Luther oli kuulemma melkoinen oluen ystävä. Ei muuta kuin häntä seuraamaan. Otetaan oikein julkikaljat!
Lähdetään oluelle!
12
577
Vastaukset
sairastut syöpään ihan turhaan, luin tämän päivän lehdestä uusimman tutkimuksen tuloksista.
- vai .
kirjatossako luit?
Uskomatonta! - luin minäkin sen
Mutta luitko senkin että sitä viinaa pitäisi vetää päivässä neljä pulloa joka päivä ennen kuin sillä olisi vaikutusta. Eli siis kalja kerran kuussa ei ketään tapa.
Sama juttu siinä sipsitutkimuksessa. Pitäisi syödä 12 tuubia pringlesiä viikossa ennen kuin olisi haittaa. Kuka niitä niin paljoa viitsisi syödä, ei kukaan. - tiedoks
luin minäkin sen kirjoitti:
Mutta luitko senkin että sitä viinaa pitäisi vetää päivässä neljä pulloa joka päivä ennen kuin sillä olisi vaikutusta. Eli siis kalja kerran kuussa ei ketään tapa.
Sama juttu siinä sipsitutkimuksessa. Pitäisi syödä 12 tuubia pringlesiä viikossa ennen kuin olisi haittaa. Kuka niitä niin paljoa viitsisi syödä, ei kukaan.Jos ajatellaan keskiolutta, niin miehillä kohtuukäyttöä on vielä tuollainen alle 30 olutpulloa viikossa. Kertakulutuksen riskiraja on 7 pulloa(0,33 litraa). Naisilla vastaavat luvut ovat alle 20 ja 5. Näin siinä tapauksessa, että käyttää alkoholia nuoruudesta vanhuuteen. Ensikertaa alkoa ottava humaltuu paljon pienemmästä määrästä kuin usein juova. Itse aloitin käyttää etanolia 25-vuotiaana. Nyt olen 30. Alkoholismi kehittyy kuulemma n. 10 vuodessa. Eli, ei mitään hätää vielä.
luin minäkin sen kirjoitti:
Sama juttu siinä sipsitutkimuksessa. Pitäisi syödä 12 tuubia pringlesiä viikossa ennen kuin olisi haittaa. Kuka niitä niin paljoa viitsisi syödä, ei kukaan.Pyhällä Hengellä, välttyy kaikilta sairastumisriskeiltä ja rahat säästyy muihin juttuihin. :D
- yksi vain
ei kanata mennä Kaljaa juomaaan siitä menee Päihin sitte voi tulla Syntijä mileen.paras olla että mitän ei juo vettä vain ja maituva ja mehuva jos ei ole Liikaa painua.Elä meme sinäkää juomaan Kaljaa tulee paha Meno.miten sinä kerkijät niin nopiasti kirjotaa mulla menn kauvan kun kirjotan.en Kerkijä kaikkiin vastata kun sinä olet niin Nopia vaan Päissä et ole nopia. elä men juomaaa sitä Kaljaa.
- trolli :D
(kuolee nauruun)
- yksi vain
trolli :D kirjoitti:
(kuolee nauruun)
se on vaaraline aine se Viina voi siihen vaikka Kuolla. Hyvä kun et menny et sinä varmaan kuole. mikä se trooli on en ole semmonen. minä olen Neiti. minkä ikänen sinä Olet.eihän sinula ole vielä Vaimoa. minullakan ei ole miestä vaikka voisi se olla Mukava.
- vee ällä
Jos humallut alkoholista, niis se on syntiä.
- yksi vain
niin siitä humaltuu siitä Viinasta eli alkohoolista. että ei Kannata sitä ottaa. ei tule mulle lehti kun on Kallis minä saan lukea täälä Töissä. Joskus kirjastossa sillon kun on vapaa Päivä. oli hyvä että löysin Sinun kun piti moneen vastata.tannsi ja hyvHysin kitrjoitukseen ja sille Ahmatille että se opetas minule.
- etelapohjalainen
jos tarjoot kokoillan ollaan sen verran persaukisia nyt kun oli noi asuntolainan lyhennykset juuri.olis se hienoa tuntea kuinka humalassa hillutaan ja onko se niin mukavaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1012427Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511193Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775112Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa313726Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503149Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092874Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132448Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191975