Terve! Mulla on ruvennu nyt viime kuukausien aikana maha olemaan aina kipeä jos virtsarakko täyttyy liikaa eli toisinsanoen jos en heti mene vessaan kun hätä tulee. Maha alkaa pistellä ja nipistää ja jossain vaiheessa kipu on jo lähes sietämätön. Aina joka tilanteessa ei vessaan pääse heti kun olisi tarvis. Mikäköhän voisi olla syynä? Lääkäriin en ole vielä vaivautunut koska ajattelen että se menee pois. Niin ja siis varsinaisesti virtsatessa maha ei satu, vaan ennen sitä jos päästän rakon liian täyteen. Kipu helpottaa heti kun käyn vessassa. :( Outoa..itse en keksi mitään hyvää syytä.
Olisiko joku kärsinyt samasta ja voisi minua nyt valottaa?! Tässä välillä jo miettii kaikkein pahintakin.
Mahakipu kun virtsarakko täynnä
Tepsukka
2
7056
Vastaukset
- rs49
tutulta kuullostaa. Minulla samanlaiset kivut aiheutti virtsarakon ja munatorven väliset kiinnikkeet. Kun virtsarakko täyttyi, se painui tietysti hiukan alemmaksi ja venytti samalla kiinnikkeitä,joka taas sit aiheutti kivun. Hoitona oli laparoskooppinen (tähystys) kiinnikkeiden irrotus
- Tepsukka
Kiitoksia tiedosta! :) Ehkä sinne lääkäriin olisi syytä sitten vaivautua että pääsee kivuista, oli siellä sitten mitä tahansa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?931851- 851292
- 1101143
- 761027
- 113961
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693