Ei ole ensimmäinen kerta kun pappi käyttää uskonsisarta seksuaalisesti hyväkseen. Viimeisin on nyt hovioikeudessa ratkaisussa!
Eikä muutenkaan pappien etiikka täytä sitä mistä puhutaan. Aviorikoksellekin löytyy selitys raamatusta tarvittaessa. Miksi ei myös naispappeuden puolustamiseekin?
Tiedän esimerkin 90-luvun lopulta eräästä satakuntalaisesta seurakunnasta. Erotkaa ihmiset kirkosta. Ei niitä veroja kannata maksaa pappien irstauden mahdollistamiseksi!
Seksi papin luontaisetuna
8
877
Vastaukset
- ruotsin tapaus
Nuori tyttö itki silloisessa yöradiossa isoisänsä käyttäneen häntä vuosia seksipartnerinaan.
Pappa sattui kuulumaan jehovantodistajiin. Asiasta valitettiin "seurakuntansa" johtoelimiin.
- Tyttö valehtelee. Syytetty isoisä tutkii raamattua hyvin säännöllisesti, todettiin.
Lopputulema: Ei ns. lahkolaisuus tee ihmisistä sen parempaa.
Monet ovat ihan päinvastaistakin mieltä.- Räkä
Mitä lahkolaisuus tähän kuuluu? En ole mukana missään uskonnollisessa liikkeessä enkä tule koskaan olemaan. Olen omat nuoruuden hairahdukset jo kokenut.
Se ruotsin tapaus on osoittanut lahkoille tyypillisen omien suojelemisen. Oikea tutkija olisi ollut poliisi ja lääkintäviranomaiset. Maalliset viranomaiset, ei lahkon sisäinen tarkastus!
Arvot ja etiikka palstalla käsitellään em. asioita. Uusimmasta Imagesta voit lukea artikkelin tavallisesta riviseurakuntanuoresta jota nuorisopappi käytti hyväksi. Toivottavasti eetisiltä arvoiltaan kyseenalaisia pappeja ei ole montaa suomessa.
Itse olen saanut tarpeekseni kaikesta kirkkoon liittyvästä. En mene kirkossa vihille enkä halua lapsiani kastettavan. Se on liian vaikea päätös tavalliselle vanhemmalle. Päättää mihin lapsi haluaa uskoa! - sitten
Räkä kirjoitti:
Mitä lahkolaisuus tähän kuuluu? En ole mukana missään uskonnollisessa liikkeessä enkä tule koskaan olemaan. Olen omat nuoruuden hairahdukset jo kokenut.
Se ruotsin tapaus on osoittanut lahkoille tyypillisen omien suojelemisen. Oikea tutkija olisi ollut poliisi ja lääkintäviranomaiset. Maalliset viranomaiset, ei lahkon sisäinen tarkastus!
Arvot ja etiikka palstalla käsitellään em. asioita. Uusimmasta Imagesta voit lukea artikkelin tavallisesta riviseurakuntanuoresta jota nuorisopappi käytti hyväksi. Toivottavasti eetisiltä arvoiltaan kyseenalaisia pappeja ei ole montaa suomessa.
Itse olen saanut tarpeekseni kaikesta kirkkoon liittyvästä. En mene kirkossa vihille enkä halua lapsiani kastettavan. Se on liian vaikea päätös tavalliselle vanhemmalle. Päättää mihin lapsi haluaa uskoa!Itse asiassa koko tuossa naispappikiistassa on
kysymys politiikasta,kun eräät porvarispapit
eivät halua työskennellä naispappien kanssa
eräissä seurakunnissa.Näin ollen nuo
taantumukselliset kypäräpapit naivat
vaimojaankin Natsi-kypärä päässä.
- ikävä tapaus r
Täällä vaan näkyy joskus lahkolaisten kirjoituksia; ovat olevinaan modernimpia kuin...
En myöskään kuulu mihinkään uskonnolliseen yhteisöön.
Luontaisetuna seksiä käyttävät monet esimiesasemassa olevat miehet.
Edes poliisitoimi tai puolustusvoimat eivät selviä puhtain papruin seksiahdistelusta. - Arska
mitä pahaa siinä on ? Naaraat haluavat kyvykkäitä seksi kumppaneita suvunjatkoon. Jos pappi vaikuttaa pomomieheltä tennarit heilahtavat helposti kattoon. Sukututkijan vitsi alkoi sanoilla: Minun esi-isäni...
- Anonyymi
Olin nuori jo seitsemän toista, pääsin todistamaan näkyä , pappi nai kirkon avustajaa nainen teki vapaaehtoistyötä perheellinen nainen, katsoin itsekkin kuinka nainen pukeutu aian tiukkaa puseroon rinnat oli kuin olisivat huutaneet ime ja hame ei liian lyhyt oli aina niin asiallinen.
Lähdin kirkosta ja huusin minä menen, huomasin sateenvarjo jäi menin takaisin varjo oli kirkon edessä kuulin puhetta, pappi sanoi selvästi olit taas niin haluttava katsoi oven raosta pappi imi rintoja ja nosteli tiukka hametta, alla oli mustat housut,
pappi työnsi pöytää vasten ja työnsi sisään nai voimalla naisen kiljahdellessa näytti että nainen tulee pappi laski sisään nainen nosti vain housut ylös ja laski hameen ja pukeutu pappi sanoi viemiehellesi sehän tykkää kun olet saanut nainen nauroi se hirnuu pitkin seiniä pitää lähteä moi seuraavaan kertaan kerkisin uloas ja piiloon.
Kuulin että näillä olis ollut yhteisäkin iltamia papin kanssa. - Anonyymi
Onhan nuota peipapapppeja, joiden kohtalo on karu ja johtaa kadotukseen. Tässä selväsanassti opetetaan mitä on synti. https://www.youtube.com/watch?v=kaQh3pGqmDw
- Anonyymi
Muistan kun oltiin noin viisitoista ja vakoiltiin kaikkia jos näkis tissit vielä parempaa jos näkis pillun. Lähelle muutti nainen joku 25 vuotias katselin kaupan portailla usein kun tuli ja lähti kaupasta rinnat komian pystyssä ja pylly heilui tyttösten lailla.
Äiti tiesi sanoa se Anna on raskaana seuroissa oli kerrottu, alettiin ihmetellä poikain kanssa kun pappi ajoi mopollaan ja usein illalla myöhään seurattiin pyörällä pelotti kovasti mennä vakoilemaan onneksi ei ollut koiraa talossa.
Pappi istui penkillä Anna mekko päällä seisoi vieressä sen verran kuultiin että pappi sanoi miehesi oli heikko ja jätti sinut yksin haluan poistaa pahat ajatukset ja hieroi jalkoja aika reilusti, kuiskittiin taitaa papilla haluttaa pappi nousi ja laski mekon alas Annan paljaat rinnat näkyi komiasti Janne sanoi vierellä alkaa kalu seisoa katsoin Annaa ja sanoin niin mullakin.
Pappi hyväili Annaa ja sanoi tehdään niin kuin vimmeksi ja laski Annin housut näkyi karvainen pillu Janne sanoi se varmana nai Annia. Pappi nousi ja Anni kumartui laski papin housut pappi sanoi isosti vain minä saan poistaa himosi.
Anni kaivoi ison kalun esiin Janne kuiskas on kuin hevosen kalu, oltiin vierekkäin kalu esillä otin Jannen kalusta kiinni Janne katsoi ja teki samoin. Pappi nosti Annin ja käänsi pöytää vasten Janne naurahti nyt tulee herran annos Anni oli välillä silmät kiinni kasvojen ilme muuttui koko ajan pappi nai kunnolla ja pitkään Anni kiljui lopussa ja pappi pukkasi ja piti kalua pillussa Anni hytisi kuin kylmissään pappi veti limaisen kalun pois Anni kiirehti pyyhkimään me molemmat jo runkattiin kiihkeänä ja sitten lensi hiipailtiin pois Janne sanoi Anni oikein halusi pirua pois ja naurettiin.
Kerroin kotona että pappise ajelee melkein yöllä, isä luki lehteä sanoi se nai aina raskaana olevia poistaa syntiä. äiti kivahti ei tuollai saa puhua hyvä pappi se on.
Pappi oli tarkkailussa päästiin katsomaan pirun poistoa useasti, alettiin kulkea seuroissa ja katseltiin kellä maha paksuna tiedettiin seurailla. Kerran oltiin lähdössä seuroista pappi kysyi onko tämä sinun poika kun oltiin lähdössä pappi pyysi äitiä taka huoneeseen onneksi Janne lähti jo pois.
Menin aidan päälle rimpuilemaan että näen, Pappi pyyhki kädellään äidin päätä avasi nuturan ja oikoi hiukset käänsi äidin selin ja kädet kulki pitkin kylkiä kädet pyyhki jalkoja äidin sinisen mekon helmat nousi ja laski pappi puhui jotain äidille, äiti itse aukoi edestä mekkoa katsoin äidin rintoja nyt näin oikeastaan ensi kerran kunnolla pappi hieroi rintoja välillä valoi käsillään pitikin vartaloa ja rintojen hieronta jatkui äiti oli pää taakseppäin varmaan silmät kiinni pappi aukoi housjaan ne putosi jalasta harmaa iso alushousut näkyi huvittavina sitten huomasin se varmaa nai äitiä mietin ei se anna papin kyrpä seisoi kuin ponilla pappi osasi työnsi housut alas ja painoi sisään äiti työnteli käsillään taakse pappi vain nai pikku hiljaa äiti vain antoi ja lopussa aika härskistikkin jalat leveni ja kyykistyi lisää näin kuinka pappi hidasti otti kunnolla kiinni ja painoi äiti pyöritti päätään kun pappi laski sisään.
Äiti laittoi vain vaatteita päälle ja pappi halasi, äiti oli kotona kuin ei mitään.
Pappi jäi myöhemmin kiinni ja sai turpiinsa isännältä äiti sanoi se meidän pappi siirtyypian muualle isä nauroi oli vaihtaa hiippakuntaa kun sai turpiisa vain ja nauroi. Äiti lähti suunnittelemaan kinkereitä tiesin minne menee olin jo valmiina .
Äiti tuli taka huoneeseen nyt ei ollut selin pappi aukaisi hiukset äiti aukoi mekkoa kun rinnat pullahti esiin pappi imi heti äiti piti olkapäistä kiinni papin imiessä sitten aukoi papin housuja kalun sai nopeaan esiin äiti lskeutu imi ja imi kalua pappinosti iosolle pöydääel äidin ja pani äidin avutuksella kalua pilluun alkoi kunnon nainti pappi imi rintoja ja nai äiti nostihärskisti jalat ylös ja sai mitä halusi pappi laukesi äiti jäi makaamaan pöydälle pappi kaveli vähän aikaa ja katsoi äitiä kalu nousi uudelleen ja taas riets pano.
Kotona oli kaikki kuten ennen myöhemmin viikolla kuulin kun äiti sanoi eikö sulla seiso edes humalassa. Vanhempana ymmärsin äiti kävi papin luona ei tule puheita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121421
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764