Ylennys seksiä tarjoamalla

Nina.

Kannattaako kokeilla Suomessa, jos on edellytyksiä tähän iän ja ulkonäön puolesta?

26

11077

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • @nne

      Olen kivunnut aika korkealle (osittain) seksin avulla. Flirttailu ei riitä, yhteiset viikonloput lapin hangilla ja swksiä takan ääressä. Sinun on oltava loistava petikaveri, ulkonäkö ei riitä ja varmista, että sinua ei kuseteta. Katteettomia lupauksia riittää...

      • josta kusetus

        kusetuksella tarkoitat visii pullat uuniin panoa eikä lasia naamaan


    • Ansa P

      Tapaus työpaikalla. Sänkypuolen osaamista en tiedä, mutta työtaidot ovat edelleen välttäviä. Lieneekö sitten kiristänyt nuorta johtaa, vai miten sattuikin noin hypähtämään. Päällikön paikka ei ollut edes avoimesti haussa.

      • Mikko W.

        ..ja nyt pomo pelkää, että juttu paljastuu hänen samassa firmassa työskentelevälle vaimolle.

        Siksi olen kummasti ylennyt, kun pomo pitelee minua silkkihansikkain!


      • Keksa
        Mikko W. kirjoitti:

        ..ja nyt pomo pelkää, että juttu paljastuu hänen samassa firmassa työskentelevälle vaimolle.

        Siksi olen kummasti ylennyt, kun pomo pitelee minua silkkihansikkain!

        Itsekin olen ollut työpaikoissa joissa on edetty huipulle sängyn kautta ja se ikävä kyllä näkyy, kun puikoissa on joku Toope, joka ei tajua höykäsen pöläystä asioista ja on todellakin väärällä jakkaralla.


    • Hommalle on nimikin

      Sehän on huoraamista ja todella alentavaa minusta mielummin vaikka myisi itseää olis reilumpi peli !

      • luoja suo

        Niillä eväillä on pärjättävä mitä luoja suo.
        Kaikki keinot sallittuja.
        Haukkuminen on luusereiden puhetta!


      • keksa
        luoja suo kirjoitti:

        Niillä eväillä on pärjättävä mitä luoja suo.
        Kaikki keinot sallittuja.
        Haukkuminen on luusereiden puhetta!

        ei kai se tarkoita sitä, että jos luoja ei ole suonut teille järkeä päähän että meidän kaikkien pitää kärsiä siitä, että olette blondeja?


      • ölksajdöaslkf

        Todennäköisesti huoraamalla tienaakin paremmin kuin pikkupomona, kannattaa harkita jos on löyhä moraali.


    • minä iso firma

      Teen niin et käytän naisia hyväksi vihjailen kaikesta upeesta ja ylennyksistä ja pistän naiselle lisää hommia kokoajan ja laitan maksamaan lounas laskut ja rakastelen ym. nainen hommailee lahjoja ja kun hän rupeaa jotain vaatimaan tai kyllästyn sanoin et so long. ja jopa potkut lisään töitä aivan kauheasti ja "ulkoistan" hänet aivan "paskoihin" hommiin tai levitän huhua et huora.teen hänen olostaan niin helvetin et tietää ettei enää tarjoa itteään.Kaikki on ottaneet lopputilin "omasta" halustaan ja seuraava kierroksessa...Nautin et saan murtaa itsekkäät itseään esiintuovat huorat... varokaa vaan..voit olla seuraava. Meidän firmaan ei oikesti mikään tyhmä bimbo pääse ylenemään Minä pidän siintä huolen ja kaikki itseään esiintuovia naisia käytän aivan sikana hyväksi ja sit lemput firmasta,koska oikeasti sellaisesta ei ole hyötyä firmalle ,mutta hetkellisesti minulle monella muotoa kun on 24 h minun käytettävissä ja hyppii kuin pupu hah haa!

      • -jo-

        Opettele edes kirjoittamaan niin jaksaisi
        lukea loppuun tollaista potaskaa..
        Taidat olla postinjakajana ;)


      • miten on?
        -jo- kirjoitti:

        Opettele edes kirjoittamaan niin jaksaisi
        lukea loppuun tollaista potaskaa..
        Taidat olla postinjakajana ;)

        jonkun tutkimuksen mukaan isojen firmojen pomoilla, menestyjillä on isot kalut. Pitääkö tämä paikkaansa vai oliko tarpeeton tutkimus?


      • No way
        miten on? kirjoitti:

        jonkun tutkimuksen mukaan isojen firmojen pomoilla, menestyjillä on isot kalut. Pitääkö tämä paikkaansa vai oliko tarpeeton tutkimus?

        Tuo ei nyt pidä alkuunkaan paikkaansa.
        Luulenpa että pienikokoiset ja kaluiset miehet ennemminkin kapuavat kiihkeämmin korkeammille palleille näyttääkseen, että jollain alueella pärjätään...jos nyt sitten pääsevät ylenemään.
        Kokemusta ja tietoa, että näin.


      • kyyninen
        miten on? kirjoitti:

        jonkun tutkimuksen mukaan isojen firmojen pomoilla, menestyjillä on isot kalut. Pitääkö tämä paikkaansa vai oliko tarpeeton tutkimus?

        Asiahan on niin että mainitsemasi "menestyjät" ovat isoja mulkkuja.


      • tosiion
        miten on? kirjoitti:

        jonkun tutkimuksen mukaan isojen firmojen pomoilla, menestyjillä on isot kalut. Pitääkö tämä paikkaansa vai oliko tarpeeton tutkimus?

        pitää paikkansa, kun katson es. uimahallissa miehiä sääliksi käy heidän vaimojaa, ainaisessa puutteessa ja unelmissa elävät. sit kun pääsevät vain tyttöjen kesken etelään niin kyllä mokka korvat on innoissaan he


      • ölksajaöldsf
        miten on? kirjoitti:

        jonkun tutkimuksen mukaan isojen firmojen pomoilla, menestyjillä on isot kalut. Pitääkö tämä paikkaansa vai oliko tarpeeton tutkimus?

        Yleensä johtajat voivat ilmoittaa mulkun pituudeksi saman mitä mitataan normiterveystarkastuksessa, eli ~170-190cm, eli paikkaansa pitää.


    • minä vaan

      Niin... oletko koskaan miettinyt miten säälittävää tuollainen on? Haluatko tosiaan toimia jakorasiana ainoastaan rahan takia?

      • tietenkin

        jos istuu pankin päällä,niin mikäpä ettei.
        Aina kannattaa rahoja sijottaa ja laittaa kasvamaan korkoja.
        Paha se on laitta rahaa poikimaan jos puuttuu eväät siihen....


      • minä vaan
        tietenkin kirjoitti:

        jos istuu pankin päällä,niin mikäpä ettei.
        Aina kannattaa rahoja sijottaa ja laittaa kasvamaan korkoja.
        Paha se on laitta rahaa poikimaan jos puuttuu eväät siihen....

        Vaikka olisin miten uhkea blondi/punapää/brunette, niin en kyllä alkaisi itseäni jakamaan rahan takia. Sitähän sanotaan suomen kielellä huoraamiseksi.


      • mikähullu
        minä vaan kirjoitti:

        Vaikka olisin miten uhkea blondi/punapää/brunette, niin en kyllä alkaisi itseäni jakamaan rahan takia. Sitähän sanotaan suomen kielellä huoraamiseksi.

        Jos omaa, avut niin miksi ei, kiipeä,- kyllä mammona voittaa,, mitä toi jos johtaja nusasee yks hailee,, katsoa- onkin kiva- vuosituloja- et sillee


      • pikkupomo

        No kyllähän naisen, ainakin sinkun, kannattaa tuota hyväksi käyttää. Mieluummin kai sitä nainen pilluaan jonkin edestä jakaa kuin ilmaiseksi.

        Itse olen vain projektipäällikkö IT-alan yrityksessä, mutta naiset alaisina ovat kyllä jännittävää sakkia. Eivät ainakaan pihtareita.


    • tähtiin,

      Edellisessä firmassa pomon sihteeri teki vanhapoika-johtajalle lapsen, nyt ovat aviossa, perheen tulot yli millin vuodessa, vaimolla työpaikka yrityksen johdossa jollain tyhjäntoimittajanimikkeellä. Arvaa vaan vähänkö kade ;-)

      • ziggemigge

        On tosi kadehdittavaa tehdä perhe pyrkyriuran pönkittämiseksi.. kyllä.

        No ei se elämä niin utopiaa ole, jokainen tyylillään. Tuo esimerkkisi kuulostaa hyvin tyypilliseltä naisen vippaskonstilta. Kun ei ole tietotaitoa luoda omaa uraa, luodaan se jonkun toisen avulla.


      • 24
        ziggemigge kirjoitti:

        On tosi kadehdittavaa tehdä perhe pyrkyriuran pönkittämiseksi.. kyllä.

        No ei se elämä niin utopiaa ole, jokainen tyylillään. Tuo esimerkkisi kuulostaa hyvin tyypilliseltä naisen vippaskonstilta. Kun ei ole tietotaitoa luoda omaa uraa, luodaan se jonkun toisen avulla.

        Eipäs syylistetä naisia. Niiden geenit on vain sellaiset, että jälkeläisille pitää saada huoltajaksi varakas alfa-uros.Samasta syystä miehet kiipeävät yritysten johtoon, muuten kun ei saa. Naisilla ei ole samaa kimmoketta, kun ne saa aina.


    • Mullakin on yx

      Olen sitä mieltä että kaikki tämän tyyppiset keinot ovat sallittuja niin kauan kun ne ovat tehty vapaaehtoisesti. Moralisoikoon muut mutta tämä on vain totuus tänäkin päivänä. Suurim´pien yritysten johtajilla on näitä reittä pitkin kiipijöitä enemmäkin kerralla - sen olen saanut nähdä ja kokea hyvinkin läheltä. Läheisimmät ovat jopa ylimpiä ystäviä johtajan vaimon kanssa joka ei todennäköisesti tiedä asiasta mitään.

    • Titteli kun

      On kyseisillä oikea käsi. Miksei se voisi olla johdon blow jobbari ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      262
      2481
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      91
      1977
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      77
      1596
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      157
      1417
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1244
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1185
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1074
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      1010
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe