uskottomuus?

kys-elijä

Täällä puhutaan paljon uskottomuudesta. Onko todennäköisyys uskottomuuteen suoraan yhteydessä siihen minkälaista sukupuolielämää on viettänyt ennen avioliittoa?

Elikä jos on paljon esimerkiksi yhden illan juttuja, onko tällainen henkilö mielestänne taipuvaisempi uskottomuuteen kuin sellainen henkilö jolla ei ole vilkasta sukupuolielämää eri henkilöiden kanssa?

20

2037

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -'-'-'-'-'--'-'

Ei mitään voi yleistää tuolla tavalla. Olemme kaikki yksilöitä.

• päinvastoin

Kun sitoutuu, se on merkki siitä, että pikasuhteita on ollut riittävästi.
      Ja kun on kokemusta, houkutuksiinkin osaa suhtautua ihan eri tavalla kuin sellainen, joka on helposti puhuttavissa ympäri.

• monestakin tekijästä

Uskottomuuden riskiä kasvattaa:
      - vähäinen kokemus = kokeilunhalu
      - tyytymättömyys omaan seksielämään

Uskottomuuden riskiä pienentää:
      - tyytyväisyys omaan seksielämään

Eli näkisin, ettei sillä ole mitään väliä onko sitä kokemusta paljon vai sopivasti, jos kerran kumppaniltaan saa mitä tarvii. Kokemattoman kohdalla ei välttämättä tiedä saako sitä mitä haluaa ja kokeilunhalu voi sitten ajaa pettämään. Mikäli kumppaniltaan ei saa mitä haluaa, niin silloin on erittäin todennäköistä, että lyhempi tai pidempi suhde jossain vaiheessa tulee eteen.

Tietenkin sitten on vielä sekin juttu, että jotkut tuntuvat nauttivan yhden illan jutuista ja toiset haluavat sen ulkopuolisenkin suhteen perustaa tietylle luottamukselle ja näin ollen se syntyy vain tutun henkilön kanssa ja nämä ovat varmasti ne pahimmat pettämiset, mitä puolisolle voi vastaan tulla. Yhden illan jutun painoarvo ei ehkä ole samanlainen, varsinkin jos sen voi pistää kännin piikkiin.

Turha tiukkapipoisuus estää elämästä nauttimisen.

• Mutkat suoriksi!

Miksei kukaan mainitse uskottomuuden syyksi yleistä ilmapiiriä, joka suorastaan kehottaa suositeltavana asiana partnerin vaihtamista.
        Mitä enemmän sukupuolipartnereita, sitä parempi. Näin sanovat alan gurutkin. Varsinkin nuoret ovat ihan hukassa, kun eivät tiedä, montako kumppania per kuukausi/ vuosi on "normaalia".

Miettikääs itse: Millä todennäköisyydellä menet Kanarialle (jos on mahdollista), kun olet siellä käynyt kerran? Eli jos opimme tietyn reitin, käytämme sitä - tosin rupeamme käyttämään muitakin (seksi)teitä.

Ei pidä paikkaansa, että ihminen on uskoton, kun ei saa omalta kumppanilta sitä tai tätä. Varsinkin miehet ovat oikein ihastuneet tähän perusteeseen: "Vaimoni ei ymmärrä minua" > "Vaimo on ..." > "Mun mies ei ikinä ..."

Tyytymättömyys omaan seksielämään on usein laiskuutta tai sitä, että luullaan toisista sitä tai tätä.

On seksi tietysti monelle myös lempikarkkipussi. Koskaan ei saa kylläkseen. Aina jää himo seuraavaan pussiin.

• mainitse uskottomuden
        Mutkat suoriksi! kirjoitti:

Miksei kukaan mainitse uskottomuuden syyksi yleistä ilmapiiriä, joka suorastaan kehottaa suositeltavana asiana partnerin vaihtamista.
        Mitä enemmän sukupuolipartnereita, sitä parempi. Näin sanovat alan gurutkin. Varsinkin nuoret ovat ihan hukassa, kun eivät tiedä, montako kumppania per kuukausi/ vuosi on "normaalia".

Miettikääs itse: Millä todennäköisyydellä menet Kanarialle (jos on mahdollista), kun olet siellä käynyt kerran? Eli jos opimme tietyn reitin, käytämme sitä - tosin rupeamme käyttämään muitakin (seksi)teitä.

Ei pidä paikkaansa, että ihminen on uskoton, kun ei saa omalta kumppanilta sitä tai tätä. Varsinkin miehet ovat oikein ihastuneet tähän perusteeseen: "Vaimoni ei ymmärrä minua" > "Vaimo on ..." > "Mun mies ei ikinä ..."

Tyytymättömyys omaan seksielämään on usein laiskuutta tai sitä, että luullaan toisista sitä tai tätä.

On seksi tietysti monelle myös lempikarkkipussi. Koskaan ei saa kylläkseen. Aina jää himo seuraavaan pussiin.

syyksi yleistä ilmapiiriä, koska aikuinen ihminen osaa ajatella omilla aivoillaan itse. Hän osaa säädellä omaa käyttäytymistään niin, ettei ole uskoton ellei sitä nimenomaan itse päätä olla. Se on ihan se ja sama minkälainen nk. yleinen ilmapiiri on. Ja onko se uskottomuus nyt oikeasti niin yleistä, vai puhutaanko siitä julkisuudessa vain enemmän. Vieraissa on käyty maailman sivu, muttei ole tietoa, koska asiasta vaiettiin visusti. Nykyäänhän ihmiset muutenkin huutaa kitalaki ammollaan kaikki yksityisasiansa julki ja vielä kun pääsee lehteen tai televisioon niin se se vasta jotain on; lööpit, turhat julkkikset, tosi-tv:t...jne.

• kys-elijä

Jos olet tottunut johonkin vaikka viinan juontiin tai tupakan polttoon ei näitten tapojen lopettaminen tapahdu hetkessä sormia näpsyttämällä.

Näihin asioihin tulee riippuvuus.

Tiedän miehiä jotka ovat harrastaneet lukuisten naisten kanssa seksiä, yhden yön keikkoja tai sitten vakipanoja ja jotka ovat menneet naimisiin.

He eivät ole pystyneet lopettamaan naimista kaikkien halukkaiden naisten kanssa vaan aina tilaisuuden tulessa he ovat pettäneet aviopuolisoaan.

Kysymys voisi myös olla kenen on helpompi raitistua sellaisen Rape-Laten joka on joka iltana ottanut 6 olutta jos ei kotona niin baarissa tai sellaisen miehen joka on jo raitis.

Tuolla raittiilla miehellä ei ole tarvetta kokeilla minkälainen on olla alkoholisti koska tietää seuraamukset kokeilemattakin.

Ei heroiiniakaan tarvitse kokeilla jotta TIETÄÄ että siitä voi jäädä riippuvaiseksi. Suurin osa tietää sen kokeilemattakin.

Ei ihme että avioliitot eivät kestä kun ihmiset naivat ja parittelevat kuin eläimet keskenään. Seksi toisen ihmisen kanssa näyttää olevan kuin hampurilaisen nauttiminen!

Todellisuudessa seksi toisen ihmisen kanssa tarkoittaa sitä, että jotain sinusta jää tuohon toiseen ihmiseen ja jotain tuosta toisesta ihmisestä JÄÄ sinuun vaikka kuinka pesisit itseäsi.

Mutta lapsille ja nuorille opetetaan nimenomaan sitä, että seksi on kuin hampurilaisen syöminen, sitten ei ole nälkä ei siis paneta, ja opettajina toimivat nimenomaan nämä rikkinäiset ihmiset jotka itse eivät koskaan pysty sitoutumaan kehenkään ja ovat nainneet kuin eläimet.

Kohta lapsille opetetaan että kyllä heroiinia pitää KOKEILLA, että ”tietää”mitä se on……ja opettajina heroinistit …..hih.

Itse en kyllä haluaisi naista joka on maannut satojen ehkä tuntemattomienkin (ja sellaisiahan yhden yön jutut ovat) miesten kanssa, jo senkin takia että tuntuisi tosi turvattomalle ajatella, että minua verrataan johonkin ja arvioidaan koko ajan.

• kappaleessa kirjoitit

oman totuutesi eli ongelmasi eivät ole varsinaisesti potentiaalisen naisesi lukuisat kumppanit ja seksikokemukset, vaan se, että olet itse epävarma omista kyvyistäsi rakastajana ja siksi kauhistut ajatuksesta, että sinua verrataan muihin miehiin. Kauhea ajatus, että jäisit mitalisijoilta. Olet niitä miehiä, jotka odottavat neitsyttä.

Itse olen aikuinen nainen, jolla on naisenelämässään riittävästi kokemusta miehisistä rakastajista. Ei nyt satoja, eikä monia kymmeniäkään, mutta sanotaanko, että erilaisia kokemuksia. On pidempiä suhteita, yhden yön juttuja ja jotain siltä väliltä. On hyviä rakastajia, yksi suorastaan loistava ja sitten on niitä vaatimattomampia tapauksia. Yhtä kaikki, en koskaan vertaile menneitä miehiä mielessäni. Jokainen on aina oma kokemuksensa ja siksi ainutkertainen. Siitä syystä en myöskään kerro miehelle edes kysyttäessä entisistä suhteistani juuri mitään. Kysyjällä pitää olla hyvät perustelut tiedonhalulleen, että sanoisin juuri muuta kuin jotain sinne päin entisestä elämästäni, joka on oma yksityisasiani eikä kuulu oikeastaan uudelle miehelle ollenkaan.

• kys-elijä
        kappaleessa kirjoitit kirjoitti:

oman totuutesi eli ongelmasi eivät ole varsinaisesti potentiaalisen naisesi lukuisat kumppanit ja seksikokemukset, vaan se, että olet itse epävarma omista kyvyistäsi rakastajana ja siksi kauhistut ajatuksesta, että sinua verrataan muihin miehiin. Kauhea ajatus, että jäisit mitalisijoilta. Olet niitä miehiä, jotka odottavat neitsyttä.

Itse olen aikuinen nainen, jolla on naisenelämässään riittävästi kokemusta miehisistä rakastajista. Ei nyt satoja, eikä monia kymmeniäkään, mutta sanotaanko, että erilaisia kokemuksia. On pidempiä suhteita, yhden yön juttuja ja jotain siltä väliltä. On hyviä rakastajia, yksi suorastaan loistava ja sitten on niitä vaatimattomampia tapauksia. Yhtä kaikki, en koskaan vertaile menneitä miehiä mielessäni. Jokainen on aina oma kokemuksensa ja siksi ainutkertainen. Siitä syystä en myöskään kerro miehelle edes kysyttäessä entisistä suhteistani juuri mitään. Kysyjällä pitää olla hyvät perustelut tiedonhalulleen, että sanoisin juuri muuta kuin jotain sinne päin entisestä elämästäni, joka on oma yksityisasiani eikä kuulu oikeastaan uudelle miehelle ollenkaan.

Väärin. En ole kirjoittamassa omasta ongelmastani vaan keskustelemassa uskottomuudesta ja mikä sellaiseen altistaa.

Toisaalta oma ongelmasi on, että et saa tehtyä tekemättömäksi vaikka haluaisitkin. Näin jos olet amputoinnut jonkin jäsenistäsi sinun on vaan hyväksyttävä se seikka että jäsentä ei ole. Takaisin et sitä saa.

Ratkaisusi omaan ongelmaasi on että ”en kadu mitä tein koska tein oikein”. Mitä muutakaan voisit, se on ainoa mahdollisuutesi.

Kuitenkin nuo miehet jotka tunnen ja jotka ovat harrastaneet seksiä lukuisten naisten kanssa suurin piirtein kuin hampurilaisia nauttien, ovat rikkinäisiä ja kykenemättömiä sitoutumaan. Osittain sen takia että naiset tarjoavat itseään heille koska he ovat ”hyvän näköisiä”. Naiset tulevat hyvin aktiiviseksi heidän suhteensa.

Tietenkin tässäkin tulee yksilöllisyys esiin. Toinen ei joudu ”koukuun” yhtä nopeasti kuin toinen.

Jos se mitä sanot pitää paikkaansa niin silloinhan myös prostituoitu on myös hyvä vaimo ehdokas. Miksi ei?!

Sehän on mennyttä elämää, eikä se muuta miksikään tilannetta että se on tehty maksusta.

Entä jos sinulla on riita miehesi kanssa ja tapaat ”fantastisen rakastajasi” esim. kadulla. Mitä tapahtuu?

• vailla omia kokemuksia
        kys-elijä kirjoitti:

Väärin. En ole kirjoittamassa omasta ongelmastani vaan keskustelemassa uskottomuudesta ja mikä sellaiseen altistaa.

Toisaalta oma ongelmasi on, että et saa tehtyä tekemättömäksi vaikka haluaisitkin. Näin jos olet amputoinnut jonkin jäsenistäsi sinun on vaan hyväksyttävä se seikka että jäsentä ei ole. Takaisin et sitä saa.

Ratkaisusi omaan ongelmaasi on että ”en kadu mitä tein koska tein oikein”. Mitä muutakaan voisit, se on ainoa mahdollisuutesi.

Kuitenkin nuo miehet jotka tunnen ja jotka ovat harrastaneet seksiä lukuisten naisten kanssa suurin piirtein kuin hampurilaisia nauttien, ovat rikkinäisiä ja kykenemättömiä sitoutumaan. Osittain sen takia että naiset tarjoavat itseään heille koska he ovat ”hyvän näköisiä”. Naiset tulevat hyvin aktiiviseksi heidän suhteensa.

Tietenkin tässäkin tulee yksilöllisyys esiin. Toinen ei joudu ”koukuun” yhtä nopeasti kuin toinen.

Jos se mitä sanot pitää paikkaansa niin silloinhan myös prostituoitu on myös hyvä vaimo ehdokas. Miksi ei?!

Sehän on mennyttä elämää, eikä se muuta miksikään tilannetta että se on tehty maksusta.

Entä jos sinulla on riita miehesi kanssa ja tapaat ”fantastisen rakastajasi” esim. kadulla. Mitä tapahtuu?

Sinähän se veijari olet, kun kirjoittelet asiasta, josta itselläsi ei ole mitään kokemusta, kuten itse mainitset. Hmmm. Sovitaanko sitten niin heti aluksi, että keskustellaan seksikokemuksista vain teoriatasolla ja sinä et esim. kerro minulle mitä minä omasta elämäsäni ajattelen ja tunnen puhumattakaan siitä mikä minun mahdollinen ongelmani sinun mielestäsi on. Sellaisilla henkilökohtaisilla seikoilla ei ole mitään tekemistä tämän teoriakeskustelun kanssa.

Keskustelet siis aiheesta kuulopuheitten ja tuttujen miesten kertomusten perusteella. Ei kovin hedelmällinen lähtökohta aloittamallesi aiheelle. Sun kannattaa ensin hankkia niitä omia kokemuksia ja nainen elämääsi, että edes tietäisit mistä yrität puhua.

Niin...tuohon viimeiseen kappaleeseesi vastauksena, että jos riidan jälkeen tai milloin nyt tahansa kadulla vastaani kävelisi entinen rakastajani hymyilisin ja moikkaisin häntä, ehkä jopa vaihtaisin pari sanaa. So?

• joo, joo
        kappaleessa kirjoitit kirjoitti:

kyllähän se on niin että nauttii siitä tilanteesta miss milloinki on... eikä mieti menneitä... onhan se ittestä kiinni nautitko naimisesta... mä nautin aina.. ai että se ihana tunne miten tuntuukin kun työnnän kovan kaluni sykkivään lämpimään vakoon... nam, sanom mä

• kys-elijä
        vailla omia kokemuksia kirjoitti:

Sinähän se veijari olet, kun kirjoittelet asiasta, josta itselläsi ei ole mitään kokemusta, kuten itse mainitset. Hmmm. Sovitaanko sitten niin heti aluksi, että keskustellaan seksikokemuksista vain teoriatasolla ja sinä et esim. kerro minulle mitä minä omasta elämäsäni ajattelen ja tunnen puhumattakaan siitä mikä minun mahdollinen ongelmani sinun mielestäsi on. Sellaisilla henkilökohtaisilla seikoilla ei ole mitään tekemistä tämän teoriakeskustelun kanssa.

Keskustelet siis aiheesta kuulopuheitten ja tuttujen miesten kertomusten perusteella. Ei kovin hedelmällinen lähtökohta aloittamallesi aiheelle. Sun kannattaa ensin hankkia niitä omia kokemuksia ja nainen elämääsi, että edes tietäisit mistä yrität puhua.

Niin...tuohon viimeiseen kappaleeseesi vastauksena, että jos riidan jälkeen tai milloin nyt tahansa kadulla vastaani kävelisi entinen rakastajani hymyilisin ja moikkaisin häntä, ehkä jopa vaihtaisin pari sanaa. So?

Kiitos vaan vastauksesta ”veijari”.

Oletko tosiaan sitä mieltä että pitää olla prostituoitu jotta voi keskustella prostituutiosta,

tai alkoholisti voidakseen keskustella alkoholismista tai narkomaani voidakseen keskustella huumeitten käytöstä ja todeta mitä vaikutuksia näillä on yhteiskuntaan ja ympäristöön ja yksilöön!

Mielenkiintoinen näkemys.

Miksi en voisi tehdä havaintoja ja päätelmiä vaikka minulla ei lukuisia seksikokemuksia ei olisikaan, ja vaikka en olisi maannut 100 ihmisen kanssa! Minkä takia sinä olisit siinä pätevämpi.

Pitääkö sormi hakata irti voidakseen todeta että a) sormen hakkaaminen irti koskee b) ei ole hyvä olla ilman sormea.

En ymmärrä miksi haluat keskustella minusta, kun keskustelun aihe on ne asiat jotka altistavat uskottomuudelle.

Jos olet ollut alkoholisti ja päässyt eroon viinasta niin pieni hairahdus, ja taas olet koukussa. Olet huomattavasti helpommin koukussa viinaan, kun jos et ikinä ole käyttänyt viinaa.

Havaintojeni mukaan sama pätee niihin ihmisiin joilla on ollut satoja seksikokemuksia eri ihmisten kanssa.

Kukaan, eikä mikään ole tarpeeksi hyvää näille ihmisille. Nämä ihmiset voivat olla hetkellisesti tai tilapäisesti kuten vastauksista käy ilmi ”rakastuneita” tai tyytyväisiä puolisoonsa tuntea himoa heitä kohtaan,

mutta sitten tulee aika jolloin tuo ihminen ei enää pysty tyydyttämään toisen tarpeita.

Nähdään komeampi/kauniimpi ihminen johon ”rakastutaan” ja ruvetaan tuntemaan himoa ja sitten se on loppu edellisen kanssa.

Meillä on käsitteellinen ero. Kun minä puhun uskollisuudesta tai uskottomuudesta puhun loppuelämän uskollisuudesta tai uskottomuudesta.

Suurin osa täällä kirjoittavista puhuvat tilapäisestä uskollisuudesta, tai korkeintaan uskollisuudesta kunnes parempi löytyy, mikä ei ole minun mielestä uskollisuutta lainkaan vaan, nimenomaan uskottomuutta.

• sori vaan
        kys-elijä kirjoitti:

Oletko tosiaan sitä mieltä että pitää olla prostituoitu jotta voi keskustella prostituutiosta,

tai alkoholisti voidakseen keskustella alkoholismista tai narkomaani voidakseen keskustella huumeitten käytöstä ja todeta mitä vaikutuksia näillä on yhteiskuntaan ja ympäristöön ja yksilöön!

Miksi en voisi tehdä havaintoja ja päätelmiä vaikka minulla ei lukuisia seksikokemuksia ei olisikaan, ja vaikka en olisi maannut 100 ihmisen kanssa! Minkä takia sinä olisit siinä pätevämpi.

Pitääkö sormi hakata irti voidakseen todeta että a) sormen hakkaaminen irti koskee b) ei ole hyvä olla ilman sormea.

En ymmärrä miksi haluat keskustella minusta, kun keskustelun aihe on ne asiat jotka altistavat uskottomuudelle.

Jos olet ollut alkoholisti ja päässyt eroon viinasta niin pieni hairahdus, ja taas olet koukussa. Olet huomattavasti helpommin koukussa viinaan, kun jos et ikinä ole käyttänyt viinaa.

Havaintojeni mukaan sama pätee niihin ihmisiin joilla on ollut satoja seksikokemuksia eri ihmisten kanssa.

Kukaan, eikä mikään ole tarpeeksi hyvää näille ihmisille. Nämä ihmiset voivat olla hetkellisesti tai tilapäisesti kuten vastauksista käy ilmi ”rakastuneita” tai tyytyväisiä puolisoonsa tuntea himoa heitä kohtaan,

mutta sitten tulee aika jolloin tuo ihminen ei enää pysty tyydyttämään toisen tarpeita.

Nähdään komeampi/kauniimpi ihminen johon ”rakastutaan” ja ruvetaan tuntemaan himoa ja sitten se on loppu edellisen kanssa.

Meillä on käsitteellinen ero. Kun minä puhun uskollisuudesta tai uskottomuudesta puhun loppuelämän uskollisuudesta tai uskottomuudesta.

Suurin osa täällä kirjoittavista puhuvat tilapäisestä uskollisuudesta, tai korkeintaan uskollisuudesta kunnes parempi löytyy, mikä ei ole minun mielestä uskollisuutta lainkaan vaan, nimenomaan uskottomuutta.

Sä taidat olla ihan prosessissa vielä. En tiedä ketä kiinnostaa keskustella teoriatasolla tämänkaltaisesta aiheesta; siis siitä mitä vaikutusta yksilön aikaisemmalla yksityiselämällä, tarkemmin seksikokemuksilla ja niiden määrällä, on hänen myöhempään parisuhdekäyttäytymiseensä? Mitä Sinä hyödyt tuon kaltaisesta spekulatiivisesta pohdinnasta? Eikö kannattaisi mielummin elää omaa elämää, kuin pohtia moisia toisten ihmisten seksikokemuksia tai niiden puuttumista.

Ja se, mitä mieltä minä henk.koht. olen mainitsemistasi prostituutiosta, alkoholismista, päihteidenkäytöstä yleensä...tai sormen irti hakkaamisesta on tietysti hiukan liian laaja aihepiiri tähän keskusteluun.

Sinä saat minun puolestani tehdä ihan mitä havaintoja ja päätelmiä haluat. Mitä tarkoitat, kun kysyt miksi minä olisin pätevämpi? Pätevämpi kuin kuka; sinä vai? Yksi asia on varma: Oman elämäni asiantuntijana olen ihan varmasti pätevämpi kuin sinä. Usko pois.

• varmaan harvinaista
        kys-elijä kirjoitti:

Onko sinulle juuri tuosta sivustaseuraajan roolistasi johtuen muodostunut sellainen käsitys, että ihmiset toimivat elämässään jonkun tietyn ennusteen tai kaavan mukaan? Jos sinulla on jotain virallsita tutkimustietoa väitteidesi tueksi, muista kuitenkin tulkinnoissasi se, että keskiverto on syytä erottaa yksittäisen ihmisen käyttäytymisestä. Jos taas perustat väitteesi omiin ulkopuolisiin havaintoihisi ja luuloihisi, niin niiden arvo kai on aika pieni noin tosielämän kannalta. Mistä oikeastaan voit tietää mitään muitten ihmisten sänkykäyttäytymisestä?

• mkl76

Mun (pian ex) mies sanoi mulle että se vasta mun kanssa on löytänyt kunnon seksin,eikä tunnu saavan tarpeeks sitä.Jatkuvasti pitäis antaa sille!Sanoi ettei tiennyt seksistä oikeasti mitään ennemmin.Sit se onkin halunnut kokeilla muitakin akkoja ja pettänyt mua AINAKIN kahdeksan kertaa jo(mistä itse tiedän ja se on myöntänyt),yleensä humalassa.Ja sehän on niin että kun mies kerran pettää,niin se aina pettää.Jos se kerran lyö,niin se aina lyö.Siitäkin on kokemusta.MUTTA ei kaikki miehet kuulema ole samanlaisia.Onko mulla vain huono tuuri sit kun tämä on jo elämäni kolmas ja kaikki on juonu,lyöny ja pettäny.Pistän viinan piikkiin kaiken...

• just nämä

tynnyrissä kasvaneet kun kerran villiintyy, ei niitä pysäytä mikään. Niukat seksikokemukset miehellä pistää aina vähän epäilemään tyyppiä.

• !!!!!

Sanokaas onko se väärin jos nainen menee ja kostaa miehen pettämiset?Mä nimittäin menin ja kostin exälle sen pettämiset sillon ku vielä oltiin yhdes.Eipä se tuntunut miltään,vain vihalta ja oli sit jotain jolla loukata loukkaajaa.Kostin vain kerran kun taas exä oli pettänyt ties kuinka monta kertaa kolmen vuoden aikana ja vielä myöntänyt ne.

• ole ihan varma
        !!!!! kirjoitti:

Sanokaas onko se väärin jos nainen menee ja kostaa miehen pettämiset?Mä nimittäin menin ja kostin exälle sen pettämiset sillon ku vielä oltiin yhdes.Eipä se tuntunut miltään,vain vihalta ja oli sit jotain jolla loukata loukkaajaa.Kostin vain kerran kun taas exä oli pettänyt ties kuinka monta kertaa kolmen vuoden aikana ja vielä myöntänyt ne.

että oliko se minulla varsinainen kosto vai sanotaanko nyt vaikka kokemuksen puutteen poisto tai uteliaisuus tästä niin mieliä nostattavasta aiheesta. Joka tapauksessa ex-mieheni harrasti vieraissa juoksemista jo pitempään ja saadessani varmuuden asiasta ajattelin, että...no niin, siis kokeilenpä itsekin mikä hitto siinä vieraassa nyt niin kummallista on. Valkenihan se; ei mitään. Oli pelkkä pano satunnaisen tyypin kanssa. Kaverissa ei periaatteessa ollut mitään vikaa, vaan ihan kelpo panomies, muttei sitten sen kummempaa. Exälle en tietenkään asiasta kertonut, enkä kerro. Mutta, kun tajusin kuinka heppoisin perustein exä hyppi sängystä toiseen, ajattelin kuinka mitättömässä arvossa hän avioliittoamme piti ja päätin erota. Sanoin miehelle, että nyt voi harrastaa taipumustensa mukaista toimintaa eikä tarvitse edes kantaa huonoa omaatuntoa vaimon pettämisestä. Baana on auki, silvuplee mösjöö.

Itsestäni tiedän, että odotan suhteelta ja mieheltä muutakin kuin pelkkää yhdyntää - olenhan ihminen, nainen enkä mikään kani.

• viikko erossa

Vaimoni on pettäny mua kahden miehen kanssa useasti viimeisen vuoden aikana. Kuitenkin hänellä ei mua ennen ollut kun yks kumppani.
      Voi v... miks seksi voi olla niin ihanaa ja niin tuhoavaa?
      Viikko erossa...

• että ei

ole taipuvaisempi pettämään, päinvastoin. Kerron kokemuksesta. Edellisessä suhteessani petin kumppaniani jokaisen kanssa, kenet sain "kiinni". Erosin, siis hain eroa itse, ei exäni.
      Pettäminen ei tuntunut yhtään miltään, mikään ei tuntunut yhtään miltään, Sitä kuitenkin jatkui kymmenen vuotta.
      Eron jälkeen minä RAKASTUIN, ensimmäistä kertaa elämässäni. Ja tein päätöksen syvällä itsessäni, että jos tämä nainen minut ottaa ja alkaa elämään kanssani, niin en milloinkaan petä häntä.

Olemme yhä yhdessä, kahdeksatta vuotta, hän uskalsi luottaa minuun ympäristön puheista huolimatta. Minä olen pitänyt lupaukseni itselleni, (josta olen hyvin ylpeä).
      Päätös pettämisestä on siis aivan henkilön OMA valinta ja siihen ei voi vaikuttaa ulkopuolelta..

• pelinaisett

Ovat oma alalajinsa..
      * Viihtyvät baarissa kavereiden kanssa vain oluella
      * Useita miesystäviä
      * Härskit jutut
      * Ovat aktiivisia suhteen alussa, mutta kun kiinnostus lopahtaa, on uusi jo kiikarissa

Että silleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe