KAIKKI KAPIAISET SAIRAITA???

VILIJOINKKA

Millaisia kokemuksia teillä on kapiaisista ja muista uniformumiehistä? Itse olen törmännyt vain kapiaisiin, joilla on alkoholiongelma, jotka haluavat alistaa, jotka käyttävät hyväkseen, jotka ovat valehtelun maailmanmestareita. Ja sitten näihin kusipäihin vielä luotetaan keskivertoa enemmän. Onko ollut vain huono tuuri vai onko niillä keskimäärin enemmän luonnevammoja ja narsismia?

54

5202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös siskolla

Serustelin pari vuotta sotilaspoliisin kanssa. Tuntui mukavalta ja luotettavalta. Mutta paljastuikin, että kaapissa oli jonkinlaista luurankoa, ja salattavaa. Siskolla kapiaisesta samanlainen kokemus, tuomariin ja poliisin piti turvautua, että pääsi moisesta eroon.

• Jamnapur

Siinäkään ryhmässä kaikki ole sairaita, niinkuin ei muissakaan ihmisryhmissä.
      Tunnen paljon upseereita ja olen muutaman kanssa seurustellutkin..
      Sieltä löytyi mies, jolle aidosti nostan hattua...niin upea kaveri oli ja on edellenkin, onnea vaan elämälleen..ja auttoi elämäni vaikeimmassa kohtaa..
      Monia niistä upseereista, joihin solmin ystävyyssuhteita kymmenen vuotta sitten, on tänä päivänäkin parhaita ystäviäni.
      Tuntuu upealta, kun nykyisin korkeaassa asemassa oleva mies tulee yksikkööni ja haluaa ehdottomasti etsin minut käsiinsä ja käydä halaamassa.
      Mutta...onhan joukossa pönttöjäkin ;)

• hetket

Eriasia seurustella,ja olla parina.Tuskin siviilielämä kaikilla sairasta,mutta monella käskemään tottuneella miehellä, on mentävä juuri kun hän haluaa.

• mutta haluan kommentoida

kapiaisista sen verran, että varmaan siellä on fiksujakin, mutta myös noita kusipääidiootteja, joiden homofobia kertoo asioita ymmärtävälle aika paljon. Sairaalloinen kiinnostus pakoputkiosastoon, mm. Ja luurankoja kaapissa niin ettei saappaat sekaan mahdu. Oma "tapaukseni" on kai vieläkin pääesikunnassa töissä, ellei ole jo saanut potkuja tai sairastunut aivokuppaan (mitä oikeastaan toivon, kyllä sen verran sairas kaveri oli. Tai on tietysti edelleen.

• k:lle

Sinultako se sen kupan sai?

• esikuntakapi

Tuo on tuttua, homofobia ja kakkoseen pano... siviilielämästä vieraantunut, ei uskaltanu edes jäädä eläkkeelle vaik mahdollisuus... alkoa kuluu määriä, pitää ihan normaalina kännissä pe-su ja kaikki lomat.
        Tosi vitsi upseeri ja herrasmies, tarttis olla upseeri tai herrasmies.

• Ei kapparit ole muita ihmisiä kummempia,
      isoon joukkoon mahtuu kaikenlaisia persoonia.

Veikkaanpa että luotettavimmat ihmiset ovat
      jo suhteessa tai aina töissä.
      Armeijassa tapasin ihmisinä täysiä kusipäitä,
      mutta myös aivan mahtavia tyyppejä.
      Ne jotka eniten mainostaa olevansa jotain,
      eivät ehkä ole niitä parhaimpia tyyppejä.
      Puhuttiin tyypeistä jotka vetää jatkuvasti jotain roolia.

Kun puhutaan kutsumusammateista, työn ja vapaa-ajan suhde voi helposti vääristyä.
      Tämä ei tee ihmissuhteista helppoja.

• Kokemusta*******

Pysykää heistä kaukana, kokemuksella!

• Wallen

Tuo on totta myös mun kokemuksellani. Lennoston kapiaiseen tutustuin ja täysin luottamaton tapaus.

• Sivusta seurannut

Työpaikalla teettävät siviilinaisilla kaikki raskaimmat työt kuten kopiokoneeseen tarvittavat painavien paperilaatikoiden kannot ym rutiinityöt ja itse istuvat olevinaan tärkeitä töitä tekemässä toimistoissaan puvut päällä ja kasvattavat lihavia mahojaan

• Kyllä minä tiedän

Heh, niin se on siviilityöpaikoillakin :) Jorma vetää kokousviinerit ja painuu sitten pas-kalle. Ämmät raahaa heikoilla käsillään kopiopaperit pitkin kierreportaita. Jokaisella on erityisosaamisalueensa.

• OlenKapiainen

haista paska

• hanna-

Ainakin kaikki ne, jotka tunnen, on sairaita. En tiedä mistä johtuu, mutta ikinä en enää halua olla suomalaisen upseerin ja "herrasmiehen" kanssa tekemisissä. Varokaa vaan muutkin.

• Ylivääpeli

Itsekin olen kapiainen ja entinen hoitoni sanoi minulle että niin poliisit kuin kapiaisetkin ovat samanlaisia pervoja perseeseen panijoita. Oli hänellä kokemusta kummastakin. En tosin ymmärrä mitä pervoa perseeseen panemisessa on, mutta se olikin hullu akka. En asunut sen kanssa kuin pari vuotta. Lepo!

• Kyllä minä tiedän

Juu...tuolla Treffeilläkin muutama niin mainostaa olevansa upseeri ja herrasmies. Kaikki joihin minä olen tutustunut - kieroutunutta, elämästä vieraantunutta porukkaa. Ihan sairasta touhua, oikeesti.

• skoudet turn off!!!!

Poliisi, jonka netissä tapasin, on ainakin valehtelun kuningas ja hyväksikäyttäjien keisari! Siis, voi apua, että turvallisuutemme on tuollaisten tyhjäpäiden käsissä!!!

• on kokemusta!

Olin melkein 10 vuotta narsistikapiaisen kanssa naimisissa kunnes hän "löysi" paremman elämän; nuoruudenrakkautensa (joka oli myös naimisissa...).

Minä lähdin ja ex muutti pariskunnan luokse ja vietti kivaa kimppaelämää hetken aikaa (ja piti sitä vielä normaalina käyttäytymisenä) , kunnes uuden rakkauden aviomies huomasi ettei vaimon jakaminen olekkaan niin kivaa ja lemppasi exäni pihalle :D !

Eli mun tapauksessa voi puhua narsismista sekä luonnevammasta samassa lauseessa kun puhuu exästäni.

• keijunen**

Milläs nimimerkillä hulluja poliiseja liikkuu, kun itse pidän nyt yhteyttä poliisin kanssa? Haluisin välttää karikot, kun niitä on tullut nettimiesten kanssa..

Palomiehet ovat melko himmeää sakkia mitä netissä liikkuvat... 4 palomiestä olen tavannut, joista kaksi valehteli nimensäkin (ammattiaan ei tietenkään, täytyyhän sitä vähän pröystäillä univormulla), yks oli pahasti mielenterveysongelmainen ja yhdellä paha alkoholiongelma ja mielikuvituskaveri.

• Sorppa

Hullu poliisi on harvinaisuus, yleensä ne on vaan tyhmiä.

• kokemusta on
        Sorppa kirjoitti:

Hullu poliisi on harvinaisuus, yleensä ne on vaan tyhmiä.

Hulluja, tyhmiä ja väkivaltaisia.

• Kyllästynyt...

Millä nimimerkeillä nämä himmeet palomiehet ovat netissä? Tai jollei niitä halua kertoa, niin missä päin suomea, minkä ikäisiä tms? Sama kokemus mulla meinaan...

• Sari

Ei kannata missään nimessä sotkeentua. Koti ja työ menee päässä sekasin ja mielivaltaisia käskyjä alkaa sadella ennemmin tai myöhemmin. Henkisesti todella kuluttavaa, ja hetken päästä ei enää oma järjen ääni kuulu päästä ja sitä vaan lakkaa olemasta oma itsensä... Ja sitten vielä tämä alkoholin käyttö sotkee lisää..

• keijunen**

Ne nimimerkit mitä muistan ovat em.n, firefighter84 ja salainenmustanaamio. Yhden nimimerkkiä en enää muista, mutta Tampereelta on.

• Epäileväinen...

Sama homma täällä nuo edellämainitut.

• keijunen**

Siis ootko epäileväinen tutustunut myös näihin helmiin?

• epäileväinen....

Kyllä vaan ja sitten oli joku fireman-sam ja mc gyver (kirjoitusasu oli muistaakseni erilainen), näistä on kyllä aikaa ehkä vuosi tai puoli. Viimeksi mainitut ovat hyvin yhtäläisiä salaisenmustanaamio kanssa. Mut tämä fenix77 oli häikäilemätön.

• keijunen**

Mitä kokemuksia sulla on em.n? Se oli mun viimeisin ja mulla meni tosi kauan toipua ja eheytyä tyypin tekemisistä.. salainenmustanaamio valehteli mulle kaiken..paitsi sen, että oli palomies.. firefighter84 samoin..

• Epäileväinen....

No toi sun äskeinen viesti ois voinu olla multa:)
      Fenix77 loukkas kyllä todella ja en tajua mitä kiksejä ihminen saa moisesta kusettamisesta. En kyl osaa enää yhtää sanoa mitkä hänen jutuista oli totta, ammatti joo varmaan, tunteet ei ainakaa eikä varmaa nimikään tms seikat. Nyt on kyllä jatkos niin varovainen ja varon ainaki ite jatkossa ihastumasta kehenkään.
      Tää smn oli yks tapaus, vaikutti kivalt, ei kans antanu puh.numeroa ja katos sit vaa yhtäkkiä linjoilta. Sama tyyppi se on ku fireman-sam ja kumppanit.

• keijunen**

Mulla on joo ainakin mennyt luotto miehiin..näitä tapauksia kun on ollut jo niin paljon.. on järkyttävää, kun valehdellaan kaikki nimestä lähtien. Sairas on maailma ja moni ihminen.. tää em.n oli muuten vielä aika alkkis ja se mitä se teki mulle niin meni päästä tasapainoon yli puoli vuotta.. muistaakseni mä kirjoittelin muutaman viestin myös tuon fenixin kanssa..palotarkastaja? Lopetin viestit siihen, kun hän sanoi suoraan hakevansa vaan hyvää panoa/seksiseuraa, vaikka profiilissa luki, että hakee elämänkumppania..sen verran olin kokenut, että skippasin tyypin heti.

• epäileväinen...

Mul tuli tästä salainenmustanaamio-tyypistä vaan kurja fiilis, en ehtiny onneks ihastua ja jotenki oli vähä outo fiilis tyypistä. Hän sanoi olevansa palomies ja sukeltaja, janne turusta, kotoisin pohjanmaalta.

Fenix77:sta tulikin viilto sydämeen ja se on ihan tuore tapaus. Hänkö sanoi suoraa hakevansa seksiä? Mulle se sanoi olevansa palomies, tekevänsä esimieshommia ja tosiaan Uudestakaupungista.

• keijunen**

Mulle tää salainenmustanaamio oli Jarkko Porista..eronnut hiljattain exästään ja kotoisin Pohjanmaalta.. paloesimieheksi esittäytyi mulle ja hirveetä draamaa..lopuksi oli jo sairaalassakin kuolemankielissä kun aloin epäillä ja vyyhti alkoi paljastua. Fenix77 kertoi olevansa muistaakseni Turusta ja tosiaan palotarkastaja ja sanoi suoraan hakevansa vaan seksiä/hyvää panoa..siksi skippasin tyypin vaikka se kinusi tulla käymään kunnon panon merkeissä kun ei ollut kuulemma valmis suhteeseen. Ei antanut numeroaan enkä minä hänelle.

Siis nää miehethän on ihan sairaita..

• epäileväinen....

Joo toi kuolemankielissä on niin tuttua tarinaa:D salainenmustanaamio, oikeen draamaqueen sekin kyllä. Jotain koiria sillä oli ja mikä pyton tai boa housuissa ja ihan lähekkäin piti olla blaablaablaa. Siltä en saanu kuvaa tai numeroa.

Ai sulle fenix77 oli sen verran ees rehellinen, ei kyl mulle:( vai että turusta, minkä niminen? Joku taisi sanoa, että fenix 77 oli hänelle rami naantalista .

• keijunen**

Mulle salainenmustanaamio lähetti kyllä kuvansa..paloauton vieressä otettu-kuinkas muutenkaan! :D Numeroa en saanut häneltä.. ja jutut olivat juuri aika seksistisiä kyllä ja toi aina lahjoja kun nähtiin..ja sit alkoikin draama.. teki kuulemma myös eräoppaan töitä palomiestyön ohella..

Fenix77 ei kertonut nimeään..Turusta vaan sanoi olevansa..ei me vaihdettu niin paljon viestejä kun mä en tosiaan etsinyt mitään panoseuraa..

• epäileväinen...

Ai siis hän tapaili sua ja antoi lahjoja, mut ei kertonut puhelinnumeroaan?!? Sehän kuulostaa ihan pimeeltä, en siis todellakaan kritisoi sua, mutta näin jälkiviisaana kuulostaa heti todella epäilyttävältä:( mä en saanu salainenmustanaamiolta kuvaa, mut hauskasti nää hänen kertomat faktatiedot poikkeaa. Mulle se muuten sanoi sanoi sivutyönä sukeltavansa jotai hiton laivaväyliä tms:D

• keijunen**

Joo, olin vähän tyhmä tän salaisenmustanaamion kaa..siitä on vuosia..olin nuori..mut aloin kysellä numeroa parin tapaamisen jälkeen ja milloin puhelin oli rikki tms. ja sit alkoi se draama..sairaalajutut ym. Ei me siis tapailtu ku muutama kerta..hän sai varmaan sen mitä halus..you know..ja mun sydän viillon..

• epäileväinen....

Välil mietin voiko fenix77 olla salainenmustanaamio, koska niissäkin on samaa. Tai sit on vaa vainoharhanen, jee jee, hyin menee siinä tapauksessa sit jo;) tutntuu olevan draamaa samoista aiheista. Tosin ne voi olla tän tyyppisten miesten vakkariselityksiä:D

• Epäileväinen

Ei siitä voi itseään syyttää ku ei oo tottunu ajattelemaan, että ihmiset ois tollasia kylmiä hyväkskäyttäjiä ja kusettajia. Fiksumpana eteenpäin. Mä ainakin ajattelen, että omapahan on häviönsä ja varmasti löytävät itsensä run****masta vessas käteen, anteeks vaan:D itse saa olla iloinen, että on sanojensa mukainen ja kohtelee ihmisiä reilusti. Toki tää fenix77 särki mun sydämen, mut ei auta.

Mun kokemus muuten täst salaisestamustanaamiosta ajoittuu 2012 kesä/syysaikaan.

• keijunen**

No sepä se kun on tottunut luottaan ihmisiin ja siihen ettei tuollainen kusetus voi olla todellista..mut elämä opettaa. Mitä tää fenix sit oikein teki? Mulle vakuutteli olevansa ainakin niin hyvä mies viesteissään, että aloin siksikin epäillä häntä..

• epäileväinen

No esitti kanssa tosi hyvää miestä ja ihastunutta, mutta koko ajan on ollu ihme draamaa ja tapahtumia ja selityksiä, ei olla siis ikinä näiden seikkojen takia nähty. Mut ei paljo kiinnosta ku tyypillä on ilmeisen monta nimeä ja asuinpaikkaa sekä vaan seksi mielessä. Eniten mua vituttaa, että se pitää mua idioottina, näenhän mä tilastosta, että se on lähettäny muiden kaa kuukauden aikana satoja viestejä, tyyliin 40 ihmiselle ja mä olen muka ainut, huh huh:D

• keijunen**

Toivotaan, että meillekin se rehellinen ja aito mies vielä osuu kohdalle. :) Nää tyypit kun ei oo yhtään minkään arvoisia..paitsi mielenterveyshoidon. :D

• epäileväinen...

Olet täysin oikeessa:) pitää ehkä entist enempi luottaa omaan vaistoon. Jos on sellanen fiilis, että kaikki ei ole kohdillaan, niin siihen tunteeseen pitää uskoa. Eiköhän nää tyypit saa jossaiin kohtaa opetuksen. Sääliks käy jos pystyvät pelkkään seksiin muttei tunnetasolla yhtään mihkään. Ei vastaa mun käsitystä ees miehestä tai ihmisestä:D

• keijunen**

Nimenomaan, siihen omaan vaistoon kannattaa luottaa! Aloin itsekin funtsia nyt kun sanoit tuota, että voisko fenix77 ja salainenmustanaamio olla samat..aika pelottavaa, mutta hyvin mahdollista, kun aloin miettiä näitä juttuja.. hyi, menee ihan kylmänväreet. :/ Meinaan tää fenix sanoi mulle, että hänen nuoruusaikojen kaverinsa kuulemma tapaili mua ja on myös palomies ja yhdistin, että on siis tää salainenmustanaamio, kun ajankohta täsmäs.. oli kait näyttänyt mun kuvan kaverilleen ja siitä tunnistanut..aloin nyt miettiä, että voiko olla tuollaista sattumaa vai onko tosiaan sama tyyppi.. kun tää fenix meinaan kyseli, että oonko sille kaverilleen vihainen siitä mitä teki mulle..

• epäileväinen...

Ei oo todellista? Mä en meinaan usko, että jos joku kaveri on näyttänyt toiselle miehelle jostain naisesta vuosia sitten kuvaa, niin tämäkö muka muistais sen edelleen. Ei kyl kuulosta uskottavalta..Sä siis lähetit nyt tälle fenixille kuvasi ja siitä muka tunnisti?
      Voisin ite väittää, että jos oon kerran nähny kuvan jostain miehestä vuosia sitten ja nyt näkisin uuden kuvan, niin satavarmasti en muistaisi ja tunnistaisi. Kauheen kiva ois tietää täsmääkö kuvat. Ainaki tuo kauhee draama ja hässäkkä täsmää.

• keijunen**

Mulla on siis profiilissa kuva ja oli näyttänyt mun profiilin.. ihmettelin sitä vähän itsekin, koska kuvat olivat hyvin erilaisia silloin ja nyt profiilissani. :D Sattumaa vai mitä..

• epäileväinen...

Todellista sattumaa:D Siis kuin tyhmänä ne tai siis pitäskö sanoa se pitää naisia:D mä en usko sekuntiakaan, että miehet touhuis tollasta keskenään ja näyttelis kuvia ja profiileita tms ja muistais jotain vanhoja juttuja ja tunnistais naamoja;)
      Minkä näkönen tää salainenmustanaamio on? Missä kaupungissa te sen kaa näitte?

Tuntuu fenixillä ja naamiolla ja näil heidän muil nimimerkeil menevän sekaisin turku, naantali, pori, rauma, uki. Ainii ja etunimetki vaihtuu;) Mut tosiaan tällä salainenmustanaamiolla on näitä muitaki profiilei, yks on samu, nyt en muista mist kaupungist se muka oli, ukist vissii kans. Juttelin kerran yhden tytön kaa ja hauskasti tää sam/samu oli kertonu meil molemmil vähä eri versiot, jotka kummatki muistutti mustanaamiota:D ja en tiiä onko tämä nm fenix vaan uusin versio, taitaa olla.

• keijunen**

Musta alkaa tuntua, että kyseessä tosiaan sama tyyppi..näin silloin kun kirjoittelin fenixin kanssa siitä sellaisen kuvan, jossa hänet oli kuvattu takaapäin..nyt kun alan miettiä niin vartalon profiili menee kyllä yksiin mustanaamion kanssa ja pituuskin täsmää.. en mäkään oikein usko, että miehet keskenään katselis netistä, että katopas tällaisen naisen kaa kirjoittelen ja ahaa, mä oonkin tapaillut tuota.. :D

Mustanaamion kaa nähtiin Tampereella..hänellä oli töitä täällä kotikaupungissani tiedossa, mutta kas kummaa.. yhtäkkiä ne sitten peruttiin ne työt ja haukkui kaikki pomot maan rakoon.. :D

• epäileväinen...

Mä sain fenixistä sellasen kuvan, jossa näkyy vähän naamaakin, tunnistaisitkohan siitä?

Uskomatonta touhua. Mulle fenix 77 sanoi olleensa 7v parisuhteessa ja eronneensa kesän lopussa. Kyllä pojille sitten sattuu näitä kommelluksia, sairastumisia, hässäköitä ja peruutuksia:D .

• keijunen**

Kyllähän mä mustanaamion tunnistan..näinhän hänet livenäkin.. :D Mitähän ihminen saa tuollaisesta toisten ihmisten huijaamisesta..en käsitä..

• epäileväinen...

Ei hitto, sillee me saatas tietää onko sama tyyppi:D
      En mäkään tajua, koska mua kohtaan tää on ollu vaan tunnetasol huijaamista eikä oo ees yritetty saada sänkyyn. Ihan ku haluis vaan loukata naisia ja saada ne ihastumaan itseensä ja kokee sen valloittamisen tunteen.

• aswer

Armeijassa työskentelevät kyllää hakkaa aina naisensa ja alistavat. Sen takia ovat hankkiutuneet sille alalle töihinkin. Se on fakta. Ovat jollain tavalla luonnevikaisia, valitettavasti. Sam pätee vartijoihin, ja osaan poliiseista. Täälläkin eräs poliisi pieksää vaimoaan usein. Mutta vaimo ei ota eroa, ja sanoo ettei kukaan usko koska poliisista ei sellaista usko :( Karsastan ja kierrän kaukaa aina univormu miehet :8 Mutta ei ihan voi yleistää, suurin osa kuitenkin nauttii kaikesta alistamisesta.

• ammattiperuste

enpä osaa vastata aloitukseen, mutta ihmettelen, kuinka monta miestä olet tavannut, vai valikoitko vain "kapiaisia".
      Itse olen netin kautta tavannut vuosien varrella 5 eri miestä, joiden kahden kanssa edetty lyhyelle seurustelutasolle. Kaikki olivat täysin eri ammattiryhmistä...tosin sitä alko-ongelmaa näytti olevan enemmän tai vähemmän jokaisella? Tapaamiseen asti on edetty ensin kirjoittelun ja sitten puhelinkeskusteluiden myötä. Ammattia ei yleensä ole edes otettu puheeksi...

• vai oliko

eikös tikkakoskella pelattu kortilla kenen muijaa painetaan taas sauna illassa
      huhun mukaan olikin siivousalalla

• Tsiisös

Mistä ne löytääkin ne muijansa, kun ne muijatkin on yhtä hulluja. Suostuu joukolla pantavaksi millon missäkin. Huhheijaa

• -HULLUKAPPARI

KAPIAINEN (ex) ja siitä helluntaiseurakunnan pastoriksi! siis niin MULKKU UKKO kuin vaan olla ja voi!! TUPAKKA maailman pahin asia ja vittuilee ja aukoo päätänsä jokaiselle vastaantulijalle joka tupakoi!! kaljupäinen rillipää ja IDIOOTTI jolla takstana risti en muista kummassa käsivarresa! HAKKAAN SEN MIEHEN kun vielä joskus näenb!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      133
      7253
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      4400
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      54
      3462
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      506
      3165
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      294
      2112
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1763
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      20
      1701
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1573
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1485
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1436
    Aihe