MOI.tulin duunista, muija on lintsannu koulusta ja sanoo ekaksi että on väsynyt,vituttaa,munhan se olis pitäny sanoa, ainakin ekana. ei oo tehny ruokaa eikä siivonnu. mua lakaa kyllästyttää tää sama meno vuodesta toiseen.ei oo vieny ees roskia roskikseen,tyhjä kahvikuppi olkkarissa,sohvalla vaatteeita. kaikki enemmän tai vähemmän tärkeet tavarat on aina hujanhajan. ja mä herään taas aamulla klo5 tunnollisena miehenä duuniin. pitäisiköhän jättää koko paska.haalii jotain vitun lintuja kämpän täyteen piipittää, se on rasittavaa kun ne viheltää kovaa, ja mä olen väsyny duunin teosta.sit se ihmettelee miksi mä en osta sille mitään. ei paljon kiinnosta laiskalle mitään ostella. mitäköhän mä tekisin,on mulla omakin asunto. muutan varmaan sinne kohta, ja jätän ton laiskan törkykasan.
VAIMONI ON LAISKA
40
5246
Vastaukset
- ofkleoktlop
heivaa muijas äkkiä,tollaset on ajan hukkaa,mäkin heivasin omani kun se oli niin masentunu aina.
- rakkaus.
Siivous kuuluu tasan tarkaan sinulle itsellesikin. Vaimo ei ole kotitalouskone.
Sanoi olevansa väsynyt, kenties erittäin masentunut kun olet ilkeä hänelle. Ei parane ainakaan kannustamatta ja tuolla idiootti asenteella mikä sinullakin on.
Mitä lahjaksi ostamiseen tulee, rakkaus on se miksi ostetaan lahja, ei kaikkea työllänsä ansaita varsinkaan lahjaa.
Nimittelit vaimoasi laiskaksi törkykasaksi. Sinä olet juuri sellainen itse kun muita nimittelet. Olet todella nolo.- ....
Jos oma työsi väsyttää, koita levätä aina kuitenkin. Ja mitä tulee kello viiteen, niin itse olet sen työn ottanut... sovi eri aika sitten jos se hämää.
- SAMAMIES34
tsori vaan. MINÄ SE TÄÄLLÄ SIIVOAN JA TEEN RUOAT JO KUUDETTA VUOTTA. OLLAAN OLTU 6VUOTTA YHDESSÄ JA MUIJA EI OO PESSY VESAN PÖNTTÖÄ IKINÄ, SILTI SE ON AINA PUHDAS. JA KAIKEN LISÄKSI MÄ OLEN OLLUT SEN LAPSELLE HYVÄ ISÄHAHMO JO VAUVASTA ASTI.kyllä kenen asenne vaan muuttuisi, jos parisuhde ei ole tasapuolinen, sillee että se joka on kotona, voisi edes pitää kodin siistinä ja valmistaa ruoan, mä voin ostaa ne ruoat, ja kaiken muunkin.enkä mä ole ilkeä, ja huuda.on puhuttu ja luvattu montakertaa, muutosta ei ole näkyvissä.:(
- .....
SAMAMIES34 kirjoitti:
tsori vaan. MINÄ SE TÄÄLLÄ SIIVOAN JA TEEN RUOAT JO KUUDETTA VUOTTA. OLLAAN OLTU 6VUOTTA YHDESSÄ JA MUIJA EI OO PESSY VESAN PÖNTTÖÄ IKINÄ, SILTI SE ON AINA PUHDAS. JA KAIKEN LISÄKSI MÄ OLEN OLLUT SEN LAPSELLE HYVÄ ISÄHAHMO JO VAUVASTA ASTI.kyllä kenen asenne vaan muuttuisi, jos parisuhde ei ole tasapuolinen, sillee että se joka on kotona, voisi edes pitää kodin siistinä ja valmistaa ruoan, mä voin ostaa ne ruoat, ja kaiken muunkin.enkä mä ole ilkeä, ja huuda.on puhuttu ja luvattu montakertaa, muutosta ei ole näkyvissä.:(
On se koulukin omaa työtään. Voisitteko koittaa puhua asiaa että kumpi tekee milloin mitä (siis kumpiko haluaisi ottaa minkä tehtävän).. ei ole pakko varmaan koko ajan puunata hulluna. Toivottavasti saisitte sovittua. Ja se että laitatteko yhdessä sen ruoan, vai voisko kumpikin laittaa omaa ja viikonloppuna yhteistä. Onko kompromisseja tms.
Niin no ymmärrän kyllä että sua suututtaa. Mutta mielummin ei suutu liikaa ja koittaa taivutella toista kompromisseihin... salakavalasti ;) mustekalamaisesti ... pakkohan sen on tajuta. Et sä voi yksin tehdä kaikkee, väsytät ittes yksin. Jos nainen siivoisi edes kerran kuussa ja muuten pienempää välillä, niin kaikki olis kivaa. Onko sillä siivoustekniikat hallussa, vai mitä se arastelee. Tiskikone kannattaa hommata ellei ole jo. Mutta kukas pyykit taas pesee. - .....
..... kirjoitti:
On se koulukin omaa työtään. Voisitteko koittaa puhua asiaa että kumpi tekee milloin mitä (siis kumpiko haluaisi ottaa minkä tehtävän).. ei ole pakko varmaan koko ajan puunata hulluna. Toivottavasti saisitte sovittua. Ja se että laitatteko yhdessä sen ruoan, vai voisko kumpikin laittaa omaa ja viikonloppuna yhteistä. Onko kompromisseja tms.
Niin no ymmärrän kyllä että sua suututtaa. Mutta mielummin ei suutu liikaa ja koittaa taivutella toista kompromisseihin... salakavalasti ;) mustekalamaisesti ... pakkohan sen on tajuta. Et sä voi yksin tehdä kaikkee, väsytät ittes yksin. Jos nainen siivoisi edes kerran kuussa ja muuten pienempää välillä, niin kaikki olis kivaa. Onko sillä siivoustekniikat hallussa, vai mitä se arastelee. Tiskikone kannattaa hommata ellei ole jo. Mutta kukas pyykit taas pesee.Joskus voi olla masennusta jollain (?), univajetta taikka lapsi vie voimat & koulu... siinä voi olla väsymykseen syitä.
Varsinkin koulu, kokopäiväinen läksyt ja lapsi... on takuulla voimia vievä. Kyllä moni siinä nyyskähtää ihan luonnollisesti. - ei olisi...
SAMAMIES34 kirjoitti:
Siis miksipä ei vaimosi olisi laiska, koska tietää sinun kuitenkin hoitavan kaikki asiat?? Niinhän ne ukotkin tekee. Antaa eukon hoitaa hommat, koska ne tekee niin. Teillä vain on homma toisinpäin. Laita eukko pihalle tai tee selväksi, että nyt riittää! Eihän sulla muita vaihtoehtoja ole. Tai no, voithan sinä jatkaa entiseen malliin.
- Utelias vaan
Kaikessa ymmärryksessä yritän vaan kysyä, että siivoatko sinä tai osallistutko muuten talouden hoitoon? Vaikka asunto onkin hänen, sinäkin siellä sotket.
- REIPASMIÄS34
JUU KYLLÄ MÄÄ SIIvoon, näkisittepä mun oman kämpän, siellä ei ole mitään siivoamista. vaikka olin siellä viimeyön.JA MÄ EN SOTKE, JOS NIIN TEEN SIIVOON, OMAT JÄLKENI AINA JA SAMALLA MUIDENKIN.JA OIKEESTI MÄ TEEN AINA SAFKAT, KOKKI KUN OLEN.JA OIKEESTI SIIVOON,OSTAN RUOAT, PESUAINEET,HOIDAN LAPSENI OMAT JA HÄNEN.MUTTA MÄ EN ENÄÄ JAKSA HÄNTÄ. EI OLE OLLUT MISSÄÄN DUUNISSA MEIDÄN YHDESSÄ OLO AIKANA, NO KERRAN PUHMYYNTII 2VIIKKOO. AINA KONEEL TAI PELAA JOTAIN VITUN FINALFANTASYY PLEIKALLA. EN YMMÄRRÄ ENÄÄ MITÄÄN.
- just joo
Se ottaa susta kaiken hyödyn. Se on patalaiska tai tosissaan masentunut. Et voi muutta toista, mutta oman elämän voit järjestää mukavammaksi. Et tule katumaan....
- Ninja25
ootko kysyny minkä takii se siu vaimos on väsyny? Siihe ku voi olla monia syitä eikä se välttämättä oo sellasta univäsymystä.
Ai ette asu ees yhessä..no mitä hittoo sie sitte valitat??? Mee sinne omaa kotiis.- sama34miäs
yhdessä, mutta ei kauan tätämenoa.
- osanottaja
olet saanut mielenkiintoisia vastauksia: sinä saat syyt niskoillesi kun kumppani ei ole siivonnut vaikka on kotona, epäillään masennusta ja käsketään sinun parantaa tapojasi..
olen itse nainen ja näille palstoilla olen törmännyt tähän että jos mies kehtaa valittaa kumppanin tavoista niin se jostain syystä käännetään miehen piikkiin: huolehdi naisestasi, vie kukkia, ole hellä, ymmärrä häntä, tue häntä ym yhtä typerää.
kuvitellaan tilanne toisinpäin: nainen valittaa kun mies ei siivoa kotona. häntä kanssasisaret valistavat näin: vaadi tasa- arvoa, jätä se paska, hän ei ole sinun arvoisesi, lopeta itse siivoaminen etc.
onko kukaan huomannut samaa?- sopuako jo
No ei kumpaakaan sukupuolta tarttis vaatia. vaan keskustella.
Jos on masis niin siivojaa tulee välillä, saa kotitalousvähennyksen. Kai se siivous ny kerran 1,5 kuukaudessa edes kiinnostaa silti vähän.
Parempi sopu, kuin vaatimukset ja lihavat riidat (varsinkin jos on masis). Ei aina tarvii heti jättää. - Nimetön
Minä olen kanssa ihmetellyt suu auki tätä, ettei monet naiset osaa ottaa vastuuta teoistaan, aina käännetään syy miehen niskaan. Kiitos kirjoituksestasi, se antaa toivoa, että on olemassa myös naisia jotka osaavat ottaa vastuun omista teoistaan eivätkä aina syytä miestä.
Toivottavasti tapaisin sinunlaisesi naisen joskus. ;)
Aloittajalle. Otan osaa! Olen seurannut samanlaista tilannetta vierestä kun yksi parhaista kavereistani asui laikottelijan kanssa. Mies yritti kaikin keinoin saada naista oma-aloitteiseksi lahjomalla ja keskustelemalla.
Patalaiska on patalaiska. Heille tuli ero. Toivottavasti saat tilanteesi ratkaisun joka tyydyttää sinua.
- supis
Kuten tässä moni on sanonut (ja tiedän omastakin kokemuksesta osittain), niin kyllä sillä vaimollas masis on. Ei ehkä paha, mut sellanen päälle jäänyt "tila", jossa ei pysty tekemään mitään muutoksi elämässään. Hän on jäänyt siihen tekemättömyyden tilaan ja oottaa sun tekevän kaikki työt. Jos kerta pelailee paljon, niin voi olla joku peliriippuvuuskin syntynyt. Ja tietty jos hänellä lapsi on ja kouluakin käy (?), niin voi se mehut viedä ja haluaa välillä pitää vapaapäivän. Kysy häneltä rauhallisesti, onko hänellä jokin hätänä/hänen omassa tilanteessa jotain vikaa hänen mielestään. Voit patistaa, että juttelis tilanteestaan ystävien/ammattiauttajan kanssa. Kysy mitä hänellä kuuluu, miltä hänestä tuntuu. Ei laiskuus aina ole tahallaan tehtyä, tuskin hänellä itselläänkään on kivaa vaan pelailla päivät pitkät.
- äiti vielä pelailee
kuin pahainen kakara. Ehkä on parempi että muutat pois koko huushollista. Tai sitten käykää jossain perheterapiassa selvittelemässä.
Ehkäpä hän on masentunutkin. Minusta on todellakin aika plösöä elämää, jos ei ole kuuteen vuoteen vessanpönttöäkään harjannut.
Tai sitten kerta kaikkiaan niin aloitekyvytön ja syntymälaiska. Kyllä sellaisiakin ihmisiä on.
Näyttää siltä että rakkaus on puoleltasi kadonnut kuin tuhka tuuleen. Ehkä olisi parempi erota, ennen kuin hermostut enemmän.
Lintujutun ymmärrän hyvin että se hermostuttaa. Jos joutuu aamulla noin aikaisin nousemaan, on aina takaraivossa ehtiikö saada kunnolla unta.
Eikö niiden lintujen häkki ole peitetty yöksi, silloinhan ne ei piiskuttaisi yöllä? - tjoooo
äiti vielä pelailee kirjoitti:
kuin pahainen kakara. Ehkä on parempi että muutat pois koko huushollista. Tai sitten käykää jossain perheterapiassa selvittelemässä.
Ehkäpä hän on masentunutkin. Minusta on todellakin aika plösöä elämää, jos ei ole kuuteen vuoteen vessanpönttöäkään harjannut.
Tai sitten kerta kaikkiaan niin aloitekyvytön ja syntymälaiska. Kyllä sellaisiakin ihmisiä on.
Näyttää siltä että rakkaus on puoleltasi kadonnut kuin tuhka tuuleen. Ehkä olisi parempi erota, ennen kuin hermostut enemmän.
Lintujutun ymmärrän hyvin että se hermostuttaa. Jos joutuu aamulla noin aikaisin nousemaan, on aina takaraivossa ehtiikö saada kunnolla unta.
Eikö niiden lintujen häkki ole peitetty yöksi, silloinhan ne ei piiskuttaisi yöllä?...mun mies olisi pessyt vessaa 34 vuoteen. Ei sillä ainakaan masis ole, se nyt vaan jättää asiat muille kun kerran voi. Naisillekin sanotaan vastaavassa tilanteessa että "älä vaan tee." Pitäisikö sinun ap. kokeilla? Jos sulla on omakin kämppä niin voit sentään paeta sotkuja sinne.
- Nainen minäkin
Kirjoituksessa mies antaa itsestään täydellisen kuvan,ihan niinkuin hänessä itsessään ei ole mitään vikaa.Vaikea ulkopuolisena oikeastaan ottaa kantaa tuohon tietämättä taustoja sen kummemmin,mutta sen verran kommentoin,että vaikka mies siivoaa ja käy töissä niin se yksistään ei riitä ylläpitämään suhdetta jos parisuhteen henkisetarvot tai jokin muu mättää.
Voihan olla että nainen onkin masentunut,jos vaikka mies juo,käyttää päihteitä tai vaikka käy vieraissa....tai sitten naiselle on tapahtunut jotakin josta elämän ilo on lähtenyt.
En usko että nainen olisi 6 vuotta ollut tekemättä mitään,mies liioittelee.
Ja eikös parisuhteessa kuulu kunnioittaa toisen harrastuksia,vai voiko toinen toista vaatia luopumaan lemmikeistä jos itse ei niitä kestä,tuskin ne linnut aina huutaa.- Viisi moraalia
Pidetään ajatusleikki. Olet naimisissa miehesi kanssa 6:tta vuotta. Hän ei ole ollut missään töissä tänä aikana. Hän ei myöskään tee pahemmin kotitöitä, ruokaa ei ole tehnyt koskaan sinulle eikä myöskään imuroinut tai tiskannut. Hänellä on kolme tanskandogia, jotka nukkuvat hänen kanssaan sängyssä ja itse nukut sohvalla. Annan sinulle neuvoja:
Vie miehellesi yllätyksiä kuten 6päkki kaljaa töistä tullessasi. Tee kotityöt iloisesti vihellen ja annan miehesi pelata pleikkaa. Anna hänelle tukea ja ymmärrystä sillä hänellä on varmasti masennus. Oletko antanut hänelle tarpeeksi seksiä? Miehelle seksi on rakkauden osoitus. Ethän nalkuta? Voi olla, että mies ei tykkää kimakasta äänestäsi. Ethän vain vaadi saavasi nukkua hänen kanssaan samassa pedissä? Hän voi luulla, että et tykkää hänen koiristaan tai haluat eroon niistä. Parasta on, että annat täyden tukesi ja ymmärryksesi. Niin hän sitten muuttuu.
Tekisitkö itse näin tässä tilanteessa vai onko nämä ymmärrä häntä anna kukkia ja läheisyyttä-puheet kaksinaismoralismia?
- se!!
Minun tutuillakin on tollasta. Jätkä käy töissä, akka vain makaa kotona ei tee ruokaa, ei edes lapsellensa ja vielä vähemmän siivoaa. Se odottaa vain jätkäänsä töistä että saa roikkua siinä ja vahata mitä se tekee. Tosi rasittava akka. Ite en kattois tuommosta päivääkään! Ja aattele jos lapsen teet joskus akkasti kanssa.. !
- juupelis joo
sä voit tietää vaikka sillä naisella jota sanot laiskaks olis masennus.kyllä mullakin olis jos olis tommoisia "tuttuja", jotka netissä haukkuu....
tietämättömät on tyhmiä. - laiskuri
juupelis joo kirjoitti:
sä voit tietää vaikka sillä naisella jota sanot laiskaks olis masennus.kyllä mullakin olis jos olis tommoisia "tuttuja", jotka netissä haukkuu....
tietämättömät on tyhmiä.On minun läheinen, että kyllähän minä tiedän. Ja v..ut sillä mikään masennus ole, ei kehtaa olla lapsensakkaan kanssa kun pakolliset toimet. Ei se oo ikänä siivonnut omasta tahdosta.
Olet oikeassa, tietämättömät on tyhmiä ;)
- mää vaa nainen 31
KOTIAPULAINEN!!!!
- Marconen
Olet sissi mieheksi. Pimahdat vasta nyt kuuden vuoden päästä.
Kyllä mä olisin keskustellut asiat jo aikaa sitten selviksi, eronnutkin jo aikaa sitten jos ei kerran tarpeet menneet yksiin. Sä olet valinnut toisin. Ehkä sen naisen lässähtäminen on ollut mahdollista juuri siksi, että sillä on noin reipas ukko.
Ei se nainen tahallaan ilkeä ole, ehkä vaan masentunut tai turhautunut, epävarma elämänsä suunnasta jne jne. Eipä silloin mitään vessanpesuja mietitä kun on isommatkin ympyrät selvittämättä...
Jos se nainen ei ollut alussa tuollainen kuin nyt, niin eikö kiinnosta tietää, mitä sille on tapahtunut kun se ei enää välitä mistään mitään? Mitä se sellainen rakkaus on, joka jättää toisen yksin kun teteen ulee ongelmia tai joka hylkää avun vaikka sitä tarjotaankin. - .......
sun vaimos pitää sua itsestään selvyytenä tai sit se on niin masentunu ettei kertakaikkiaan pysty eikä jaksa innostua mistään.koita jutella sen kanssa asiasta syyllistäminen vaan pahentaa asiaa.
- Kirjoittajan vaimo
Sanonpa nyt jotain,minä en ole ihan laiska niinkuin reipas mieheni väittää,viimeksi lauantaina tein suursiivouksen ja kyllä mieheni oli tyytyväinen.Koulusta olin poissa kun en jaksanut mennä,kun en saanut nukutuksi hyvin,tänään taas menin kouluun.Pleikkaria pelailen harvoin ja silloin tällöin olen koneella.Lintuja on joo ne ovat osa elämääni.Minä en käytä rahojani uhkapeleihin,ryyppäämiseen enkä muuhun typerään.Minä ostan lintuja koko perheen iloksi,on niitä lemmikkejä muillakin kun minulla.
Olen kyllä masentunut hieman,ilo elämään haihtui kesken menon myötä,eikä asiaa yhtään auta mikään voivottelu,ja meidän perheenongelmat juontavat paljon syvemmälle kuin yksi siivous.Masentaa moni muukin asia,muumuassa se että vaikka mieheni käy töissä ja tuo ruokaa niin se ei riitä,pitäisi olla muutakin kun ainainen sängyssä makaaminen,ymmärrän kyllä että työpäivän jälkeen ei jaksa,mutta niin on ollut aina.Tänäänkin siivoan ja teen ruuat,eilen hieroin työpäivän jälkeen miehen kipeää selkää,mikään ei vain riitä.Kaikki on päin vittua,ja vituttaa tälläinen likapyykkien levittely netissä,niin kaiken lisäksi pesen hänenkin pyykit ja tiskaan,yritän ymmärtää.Ei naurata enää,ei tee mieli piristyä,kyllä teitäkin vituttaisi jos kumppani välillä purkaa kiukkuaan lapseen tai sinuun ilman syytä,kun itsellä kiristää vanne päätä.- Kirjoittajan äiti
Valitettavasti tämä nainen on patologinen valehtelija. Olen käynyt heidän asunnossaan ja todennut, että poikani joutuu tekemään kaikki kotityöt töiden jälkeen. Koulua nainen on käynyt jo seitsemän vuotta vaikka valmistuminen olisi pitänyt tapahtua 3 vuodessa. Hän ei ole yrittänytkään hakea apua masennukseensa vaan syyttää poikaani kaikesta. Olen pahoillani, että poikani ei pysty ostamaan iso kartanoa Ranskasta, jossa kotityöt tekisi palkatut siivoojat, puutarhurit hoitaisi hehtaarin puutarhaa ja oma kokki ruoat. Itse kuuntelisit poikani tekemiä runoja ja balladeja ja lipittelisit viinirypäleitä kalliista antiikkisesta kulhosta. Kaikkihan uskoo tähänkin tarinaan ja varsinkin siihen, että olisit kirjoittajan vaimo...
- IHME
Kirjoittajan äiti kirjoitti:
Valitettavasti tämä nainen on patologinen valehtelija. Olen käynyt heidän asunnossaan ja todennut, että poikani joutuu tekemään kaikki kotityöt töiden jälkeen. Koulua nainen on käynyt jo seitsemän vuotta vaikka valmistuminen olisi pitänyt tapahtua 3 vuodessa. Hän ei ole yrittänytkään hakea apua masennukseensa vaan syyttää poikaani kaikesta. Olen pahoillani, että poikani ei pysty ostamaan iso kartanoa Ranskasta, jossa kotityöt tekisi palkatut siivoojat, puutarhurit hoitaisi hehtaarin puutarhaa ja oma kokki ruoat. Itse kuuntelisit poikani tekemiä runoja ja balladeja ja lipittelisit viinirypäleitä kalliista antiikkisesta kulhosta. Kaikkihan uskoo tähänkin tarinaan ja varsinkin siihen, että olisit kirjoittajan vaimo...
Jos nainen on nyt jo kuusi vuotta ollut masentunut, eikä saanut asialle tehtyä siinä ajassa YHTÄÄN MITÄÄN, niin eikö se jo kerro jotain.
En usko, että kyseessä on masentunut henkilö, vaan naisesi on selvästi perusluonteeltaan TÄYSIN SAAMATON yksilö.
Ei hyvä ihme sentään, sinulla on USKOMATTOMAN pitkä pinna tai sitten myös sinä olet saamaton, kun et saa lähdetyksi epätyydyttävästä suhteesta.
EI IHMISEN PERUSLUONNE MUUTU, joten lähde välittömästi, äläkä heitä enää päivääkään elämääsi hukkaan.
Sinua kohdellaan juuri niin kuin annat itseäsi kohdeltavan. - mää vaa nainen 31
Kirjoittajan äiti kirjoitti:
tunnen tapauksen vaimopuolen ja hänen sanomat asiat pitää paikkansa.............
- Mies itsekin
Vakavampi suhde kannattaa aloittaa vain yliopiston käyneen vakiduunissa olevan naisen kanssa. Ikuiset opiskelijat käyvät kyllä hetken huviin, älä ota elätiksi.
- Keijo Keskiverto
No ainakin viestisi perusteella on selvää, ettet pidä naistasi kuin kukkaa kämmenellä! Kerrot, kuinka et koskaan ostele naisellesi mitään, olet pettynyt, kun ruoka ei ole valmista, jne. Hei haloo! Missä vuosikymmenellä sä elät?!
Nykyisin sun on turha kuvitella, että naiset tekee kaiken sun puolesta. Jos sä olet mielestäsi ahkera, niin ei se sitä tarkoita, että naisesi olisi samaa mieltä asiasta. Osta välillä naisellesi jotain, varmasti saa itsekin jotain vastalahjaksi. Laita itse ruokasi ja siinä samalla muijallesi, niin johan saat vielä boonusta makuuhuoneessa.
Nykyisellään teidän suhde ei tule kestämään pitkään. Eli kannattaisi päättä pian, että haluatko olla se, joka jättää, vai se, joka jätetään! Ole mies, älä hiiri!- zero78.........
jonkinverran tätä palstaa lukeneena, olen varma että jos sukupuoliroolit olisivat toisin päin, jotta nainen käy töissä, ja mies istuu sohvalla ketarat ojossa ja juo kaljaa, ja valittaa että meinaa väsyttää!.
kaikilta tulis neuvo jotta äijälle kenkää,, eikä muuta,
nytkun osat ovat näin,, sinäkin vielä miehenä ilkeät sanoa jotta sille pitäs ostaa kukkia, ookkona varma että se jaksais niitä kastella, saati viedä maljakkoon!
ei se kyllä millään lisä passaamisella sieltä sohvalta ylös saada, kannattaa kyllä jotain yrittää, maatuu vielä siihen. - Nainen on usein loinen
Missä sanotaan, että miehen kuuluisi ostella naiselle mitään ja koskaan?
Vitun pummejahan ne on muutenkin kun ruokaa niille pitää omilla rahoillaan ostaa.
Jos tilanne olisi toisinpäin niin nainen ei tuohon suostuisi että mies elää siivellä. Sen verran pummeja ja omaa etuaan ajavia naiset ovat.
Köyhinä pummeja, varakkaampina vain varakas mies kelpaa, ei sellainen perustoimeentuleva enää kelpaa rupsahtaneellekaan naiselle. - minä voisin
Nainen on usein loinen kirjoitti:
Missä sanotaan, että miehen kuuluisi ostella naiselle mitään ja koskaan?
Vitun pummejahan ne on muutenkin kun ruokaa niille pitää omilla rahoillaan ostaa.
Jos tilanne olisi toisinpäin niin nainen ei tuohon suostuisi että mies elää siivellä. Sen verran pummeja ja omaa etuaan ajavia naiset ovat.
Köyhinä pummeja, varakkaampina vain varakas mies kelpaa, ei sellainen perustoimeentuleva enää kelpaa rupsahtaneellekaan naiselle.elättää miehen, jos hän ei jostain syystä pystyisi työskentelemään!
- vili
tuollainen ämmä. se hoitaa jolla on aikaa ja tilaisuus. jos molemmat duunissa niin puoliksi.
sä tuot leivän pöytään, niin on kohtuullista naisen hoitaa kämppä kuosiin. - Helen50
Oletko kysynyt mikä väsyttää ? Huolet,stressi, työ/opiskelu, paikallaan junnaava parisuhde ym.ym. Milloin olette viettäneet kahdestaan aikaa elokuvissa, kävelyllä, tai asioiden parissa mistä molemmat pidätte. Kun tutustuitte, häiritsikö sinua silloin hänen erilaiset tavat? Ajatuksemme ja arvomme muuttuu,elämäntilanteiden ja iän myötä. Sinä et ole tyytyväinen nykyiseen, onko kumppanisi? Kannattaisiko yhdessä pohtia mikä mättää oikeasti ?
- minuun=)
Tai ei vaitiskaan,olen varattu.Mut tulevaisuudestani en tiedä kun tuo äijä ottaa välillä päähän.Ei tee juuri mitään kotitöitä ja sotkee jokapaikan.
- oli minunkin
ukkoni.
Lisäksi maksatti minulla kaiken. Ruoan, asumisen, auton, lasten kulut...
Arvaa onko vielä elättinä?
Kyllä se niin on, että jos asioille ei löydy yhteistä säveltä, niin ei siitä mitään tule.
Puhua tietenkin täytyy ja miettiä, miten vois korjata tilannetta, mutta jos mikään ei siitä huolimatta muutu, niin parempi laittaa kantapäät vastakkain. Kyllä molempien täytyy tehdä osansa asiassa kuin asiassa.
- Anonyymi
Olet palvelija, palvele sitä! Anna rahaa, anna lahjoja! Se on kuningatar, jumalatar, se vaatii palvelua! Puhuttele sitä kauniisti. Mene polvillesi sen edessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1273148Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen382513Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302435Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631132178- 1141700
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .261415Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1731410Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi2831257Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2921248- 631090