Minulla on vain 10 vuotta vanhempi veli ja äiti. Veljellä ei ole lapsia eikä minulla. Serkkuja on vain neljä, joista puolella ei ole lapsia. Nämä lapselliset serkut ovat vanhempia enkä ole tekemisissä heidän kanssaan. Ankealta tuntuu joskus ajatella tulevaisuutta, kun sukulaiset vähenee vähenemistään. Onko jollain muulla samanlaisia ajatuksia ?
Sukua olis kiva olla enemmän
4
1122
Vastaukset
- minulta!
Minulla on muutamia ylimääräisiä siskoja - pidä hyvänäsi ja nauti (jos voit:).
- mies samassa tilanteessa
Oma ratkaisuni on se, että voin olla ehkäisyn suhteen hämmästyttävän huolimaton jos sopiva nainen sattuu tulemaan vastaan.
Tuleehan siitä hieman vaikeuksia, mutta niillä omn taipumus järjestyä itsekseen.- Loppuu
Olen nainen enkä voi saada lapsia, muuten hyvä keino.
- seuraillut
Kuule, katsele ympärillesi, näe lähimmäisesi. Kuka tahansa vastaantuleva voi tarvita sinua. Mitä sinä niistä sukulaisista kaipailet?
Sinulla on kaksi vaihtoehtoa: alat pitämään yhteyttä niihin lapsellisiin ja pyrit heidän kanssaan tekemisiin tai
hankit "uuden suvun" itsellesi muista lähimmäisistä :)
Ei tarvitse mennä naimisiin, synnyttää eikä muutakaan, vaan alat siis katsella maailmaa uusin silmin - lähimmäisenrakkaudella :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961585- 541063
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että404988- 166932
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 77661
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651