Miksi huorittelet naista?

Kyllästynyt nainen

Miksi naisia huoritellaan, jos heillä on yhden illan juttu? Minulla on välillä yhden illan juttuja ja usein juuri kyseisen pokat kaverit ovat saattaneet jutella minusta käyttämällä nimitystä "huora", ilman että ovat huomanneet minun kuulevan. Siis tyyliin "xxx iski sen huoran...taatusti se saa siltä huoralta", ym. Ja muutenkin kun täällä tai missä tahansa muualla puheeksi tulee naisten yhden illan jutut, niin johan naisia haukutaan huoriksi.

Asiahan on aivan päin vastoin, jos kyseessä on mies. Miehet suorastaan ihailevat sellaista miestä, joka pokaa satunnaisia naisia säännöllisesti. Sitten naureskellaan jälkeen päin naisesta, että se huora teki sitä ja tätä. Silti tämä kyseinen mies saattoi olla edellä mainitun naisen ensimmäinen yhden illan juttu.

Miksi siis naisia haukutaan huoriksi, jos he tekevät samaa kuin miehet? Itse olen kyllästynyt tähän nimittelyyn, varsinkin kun siihen ei ole mitään aihetta. Johtuuko se siitä, että huorittelua harrastavat ne, ketkä eivät itse onnistu saamaan sitä pokaa, eli syynä on kateus? Vai mistä se oikein johtuu?

35

3466

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mieltä

      Naiset ja miehet ovat tasa-arvoisia. Tuo sama nimitys pätee myös miehiin, jos ovat sen nimityksen "ansainneet".
      Naiset eivät ainakaan ihaile miehiä, jotka
      antavat kaikille, vai miten on naiset?

    • peräkammarin liisa

      Mä olen aina ymmärtänyt asian niin että se on huora joka antaa seksiä maksusta !!Ja voi voi , minä kun olen antanut sitä ihan ilmaiseksi . Asia täytyy pian korjata!! ;););)Sitten minäkin voisin olla virallinen HUORA .

      • syytinki

        Saisko syytingillä kuinka pitkään.


      • siveellinen
        syytinki kirjoitti:

        Saisko syytingillä kuinka pitkään.

        huorittelen kaikkia jotka sen oikeasti ansaitsevat, olivatpa miehiä tai naisia..


      • Anonyymi

        "Mä olen aina ymmärtänyt asian niin että se on huora joka antaa seksiä maksusta"

        Niin on. Maksuton (helposti antava, itseään tyrkyttävä) menstruaattori on lutka.


    • mies--30

      Kai se on sitä kateutta luulisin. Kyllä mun mielestä on pelkästään positiivista, että naiset on aktiivisia ja eivät ole turhan niuhoja. On mieheltä typerää rehvastella kavereilleen jälkeen päin, sanomaton sääntöhän on, että ei niistä seikkailuista takana päin huudella.

    • kaksi...

      Jep, olen ihmetellyt aina samaa. Siihen sänkypuuhaan kun tarvitaan aina kaksi, niin se äijähän on ihan yhtä lailla "helppo" ja ansaitsee saman nimittelyn.

      Jos mies haluaa ja nainen haluaa ja hyppäävät sänkyyn, niin hyvä, se siitä. Olkoot sitten molemmat huoria, jos se huoraksi tekee.

      (Olkoonkin, että omasta mielestäni koko huorittelun voisi jättää pois eikä ulottaa myös miehiin, mutta kun nyt edes joku tasa-arvoinen ratkaisu löytyisi. Mitä toisten panemiset edes kenellekään kuuluu?)

      • Täysin

        Samaa mieltä!


    • naista?

      Miksi en?

      • sitten?

        Mikset sitten huorittele miestä? Vai huoritteletko?

        Nainen ja mies tehneet täsmälleen saman asian. Miksi nimittää vain toinen?


    • Texasin ranska

      miehet kyllä kunnioittaa(ei ihaile) pillumiehiä mutta samalla dissaavat tyhmiä naisia jotka menevät näiden mulkvistien retkuun kympillä. Se on sellaista sisäistä pettymystä.

      • pettymystä?

        Pettymystä mihin? Pettymystä kun ei itse kelvannut naiselle? Eli huorittelu on osoitus miehen omasta alemmuudesta?

        Entäs kunnioitettavat kankinaiset, jotka saavat tyhmät miehet retkuunsa ja antamaan. Dissaatteko näiden pelinaisten jallittamia äijiä ja huorittelette heitä samalla tavoin?

        Miehellä ja naisella kun on ihan samat biologiset halut. Sänkypuuhaan tarvitaan aina kaksi. Kumpikin tekee yhtä lailla "huorin".


      • Sama rane
        pettymystä? kirjoitti:

        Pettymystä mihin? Pettymystä kun ei itse kelvannut naiselle? Eli huorittelu on osoitus miehen omasta alemmuudesta?

        Entäs kunnioitettavat kankinaiset, jotka saavat tyhmät miehet retkuunsa ja antamaan. Dissaatteko näiden pelinaisten jallittamia äijiä ja huorittelette heitä samalla tavoin?

        Miehellä ja naisella kun on ihan samat biologiset halut. Sänkypuuhaan tarvitaan aina kaksi. Kumpikin tekee yhtä lailla "huorin".

        vielä pelinaisia, hahha, mitä ne on ja mitä ne muka pelaa? Miehiltä saa aina, ei niitä voi kusettaa "antamaan". Eikä liian rumaa naista edes voi panna kun ei muna seiso. Tää homma ei toimi täsmälleen samoin molempiin suuntiin jos et ole huomannut.

        Pettymys siitä että ensin arvostaa naista joka osottautuukin sitten tyhmäksi ja helposti jonkun täysmulkun hyväksikäytettäväksi...

        Jos nämä naiset antais edes hyville jätkille eikä näille täysmulkuille limanuljaskoille, eli olis jotain ihmistuntemuksen alkeellisia merkkejä niin ei jakelut pitäis niin paljoa oksettamaan...

        Huora on ennemminkin tyhmän naisen synonyymi jossa jokainen tietää minkälaista tymyyttä tai rappiota hän edustaa...


    • herras-mies

      No ensinnäkin voisit kysyä miksi vain naiset on huoria?

      Jos mies menee torin kulmaan ottaa veitikkansa esiin ja laittaa hintakyltin 20 Eur/pano eipä siihen juuri jonoa taida tulla, vai tuleeko?

      Sensijaan jos nainen tekee saman siihen tulee jono miehiä jotka ovat valmiit ruikkimaan tavaransa sisään. Tässä joukossa on tavallisia hyviä perheenisiäkin.

      Oletko sitä mieltä, että nainen ja mies ovat samanlaisia? Jos et vielä sitä ole huomannut voin kertoa että mies ja nainen ovat erilaisia niin fyysisesti kuin psyykkisesti.

      Naisia huoritellaan, ja vain naiset voivat olla huoria sen takia että ovat naisia. Hyvä on; on näitä perverssejä huoramiehiä mutta heitä on tuhannesosa naisten määrästä eikä heillä taida olla juuri kysyntää muuta kuin ehkä homojen piirissä.

      Mitä miehisempi komeampi mies sitä enemmän naiset pyörivät hänen ympärillään ja sitä enemmän hänellä on naisia ja seksiä heidän kanssaan.

      Miehekäs komea mies ja mies jolla on paljon seksi kokemuksia liittyvät toisiinsa.

      Omituista on myös se että naisille se että mies on kovan panomiehen maineessa ei suinkaan ole negatiivinen asia…..päinvastoin

      Näin kun miehet korostavat mieheyttään he kerskuvat panoillaan.

      Nainen on seksiobkjekti ja on aina ollut seksiobjekti. Haluatko sinä olla yhtä arvokas kuin tuo vessanpyttyyn lentävä kortsu? Juuri sen arvoinen olet sen jälkeen kun mies on tyhjentänyt pussinsa sinuun.

      Miksi et haluaisi että mies pitäisi sinua arvokkaana ja kunnioittaisi sinua. Eikö sellaista miestä kannattaisi varttua ja etsiä?

      Jos pukeudut ja meikkaat kuin huora, siis toisin sanoen kaikki rynttäät ja paikat paljastetaan, luoksesi hakeutuu seksi-nälkäisiä miehiä jotka haluavat vain seksiä ja kunnolliset miehet karttavat sinua.

      Ongelmasi on, että jos saat huoran maineen karkotat kunnolliset miehet luotasi, kuka haluaisi itselleen ”huoran” vaimoksi tai edes tyttöystäväksi?

      Päätä nyt minkälaisen miehen haluat itse? Onko sinulle paneminen sama asia kuin ”rakkaus”. Minä taas uskon, että jos mies todella sinua rakastaa hän ei sinua halua kohdella kuin huoraa.

      Miehet jotka huorittelevat julkisesti naisia ovat tietyn tyyppisiä miehiä, joita en ainakaan omalle tyttärelleni toivoisi. Kaikki miehet niin eivät tee.

      • herrasmiehelle...

        Minkähän takia Hunksit vetävät aina salin täyteen? Miksi on miesstrippareita? Ja tiedoksi sinulle, kyllä niitä maksullisia gigoloita on ollut ihan kautta aikain.
        Totta kyllä kyseessä on naisvaltainen ala...

        Mutta eihän ap. edes kysynyt, millä nimellä kutsutaan maksullisia naisia, vaan miksi huoritellaan naisia, joilla on tiettävästi ollut muutama seksikumppani. En puhu maksullisista, en puhu kymmenien miesten naisista (enkä usko ap:nkään puhuneen).

        Vaan kysyn herrasmieheltä, miksi nainen on huora, jos hän on kokeillut 5-8 äijää ennen kuin löytää mieleisensä? Pidetään siis luku kuitenkin alle kymmenessä.


      • kokeilemaan paljon
        herrasmiehelle... kirjoitti:

        Minkähän takia Hunksit vetävät aina salin täyteen? Miksi on miesstrippareita? Ja tiedoksi sinulle, kyllä niitä maksullisia gigoloita on ollut ihan kautta aikain.
        Totta kyllä kyseessä on naisvaltainen ala...

        Mutta eihän ap. edes kysynyt, millä nimellä kutsutaan maksullisia naisia, vaan miksi huoritellaan naisia, joilla on tiettävästi ollut muutama seksikumppani. En puhu maksullisista, en puhu kymmenien miesten naisista (enkä usko ap:nkään puhuneen).

        Vaan kysyn herrasmieheltä, miksi nainen on huora, jos hän on kokeillut 5-8 äijää ennen kuin löytää mieleisensä? Pidetään siis luku kuitenkin alle kymmenessä.

        useampaakin, esim 20-40tä. ihan vain siksikin että joukossa on miehiä jotka antavat ymmärtää haluavana seurustella mutta eivät haluakaan. Tai osa on surkeita sängyssä.

        Kauhean kliseinen, asenteellinen ja kaksinaismoralistinen oli tuo "herrasmiehen" teksti. Oikea herrasmies tajuaa että naisellakin on halut.


      • Vähän asiaa

        Ensinnäkin kyseenalaistan nimimerkkisi paikkansapitävyyden kirjoitustesi perusteella, mutta mennäänpä asiaan…


        ”No ensinnäkin voisit kysyä miksi vain naiset on huoria?”

        -Keksitpä osuvan kysymyksen! Niin miksi?
        Ei kukaan sellainen voi yksin olla, vaan
        siihen tarvitaan aina kaksi :-)

        ”…miehiä jotka ovat valmiit ruikkimaan tavaransa sisään. Tässä joukossa on tavallisia hyviä perheenisiäkin.”

        -Ihmeellinen on käsityksesi hyvästä
        perheenisästä.
        Oletko sinäkin tuollainen perheenisä?
        Hyvät perheenisät (ja hyvät miehet) eivät petä!

        ”Naisia huoritellaan, ja vain naiset voivat olla huoria sen takia että ovat naisia.”

        -Yhteiskunnassamme molemmat sukupuolet ovat
        tasa-arvoisia? Oletko koskaan kuullut
        sellaisesta?
        Kouluttaudu ja hanki sivistystä, kyllä se siitä.

        ”Omituista on myös se että naisille se että mies on kovan panomiehen maineessa ei suinkaan ole negatiivinen asia…..päinvastoin”

        -Omituista tosiaan, kun enpä tiedä naisia,
        jotka tuollaisia miehiä arvostaisivat.
        Tuollaisista helpoista miehistä naiset hakevat
        varmasti vain hetkenhupia.

        ”Nainen on seksiobkjekti ja on aina ollut
        seksiobjekti.”

        -Riippuu subjektista. Naiselle (heterolle)
        mies on seksiobjekti.

        ”Ongelmasi on, että jos saat huoran maineen karkotat kunnolliset miehet luotasi, kuka haluaisi itselleen ”huoran” vaimoksi tai edes tyttöystäväksi?”

        -Sama juttu toisinpäin. Tässä vinkki miehille
        eli jos haluat kunnollisen naisen, niin mieti
        mainettasi!
        Kukaan kunnollinen nainen ei halua ”huoraa”
        mieheksi tai edes poikaystäväksi.



        Lopuksi kehottaisin sinua miettimään asenteitasi
        naisia kohtaan. Ihan vaikka jo senkin vuoksi, että sinulla on tytär.


      • asiaan
        Vähän asiaa kirjoitti:

        Ensinnäkin kyseenalaistan nimimerkkisi paikkansapitävyyden kirjoitustesi perusteella, mutta mennäänpä asiaan…


        ”No ensinnäkin voisit kysyä miksi vain naiset on huoria?”

        -Keksitpä osuvan kysymyksen! Niin miksi?
        Ei kukaan sellainen voi yksin olla, vaan
        siihen tarvitaan aina kaksi :-)

        ”…miehiä jotka ovat valmiit ruikkimaan tavaransa sisään. Tässä joukossa on tavallisia hyviä perheenisiäkin.”

        -Ihmeellinen on käsityksesi hyvästä
        perheenisästä.
        Oletko sinäkin tuollainen perheenisä?
        Hyvät perheenisät (ja hyvät miehet) eivät petä!

        ”Naisia huoritellaan, ja vain naiset voivat olla huoria sen takia että ovat naisia.”

        -Yhteiskunnassamme molemmat sukupuolet ovat
        tasa-arvoisia? Oletko koskaan kuullut
        sellaisesta?
        Kouluttaudu ja hanki sivistystä, kyllä se siitä.

        ”Omituista on myös se että naisille se että mies on kovan panomiehen maineessa ei suinkaan ole negatiivinen asia…..päinvastoin”

        -Omituista tosiaan, kun enpä tiedä naisia,
        jotka tuollaisia miehiä arvostaisivat.
        Tuollaisista helpoista miehistä naiset hakevat
        varmasti vain hetkenhupia.

        ”Nainen on seksiobkjekti ja on aina ollut
        seksiobjekti.”

        -Riippuu subjektista. Naiselle (heterolle)
        mies on seksiobjekti.

        ”Ongelmasi on, että jos saat huoran maineen karkotat kunnolliset miehet luotasi, kuka haluaisi itselleen ”huoran” vaimoksi tai edes tyttöystäväksi?”

        -Sama juttu toisinpäin. Tässä vinkki miehille
        eli jos haluat kunnollisen naisen, niin mieti
        mainettasi!
        Kukaan kunnollinen nainen ei halua ”huoraa”
        mieheksi tai edes poikaystäväksi.



        Lopuksi kehottaisin sinua miettimään asenteitasi
        naisia kohtaan. Ihan vaikka jo senkin vuoksi, että sinulla on tytär.

        ”Omituista on myös se että naisille se että mies on kovan panomiehen maineessa ei suinkaan ole negatiivinen asia…..päinvastoin”

        -Omituista tosiaan, kun enpä tiedä naisia,
        jotka tuollaisia miehiä arvostaisivat.
        Tuollaisista helpoista miehistä naiset hakevat
        varmasti vain hetkenhupia.


        Siinä se pointti sitten taisi tullakin, kun ajattelee käänteisesti.

        Sitten kun mietitään että kummat joutuvat yrittämään ja kummat valitsee, niin ei ole vaikea hahmottaa tilannetta, eli ..

        " Kouluttaudu ja hanki sivistystä, kyllä se siitä. "


      • mitä tilaa
        asiaan kirjoitti:

        ”Omituista on myös se että naisille se että mies on kovan panomiehen maineessa ei suinkaan ole negatiivinen asia…..päinvastoin”

        -Omituista tosiaan, kun enpä tiedä naisia,
        jotka tuollaisia miehiä arvostaisivat.
        Tuollaisista helpoista miehistä naiset hakevat
        varmasti vain hetkenhupia.


        Siinä se pointti sitten taisi tullakin, kun ajattelee käänteisesti.

        Sitten kun mietitään että kummat joutuvat yrittämään ja kummat valitsee, niin ei ole vaikea hahmottaa tilannetta, eli ..

        " Kouluttaudu ja hanki sivistystä, kyllä se siitä. "

        Onko hetkenhupia hakeville helppo mies/nainen negatiivinen asia?
        Ei varmaan sillä hetkellä, vaan päinvastoin.

        Helpot tykkää helpoista ja
        laadukkaat tykkää laadusta!


      • mutta...
        mitä tilaa kirjoitti:

        Onko hetkenhupia hakeville helppo mies/nainen negatiivinen asia?
        Ei varmaan sillä hetkellä, vaan päinvastoin.

        Helpot tykkää helpoista ja
        laadukkaat tykkää laadusta!

        Hyvin tiivistetty, mutta kysymys olikin, miksi vain nainen on huora. Miehellä on oikeus olla helppo, miksi naiselta sama oikeus puuttuu?


      • mutta...
        mutta... kirjoitti:

        Hyvin tiivistetty, mutta kysymys olikin, miksi vain nainen on huora. Miehellä on oikeus olla helppo, miksi naiselta sama oikeus puuttuu?

        Kuka sanoo, että VAIN nainen voi olla sellainen?

        Mitä tarkoitat kysyessäsi, että miksi miehellä on oikeus olla helppo, mutta naisella ei ole?

        Jokaisellahan on oikeus olla mitä haluaa.
        Eri asia on, että haluuako kunnollinen
        nainen/mies ns. helpon tyypin kumppanikseen.


      • mutta...
        mutta... kirjoitti:

        Kuka sanoo, että VAIN nainen voi olla sellainen?

        Mitä tarkoitat kysyessäsi, että miksi miehellä on oikeus olla helppo, mutta naisella ei ole?

        Jokaisellahan on oikeus olla mitä haluaa.
        Eri asia on, että haluuako kunnollinen
        nainen/mies ns. helpon tyypin kumppanikseen.

        Siis kysymys ei ollut minun mielipiteestäni, huomautin vain, ettei teksti enää vastaa alkuperäiseen kysymykseen.

        Sehän oli: miksi huorittelet naista? (Variaatio samasta kysymyksestä: Miksi vain miehellä on oikeus olla helppo?)


      • mutta...
        mutta... kirjoitti:

        Siis kysymys ei ollut minun mielipiteestäni, huomautin vain, ettei teksti enää vastaa alkuperäiseen kysymykseen.

        Sehän oli: miksi huorittelet naista? (Variaatio samasta kysymyksestä: Miksi vain miehellä on oikeus olla helppo?)

        Vielä tarkennus: Omasta mielestäni huorittelun voisi lopettaa ja jokainen saa olla ihan niin helposti / vaikeasti iskettävä kuin ikinä huvittaa.
        Näinhän se nytkin on, mutta naisia huoritellaan, miehiä ei. Ilmiö on olemassa, kysynkin siis, miksi tällainen ilmiö on? Mitä perusteita sille on?


      • niinhän se on
        mutta... kirjoitti:

        Vielä tarkennus: Omasta mielestäni huorittelun voisi lopettaa ja jokainen saa olla ihan niin helposti / vaikeasti iskettävä kuin ikinä huvittaa.
        Näinhän se nytkin on, mutta naisia huoritellaan, miehiä ei. Ilmiö on olemassa, kysynkin siis, miksi tällainen ilmiö on? Mitä perusteita sille on?

        Typerä ja vanhanaikainen ilmiö, jolle ei ole mitään perusteita ;-)

        Kyllä nykyaikana molempia sukupuolia nimitellään ihan samoin, mutta aina parempi ettei ketään nimitellä.


      • voi pyhä sylvi

        Väitätkö ihan tosissasi, että me suomi24:n naiset olemme torilla 20 euron kyltin kanssa? Meitähän täällä huoritellaan.


    • ................

      Kyllähän samat idiootit huorittelevat jo lapsia joilla ei edes vielä ole ollut seksikokemuksia! Eli ei se todellakaan liity siihen et nainen olisi huoramainen

    • vain, kateus

      Itsekin niin tekisi mieli huoritella siskoa, jonka ei tarvinut kuin ottaa tatska perseeseensä ja lähteä sitä esittelemään baanalle kaula-aukot leveenä, ja johan on miesten kiinnostusta tarjolla. Itse taas kun en naisille kelpaa, minusta on tullut katkeroitunut huorittelija.

    • Donitsi

      Tuo on yleinen harhaluulo, että miehet jotenkin "arvostaisivat" miestä, joka viikko toisensa jälkeen kaataa uuden naisen sänkyynsä. Nämä samat kaverit sitten märisevät poikienillassa, että kun ei vaan millään löydy kunnon suhdetta ja "ajautuvat" aina yhdenillan juttuihin.

      Naisen huorittelu on toki tyhmää, mutta edelleenkään ei sitä persettä ole pakko kaikille jakaa. Seksin pitäisi olla kahden ihmisen kaskeinen ihana ja yksityinen ehkä jopa hieman salaperäinen juttu. Siis kauneimmillaan. Jos sitä salaperäistä asiaa jakaa liikaa, ei se todellakaan ole enää salaperäistä eikä kukaan tunne itseään etuoikeutetuksi olemaan kanssasi. Näin minä tämän näen, vaikka en ketään ole ikinä huoraksi haukkunut.

      • utelu

        Salaperäinen vaan sen verran että milloin tämä salaperäinen kohtaa sen mistä kauniit asiat ovat yhteisenä salaperäisenä asiana.


    • nää huorittelijat

      ole itse niitä kuuluisia pukkeja???:) Tai sit ovat niin rumia tai lihavia et nimittelevät täällä naisia!

      Tosiasia on se et naiset ja miehet harrastavat yhdenyön juttuja tasavertaisesti...oli sit sinkku tai ei! Huoran maine tulee jos nainen antaa pakit.......että näin! Ja pukki maineen saa mies joka kaataa naisia omaan sänkyyn urakal...tai no joo...se voi olla sit jo hyväkskäyttäjä:)

    • Anonyymi

      Minä en ole koskaan harrastanut yhden illan juttuja, mutta silti huoritellaan. En pukeudu edes paljastavasti. Olen luonteeltani introvertti, joka on hyvä sosiaalisissa tilanteissa ja olen silloin melko eläväinen. Jos sen yhden kerran kymmenessä vuodessa kiinnostun miehestä, niin heti haukutaan huoraksi. Olen elänyt selibaatissa 15 vuotta, ja ollut koko sen ajan sinkku. Olenko liian itsenäinen nainen, kun minua nimitellään huoraksi? Mikä ihme siinä on?

    • Anonyymi

      Kateellisuus. Tuollaiset miehet on vain ja ainoastaan kateellisia ja katkeria.

      • Anonyymi

        Niitä inhottaa naisten mälliset tavarat. Horoja te olette melkein kaikki.


    • Hei olen samaa mieltä naisilla on oikeus nauttia yhden illan jutusta hän ei minusta ole huora arvostaa pitää olen hyväksynyt avopuolisolle yhden illan juttuja ei ole minulta pois

      • Anonyymi

        Olet tohveli. Kaikki häpeää sua.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      456
      3346
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      438
      3158
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      131
      2876
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2222
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2070
    6. 182
      1420
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1226
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      81
      1210
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe