Sairaala Mehiläisen dieetti

Nanna26

Moikka!

Olen nyt vajaan viikon ollut "sairaala mehiläise dieetillä" (varmaan muitakin nimiä ko. dieetille on..), ja paino on pudonnut neljän päivän jälkeen noin 4 kg.

Tekee ihan hirmuisesti mieli kaikkea karkkia ja makeaa, joten kysyisin, onko kellään tietoa, että saako ko. dieetin aikana syödä purkkaa? Se vähän helpottaisi makean himoa.. =)

7

1734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;;o

Mikäs se semmonen dietti on? Linkkiä tms? =)

• Nanna26

Tässä ois osoite, mistä itse dieetin otin. Luultavasti tälle dieetille on monia eri nimiä mutta tämä osui mun silmiin.. =)

Suosittelen kokeilemaan, syödä saa aika monipuolisesti eikä nälkäkään ole hirveästi vaivannut.

Ainut mitä tekee mieli, on se makea. Siis jos joku tietää saako purkkaa syödä, niin olisin tosi kiitollinen vastauksestasi.. =)

http://www.nicehouse.fi/liikunta/keskustelu/nayta.php?id=6759

• jos suorittaa
        Nanna26 kirjoitti:

Tässä ois osoite, mistä itse dieetin otin. Luultavasti tälle dieetille on monia eri nimiä mutta tämä osui mun silmiin.. =)

Suosittelen kokeilemaan, syödä saa aika monipuolisesti eikä nälkäkään ole hirveästi vaivannut.

Ainut mitä tekee mieli, on se makea. Siis jos joku tietää saako purkkaa syödä, niin olisin tosi kiitollinen vastauksestasi.. =)

http://www.nicehouse.fi/liikunta/keskustelu/nayta.php?id=6759

vain puolet dieetistä eli viikon?
        En haluaisi laihtua enemmän kuin 4-5 kiloa kerralla, sillä pelkään että syntyisi kurttuja läskin äkkiä paetessa.

• kokeillut
        jos suorittaa kirjoitti:

En haluaisi laihtua enemmän kuin 4-5 kiloa kerralla, sillä pelkään että syntyisi kurttuja läskin äkkiä paetessa.

tätä dieettiä kaks viikkoa,paino kyllä putos eikä ollut vaikeaa mutta mulla tuli ihan karsee päänsärky dieetin jälkeen ja paino kyllä nousi takaisin samoihin lukemiin josta oli lähdetty:)En tiedä johtuiko päänsärky sit tästä?Nopeasti laihduin myös syömällä erilaisia salaatteja(kana,kala ym.)näkkileipää kahvia ja vissyä,siitä ei tullut sivuoireita ja paino putos nopeaa!

• Nanna26
        jos suorittaa kirjoitti:

Luulisin että näin on, viikon kuurin jälkeen on laihtunut sen 3-5 kg. Riippuen tietenkin lähtöpainosta.
        Nesteitä toki lähtee kuurin aikana hirmuisesti mutta jos jatkaa esim. viikon jälkeen normaalia keveää/laihduttajilla kevennettyä ruokavaliota niin kyllä niistä kiloista osa jää pysyvästi pois.
        Kuurin aikana tulee välillä heikkoja olotiloja ja pääkipu vaivaa aika ajoin, joten kannattaa muistaa juoda vettä paljon (itse join maku fichyjä) sekä yrittää välttää mahdollisimman rajuja liikuntasuorituksia (itse en kyllä niitä jaksanut ajatellakkaan).

• Jeebaka

Hei, millainen tämä dietti on? Mitä saa/ei saa syödä? Makean himo kuulemma menee ohi jos sinnittelee ilman sokeria ja makeutusaineita muutaman päivän... näin ollen elimistö tottuu eikä halua makeaa...

• Nanna26

Heips!

Tuosta ensimmäisestä "osoite" vastauksesta löytyy linkki sivuille, jossa on ko. dieetti.. =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      62
      7552
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      124
      2979
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      143
      1813
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1669
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      119
      1487
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      169
      1439
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      132
      1182
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      78
      869
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      812
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      53
      774
    Aihe