virheen se teki.

        nainen ku nainen, sama se kuka ne pyykit pesee ja ruuan pöytään kantaa.


      • miiskuliinu

        Mielestäni mies voi äitienpäivänä muistaa omien lastensa äitiä kuin myös vaimo voi muistaa isänpäivänä lastensa isää.


    • miiskuliinu

      Ettei vaan olisi omaa kuvitelmaasi? Jokainen nainen ja äiti ilahtuu enemmän itse poimituista kukista kuin persoonattomista kaupasta ostetuista ruusuista. Itsetehdyt kortitkin ovat parempi vaihtoehto kuin lähikaupan korttihyllystä ostetut.

      • ........

        Meinasin vastata ihan samoin.


      • Te(naiset) ette siis olekkaan materialisteja koko sakki :D



        "Luontoa ei ole tuhottu, se on myyty"


        MarttyyriMallari-TTt


      • aivan oikea
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Te(naiset) ette siis olekkaan materialisteja koko sakki :D



        "Luontoa ei ole tuhottu, se on myyty"


        MarttyyriMallari-TTt

        Olen itse ja suurin osa lähipiirini eri-ikäisistä naisista suorastaan ahdistuu näistä kauppiaitten keksimistä pakollisista "tunteiden juhlista"; äitienpäivä, isänpäivä, ystävänpäivä, naisten päivä ja mitä niitä onkaan.

        Oma rakas äiti kieltää joka vuosi jyrkästi kantamasta hänelle minkäänlaisia kaupallisia huomionosoituksia. Paras lahja kuulemma on, kun eräänä toukokuun sunnuntaina kokoonnumme kaikki yhteen hänen luokseen. Kahvit on keitetty ja kakku leivottu, paljon puhetta ja iloisia ääniä. Jossain vaiheessa äiti aina ottaa esille vanhat valokuvat ja lapsena itse väkertämämme äitienpäiväkortit esitellen niitä lapsenlapsilleen.

        Sellaisen perinteen olen omillekin lapsilleni siirtänyt ja sanonut miehelleni, että koska en ole hänen äitinsä... Lahjoja voi mies halutessaan ostaa muulloinkin omaksi ilokseen, mutta mihinkään velvollisuusjuttuihin ei ole syytä ryhtyä.


      • on niin
        aivan oikea kirjoitti:

        Olen itse ja suurin osa lähipiirini eri-ikäisistä naisista suorastaan ahdistuu näistä kauppiaitten keksimistä pakollisista "tunteiden juhlista"; äitienpäivä, isänpäivä, ystävänpäivä, naisten päivä ja mitä niitä onkaan.

        Oma rakas äiti kieltää joka vuosi jyrkästi kantamasta hänelle minkäänlaisia kaupallisia huomionosoituksia. Paras lahja kuulemma on, kun eräänä toukokuun sunnuntaina kokoonnumme kaikki yhteen hänen luokseen. Kahvit on keitetty ja kakku leivottu, paljon puhetta ja iloisia ääniä. Jossain vaiheessa äiti aina ottaa esille vanhat valokuvat ja lapsena itse väkertämämme äitienpäiväkortit esitellen niitä lapsenlapsilleen.

        Sellaisen perinteen olen omillekin lapsilleni siirtänyt ja sanonut miehelleni, että koska en ole hänen äitinsä... Lahjoja voi mies halutessaan ostaa muulloinkin omaksi ilokseen, mutta mihinkään velvollisuusjuttuihin ei ole syytä ryhtyä.

        hölmöjä,rientää kauppaan helpomalla selviää tyyliin ostamalla jonku lahjuksen kun itse tehdä jotain,niille tarvis aina jaksaa muistuttaa joka juhlapäivä ettei mitään tarvis ostaa,mutta mutta silti ne ostaa ja viittis nyt siitä sitte alkaa huutamaan vaan hymyilen ja kiitän kauniisti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe