Koska en kuluta koko päivää hinkaamalla kotia.(lapsetkin on hoidettava) Sanon vastaan välillä hänen vaimollensa eli anopilleni(minusta puolensa pitää pitää). En meikkaa(ihoni kärsisi),laita tukkaa erityisemmin(hiustenlaatu kärsii), en pukeudu aina naisellisiin vaatteisiin,(en tunne oloani rennoksi niissä) en pukeudu ikinä korkokengiin( en osaa kävellä niillä enkä osaa kävellä naisellisesti)en käytä koruja(ei sovi minulle) en käytä hajuvesiä( Saan päänsäryn) en ole töissä, minulla ei ole koulutusta, (nuorena tehty lapset) en osaa ommella,korjata, neuloa, en osaa leipoa(ruokaa osaan tehdä) olen ylipainoinen, en hauku ja arvostele ihmisiä(anoppi tekee sitä) en laita yhteisiä rahoja mieheni kanssa(mies ex-alkoholisti) en palvele miestäni (joskus mutta en koko ajan) en anna hänen luistaa kotitöistä enkä lastenhoidosta, en käänny äitiäni vastaan, En tiedä onko appi aivopesty anopin taholta vai onko sovinistinen vai liian vanhanaikainen. Mieheni on sanonut että appiukkoni vihaa minua. EN halua käydä siellä enää kylässä koska minusta se on väärin appiukkoa kohtaan että hänen kattonsa alla on hänen vihaamansa ihminen. Lapset ja mies saa käydä siellä mutta minä en vaivaa enää heitä. Ja jos he tulevat täällä käymään niin lähden lenkille tai kirjastoon.
Appiukko halveksii
6
1112
Vastaukset
- deenax
Mitä jos appiukkosi pitää sinua laiskana. Monet vanhemmat ihmiset pitää laiskuutta kuolemansyntinä ja halveksii sitä¨. He ovat itse tottuneet ja joutuneet tekemään kovasti töitä. He ovat raataneet elantonsa eteen. Ja jotkut voi pitää epäsiisteyttä halveksittavana jos on itse tottunut tiptop putipuhtaaseen kotiin. Mutta kyllä minusta puolensa saa pitää verbaalisesti. Kotiäitinä ei jaksa aina olla pyntätty kissa minusta jokaisen miehen se pitäisi ymmärtää. Jos anopillasi on ollut aikaa itseä pyntätä niin hyvä niin mutta ei kaikki jaksa tai kerkiä itseänsä aina pyntätä. On tässä maailmassa varmasti parempaa tekemistä kuin pyntääminen. Mutta ei laiskuus, itsensäpuolustus, ylipaino,epäsiisteys, homssuisuus saisi olla syy halveksuntaan saatikka vihaan.
- appiukko
Niin, ja eiköhän se appiukon suvaitsemattomuus muita ihmisiä kohtaan ole se suurin synti. Ei appiukkokaan varmaankaan täydellinen ole. Laittakoon itse korkkarit ja meikit päälle, jos ne niin tärkeitä ovat hänelle, näyttäköön esimerkkiä.
- kohtalotoveri
Appiukko halveksii kaikkea minussa. Ihan sama mitä teen tai minulle tapahtuu niin hän halveksii. Itselleen hän suo kaiken, hänessä ei ole mitään ongelmaa mutta muissa kyllä. Jos muilla on ongelmaa keskenään syyttää appiukko siitä kaikista läheisimpiä ihmisiään.. Varsinkin minua.
Alkoholiongelma muuten ei ole kiva juttu, appiukollakaan. - kys-elijä
No ei kyllä kuulosta kovin suomalaiselta. Mistä maasta appiukkosi on?
- Saara
tarkoitin vain, että listä mitä ET tee on aika kattava -jääkö mitään jäljelle :D
Ongelmasi on kuitenkin aika vähäpätöinen - mitä ihmeen väliä sillä on, pitääkö appiukkosi sinusta vai ei? Ihmisillä on kuitenkin loppujen lopuksi aika hitusen vähän tekemistä appivanhempiensa kanssa. Anna äijän jurnuttaa kuusikossa ja pompi tyytyväisenä korottomissa tossukoissasi.- ...
mulle tuli tuo sama mieleen: Mitä sitten teet?
Sanoit ettet anna miehen luistaa kotitöistä. Jos sinä et käy töissä, ovat kotityöt sinun työsi, miksi miehesi pitäisi ne tehdä?
Mitä ulkonäköön tulee, ei se minusta kuulu apellesi tippaakaan, ei sinun tarvitse olla hänen mielestään viehättävä. Oletko omasta mielestäsi kaunis? Ehkä ei olisi pahitteeksi joskus laittaa hiukset kivasti ja käyttää naisellisia vaatteita vaikkei sinulla ole niissä rento olo. Ei aina tarvitse olla rento olo, muuten kulkisimme kaikki pyjamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657