Oli todella lattea esitys video oli huippuluokkaa.
Dj Bobon ääni oli puhumista, se voimakas laulaminen oli videossa.
Petyin pahasti...
MIKÄ SVEITSIÄ VAIVASI
7
819
Vastaukset
- Röhnä-Reino
Dj Bobo itse ei laulanut noilla 90-luvun hiteillään ja nyt sen ymmärtää miksei. Lisäksi itse biisikin oli jo vähän vanhanaikainen.
- arvasikin sen
Yllätys silti, että ne ennakkoon youtubettaneet fanit eivät äänestäneet hurjemmin.
Areenalla moni youtubessa tylsältä kuulostanutkin sai uutta pontta. Kyllä viisut yhä ovat lavakisat, radion pikahitit eivät viisukansaan kolahda. - oli joo
Itse DJ Bobo oli jo pettymys mulle.
- miksaajien huonous
Yksi syy, miksi Sveitsin biisi ei kuulostanut samalta kuin videolla oli se, että YLEN miksaajat jäivät tasoltaan perussuomalaiselle kökkötasolle. Tuommoisessa discohässäkässä pitäisi olla pikkuisen elävämpi ja tukevampi basso-osasto. Ne miksausnappulathan on tarkoitettu säädettäväksi biisikohtaisesti. Ei ollut ainoa biisi, jossa äänentaajuksien balanssi oli tyylillisesti sopimaton. Siellä oli jotain rokkeja, jotka kuulostivat aivan pilipalilta - eikä kyseessä ollut soittajien huonous.
- kuni vain voi olla
Eikös tämä ole aivan epäreilua, jos jotkut työstävät toisten biisejä paremmin ja suuremmalla antaumuksella kuin toisten. Tai että kolahtaa paremmin, että ymmärtää, mitä tekevät toisille.
Viisut on loistoesimerkki pelaamisesta. Suuremman luokan. Mutta kuinka pitkäkestoisia vaikutuksia tälläisella menestyksellä on voittajalle tai osallistujille. Ja oleellista, ettei järjestäjämaalle jää laskuja maksettavaksi, vaan että siellä on saatu työllistettyä ihmisiä oikeaan palkkahintaan ja paikalle vääntäytyneet katsojat tyytyväisiksi. Firmoilla kiva kikka palkita työntekijöitään firmalipuilla viisuihin. - musiikkia
Toffe kirjoitti:
monet varmat putosivat, että tuli todella yllätys finalisteja.
Ja mitenköhän tämä järjestettiin. Koska julkistetaan esim. eri maiden raadit, ikineen, koulutuksineen, onko suljettu lippuäänestys vai avoin jne. Onko menettely sama joka maassa, valvottu jne.
Onko tätä ihan oikeesti totta vai vain suurta showta.
Aikaisemmin tuumin, että yhdentekevä ohjelma, mutta voisihan se olla jotain muuta. Miksi pitää olla jotain tuollaista iskelmätyyliä, suurimmaksi osaksi aivan tasapaksua, joka vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242481Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3492090Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261932Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101763Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581538Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121082Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181059- 55920
- 63905
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2868