tulossa uutta materiaalia. itse toivon Halforita soolo levyä. sen verran kovia on Halfordin soolot kuin viimeisin Judas Priets levy.
onko Judas Priest tai Halfordilta
4
408
Vastaukset
- halli itte
käys kattomassa rob halfordin kotisivuilta. Niiden levyjä ei juuri suomen kaupasta saa. Itsellä on kaksi uusin kokoelma ja Crusible.Toivottavasti näkee bändin livenä myös suomessa. Judas Priestin keikalla olin viimex Tampereella.
- ???
Ei saa Suomesta? Itse olen ostanut niitä niinkin eksoottisista ja harvinaisiin levyihin erikoistuneista paikoista kuin Prisma ja Anttila.
??? kirjoitti:
Ei saa Suomesta? Itse olen ostanut niitä niinkin eksoottisista ja harvinaisiin levyihin erikoistuneista paikoista kuin Prisma ja Anttila.
RIP Anttila. Siellä tuli joskus itsekin asioitua. Kävin katselemassa sieltä mm. neulelankoja.
- Ilpo Mäki
Priestin "pojat" hioo parhaillaan teemalevyä aiheesta Nostradamus. Saattaapi olla peräti tupla.
Mielestäni Priest pudotti tasoaan Ripperin lähdön/potkujen jälkeen. Ei se lauluista kiinni ole mutta jotenkin tuntuvat väsähtäneen. Jos vertaa esim. Lontoo live DVD:tä ja tätä uusinta Japanin maan taltiointia, niin kyllä siinä eroa on soitto tatsissa. Atakkia ja jämptiyttä puuttuu nykyään. Muutenkin se olisi ollut kaikkien kannalta parempi pitää Ripper Priestissä ja Metal God ihan ittekseen vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1257307Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden5135470Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513375Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162671Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t512372Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681308Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431292En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771272Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111179- 1111153