Kolme, kaksi, yksi

Ja YLEn digikanavan kuva

KATOAA!

27

2184

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MOKA!!

      Mites muualla??

      itellä telkku pimeenä parasta aikaa.. tähänkö on tultu?? Tästäkö sitä tv-lupaa maksetaan?? mikä on tilanne hallissa?? entä Euroopassa??

      "Nyt meni kuva, kohta menee äänikin.."

      • Huomioija 66,5

        Mitään ongelmaa ei ole normikanavalla ollut... mulla ei o boksia.


      • Hoo

        Oli kyllä huvittava: kolme, kaksi, yksi ja POKS kuva pimeeks! :D


      • Huomioija 66,5
        Huomioija 66,5 kirjoitti:

        Mitään ongelmaa ei ole normikanavalla ollut... mulla ei o boksia.

        ..jos sillä mitään merkitystä..


      • lähetyksessä

        Nyt palas kuva takasin. Mulla ei näkyny YLEn digikanavat hetkeen. Analogiset näkyi.


      • mokaa
        lähetyksessä kirjoitti:

        Nyt palas kuva takasin. Mulla ei näkyny YLEn digikanavat hetkeen. Analogiset näkyi.

        ainakaan YLEllä, kun kaikkialla ei mennyt kuvaa. Voi olla syynä paikalliset yhtiöt.


    • hohoooo

      Eipä näy euroviisut, kahdesta eri mastosta yritän etsiä...

      • hohoooo

        jeejee, hyvä digi.


    • ongelmia

      täällä digillä... Joten ongelma muualla, kuin YLEllä...

    • huvittaa

      Näin ainakin Sotkamon maston alueella.. :)

      Hyvä hyvä!

      Joku haksori asialla, tai sitten santsikuppia hakemaan lähtenyt avustaja kompastui päävirtakaapeliin... tosin teoriani ei selitä muiden kanavien pimenemistä... heh

      • Yrggis

        Ei pimentynyt mikään muu kanava kuin TV2 täällä...


    • Ainakin meillä DVB-T:stä hävis samantien kaikki muut kanavat näkyvistä paitsi MTV3 tuon 3 2 1:n jälkeen. Onko tämä joku Digitan pila vai sabotaasi?

    • Jeppisjee

      Sama täällä Oulussa. Kaikki muut kanavat katos paitsi maikkari... :o

      • Pohjanmaalle..

        Mut aika moka oli.. ja luottamus meni. mitenköhän lauantaina itse finaalissa.??

        mtv3 näkyi ja muut kanavat, mutta kaikki ylen kanavat meni pimeeks ihan kuin käsikirjoitettuna 3-2-1-POKS!!


    • palasi

      kuva

    • kaikki,,,

      kunnossa. Lähetys ykkösluokkaa. Nou hätä.

    • Nou roplem votsouevö

      Joo digikanava TV2 hävisi (Elisa kaapeli) mutta onneksi FST:n puolella näkyi edelleen ja samoin vieressä tietokoneen kautta tullut analoginen kuva... Backupit valmiina aina nääs ;-)

    • takaisin

      tv:n ääreen kun sain tiedon että muillakin ollut ongelmia, meillä täällä koillismaalla näkyi hetken vain mtv3, toivottavasti ei todellakaan ollut kovin laaja katkos, ei mitään parasta mainosta suomelle jos pätkii ympäri eurooppaa!

    • Rovaniemellä

      Toivottavasti saa yle lähetyksen lauantaiksi kuntoon

      • olla heidän

        vikansa, kun kaikkialla ei hävinnyt? EI OLLUT YLEN VIKA! Vika varmaan paikallisessa tv-yhtiössä!


    • myös digi

      lähetys...
      Analoginen rules.

    • trallatilaa

      Käväs pimeänä muutaman minuutin. 3,2,1 poks

    • Ei huolestunut

      Joensuun Elisa-kaapelialueella ainakin katosi vain TV2 digipuolelta, TV1 ja FST (josta viisut näkyivät tuonkin muutaman minuutin katkoksen ajan) näkyivät normaalisti. Niin ja analogisena tietysti näkyi TV2:kin.

    • Asema

      Ollut pimeänä jo puoli tuntia! Voi vi un Yle!

      • Pyhhh

        No just, Ylen syyhän se tietysti on. Siellä taas asiantuntija...


      • Perkele!
        Pyhhh kirjoitti:

        No just, Ylen syyhän se tietysti on. Siellä taas asiantuntija...

        Kun ei näy niin ei näy!!


      • Ite saatana
        Perkele! kirjoitti:

        Kun ei näy niin ei näy!!

        No voihan siitä syyttää vaikka joulupukkia mutta ei se hänen syynsä ole.

        Iske antennijohto suoraan telkkariin niin analogisena näkyy.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe