Nissan king cab 4x4

lötjönen

vm 99-02.Tuollaisia olen vähän katsellut,kun ovat jonkin verran edullisempia kuin toyotat ja mitsut.Elikkä onko hyvä peli.Mitä tyyppivikoja?Tuollaista 150-250 ajettua olen katsellut!

9

20117

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Heikura-

      Itse olen katsellut 2002 ja sitä uudempia alle 100tkm ajettuja. Paljon ainakin niitä on myynnissä, joten tietääkö joku onko noissa ollut paljonkin kipuja?

    • juuso

      Tarjolla.Itsellä oli edellinen malli.Hyvä maastossa,muuten susi.Kannet ei kestä ym.Ovat tuota uudempaa parantaneet sen verran,että on dieselinä vähän rivakampi,ja vähän sisällä muuttaneet mm mittaristoa.Muuten kyllä aika vanhanaikainen laitos.Vaan ei työkalun tarvi näyttelyesine ollakaan.En kyllä ymmärrä miksi noin paljon tarjolla,ja suht vähänajettuja vieläpä.Että kai niissä sitten joku häikkä on,tai sitten kaikki ovat vaihtaneet uuteen hiluxiin tai l200 mitsuun.Jotka ainakin omasta mielestäni ovat,toyotan konetta lukuunottamatta yhtä ja samaa vanhaa paskaa!

      • Navara

        Tuli hommattua Nissanin uusin pick-up(Navara)
        Ei voi muuta sanoa, että siinä on mahtava moottori. 170hv,400nm, aivan mahtava vääntö.


      • lötjönen
        Navara kirjoitti:

        Tuli hommattua Nissanin uusin pick-up(Navara)
        Ei voi muuta sanoa, että siinä on mahtava moottori. 170hv,400nm, aivan mahtava vääntö.

        Varmaan ihan kiva peli.Mutta itsellä ei kyllä ole varaa navaraan.Ja minulle riittää kyllä pienempitehoisempikin king cab!


      • kokemuksia.
        lötjönen kirjoitti:

        Varmaan ihan kiva peli.Mutta itsellä ei kyllä ole varaa navaraan.Ja minulle riittää kyllä pienempitehoisempikin king cab!

        Itse olen ajellut -97 King Capilla pari vuotta. Ihan toimiva peli, vaikka tuona aikana piti vaihtaa joku nivel, etuiskarit, hitsata muistaakseni ilmasuodattimen murtunut kiinnike ja vaihtaa toisen ajovalon sulanut liitin. Viimeinen taitaa olla jonkinlainen tyyppivika ainakin, jos autossa on lisävalot. Autolla oli ajettu 150-200 tkm, kun se käytössäni oli. Jonkin verran oven ja lavan kahvat vaativat huoltoa, muuten ei palautusjousi enää toimi.

        Edellinen omistaja oli korjauttanut autosta ainakin toisen etunavan, mikä ei taida sekään ainutlaatuinen vika olla. Ikävän kallis kuitenkin (1500 e).

        Aika tylsä ajaa, ratti ohut ja kova. Teho riittää, vaikka ohituspaikoissa pitää käyttää harkintaa. Kulutus maantievoittoisessa ajossa tasan 10 l/100 km. Eikä kaupunkiajo sitä muuksi tunnu muuttavan.

        Automallin (ei siis merkin) tyyppiongelma on se, ettei kaikki pikapesut pärjää avolavan kanssa. Aina pitää etukäteen varmistaa huotoasemalta. Kun hyvä pesukone löytyy, kannattaa sitä käyttää. Nimim. 4 krt jumiin jäänyt.

        Nyt alla on uudempi Nissan (2000), joka on joka suhteessa vanhaa miellyttävämpi. Kulutus sama, mutta suorituskyky selvästi parempi (intercooler). Turbo tosin hiukan potkii, jos kiihdyttää liian pienellä vaihteella. Tähän kyllä tottuu helposti. Ajettavuus on muuten molemmissa 80-luvun Nissania huonompi. Ensimmäinen King Cappini oli -89, joka oli onnettoman laiska, mutta muilta osin ehkä paras noista kaikista. En'ää niiden perään ei kannata haikailla, koska parhaillakin on ajettu jo yli 300 tkm ja kori puhkiruostunut. Ruoste vaivaa kyllä uudempiakin. Nykyisen auton lokasuojat on ruosteessa levikkeiden alla eikä kotelotkaan siistejä ole. Avaa penkkien takana olevat luukut, ota tunkki ja muut tavarat pois ja kurkista taskulampulla, miltä näyttää. Todennäköisesti ruosteiselta, vaikkei paha paikka pitäisi olla.


      • lötjönen
        kokemuksia. kirjoitti:

        Itse olen ajellut -97 King Capilla pari vuotta. Ihan toimiva peli, vaikka tuona aikana piti vaihtaa joku nivel, etuiskarit, hitsata muistaakseni ilmasuodattimen murtunut kiinnike ja vaihtaa toisen ajovalon sulanut liitin. Viimeinen taitaa olla jonkinlainen tyyppivika ainakin, jos autossa on lisävalot. Autolla oli ajettu 150-200 tkm, kun se käytössäni oli. Jonkin verran oven ja lavan kahvat vaativat huoltoa, muuten ei palautusjousi enää toimi.

        Edellinen omistaja oli korjauttanut autosta ainakin toisen etunavan, mikä ei taida sekään ainutlaatuinen vika olla. Ikävän kallis kuitenkin (1500 e).

        Aika tylsä ajaa, ratti ohut ja kova. Teho riittää, vaikka ohituspaikoissa pitää käyttää harkintaa. Kulutus maantievoittoisessa ajossa tasan 10 l/100 km. Eikä kaupunkiajo sitä muuksi tunnu muuttavan.

        Automallin (ei siis merkin) tyyppiongelma on se, ettei kaikki pikapesut pärjää avolavan kanssa. Aina pitää etukäteen varmistaa huotoasemalta. Kun hyvä pesukone löytyy, kannattaa sitä käyttää. Nimim. 4 krt jumiin jäänyt.

        Nyt alla on uudempi Nissan (2000), joka on joka suhteessa vanhaa miellyttävämpi. Kulutus sama, mutta suorituskyky selvästi parempi (intercooler). Turbo tosin hiukan potkii, jos kiihdyttää liian pienellä vaihteella. Tähän kyllä tottuu helposti. Ajettavuus on muuten molemmissa 80-luvun Nissania huonompi. Ensimmäinen King Cappini oli -89, joka oli onnettoman laiska, mutta muilta osin ehkä paras noista kaikista. En'ää niiden perään ei kannata haikailla, koska parhaillakin on ajettu jo yli 300 tkm ja kori puhkiruostunut. Ruoste vaivaa kyllä uudempiakin. Nykyisen auton lokasuojat on ruosteessa levikkeiden alla eikä kotelotkaan siistejä ole. Avaa penkkien takana olevat luukut, ota tunkki ja muut tavarat pois ja kurkista taskulampulla, miltä näyttää. Todennäköisesti ruosteiselta, vaikkei paha paikka pitäisi olla.

        Valaisevasta vastauksesta.Tuo auttoi paljon.Tällä palstalla kun harvoin saa tuollaisia vastauksia,niin pakko kiittää asialliselle vastaajalle!


      • kulkuri -57
        kokemuksia. kirjoitti:

        Itse olen ajellut -97 King Capilla pari vuotta. Ihan toimiva peli, vaikka tuona aikana piti vaihtaa joku nivel, etuiskarit, hitsata muistaakseni ilmasuodattimen murtunut kiinnike ja vaihtaa toisen ajovalon sulanut liitin. Viimeinen taitaa olla jonkinlainen tyyppivika ainakin, jos autossa on lisävalot. Autolla oli ajettu 150-200 tkm, kun se käytössäni oli. Jonkin verran oven ja lavan kahvat vaativat huoltoa, muuten ei palautusjousi enää toimi.

        Edellinen omistaja oli korjauttanut autosta ainakin toisen etunavan, mikä ei taida sekään ainutlaatuinen vika olla. Ikävän kallis kuitenkin (1500 e).

        Aika tylsä ajaa, ratti ohut ja kova. Teho riittää, vaikka ohituspaikoissa pitää käyttää harkintaa. Kulutus maantievoittoisessa ajossa tasan 10 l/100 km. Eikä kaupunkiajo sitä muuksi tunnu muuttavan.

        Automallin (ei siis merkin) tyyppiongelma on se, ettei kaikki pikapesut pärjää avolavan kanssa. Aina pitää etukäteen varmistaa huotoasemalta. Kun hyvä pesukone löytyy, kannattaa sitä käyttää. Nimim. 4 krt jumiin jäänyt.

        Nyt alla on uudempi Nissan (2000), joka on joka suhteessa vanhaa miellyttävämpi. Kulutus sama, mutta suorituskyky selvästi parempi (intercooler). Turbo tosin hiukan potkii, jos kiihdyttää liian pienellä vaihteella. Tähän kyllä tottuu helposti. Ajettavuus on muuten molemmissa 80-luvun Nissania huonompi. Ensimmäinen King Cappini oli -89, joka oli onnettoman laiska, mutta muilta osin ehkä paras noista kaikista. En'ää niiden perään ei kannata haikailla, koska parhaillakin on ajettu jo yli 300 tkm ja kori puhkiruostunut. Ruoste vaivaa kyllä uudempiakin. Nykyisen auton lokasuojat on ruosteessa levikkeiden alla eikä kotelotkaan siistejä ole. Avaa penkkien takana olevat luukut, ota tunkki ja muut tavarat pois ja kurkista taskulampulla, miltä näyttää. Todennäköisesti ruosteiselta, vaikkei paha paikka pitäisi olla.

        kyllä tämä tuntuu ainakin nyt ihan varmalta ja hyvältä menopeliltä käyttö-autona,katsotaan nyt sitten
        vuoden,kahden tai kolmenvuoden perästä mitä on ollut ja vikoja tullut kun ajan yli sata tonnia per
        vuosi.on tämä nyt ainakin parempi kuin 2002 cdi vito joka alko siis aivan totaalisesti temppuilemaan
        meikäläisen kilometreillä.yhden vian kun sain korjattua ni jo toinen vika tuli vitoon seuraavana päivänä.vito on muuten hyvä talvella,ei helposti jää kiinni kun on luiston-esto järjestelmä.muuten
        vika lista kyllä alkoi jo ärsyttää.nissan kestää ja kestää niinkauan kuin hajoaa..olkoon niin..ja ei kun
        menoksi vaan.. kulkuri -57


    • Navaravarmaan

      Mitä sanoo raati Navara -07 uskaltaako ostaa? Onko koneesta kokemusta? Vikoja??? Tuntuu merkissä niitä löytyvän, mut miten tämän laita?

    • risto2

      minulla on ollut navara 2007 ,ajettu nyt 215000. jonkun verran korjattu,mutta muuten toimiva peli. etupään pyöränlaakerit ovat heikot, samoin egr-venttiili reistailee. vaihda vain uudet takuuosat niin pelaa. t risto

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

      Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

      Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

      sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

      Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

      En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

      Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

      En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      722
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

      Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    9. Piristä mua ystävä

      Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      689
    10. Nainen, mitä ajattelet minusta?

      Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      47
      670
    Aihe