Elikkä missä asennossa ootte suolihuuhtelun aikana ja miten suolihuuhtelu tehään???
suolihuuhtelu asento???
8
3006
Vastaukset
- erittäin vaarallista
varsinkin kun jotkut käy huuhtelussa jopa 2kertaa kuukaudessa.suolistosyöpä lisääntynyt sen takia varsinkin jenkeissä jossa suosittua suolistohuuhtelut.bakteerikanta lähtee samalla ja niiden palautuminen kestää 3-6kk ja ne bakteerit on niitä hyviä joita suolessa pitääkin olla.
- saarasatiainen
Kun paastoaa, kuuluu suolihuuhtelut "ohjelmaan".
Itsellä on sellainen kotisuolihuuhtelu -"pakkaus". Muutaman litran kokoinen pussi, josta lähtee putki. Itse suoritan suolihuuhtelun siten, että istun wc-pöntöllä, täytän pussin kädenlämpöisellä vedellä ja putken toinen pää työnnetään muutaman sentin syvälle anukseen. Sitten pussi nostetaan ylös ja puristetaan kevyesti, että vesi pääsee suolistoon. Putki otetaan pois vasta, kun kaikki vesi on tyhjennetty.
Tän jälkeen olo on ihana! - suolihuuhtelu ei vaaraksi
Höpö-höpö, 'suolihuuhtelulla pesemällä' suolen, et pääse normaalifloorastasi eroon.
- nuppu w
saarasatiainen kirjoitti:
Kun paastoaa, kuuluu suolihuuhtelut "ohjelmaan".
Itsellä on sellainen kotisuolihuuhtelu -"pakkaus". Muutaman litran kokoinen pussi, josta lähtee putki. Itse suoritan suolihuuhtelun siten, että istun wc-pöntöllä, täytän pussin kädenlämpöisellä vedellä ja putken toinen pää työnnetään muutaman sentin syvälle anukseen. Sitten pussi nostetaan ylös ja puristetaan kevyesti, että vesi pääsee suolistoon. Putki otetaan pois vasta, kun kaikki vesi on tyhjennetty.
Tän jälkeen olo on ihana!mun pitäis kokeilla myös tuota,heti kun tulee letku postista. sitä vaan oon miettiny et miten pitäis syödä sen jälkeen? hedelmiä vai voiko syödä ihan normaalista kunhan ei mitään rasvapommeja vedä?
- kyljellään
suolihuuhtelu ei vaaraksi kirjoitti:
Höpö-höpö, 'suolihuuhtelulla pesemällä' suolen, et pääse normaalifloorastasi eroon.
maaten(yleensä oikealla kyljellä kylppärin lattialla)ja menee puolitoista litraa vähintään kun makaat rentona ja päästät veden hiljalleen pieninä annoksina suoleen:)
- tyhmä varmaan
kyljellään kirjoitti:
maaten(yleensä oikealla kyljellä kylppärin lattialla)ja menee puolitoista litraa vähintään kun makaat rentona ja päästät veden hiljalleen pieninä annoksina suoleen:)
Nyt pitää varmistaa vain että eihän sitä ulostetta lasketa enää takaisin sinne pussiin? Näin olen käsittänyt että vesi päästetään pussista suoleen ja paineen tuntuessa otetaan letku pois ja päästellään tavara pönttöön. Kyllä?
- Huomio!
Miksi ihmeessä tunkea letkulla vettä pyllyyn, kun saman asia ajaa kaksi ruokalusikallista pellavansiemeniä pari tuntia vedessä liotettuna? Siemenet on pureskeltava hyvin ja vesikin juotava, ja jopa lähtee suoli huuhtoutumaan!
- Silloin tällöin
Eihän mitään sataprosenttisesti tarvita, mutta itse käytän suolihuuhtelua (muutaman sentin muovipussi apteekista ja vesijohtovesi, käyttöikää pitkääään ja halvalla) silloin tällöin. Ummetus (satunnainen) johtuu pitkästä laihdutuksesta yhdistettynä (samassa tahdissa satunnaiseen) ummettavan kipulääkkeen käyttöön, ja se saattaisi olla pellavansiemenlimallakin helpotettavissa, en ole kokeillut.
Pointti on siinä, että huuhtelu toimii heti eikä hetken päästä. Lisäksi saan puuhailla vessassa eikä ruokakaapin ääressä. (Ruokakomeron läheisyys on minulle vaaratilanne.) Lisäksi olen jotenkin saanut sotkettua pääni piuhat niin, että tunnen olevani toimituksen jälkeen kevyt ja reipas - ja tulee lähdettyä normaalia helpommin lenkille.
Syyttäkää anaalihedonistiksi jos haluatte. Oraalihedonismia kun on pitänyt rajoittaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854