litteä vatsa

sara

Olen erittäin kaunis nainen ja teen mallintöitä ym. Miehistä olen huomannut että mikään kauneus ei riitä ellei naisella ole litteä vatsa. Urheilen mielettömästi ja usein vatsalihakseni näkyvät selvästi, mutta välillä olen löysännyt tahtia jolloin vatsani ei ole ollut enää niin litteä. Jokainen exäni on huomauttanut välittömästi siitä, että vatsani ei ole enää niin seksikäs, vaikka olen ollut edelleen hoikka. Eli vastatkaa miehet onko niin, että mieluummin roikkuvat rinnat ja iso perse kun että olisi mahamakkaroita???`Miksi vatsa on niin tärkeä osa naista??

20

4783

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikke

Olisitkohan valinnut vääränlaisia miehiä?
      Toisaalta ymmärrän kyllä, että jos nainen muuttuu liian paljon suhteen aikana, että mies voi huomauttaa asiasta. Tosin sanoit että jätät aina välillä urheilemisen pois, joten muutos ei ole pysyvää....

Ota kunnon miehiä, siinä hyvä ehdotus =)

vikke

• Mansikka83

Se tuskin edes on tosirakkautta, jos huomauttelee muutamasta kertyneestä kilosta. Se rakkaus kun ei lähde ulkoa, vaan sisältä.

• polle

Ulkonäkö taitaa olla itsellesikin melkoisen tärkeä asia. Siksi varmaan valitset sellaisia miehiäkin, jotka katsoo vaan päältä. Ovatko miehesi itse sitten täydellisiä adoniksia, pyykkilautavatsaisia, rasvattomia piukkapeppuja, hampaat helminauhana hohtaen?

Sellaisia on tässä maassa about 0 kappaletta tarjolla, niin että huomauttele vaan täysillä takaisin. Jos ei miehellä kantti kestä niin eikun vaihtoon.

• rawman

ohhoh. tärkeintä on naisessa kokonaisuus,seksikkyys tulee täysin naisesta sisältä,se on osa naisellisuutta, ikään ja kuutiotuumiin katsomatta.

vatsalihakset on bonus jos muu on kunnossa.

• vekkuli

Mulle on kyl ainakin ihan sama onko makkaroita vai ei.

• vanhapoika

on tässä pantu rumempiakin naisia

• muuta...

...virkka...

Mulla on nuo kaikki...mahamakkarat, riippurinnat (eli en läpäise lyijykynätestiä) ja vetelä perse...riippuen näkökulmasta, mutta epäilemättä tuosta sun näkökulmasta. Ja vielä 5 rintakarvaakin.... Eli olen vähän tälläinen pullea, en silti lihava. Ja olen minäkin muutaman ihan ihanan kullanmurun saanut kuitenkin vieteltyä! Mulle ei ole kukaan edes huomautellut niistä koskaan!

Eli vika on miehissäsi: olet selvästi erittäin ulkonäkötietoinen - liikut mallipiireissä, joissa ulkonäkö on kaiken A ja O, eli ilmeisesti siellä olevilla miehillekin se ulkonäkö on kaikki kaikessa. Pinnallisia tyyppejä siis.

• Viivi

Minun tuntemani miehet ovat sitä vastoin taas sanoneet, että litteä, treenattu ja lihaksikas vatsa on epänaisellinen ja kauhean näköinen. Ei toki roikkuvia makkaroita mutta suloisesti pehmeä ja silti hoikka nainen kuulemma mieluummin kuin joku fitness-nainen. Jotkut miehet tietysti, jotka itsekin katsovat itseään peilistä koko ajan ja käyvät salilla about 7 kertaa viikossa, pitävät trimmatuista naisista. No onneksi miesystäviini ei kuulu sellaisia hmmm... "neitimäisiä" :) miehiä. By the way miehestä näkee sen, että onko se trimmattu salilla vai onko lihakset tulleet työnteosta, mutta enpäs kerrokaan mistä sen huomaa:). Duunarimiehet, nam!!

• mies

duunarimiehen tunnistaa siittä, että sillon kaljamaha ja tyrä! ;-) ainakin joskus :)

• Mies 46

Ei litteä vatsa ole tärkeä. Mielestäni sopivasti pyöeä on seksikäämpää. Ei tarvii rintojen tai pepun roikkua eikä vatsalihasten näkyä. Eli se mikä sinusta tuntuu hyvälle on parasta, exillesi voit sanoa Hyvästi.

• pepper

no mun vatsa on aina ollut tällainen ku on nyt ja en oo tehny mitään ja miehet ovat perässäni.. en kyl tiiä mut taidat olla oikeessa.. mut jos haluut nähä mun vatsan niin käy kattoo www.ii2.org ja sielt nick: pepper

• hehe..

Hahhah, hehheh, hohhoh.. säälittävää

• Dark Avenger

No on sullakin miehet. Ei todellakaan tarvitse olla mikään litteä, eikä varsinkaan lihaksikas vatsa! Itseasiassa selvästi näkyvät vatsalihakset naisella ovat iljetys minun mielestäni. Se on miesmäistä.

• Jusa

Mistä sä löydät noin idiootteja miehiä vai pitäisikö sanoa ennemmin pojuja ?

Nosta nyt hyvä tyttö tasoa.

• Rowen

Minä en kylläkään pidä litteää vatsaa yhtään seksikkäänä, ja vielä vähemmän lihaksikasta. Eikä seksikkäin naisen vartalokaan ole minusta hoikka.

• Zerothon

tosiaan tarvi olla ihan litteä vatsa.Parempi et on vähän mistä ottaa kiinni mut ei liikaa.Niin ja hyvät rinnat ja perse on paljo tärkeämpiä ku litteä vatsa.

• Arska

Jos sulla on littea vatsa jossa näkee lihakset niin moni mies on todella kateellinen !
      Jos niitä ei huomata niin olet todella väärässä seurassa!

• selvästi on

Siellähän ne vauvat kelluu ja velluu.

• mies

Sun exäsi on olleet aika lapsellisia tyyppejä,jos pelkät vatsamakkarat määrää ihmissuhteen laadun...etti joku vähemmän lapsellinen,jolle merkitsee jokin muukin kun makkarat vatsalla.

• MaxBet

Ilman niitä nainen ei ole kuin käyttöesine.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3230
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1620
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1389
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      158
      1259
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1188
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1019
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      47
      829
    Aihe