Mikä siinä on kun pankin jonot eivät liiku nopeasti?
Syy löytyy siitä, että teillä naisilla on tapana jäädä suusta kiinni joka paikkaan. Pankkineiti
kyselee naisasiakkaan kuulumiset ja juttua tuntuu piisaavan niin maan helvetisti :D
"En keksi mitään mietelauselmaa tällä kertaa ja olen sitä paitsi nyt töissä"
MarttyyriMallari-TTt
Pankkineidit
3
421
Vastaukset
- Suikkelis
Mä koin valitettavasti juuri samat tunteet operaattorin konttorissa tossa eilen. Rupesin näkeen punasta, kun palvelupisteen jätkät vaan rupatteli keskenään tai asiakkaittensa kanssa kesästä ja muusta mukavasta, vaikka asiakasjono ylsi ovelle asti.
Tää on vissiin sen "hyvän palvelun" nurja puoli... - Pankkibööna
Kysyit kysymyksen ja vastasit siihen ihan itse! Mitä itse miettisit, jos seisoessasi kassalla asiakaspalvelija tekisi rutinoituneesti vain tarvittavat asiat, eikä keskustelisi koko tapahtuman aikan yhtään mitään? Jos asiakas avaa keskustelun, on vähintäänkin kohteliasta vastata siihen jotenkin ja ylläpitää pientä small talkia, vaikka kiireisenä päivänä tekisi mieli olla vain ihan hiljaa :) Olisiko parempi käytäntö keskeyttää asiakkaan jutustelu ja huudahtaa "Next please!" ;D Toinen seikka, miksi jonot eivät liiku nopeasti on se, että palvelun kesto riippuu ihan siitä, mitä asiakas on tullut tekemään. Pelkkä rahan nosto euroina ja taas toisen maan valuuttana on tapatumasarjaltaan ja tietokoneohjelmiltaan kaksi täysin eri asiaa. Usko tai älä, mutta sellaisella pikavauhdilla asiakaspalvelijat tekevät työnsä, ettei niitä enää nopeampaa pysty tekemään :) Sama pätee varmasti jokaisen asiakaspalvelijan työhön, niin kaupan kassoilla, apteekissa, baaritiskillä kuin melkein millä alalla tahansa. Yritetään kestää :)
- tyytyväinen...
sellaiseen pankki- tai mihin tahansa palveluun, jossa käytettäisiin tuota next please -taktiikkaa ilman turhia jorinoita mummujen tai kenenkään muidenkaan kanssa.
Omaa palveluammattiani hoidan juuri niin. Nopeasti, tehokkaasti ja ilman paskan jauhantaa. Kaikki ovat tähän saakka olleet tyytyväisiä totuttua nopeampaan palveluun. Niin minä, asiakkaat kuin työnantajakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262193Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681759Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057