SuperSlim-laihdutuslaastari

Nanneha

Onko joku kokeillut? Itse hurahdin, maksoi 4,95e 18 päivän paketti näin aluksi. Tänään laitoin ensimmäisen ihoon kiinni. Saa nähdä lähteekö 1kg viikossa niinkuin lupailtiin.. Vähän epäilen ehkä..

27

18580

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi sentään

      Olisit vaan teipannut ihan tavallisen salvequikin niin olisit pääsyt halvemmalla... ja tuloskin olisi ollut sama.

      • tapsulaaa

        Tavallisen laastarin teho ei ole sama koska tällaisten huuhaa tuotteiden ihan toimivakin teho perustuu lumevaikutukseen. Eli ihminen uskoo tehoon ja huomaamatta muuttaa elintapojaan. Tarpeeksi kun uskoo niin siitä voi tulla totta mutta eri syistä mitä ihminen luulee..

        Oikeitakin lääkkeitä löytyy jolla on viralliseti tutkittua tehoa yli lumevaikutuksen mutta niitä saa vain reseptillä esim reductil. Eli jos nyt haluaa jotain tällaista kokeilla niin lääkärin kautta mars mars niin saa parhaan katteen rahoilleen.

        Minun kokemuksilla Reductil on mainio lääke, joka vie ruokahalun sopivasti ja nostaa mielialaa (alunperin mielialalääke) Pitkäaikainen käyttö valitettavasti minulla toi toleranssin tuohon lääkkeeseen. Käytän sitä yhä kylläkin vain muutaman päivän kun tulen jostain parin viikon etelänlomalta tai tilanteesta jossa on syöpötelty/juopoteltu useampi päivä esim ruotsin/tallinan risteily.

        Satunnaiskäytössä sopii mulle. Katkaisee mainiosti "syöpöttelykierteen" ja estää alakuloisuutta/lievää masennusta joka tulee helposti loman jälkeen..

        Nykyään olen normaalipainoinen tai vähän yli mutta pahimillaaan ylipainoa ollut jopa 30 kg lähinnä juuri reippaasta juhlimisesta johtuen..Redu on hyvä apu vielä nykyyänkin mulle jolla syöpöttelykierre on helppo katkaista.

        Nämä lääkkeet on aika kalliita mutta esim yksityiseltä lääkäriltä saattaa saada eka kuukauden redut ilmaiseksi koska lääkefirmat sponssaa ja antaa lääkäreille näytepakkauksia jaettavaksi..

        Tietyin ehdoin myös kela saattaa korvata mutta pelkkä reipas lihavuus ei riitä vaan pitää olla myös muuta tautia..


    • pyllöröinen

      miten sen sitte muka pitäs vaikuttaa?? :O

    • Esmee

      Itse myös tilasin, tosin 0.20e :) Ajattelin koekilla. Luulin tosiaan että se vaikuttaa, mutta laastarin piti viedä näläntunne mulla on kyllä laastari tälläkin hetkellä ja aivan karmiva nälkä. Samoin ruokahalut piti kadota , ainakin omat halut ovat ennallaan.

      Mutta katsotaan olenko saavuttanut unelma painon 17 päivän sisällä. Siis ensimmäinen laastari menossa. En ole yli painoinen.

      • essi

        Ite laitoin tossa puol tuntii sit ekan laastarin, jotenki on kyl sellanen fiilis et se toimii ainaki ton energiankulutuksen kannalta. Kauheen kuuma tuli :D


      • kaikki laihisasiat kiinnostaa
        essi kirjoitti:

        Ite laitoin tossa puol tuntii sit ekan laastarin, jotenki on kyl sellanen fiilis et se toimii ainaki ton energiankulutuksen kannalta. Kauheen kuuma tuli :D

        ..äkkiä tuloksista, täällä odotetaan kuumeisesti, miten laastari tehosi ja mitä vaikutusta sillä noin muuten on ollu olotilaan????


      • kriitikoille huutia
        kaikki laihisasiat kiinnostaa kirjoitti:

        ..äkkiä tuloksista, täällä odotetaan kuumeisesti, miten laastari tehosi ja mitä vaikutusta sillä noin muuten on ollu olotilaan????

        Kokeilin itse laihdutuslaastaria kolmen kuukauden ajan. En muista tähän hätääm merkkiä, kun siitä on jo yli kaksi vuotta. Mutta tuloksia kyllä tuli. Laihduin noiden kuukausien aikana yhteensä 5 kiloa tekemättä mitään muuta kuin pitämällä laastaria. Laastari kyllä kuivatti elimistöä, koska laastareiden käytön lopettamisen jälkeen tuli heti takaisin pari kiloa. 3 kiloa siis lähti. Se olikin ihan hyvä, hintaa näille kiloille kyllä kertyi, mutta iloinen olen silti. Nopeasti laastarin laittamisen jälkeen tippui pari kiloa. Jos tarvii pikalaihdutusta esim. johonkin juhliin niin suosittelen tätä. Pidin itse yhtä laastaria 2 päivää, vaikka ohjeessa oli 1. (säästö se on pienikin säästö). Ainoa asia mikä minua hieman häiritsi, oli se että laastarin teippiliima aiheutti minulle kutinaa.


      • Vastausta vailla

        Itse olen pitänyt nyt päivää laastaria ja tuntuu, ettei mitään ole tapahtunut. Ja sanottiin, että nälän tunne katoaa niin kyllä minulla ainakin on lisääntynyt. Aineenvaihdunta kyllä lisääntyi ja makeanhimo katosi. JA TÄMÄ ON AIVAN TOTTA, (niille jotka eivät usko!) Laastari tosin aiheuttaa punoitusta ja rikkoo pintaverisuonia, ainakin jos olkapäähän laittaa. Ja laastari paikka alkaa punoittaa. Kysyin tältä firmalta joka näitä tuotteita myy, että onko se normaalia ja mikä on tuotteen vaikutus e-pillereihin niin vastauksena sieltä tuli, että "valitettavasti kaikki ihmiset ovat erilaisia ja emme tiedä mikä on vaikutus e-pillereihin". Siinä vaiheessa hieman kiehahti kun myydään tuotteita mutta eivät tiedä haittavaikutuksista mitään tai ylipäätään tuotteesta muuta kuin sen, että pitäisi laihduttaa. Onko siis kellään tietoa siitä, että onko näillä laastareilla vaikutusta e-pillereihin? Jos se heikentää vaikutusta niin lopetan kyllä samantein! Tarkotus ei ole hankkiutua raskaaksi vaan laihduttaa!


    • luastari

      Se toimii kaikista parhaiten silloin, kun laittaa sen laastarin nenästä leukaan niin tiukalle, että suu ei aukea. Sitten tilaa vielä laihdutuspohjalliset ja kävelee niillä paljon, niin paino putoaa hienosti.

    • moikkelis95

      mistäs niitä selasia saa :o ja mydäänkö alle 18 vuotiaille?

      • hrsicgo

        kolmas lauta vasemmalta


    • pullero47

      Tänään eka laastari iholle onko kokemuksia?Onko minkäälaisia sivuvaikutuksia?

    • Juhis_
    • :)

      Anteeksi, pieni kevennys... Uskoisin että tuo laihdutuslaastari toimii parhaiten suun edessä :)

    • Slimskepsis

      Mitä nyt sisältääkään, niin voihan se poistaa kuonaa, nesteitä tms., mutta muuten tuskinpa tuote todellakaan sananmukaisesti laihduttaa. Tuskin lumevaikutusta edes on?
      On ihmisiä, jotka eivät liho, toiset taas lihovat. On kausia, jolloin aineenvaihdunta kaikkine hormoneineen on heikompaa. Joka tapauksessa ilman sairauksia tms. koko juttu perustuu siihen, paljonko syöt ja mitä syöt, paljonko kulutat suhteessa syömiseesi. Tämä nyt on vanha ja tuttu totuus, mutta tuotakoon se taas esille.

    • Jotain se tekee kyll

      Minäkin liimailin jossain vaiheessa vatsaan ja reisiin (vuorotellen) Slim Patch laastareita yhden pakkauksen verran (30 päivää). Aineenvaihdunta ja vireystaso vilkastuivat molemmat, mutta mikä hauskinta.. en ole koskaan nukkunut yhtä hyvin, kuin laastarit kintuissa ...?!? Nukuin alusta alkaen kuin kivi kaivon pohjalla =)

      • Anonyymi

        Ihan lume juttua ,itse olen niitä lappuja liimaillut 2kk ja mitään ihmeellistä ei ole tapahtunut.Siihen hintaan olisi jo saanut jotain järkevääkin.


    • Anonyymi

      Morjesta!!En ole kokeillut,mutta niin epäilen minäkin.Terv: Pate!!

    • Anonyymi

      Hei en ole haluaisin mistä ostit toivottavasti toimii 😔🏆🏆🏆

    • Anonyymi

      Kun nyt olet kiinni huijaustuotteissa niin kokeileppa myös ViteProta. Sekään ei auta mihinkään.

      • Anonyymi

        Sama homma ei auta mihinkään ,mainostavat kovasti ja huijaavat ihmisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama homma ei auta mihinkään ,mainostavat kovasti ja huijaavat ihmisiä.

        Jos naisella kasvaa yhtään pỉllukarvaa, niin luulisi jo ymmärtävän tuollaisen olevan humpuukia.


    • Anonyymi

      No sait halvalla. Itse maksoin 30 kpl 266e.
      Luulen että meitä kaikkia huijataan.
      Kerron kun tämä kuuri loppuu, olenko huijattu.
      Toistaiseksi ei oo mitään tulosta.
      Liina

      • Anonyymi

        Tietääkö joku mikä on näiden "Natur Slimin Patches"laastareita myyvän firman yhteystiedot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietääkö joku mikä on näiden "Natur Slimin Patches"laastareita myyvän firman yhteystiedot?

        Natural Slimin; Made in UK for Barmeno Rils, Reg. Numer 42380822, Kyiv, Ukraine 02099, Boryspilka str 11A, room 8.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Natural Slimin; Made in UK for Barmeno Rils, Reg. Numer 42380822, Kyiv, Ukraine 02099, Boryspilka str 11A, room 8.

        Lähettäjänä on: Mestus Packer LT Fullfillment Services LTD, Luksio 1, 08234 Vilnius. Lithuania.


    • Anonyymi

      Olen käyttänyt laastareita nyt 3vk.2kg tippunu painoo, eikä aina sitäkään.. Riippuu miten juo.. Nesteitä poistaa, ehkä liikaakin.. Päänsärkyä on ollut.. Ruokahalua ei vienyt, mutta nosti vähän vireystasoa... Mutta tuolla hinnalla ei pidä sitä minkä lupaa...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2754
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      9
      1975
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1433
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1325
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1300
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1221
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1131
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1075
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1044
    10. 21
      1038
    Aihe