tulossa uutta materiaalia. itse toivon Halforita soolo levyä. sen verran kovia on Halfordin soolot kuin viimeisin Judas Priets levy.
onko Judas Priest tai Halfordilta
4
375
Vastaukset
- halli itte
käys kattomassa rob halfordin kotisivuilta. Niiden levyjä ei juuri suomen kaupasta saa. Itsellä on kaksi uusin kokoelma ja Crusible.Toivottavasti näkee bändin livenä myös suomessa. Judas Priestin keikalla olin viimex Tampereella.
- ???
Ei saa Suomesta? Itse olen ostanut niitä niinkin eksoottisista ja harvinaisiin levyihin erikoistuneista paikoista kuin Prisma ja Anttila.
??? kirjoitti:
Ei saa Suomesta? Itse olen ostanut niitä niinkin eksoottisista ja harvinaisiin levyihin erikoistuneista paikoista kuin Prisma ja Anttila.
RIP Anttila. Siellä tuli joskus itsekin asioitua. Kävin katselemassa sieltä mm. neulelankoja.
- Ilpo Mäki
Priestin "pojat" hioo parhaillaan teemalevyä aiheesta Nostradamus. Saattaapi olla peräti tupla.
Mielestäni Priest pudotti tasoaan Ripperin lähdön/potkujen jälkeen. Ei se lauluista kiinni ole mutta jotenkin tuntuvat väsähtäneen. Jos vertaa esim. Lontoo live DVD:tä ja tätä uusinta Japanin maan taltiointia, niin kyllä siinä eroa on soitto tatsissa. Atakkia ja jämptiyttä puuttuu nykyään. Muutenkin se olisi ollut kaikkien kannalta parempi pitää Ripper Priestissä ja Metal God ihan ittekseen vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028