Äitienpäivä

Heido,

Nyt on taas tuokin päivä nurkan takana ja kaiken teennäisen ja imelän hössötyksen lisäksi se aiheuttaa loven miehen kukkaroon. Ennenvanhaa
oli mahdollista poimia maantievarsilta besiininkatkuisia valkovuokkoja ja ojentaa ne sitten äidillensä ja vaimolle. Nykyään ne eivät enää kelpaa, pitää ostaa ruusuja.
Tiedättekö te naiset yhtään mitä maksaa kun ostaa näihin aikoihin kaksi ruusupuskaa kukkakaupasta? Ette tietenkään, joten minä kerron: ne maksaa helvetin paljon! :P


"Parhaat asiat elämässä ovat ilmaisia"


MarttyyriMallari-TTt

9

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kait

      kuitenkaan ole äitisi?

      • tom the peep

        Etkö tiedä että Martti-boi on peräkammarin poika ja niillehän käy niinku silleen että menee äidit ja sisaret ja muut naiset vähän niinku sekasin.

        Martti on landelta. Kukaan ei stadissa alottaisi kirjettä sanalla "moido". Mutta ihan vaan Martin kiusaksi en kerro minkä virheen se teki.


      • ...
        tom the peep kirjoitti:

        Etkö tiedä että Martti-boi on peräkammarin poika ja niillehän käy niinku silleen että menee äidit ja sisaret ja muut naiset vähän niinku sekasin.

        Martti on landelta. Kukaan ei stadissa alottaisi kirjettä sanalla "moido". Mutta ihan vaan Martin kiusaksi en kerro minkä virheen se teki.

        nainen ku nainen, sama se kuka ne pyykit pesee ja ruuan pöytään kantaa.


      • miiskuliinu

        Mielestäni mies voi äitienpäivänä muistaa omien lastensa äitiä kuin myös vaimo voi muistaa isänpäivänä lastensa isää.


    • miiskuliinu

      Ettei vaan olisi omaa kuvitelmaasi? Jokainen nainen ja äiti ilahtuu enemmän itse poimituista kukista kuin persoonattomista kaupasta ostetuista ruusuista. Itsetehdyt kortitkin ovat parempi vaihtoehto kuin lähikaupan korttihyllystä ostetut.

      • ........

        Meinasin vastata ihan samoin.


      • Te(naiset) ette siis olekkaan materialisteja koko sakki :D



        "Luontoa ei ole tuhottu, se on myyty"


        MarttyyriMallari-TTt


      • aivan oikea
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Te(naiset) ette siis olekkaan materialisteja koko sakki :D



        "Luontoa ei ole tuhottu, se on myyty"


        MarttyyriMallari-TTt

        Olen itse ja suurin osa lähipiirini eri-ikäisistä naisista suorastaan ahdistuu näistä kauppiaitten keksimistä pakollisista "tunteiden juhlista"; äitienpäivä, isänpäivä, ystävänpäivä, naisten päivä ja mitä niitä onkaan.

        Oma rakas äiti kieltää joka vuosi jyrkästi kantamasta hänelle minkäänlaisia kaupallisia huomionosoituksia. Paras lahja kuulemma on, kun eräänä toukokuun sunnuntaina kokoonnumme kaikki yhteen hänen luokseen. Kahvit on keitetty ja kakku leivottu, paljon puhetta ja iloisia ääniä. Jossain vaiheessa äiti aina ottaa esille vanhat valokuvat ja lapsena itse väkertämämme äitienpäiväkortit esitellen niitä lapsenlapsilleen.

        Sellaisen perinteen olen omillekin lapsilleni siirtänyt ja sanonut miehelleni, että koska en ole hänen äitinsä... Lahjoja voi mies halutessaan ostaa muulloinkin omaksi ilokseen, mutta mihinkään velvollisuusjuttuihin ei ole syytä ryhtyä.


      • on niin
        aivan oikea kirjoitti:

        Olen itse ja suurin osa lähipiirini eri-ikäisistä naisista suorastaan ahdistuu näistä kauppiaitten keksimistä pakollisista "tunteiden juhlista"; äitienpäivä, isänpäivä, ystävänpäivä, naisten päivä ja mitä niitä onkaan.

        Oma rakas äiti kieltää joka vuosi jyrkästi kantamasta hänelle minkäänlaisia kaupallisia huomionosoituksia. Paras lahja kuulemma on, kun eräänä toukokuun sunnuntaina kokoonnumme kaikki yhteen hänen luokseen. Kahvit on keitetty ja kakku leivottu, paljon puhetta ja iloisia ääniä. Jossain vaiheessa äiti aina ottaa esille vanhat valokuvat ja lapsena itse väkertämämme äitienpäiväkortit esitellen niitä lapsenlapsilleen.

        Sellaisen perinteen olen omillekin lapsilleni siirtänyt ja sanonut miehelleni, että koska en ole hänen äitinsä... Lahjoja voi mies halutessaan ostaa muulloinkin omaksi ilokseen, mutta mihinkään velvollisuusjuttuihin ei ole syytä ryhtyä.

        hölmöjä,rientää kauppaan helpomalla selviää tyyliin ostamalla jonku lahjuksen kun itse tehdä jotain,niille tarvis aina jaksaa muistuttaa joka juhlapäivä ettei mitään tarvis ostaa,mutta mutta silti ne ostaa ja viittis nyt siitä sitte alkaa huutamaan vaan hymyilen ja kiitän kauniisti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe