Hame

Miksi miehet eivät pukeudu hameeseen. Olen totaalisen hetero äijä ja kaiken lisäksi onnellisesti aviossa, joten taustat on kunnossa. Olen jo kymmenen vuoden ajan käyttänyt joka päiväisessä elämässä sukkahousuja tai sukkanauhasukkia (vaimoni on tehnyt minulle erinomaisen sukkanauhavyön) ja todennut ko. asusteiden olevan 100 kertaa mukavammat kuin perinteiset pitkät kalsarit. Nyttemmin olen käyttänyt myös hametta, tosin vain vapaa-aikanani ja pitemmillä automatkoilla. Olen havainnut, että hame on huomattavasti mukavampi asuste, kuin esim. shortsit. Ihmettelenkin, miksei miehet käytä hameita enemmän. Olisi mukava jos pukeutuminen vapautuisi niin paljon, että "kehtaisi" kulkea hameessa ihan julisesti ilmain leimautumisen pelkoa. Olisi ihan mukava saada palautetta,että onko muillakin samoja ajatuksia

12

1665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N 55  

Vai että mies hameessa! Leikkikää kotona, jos vaimosi on tuosta tavastasi innostunut. Minusta hame ei sovi edes naiselle jokapäiväiseen käyttöön ja transuksi pukeutuneen miehen kun silloin tällöin näen illan viimeisellä tunnilla kauppaan kulkevan, pahkuraiset polvet mustiin sukkahousuihin tai sukkanauhasukkiin verhottuina, on mieleeni tullut vain sääli.
      Naiselle sopii hame eli lähinnä mekko juhliin, korkokenkien kanssa. Muuten paljon mukavampaa ja luontevampaa kulkea housuasussa. Itselläni on nykyisin vain kaksi hametta, housuja taas yksi kaapillinen, ja viimeksi hameessa olin yhden sukulaistytön häissä noin 2 vuotta sitten.

• makuasia

Minäkään en kannata miesten hameita! Ei kerrassaan sovi ei! Suosittelen, että miehet tyytyy kaksilahkeisiin! =) En tykkää katella miestä hameissa! Sen verran naisellista. Vaikka myönnettäköön ; ei ole hameen voittanutta etenki vaikka kesähelteillä ja automatkoilla jne! Verraton!

Mutta naisena: MAKUASIA: Itse tykkään pitää hameita sekä talvella että kesällä. Juhlissa juhlavampaa : mekko tms. ja muuten erilaisia ja erimittaisia hameita! RAKASTAN HAMEITA ja voisin pitää vaikka lähes kaikkialla ja lähes aina! No eräretkillä/luonnossa liikkuessa ja urheillessa en sentään!

T.Elovena-tyttö

• auvsr

Hyvä N55. Ei ole kysymys mistään transuleikistä. Olen vain havainnut tietyt asusteet mukavammiksi käyttää (sukkahousut/pitkät sukat pitkien kalsareiden sijaan ja hame shortsien sijaan). Ei tulisi mieleenikään mitkään tyttöleikit.

• mies hameessa
        auvsr kirjoitti:

Hyvä N55. Ei ole kysymys mistään transuleikistä. Olen vain havainnut tietyt asusteet mukavammiksi käyttää (sukkahousut/pitkät sukat pitkien kalsareiden sijaan ja hame shortsien sijaan). Ei tulisi mieleenikään mitkään tyttöleikit.

olen mies ja tykkään miesten hameista en pukeudu hameeseen tyttöily mielessä vaan aivan samoin kuin housuihin ei se hame ole sen kummempi vaate kuin farkut hame on tosi kiva päällä omistan muutaman kiltin ja sitten mulla on oikein miehille suunniteltuja hameita kolme kapaletta ja ne on todella hyvän näkösiä eikä niissä olo tunnu yhtään naiselliselta,ja aivan turha haukkua transuksi koska en ole tippaakaan siihen suuntaan taipuvainen. kyllä hameet sopii miehille siinä kuin korvarenkaat ja poninhännät. jos kaikki Suomen miehet jotka tykkäätte hameista tulette katukuvaan niin kyllä ne asenteet siitä tasoittuu, rohkeesti vaan.

• Hesekiel
        mies hameessa kirjoitti:

olen mies ja tykkään miesten hameista en pukeudu hameeseen tyttöily mielessä vaan aivan samoin kuin housuihin ei se hame ole sen kummempi vaate kuin farkut hame on tosi kiva päällä omistan muutaman kiltin ja sitten mulla on oikein miehille suunniteltuja hameita kolme kapaletta ja ne on todella hyvän näkösiä eikä niissä olo tunnu yhtään naiselliselta,ja aivan turha haukkua transuksi koska en ole tippaakaan siihen suuntaan taipuvainen. kyllä hameet sopii miehille siinä kuin korvarenkaat ja poninhännät. jos kaikki Suomen miehet jotka tykkäätte hameista tulette katukuvaan niin kyllä ne asenteet siitä tasoittuu, rohkeesti vaan.

Voisitko kertoa, mistä niitä voi ostaa. En ole nähnyt sellaisia ainakaan niissä vaateliikkeissä, joissa olen käynyt. Kaikki omistamani hameet on vaimoni minulle tehnyt, mutta välillä olisi mukava koettaa myös tehdastekoisia.

• Vakosamettihame
        Hesekiel kirjoitti:

Voisitko kertoa, mistä niitä voi ostaa. En ole nähnyt sellaisia ainakaan niissä vaateliikkeissä, joissa olen käynyt. Kaikki omistamani hameet on vaimoni minulle tehnyt, mutta välillä olisi mukava koettaa myös tehdastekoisia.

Lyhyt tai pitkä hame sään mukaan
        Miksi nainen haluaa pukeutua yhä kauniinpaan hameeseen.
        Tietenkin siksi, että näyttäisi miesten silmissä houkuttelevammalta.
        Minä ainakin katson yhtä paljon pukeutumiseen, kuin itse naiseen.
        Kaunis hame säväyttää ja laittaa vertailemaan muiden hameiden kesken.
        Mies ja nainen kävelemässä molemmilla farkkuhame päällä - mikä säväyttävä näky. Aivan hyvin voitaisiin päättää, että naisten muoti on myös miesten muoti. Jos hame mitoiltaan sopii miehelle, niin vaikka kukkamekko ja -hame vaan vapaasti päälle.
        Mies on aina halunnut olla myös kaunis.

• xy

Ei sitä mikään laki kiellä, siis hameen käyttöä miehillä. Jos halutaan muutosta miesten muotiin niin kadulle vaan hameet päällä. Niin se vaan menee. Ei kukaan nainenkaan kysy että saanko pukea housut. Muutos tulee jos tarpeeksi moni vaan uskaltaa lähteä muuttamaan nykyistä käytäntöä.

• Kuulehan,

sä mikää Mies oo :D :D :D

• no vittu

Tykkäisin kyllä käyttää kilttiä mikä on "perinteinen" miesten hame mutta en kyllä mitään kukkamekkoa laittaisi päälle. Toiset asut eivät vain sovi molemmille sukupuolille. Se on sama kuin jos naisella on sanotaan vaikka maastohousut, maiharit ja hihaton musta paita. Hieno kokonaisuus miehellä mutta ihan hirveä naisen päällä. Samoin kuin miesten ja naisten korut ovat pääasiassa erilaisia koska suurin osa miehistä nyt pitää enemmän maskuliinisista koruista.

Voit tietysti laittaa liljankukan kutreillesi mutta se näyttäisi jo aika limaiselta :)

• vshameet

Itselläni on psoriasista jaloissa. Kesäaikana sen kunto on huomattavasti parempi, kuin talvella, syystä, että voi käyttää edes shortseja. Tilanne olisi vieläkin parempi, jos voisi estoitta käyttää lyhyttä hametta.
        Puolustan miehille hameita ja valittuna ihan oman makunsa mukaan.

• 2000-luku

Kiitoksia alottajalle,mahtavat naurut sain.Ja miksi nauroin??No,koska mistään tälläisestä ei enää voi yllättyä taikka järkyttyä koska kaikki on mahdollista,aivan kaikki.
      Eikä siinä mitään jos haluatte laittaa hametta päälle kaupungille lähtiessä.Voisitte oikeastaan laittaa myös napapaidat hameen kaveriksi.Ja eikun kaljalle.

• miesoon

"Olisi mukava jos pukeutuminen vapautuisi niin paljon, että "kehtaisi" kulkea hameessa ihan julisesti ilmain leimautumisen pelkoa. Olisi ihan mukava saada palautetta,että onko muillakin samoja ajatuksia"

On. Miesten hameiden käyttöä kritisoivat eniten miehet. ihme meininkiä vielä 2000-luvulla, nämä ovat niiden "talibaanien" henkisiä jälkeläisiä jotka pitivät aikoinaan naisten housuihin pukeutumista aivan järkyttävänä syntinä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      153
      9049
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2729
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      29
      2511
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2501
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1885
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      97
      1837
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      23
      1763
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      46
      1295
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1207
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1156
    Aihe