Jos naisella on rillit

Whinger

Onko kenelläkään muulla vastaavaa tuntemusta, että ei kerta kaikkiaan kiinnosta naiset, joilla on silmälasit? Siis, vaikka olisi mikä hyvänsä Miss Universum niin jos heittää rillit nokalle niin heti kiinnostus lopahtaa. Minä en mahda sille mitään mutta rillipäisistä naisista tulee aina mieleen joku opettaja tms.

Epäreiluahan tämä tietenkin on sillä ei ne naisetkaan niitä rillejä huvikseen käytä vaan nähdäkseen kunnolla mutta mitä sitä omille mieltymyksilleen ja pakkomielteilleen voi?

On varmaan naisillakin vastaavanlaisia päähänpinttymiä miesten suhteen.

27

4952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • silmälasit

      Ei voi sietää miehiä joilla on sirot ns. hengettömät silmälasit. Miehellä pitää olla vahvarakenteiset ja mielellään tummakehyksiset miehekkäät silmälasit.

    • <Mies29>

      Jakkupukulookkiin sopivat silmälasit ovat melkein pakollinen koriste...parhaita tietenkin kehyksettömät tai sitten sellaiset tummat paksukehyksiset. Hrrrr...

      Tapailin tässä vähän aikaa sitten yhtä tyttöä. Kerran se tuli treffeille silmälasit päässä ja hitto että se näytti ne lasit päässä fiksulta, vaikka rehellisyyden nimissä oli melko yksinkertainen (ei saa puhua pahaa, mutta aivan pakosta 50%ihmisistä on keskimääräistä tyhmempiä).

    • ovat siitä

      hyviä, et kun ne riisuu lasinsa, niin niitten mielestä kaikki miehet näyttävät filmitähdiltä. Jopa säkin

      • dud-pa-duu

        tuo on hyvä, sanoo likinäköinen nainen...mut onneks valkkaan miehet rillitpäässä :D


    • aivan...

      ...toisinpäin. Joka naiseen tulee tuplaten seksikkyyttä, kunhan vaan on silmälasit.

    • lukulasit sullakin vanhana

      äly hoi älä jätä

    • Lasillinen kun itsekin

      Minä olen havainnoinut että silmälasilliset nuoret naiset ovat aika usein hieman keskivertonaista nokkavampia. Etenkin sellaiset, joilla on "hengettömät kehykset". Katseisiini saan vastauksena usein tylyjä niskoja nakkelevia eleitä. Kun taas lasittomat suhtautuvat melko neutraalisti tai hymyilevätkin. Tai sitten lasilliset näkevät selvästi koko rujouteni ja lasittomien olisi syytä käydä näöntarkastuksessa ja hankkia lasit :).

    • rillinainen

      oot vissiin mies... Mä oon huomannut että mulla on ainakin vientiä kun on rillit päässä...

      Mut rillien pitää olla passelit ja sopia kasvoihin

    • ...

      Mulla menee kyllä vähän toisinpäin.Pidän laseista mitä naiset nykyään pitävät..

    • suhteen

      Minä taas en voi sietää kaljuja miehiä. En kokonaan kaljuja enkä sellaisia, jotka ovat ennen aikojaan kaljuuntuneita. Ei varmaan vaikuta luonteeseen mitenkään ja on ihan turha ennakkoluulo. Mutta niin se vaan on.

    • Nimetön

      Yleensä naisilla, joihin tutustun, on rillit tai piilarit. Joskus jollain ei ole. Kumpikin sopii, ei haittaa yhtään.

      Ja mitäs vikaa opettajissa on? Ihan hyviä naisia siinä missä muutkin. Kokeile vaikka!

      Mies 40

    • Mary is my homegirl...not!

      Mulla on sellanen päähänpinttymä, että ois kauheen kiva, jos miehellä olis aivot. Ja osais viä käyttääkkin niitä. Ei tarvis ees kauheen hyvin osaa niitä käyttää, kun itselläkin on joskus käyttöopas hukassa.

    • Vaikutelma

      Rillit ovat kyllä jokinlaiset panssarivisiirit.
      Antavat ihmisestä usein kovan ja kylmän vaikutelman. Ehkä syystäkin.

      • perusteella

        Millä perusteella se, että on likinäköinen, tekee ihmisestä kovan? Jos likinäköinen ei pidä laseja eikä näe kunnolla, onko silloin enää kova?


    • on nimenomaan

      opettajafantasioita. Tässä rillit on lähes pakollinen osa "varustusta". Joku nuoruuden naisopettaja jäänyt kai mieleen kummittelemaan... Olen itse opettanut joskus (aikuisia) ja tämä on tullut selväksi;)

    • *ehkäpä*

      Tämä on taas niin tätä..

      Mitäs väliä sillä muka on, onko toisella lasit vai ei?

      Minulle asia on ainakin yhdentekevä- tosin kakkulat ovat omassakin päässä tällä hetkellä :)

      Silmälaseissahan on se hyvä puoli, että jos toinen on niin pikkusieluinen, ettei kestä silmälaseja, voi nopeasti karsia ei-kiinnostavat tyypit pois.

      Minä käytän laseja joissa ainakin työkavereiden mielestä näytän nörtiltä. So what? Kun itse viihtyy, kaikki on hyvin.
      Käytän myös piilolaseja toisinaan..Kaapista löytyy värittömät, vihreät ja ruskeat. Ja siniset.

      Nyt varmaan pitäisi ottaa huomioon tyypit, jotka haluavat vain ja ainoastaan esim. ruskeasilmäisiä. Tuleekohan niille sitten paha mieli jos näkevät minut sinisilmäisenä, ja kaiken lisäksi silmälaisit nenän päällä killumassa?

      • silmälasit

        Silmälasit, punanen huulipuna ja aavistuksen arkiset vaatteet. Sellaiset tytöt osuu ekana silmään..itsehän olen nörtti ja etsin kaltaistani.


      • Whinger

        Tarvitseeko sitä nyt vetää hernettä nenään? Jotkut pitävät yhdenlaisista ja jotkut toisenlaisista. Minulla on tämä päähänpinttymä mistä kerroin. En minä sille mitään mahda mutta se on vain minun päähänpinttymäni enkä minä nyt usko, että rillipäiset naiset moisesta masentuvat. Pikemminkin päinvastoin kun en ole heitä häiritsemässä.


    • .....

      Minusta lasit saavat naisen näyttämään älykkäältä ja äly on seksikästä.

      Tiedän kyllä, että laseilla ei ole mitään tekemistä älyn kanssa, mutta ilmeisesti olen median turmelema.

    • Nimetön

      Itse havaitsen silmälasit jopa seksikkääksi naisella :o

      Tulee semmonen jännä sihteeri look :) ja kaikkihan tietää mitä elokuvissa sihteerit tekee työkseen ;)

    • piilarinkäyttäjä n 34v

      Mulla tulee itsestäni ainakin heti mieleen joku kansakoulun ope, vaikka ihan nykyaiksaiset rillit onkin. Pidän siis piilareita käytännössä AINA, en lähtisi baariin rillit päässä.

      Sama pätee mulla miehiin, mua ei baareissa rillipäämiehet kiinnosta mutta jos ajan kanssa paljastuukin kaltaiseni "piilarihuijari" niin ei ne enää sittten mitään haittaa.

      • he he

        tuo silmälasijuttu on ongelma kun on nuori..muistoja on siltä ajalta..vanhemmiten se on yksi hailee onko sillä kaverilla baarissa lasit vai ei..luonnehan ja muu sellainen se merkitsee..minkäs ihminen sille voi jos näkö on huono ..ellei mene laserleikkaukseen..ootte te kyllä ihmeellistä sakkia kun tuollaisia mietitte..huh huh ..no kyllä sitä järkeä tulee kun isoksi kasvaa


    • vato retro

      Ei lasit naista ainakaan seksikkäämmän näköiseksi tee. Just toi nipo/kiltti opiskelijalookki ei nappaa yhtään.

      Piilarit ja silmäleikkaukset on keksitty ajat sitten.

    • joke82

      Todellakin ihan sama juttu. Innostus lopahtaa kun rillit napsahtaa nenälle. Enkä oikeesti voi vaan sille minkään. Harmi koska on paljon erittäin kauniita silmälasipäisiä naisia. :)

      • piilarimies

        Kuten nimimerkistä voi päätellä, olen itse likinäköinen. Mutta en ikinä voisi kuvitella kiinnostuvani rillejä käyttävätä naisesta - valitettavasti. Itse en koskaan käytä rillejä julkisesti - piilarit on keksitty. En voi ymmärtää ihmisiä, jotka eivät sitä ole tajunneet.


    • Anonyymi

      minusta lasit naisella on parasta.Mitä vahvemmat linsssit. sen parempi

    • Anonyymi

      Njaa, toisilla on silmälasit ja toisilla ei, tarpeeseen niitä pääasiassa käytetään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      273
      2843
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      75
      1506
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1460
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      34
      1240
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1177
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1170
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      19
      1036
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1003
    Aihe