katso harjoituskuvat

tänään..

46

15512

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsoja

Kiitos hienosta linkistä hyviin kuviin!

• ,,,,,,,,,,,

niin saatte koko näyttöön

• suomi liittyy

soittakaa joskus myös musiikkia!

• jos ois
        suomi liittyy kirjoitti:

soittakaa joskus myös musiikkia!

kuvayhteys näyttäisin kansainvälisen merkin

• hjyva hjyva

wau kyllä meillä osataan! Tai siis mitä nyt vähän ruottin Spectra ja enkun stage one jelppii! kivat kisat tulossa. Nautitaan siis telkun ääressä ja areenalla!!!

• Viisuiija

Paikan päällä permannolla melko edessä istuskelleena kyllä täytyy todeta, että televisiosta näkee paremmin :)

Hiukan kauempana ja ylempänä katsomossa varmasti parhaat paikat seurata Show!

Kyllä meillä osataan, siitä ei ollut epäilystäkään.

• Viisuilija

Paikan päällä permannolla melko edessä istuskelleena kyllä täytyy todeta, että televisiosta näkee paremmin :)

Hiukan kauempana ja ylempänä katsomossa varmasti parhaat paikat seurata Show!

Kyllä meillä osataan, siitä ei ollut epäilystäkään.

• Yrjö

Olin paikan päällä ylempänä katsomossa. Valot häikäisi silmiin niin, ettei lavalle voinu kattoa. Tausta skriineillä pyöritettiin kökkögrafiikkaa. Tekniikkaa oli salissa paljon, mutta tunnelma ja karaoke-esitykset pliisuja.
        Lähdin ihan avoimin mielin paikalle, enkä kriittisenä. Huonoin konsertti, missä olen käynyt. TV-ohjelmaahan siellä tehdään ja TV:stä ne on paras katsoakin EHDOTTOMASTI.

• mulle tosta järjestelmästä

Jos joku voisi valaista mikä toi systeemi on.
      Jossain luki että mukana on 42 maata mutta nyt lukee että 28 maata kilpailee semifinaalissa.
      Siis monta maata on alunperin ja miten se sitten etenee.

• jaMuutLinkit

Huh Huh, Internet on Ihmeellinen!
        Ei oikein voi neuvoa, kun ei tiedä mitä kysymyksen esittäjä osaa... (ei mitään?)

• auttaako tämä

Lyhyesti:14 maata on finaalissa lauantaina. Tänään kilpailee 28 maata, joista valitaan 10 parasta lauantain finalistien joukkoon, jossa kilpailee myös Suomi! Lisää tietoa löytyy esim. Euroviisu sivuilta.
        Suomi24:n pääsivulta löytyy linkki.
        Toivottavasti tästä oli apua.

• ei lippua, nyyh...

Aivan uskomattoman hyvännäköiset lavasteet. Upee tämä joutsen, ihana nähdä tv:stä "luonnossa".

• sellee

Hienot lavasteet siellä semifinaaleis kyl oli.. :DD Mä tykkäsin. ^^ Olin siel näet ite kattomas semejä. :>>

• ETTÄ ILLASTA ON TODELLA TULOSSA HYVÄ OHJELMA,
      VALVON JA KATSON.

• MUSIKKI JA URHEILU

NIIN ONKOS NÄÄ VIISUT LAULUKILPAILUT VAI LIIKUNTATAPAHTUMA. KUVISTA PÄÄTELLEN LAVALLA ON LIIKAA KAIKKEA VETKUTTELIAA.

• tietämättön
        MUSIKKI JA URHEILU kirjoitti:

NIIN ONKOS NÄÄ VIISUT LAULUKILPAILUT VAI LIIKUNTATAPAHTUMA. KUVISTA PÄÄTELLEN LAVALLA ON LIIKAA KAIKKEA VETKUTTELIAA.

Olen vasta muuttanut xianista Suomi. Mikä on tämä hieno euroviisi show, saako vielä lippu?

en ole koska nähny hienompa show, onko se muusiikki show pelkästaan vai luistelu kun jäähalli.

• kiitos siitä :)

Kiitti linkistä! Olin paikanpäällä, mutta vasta näistä kuvista näkee millaisilta esiintyjät todella näyttivät. Katsomosta ei oikein nähnyt edes valotauluille. Ääni sentään kuului.

• ...tosi hienoja kuvia ja kyllä tekniikka näyttää toimivan. Tulis jo äkkiä lauantai :)

• ok.

Olin eilen paikan päällä katsomassa harjoituksia ja ohjeissa oli ettei kameroita ssanut viedä harjoituksiin. Olisin itsekkin ottanut kameran ,mutta uskoin ohjeita.

• Tapsa610

Kävin Areenassa katsomassa Euroviisujen semifinaalin harjoituksia keskiviikkona. Tasapaksun ohjelman paras numero tuli vasta lopussa "äänestysten" jälkeen. Tsuumi Dance Conpanyn aivan upea show oli parasta musiikkiantia; ja mitä tanssia. Mikä mainos suomalaisuudesta. Miksi ei Tsuumi ole Suomen Euroviisuedustaja? Kannattaa seurata torstaina tv:stä.

• pohjanmaalta

No jo näistä kuvista voi päätellä, että suomalaisetkin osaa pistää kokoon kunnon shown eikä tarvi vetää säkkiä päähän kun maailmalla kulkee.
      Oh hienoa olla suomalainen!

• semifinaalissa

tänä iltana, vai pääsekö suoraan finaaliin ?

• ja mä
        semifinaalissa kirjoitti:

tänä iltana, vai pääsekö suoraan finaaliin ?

toivon, että se pääsee finaaliin. Olihan se hieno laulu.:)

• suomalainen!

En epäillyt aikaisemminkaan ja voi sanoa, että loistavaa on! Kyllä suomalaiset osaavat siinä kuin muutkin, ei tarvitse hävetä yhtään!

• Hyvä Tanska

Tanska ehdottomasti.

• RUOTSI VOITAA

RUOTSI KUULE VOI :)

• piia
        RUOTSI VOITAA kirjoitti:

RUOTSI KUULE VOI :)

Sama kun ois laittanu jukka kuoppamäen suomi sit viisuihin!

mie kyllä itse asiassa tanssimusiikin ystävänä tykkään turkin biisistä :)

• kiitos vieläkin

Mahtavat kuvat!

Noi puutteet katsomoon on varmaan korjattu lauantaiksi! Nähdään siellä.
      terv. Etupenkin eemeli

• Pauliina k

Molemmat juontajat pitäisi kuljettaa saunan taa lopetettavaksi. Jaana Pelkonen varsinkin, koska on aktiivisesti mainostanut 7 päivää -lehteä ja tukenut kokoomusta.
      Kiero luonne molemmilla.

• hyvin ne pärjäs

Älä hauku. Nehän pärjäs hyvin. Harva pärjäiäis paremmin. Suomessa.

• Haltijamieli

En ymmärrä koko keskustelua. Tottakai Jaana ja Mikko suoriutuu juontamisesta upeasti.

• jos

ei Tanska voita ni mie alan kaappi heteroks,kyllä homma on niin.

• hmm..

Israel ei ole Europassa, miksi silti osallistuu???

• Israel.

osallisena myös EM yleisurheilussakin,maailma on pieni.

• hmm..
        Israel. kirjoitti:

osallisena myös EM yleisurheilussakin,maailma on pieni.

Silti.. Israel ei ole Europassa..Se on lähi-idässä, ja lähi-itä on Aasiassa..niin kuin Jordania, Palestiina, jne..

• Ramu73

olivat. Todella hyvin tehty show!! Nautiskellaan!

• se on best

Ollaaha se nähty mitä humpuukkia muut maat soittaa saatana sellasta humppamusiikkia ja vielä erityisen huonoa, hanna erottuu onneksi selvällä hyvällä rokkibiisillä ja vielä parhain biisi koko viisuista, hanna voittaa luulen uskovani niin, nyt kaikki hannaa äänestäneet ja fanit, äänestäkää lauantaina niin paljon kuin pystytte, nyt sillä on mahdollisuus voittaa kelatkaa euroviisut mitä aina ei tulla näkee ja voi saada levysopparin ulkomaille_))

• Antakaa

Nyt kaikki äänenne HIANOLLE wannabe Tarja Turuselle,liekö siinä seuraava Nightwish artisti:).

• on vaan

PALJON Kauniimpi ja PAAAAAALJON parempi laulaja.

• ammottaa

ruman näköisesti lavan edessä...! Eiks olis voinu jotenkin järjestää ettei näyttäis niin tyhjältä...

• mummeli02

Jaana jännittää ja on ihan kamala..en kehtais suomalaiseksi tunnustaa....
      hiukset revitty tiukkaan ja ilme sen mukainen..ei sovi kyllä lainkaan juontamaan euroviisuja...

• laanila

ei kovin monta ääntä saa..paitsi naapurimailta...näin se menee.
      liian monta tosi tylsää biisiä..ei mitään melodiaa....säihkysääriä on mut ne ei riitä laulukisassa.

• ne voittaa taas...

Heh heh

• Sveitsi paras

Voi jummi jammi,ja jotain öövereit finuu,serbia ja sveitsi ehdottomasti parhaita,ääääääääääääh no ei voi mittää....

• juhani.IV

Ihan huippushow! Vain kameraohjauksessa pientä toivomisen varaa, mutta muuten ihan käsittämättömän hienoa! Ne Mikki Kuntun valot... Olen aina sanonut, että se mies on NERO!

t. Juhani

• JUONTAJAT!

Pyydän ANTEEKSI! kaikkien MEIDÄN epäilijöitten Puolesta...joskus myöntää virheensä ihan mielellään :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      153
      1933
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1866
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      39
      1714
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      118
      1297
    5. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      90
      1256
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1228
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      425
      1155
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      899
    9. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50
      846
    10. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49