Koruostoksia netissä

juulianajones

Täällä kun immeiset kyselee korujen ostosta netissä, en suosittele tilaamaan ulkomailta..itsellä rahat meni mutta tavaraa ei vaan näy :(. Mutta etsivä löytää, suomalainen koruja ja laukkuja myyvä nettikauppa www.fanytown.fi Kahdessa päivässä tuli jo tilaus perille! Mikä parasta, ei tule heti kaupungilla vastaan samaa!

29

3847

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitään järkeä
      • amandae

        katsoskun jotkut tykkää muotikoruista! Ja kaikilla ei ole sitä markettia joka kulmalla siispä netistä on erittäin mukavaa tilata!


      • mierakastankoruja
        amandae kirjoitti:

        katsoskun jotkut tykkää muotikoruista! Ja kaikilla ei ole sitä markettia joka kulmalla siispä netistä on erittäin mukavaa tilata!

        http://somista.blogspot.com siinä on upea blogillinen koruja ja hienoja, ei VARMASTI tule vastaan muilla. ja uskallan luvata että tulee varmasti perille.


      • el tipo

    • No jaa

      Jos pulju vaivautuisi julkaisemaan enemmän tietoa puljusta ja sen vastuuhenkilöistä niin voisin jopa harkita, mutta ennen kuin mm lakisääteisesti julkaisevat y-tunnuksen tmv ja vastuuhenkilöiden tiedot niin en voi edes harkita.

      • löytää

        totta. y-tunnusta ei sivuilla ole. mutta ytj:n kautta kuitenkin löytyy 2060420-7. vastuuhenkilön saa vaikka numerotiedustelusta puhelinnumeron perusteella. siitä huolimatta y-tunnus pitäisi näkyä yrityksen nettisivuillakin. huonosti valveutunut yrittäjä, taitaa olla joku aloittelija muutekin.


      • Nimetön
        löytää kirjoitti:

        totta. y-tunnusta ei sivuilla ole. mutta ytj:n kautta kuitenkin löytyy 2060420-7. vastuuhenkilön saa vaikka numerotiedustelusta puhelinnumeron perusteella. siitä huolimatta y-tunnus pitäisi näkyä yrityksen nettisivuillakin. huonosti valveutunut yrittäjä, taitaa olla joku aloittelija muutekin.

        Selvitin tämän taustaa, otin suoraan yhteyttä ko, yritykseen, ja puhelimeen vastannt henkilö oli erittäin pätevä, ja lupasi korjata asian nettisivuille mahdollisimman pian.
        että kannattaa ottaa selvää eikä nurista! :D


      • Nimetön

    • heikku

      Täällä kotimaisia emali- ja puukoruja, yrityksen tiedot hyvin löytyy, mm. y-tunnus. Kaverilla tollanen emalikoru, tosi kaunis, tarkotus itekin tilata.. www.harmonianet.fi

      • janzu

        Tuosta nettikaupasta hyvä kokemus, tilaus tuli nopeasti. Suosittelen muuten noita emalikoruja, mulla jo kaksi erilaista ja molemmat ahkerassa käytössä, tyylikkäitä, käsinvalmistettuja ja ainakaan meidän seudulta ei noita saa kaupoista! Sivuilla myös edullisia puukoruja, jotka vaikutti kivoilta, näistä en tiedä onko millaisia


      • pellavatiina

        Muakin viehättää aidommat materiaalit muttei mikään kulta ja kimallus. Käsityö ja uniikkius on plussaa! Mä oon ostanu YANGU koruja joistain liikkeistä. Kannattaa kysyä vaan liikkeestä. Ne on etnohenkisempiä ja jollain tavoin "voimakkaan" oloisia koruja.


    • Helmikoruja

      Uniikkeja ja käsityönä tehtyjä, kauniita

      http:/www.sirukoru.fi

    • MalluHki

      Pidän yksilöllisyydestä ja pienestä erilaisuudesta. Siksi tilasin viimeksi Julian Korulippaasta. Pieni korukauppa ja selkeä toiminta. Toimitus kesti muistaaksen kaksi päivää, postilaatikkooni.

    • J Hallikainen

      Nyt on kyllä oma lehmä ojassa, mutta ylpeänä kaupan omistajana en voi olla mainitsematta maamme laadukkainta ja korkeatasoisinta laatukorujen verkkokauppaa:

      http://www.ladies.fi/

      Mukana johtavat naispuoliset ammattimuotoilijat vaihtuvilla kokoelmillaan... Lähinnä hopeaa, jotta hintataso pysyy kohtuullisena.

      Naisilta naisille!

    • fionaleyo

      www.cybershop.fi

      paketti tulee n.3 päivän sisällä ja maksutapojakin monia erilaisia.
      Itse olen tilannut jo useampaan otteeseen, enkä kertaakaan ole pettynyt :)

      SUOSITTELEN!

      • kuupoo

        http://www.zilla.fi/

        JA SUHT EDUKKAASTI...


      • selja1

      • tyytyväinen asiakas
        selja1 kirjoitti:

        Itse tilasin tuolta http://www.cckorut.fi
        Tuotteet, jotka tilasin olivat erittäin laadukkaita ja tilaan varmasti toistekin.

        Täältä löytyy myös upeita käsintehtyjä muotikoruja http://www.katriinashop.fi/
        Suosittelen, sillä ovat livenä vielä kuviakin kauniimpia!!!


    • pinupgirl

      koruja ja hiusklipsejä! pin up tyyliin, rock henkisiä.

      www.charmed-ace.fi

      • virkkajatyttö

        ihania leivoskoruja! :P


      • lifeguide.fi
        virkkajatyttö kirjoitti:

        ihania leivoskoruja! :P

        Magneettikoruja, puukoruja, teräskoruja, kristallia, helmikoruja ymymym


      • Hapankaalit
        lifeguide.fi kirjoitti:

        Magneettikoruja, puukoruja, teräskoruja, kristallia, helmikoruja ymymym

        Täällä on tosi ihania koruja ja laaja valikoima!
        www.lumoproducts.com


      • millamagia78
        Hapankaalit kirjoitti:

        Täällä on tosi ihania koruja ja laaja valikoima!
        www.lumoproducts.com

        Syötävän makeita, käsintehtyjä donitsikorviksia, kaulakoruja ym. facebookin kirppiksessä. Käykää katsomassa :)


    • helmifriikki
    • Ilo80

      Olen itsekkin tilannut korujen ulkomailta mutta luopunut siitä, koska lähettelevät mitä sattuu ja jos on tyytymätön, palautusoikeutta ei ole.

      Itse löysin verkkokaupan: http://www.korujenmaailma.fi josta edulliseen hintaan ilman postikuluja toimitetaan korut nopeasti perille. Itse kun olen sieltä tilannut niin kerran tuli seuraavaksi päiväksi ja kaksi kertaa tullut sitä seuraavaksi päiväksi. Itse pidän siitä kun ei lisätä mitään toimituskuluja päälle. Pelaavat pienellä katteella varmaan mutta asiakasystävällisesti. Jos näitä kirjoituksia lukevat, niin erittäin isot kiitokset nopeasta palvelusta ja mielekkäistä tuotteista. Tulen tilaamaan tuolta myös jatkossa. Jatkakaa samaan malliin!

      • mirkku_78_

        www.a4a.fi

        Laaja valikoima hopeakoruja ym.


      • Muumiset
        mirkku_78_ kirjoitti:

        www.a4a.fi

        Laaja valikoima hopeakoruja ym.

        Minä olen tilannut täältä:
        http://www.galleriazannis.blogspot.com/
        Ei ole mikään varsinainen kauppa vaan harrastelija.

        Nopeasti tulee, ja varmasti uniikkeja. Eivät ole hopeaa, mutta kauniita silti!


      • Rubiineja

      • Asiakaspalvelu
        mirkku_78_ kirjoitti:

        www.a4a.fi

        Laaja valikoima hopeakoruja ym.

        Viestiketjussa on laiton herjaus, jonka kirjoittajasta on tehty rikosilmoitus. Kyseinen henkilö on saanut tilaamansa tilaustuotteen, joka oli hyvin edullinen tuotteen arvoon nähden. Tuotteilla on 14 päivän palautus- ja vaihto-oikeus. Kirjoittaja ei ole palauttanut tuotetta, vaan vaatii toista tuotetta jo vastaanottamansa tuotteen lisäksi. Kirjoittaja on lähettänyt asiakaspalveluun päivittäin 5-8 viestiä, joihin olemme vastanneet asiallisesti. Kuluttajaneuvoja on kertonut hänelle, että hän ei ole noudattanut toimitusehtoja.

        Tilauksiin liittyvissä asioissa pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.

        Maksuvaihtoehtona on myös postiennakko.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      561
      4140
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3474
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3110
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      166
      2397
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2250
    6. 231
      1719
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1427
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1339
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      95
      1310
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1110
    Aihe