MIKÄ SVEITSIÄ VAIVASI

Oli todella lattea esitys video oli huippuluokkaa.
Dj Bobon ääni oli puhumista, se voimakas laulaminen oli videossa.
Petyin pahasti...

7

787

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Röhnä-Reino

Dj Bobo itse ei laulanut noilla 90-luvun hiteillään ja nyt sen ymmärtää miksei. Lisäksi itse biisikin oli jo vähän vanhanaikainen.

• arvasikin sen

Yllätys silti, että ne ennakkoon youtubettaneet fanit eivät äänestäneet hurjemmin.

Areenalla moni youtubessa tylsältä kuulostanutkin sai uutta pontta. Kyllä viisut yhä ovat lavakisat, radion pikahitit eivät viisukansaan kolahda.

• oli joo

Itse DJ Bobo oli jo pettymys mulle.

• miksaajien huonous

Yksi syy, miksi Sveitsin biisi ei kuulostanut samalta kuin videolla oli se, että YLEN miksaajat jäivät tasoltaan perussuomalaiselle kökkötasolle. Tuommoisessa discohässäkässä pitäisi olla pikkuisen elävämpi ja tukevampi basso-osasto. Ne miksausnappulathan on tarkoitettu säädettäväksi biisikohtaisesti. Ei ollut ainoa biisi, jossa äänentaajuksien balanssi oli tyylillisesti sopimaton. Siellä oli jotain rokkeja, jotka kuulostivat aivan pilipalilta - eikä kyseessä ollut soittajien huonous.

• monet varmat putosivat, että tuli todella yllätys finalisteja.

• kuni vain voi olla

Eikös tämä ole aivan epäreilua, jos jotkut työstävät toisten biisejä paremmin ja suuremmalla antaumuksella kuin toisten. Tai että kolahtaa paremmin, että ymmärtää, mitä tekevät toisille.

Viisut on loistoesimerkki pelaamisesta. Suuremman luokan. Mutta kuinka pitkäkestoisia vaikutuksia tälläisella menestyksellä on voittajalle tai osallistujille. Ja oleellista, ettei järjestäjämaalle jää laskuja maksettavaksi, vaan että siellä on saatu työllistettyä ihmisiä oikeaan palkkahintaan ja paikalle vääntäytyneet katsojat tyytyväisiksi. Firmoilla kiva kikka palkita työntekijöitään firmalipuilla viisuihin.

• musiikkia
        Toffe kirjoitti:

monet varmat putosivat, että tuli todella yllätys finalisteja.

Ja mitenköhän tämä järjestettiin. Koska julkistetaan esim. eri maiden raadit, ikineen, koulutuksineen, onko suljettu lippuäänestys vai avoin jne. Onko menettely sama joka maassa, valvottu jne.

Onko tätä ihan oikeesti totta vai vain suurta showta.

Aikaisemmin tuumin, että yhdentekevä ohjelma, mutta voisihan se olla jotain muuta. Miksi pitää olla jotain tuollaista iskelmätyyliä, suurimmaksi osaksi aivan tasapaksua, joka vuosi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      32
      3857
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      143
      1619
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1491
    4. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      75
      1142
    5. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      193
      1111
    6. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      1061
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      1017
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      991
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      67
      950
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      78
      925
    Aihe