Nissan king cab 4x4

lötjönen

vm 99-02.Tuollaisia olen vähän katsellut,kun ovat jonkin verran edullisempia kuin toyotat ja mitsut.Elikkä onko hyvä peli.Mitä tyyppivikoja?Tuollaista 150-250 ajettua olen katsellut!

9

19517

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Heikura-

Itse olen katsellut 2002 ja sitä uudempia alle 100tkm ajettuja. Paljon ainakin niitä on myynnissä, joten tietääkö joku onko noissa ollut paljonkin kipuja?

• juuso

Tarjolla.Itsellä oli edellinen malli.Hyvä maastossa,muuten susi.Kannet ei kestä ym.Ovat tuota uudempaa parantaneet sen verran,että on dieselinä vähän rivakampi,ja vähän sisällä muuttaneet mm mittaristoa.Muuten kyllä aika vanhanaikainen laitos.Vaan ei työkalun tarvi näyttelyesine ollakaan.En kyllä ymmärrä miksi noin paljon tarjolla,ja suht vähänajettuja vieläpä.Että kai niissä sitten joku häikkä on,tai sitten kaikki ovat vaihtaneet uuteen hiluxiin tai l200 mitsuun.Jotka ainakin omasta mielestäni ovat,toyotan konetta lukuunottamatta yhtä ja samaa vanhaa paskaa!

• Navara

Tuli hommattua Nissanin uusin pick-up(Navara)
        Ei voi muuta sanoa, että siinä on mahtava moottori. 170hv,400nm, aivan mahtava vääntö.

• lötjönen
        Navara kirjoitti:

Tuli hommattua Nissanin uusin pick-up(Navara)
        Ei voi muuta sanoa, että siinä on mahtava moottori. 170hv,400nm, aivan mahtava vääntö.

Varmaan ihan kiva peli.Mutta itsellä ei kyllä ole varaa navaraan.Ja minulle riittää kyllä pienempitehoisempikin king cab!

• kokemuksia.
        lötjönen kirjoitti:

Varmaan ihan kiva peli.Mutta itsellä ei kyllä ole varaa navaraan.Ja minulle riittää kyllä pienempitehoisempikin king cab!

Itse olen ajellut -97 King Capilla pari vuotta. Ihan toimiva peli, vaikka tuona aikana piti vaihtaa joku nivel, etuiskarit, hitsata muistaakseni ilmasuodattimen murtunut kiinnike ja vaihtaa toisen ajovalon sulanut liitin. Viimeinen taitaa olla jonkinlainen tyyppivika ainakin, jos autossa on lisävalot. Autolla oli ajettu 150-200 tkm, kun se käytössäni oli. Jonkin verran oven ja lavan kahvat vaativat huoltoa, muuten ei palautusjousi enää toimi.

Edellinen omistaja oli korjauttanut autosta ainakin toisen etunavan, mikä ei taida sekään ainutlaatuinen vika olla. Ikävän kallis kuitenkin (1500 e).

Aika tylsä ajaa, ratti ohut ja kova. Teho riittää, vaikka ohituspaikoissa pitää käyttää harkintaa. Kulutus maantievoittoisessa ajossa tasan 10 l/100 km. Eikä kaupunkiajo sitä muuksi tunnu muuttavan.

Automallin (ei siis merkin) tyyppiongelma on se, ettei kaikki pikapesut pärjää avolavan kanssa. Aina pitää etukäteen varmistaa huotoasemalta. Kun hyvä pesukone löytyy, kannattaa sitä käyttää. Nimim. 4 krt jumiin jäänyt.

Nyt alla on uudempi Nissan (2000), joka on joka suhteessa vanhaa miellyttävämpi. Kulutus sama, mutta suorituskyky selvästi parempi (intercooler). Turbo tosin hiukan potkii, jos kiihdyttää liian pienellä vaihteella. Tähän kyllä tottuu helposti. Ajettavuus on muuten molemmissa 80-luvun Nissania huonompi. Ensimmäinen King Cappini oli -89, joka oli onnettoman laiska, mutta muilta osin ehkä paras noista kaikista. En'ää niiden perään ei kannata haikailla, koska parhaillakin on ajettu jo yli 300 tkm ja kori puhkiruostunut. Ruoste vaivaa kyllä uudempiakin. Nykyisen auton lokasuojat on ruosteessa levikkeiden alla eikä kotelotkaan siistejä ole. Avaa penkkien takana olevat luukut, ota tunkki ja muut tavarat pois ja kurkista taskulampulla, miltä näyttää. Todennäköisesti ruosteiselta, vaikkei paha paikka pitäisi olla.

• lötjönen
        kokemuksia. kirjoitti:

Itse olen ajellut -97 King Capilla pari vuotta. Ihan toimiva peli, vaikka tuona aikana piti vaihtaa joku nivel, etuiskarit, hitsata muistaakseni ilmasuodattimen murtunut kiinnike ja vaihtaa toisen ajovalon sulanut liitin. Viimeinen taitaa olla jonkinlainen tyyppivika ainakin, jos autossa on lisävalot. Autolla oli ajettu 150-200 tkm, kun se käytössäni oli. Jonkin verran oven ja lavan kahvat vaativat huoltoa, muuten ei palautusjousi enää toimi.

Edellinen omistaja oli korjauttanut autosta ainakin toisen etunavan, mikä ei taida sekään ainutlaatuinen vika olla. Ikävän kallis kuitenkin (1500 e).

Aika tylsä ajaa, ratti ohut ja kova. Teho riittää, vaikka ohituspaikoissa pitää käyttää harkintaa. Kulutus maantievoittoisessa ajossa tasan 10 l/100 km. Eikä kaupunkiajo sitä muuksi tunnu muuttavan.

Automallin (ei siis merkin) tyyppiongelma on se, ettei kaikki pikapesut pärjää avolavan kanssa. Aina pitää etukäteen varmistaa huotoasemalta. Kun hyvä pesukone löytyy, kannattaa sitä käyttää. Nimim. 4 krt jumiin jäänyt.

Nyt alla on uudempi Nissan (2000), joka on joka suhteessa vanhaa miellyttävämpi. Kulutus sama, mutta suorituskyky selvästi parempi (intercooler). Turbo tosin hiukan potkii, jos kiihdyttää liian pienellä vaihteella. Tähän kyllä tottuu helposti. Ajettavuus on muuten molemmissa 80-luvun Nissania huonompi. Ensimmäinen King Cappini oli -89, joka oli onnettoman laiska, mutta muilta osin ehkä paras noista kaikista. En'ää niiden perään ei kannata haikailla, koska parhaillakin on ajettu jo yli 300 tkm ja kori puhkiruostunut. Ruoste vaivaa kyllä uudempiakin. Nykyisen auton lokasuojat on ruosteessa levikkeiden alla eikä kotelotkaan siistejä ole. Avaa penkkien takana olevat luukut, ota tunkki ja muut tavarat pois ja kurkista taskulampulla, miltä näyttää. Todennäköisesti ruosteiselta, vaikkei paha paikka pitäisi olla.

Valaisevasta vastauksesta.Tuo auttoi paljon.Tällä palstalla kun harvoin saa tuollaisia vastauksia,niin pakko kiittää asialliselle vastaajalle!

• kulkuri -57
        kokemuksia. kirjoitti:

kyllä tämä tuntuu ainakin nyt ihan varmalta ja hyvältä menopeliltä käyttö-autona,katsotaan nyt sitten
        vuoden,kahden tai kolmenvuoden perästä mitä on ollut ja vikoja tullut kun ajan yli sata tonnia per
        vuosi.on tämä nyt ainakin parempi kuin 2002 cdi vito joka alko siis aivan totaalisesti temppuilemaan
        meikäläisen kilometreillä.yhden vian kun sain korjattua ni jo toinen vika tuli vitoon seuraavana päivänä.vito on muuten hyvä talvella,ei helposti jää kiinni kun on luiston-esto järjestelmä.muuten
        vika lista kyllä alkoi jo ärsyttää.nissan kestää ja kestää niinkauan kuin hajoaa..olkoon niin..ja ei kun
        menoksi vaan.. kulkuri -57

• Navaravarmaan

Mitä sanoo raati Navara -07 uskaltaako ostaa? Onko koneesta kokemusta? Vikoja??? Tuntuu merkissä niitä löytyvän, mut miten tämän laita?

• risto2

minulla on ollut navara 2007 ,ajettu nyt 215000. jonkun verran korjattu,mutta muuten toimiva peli. etupään pyöränlaakerit ovat heikot, samoin egr-venttiili reistailee. vaihda vain uudet takuuosat niin pelaa. t risto

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1381
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1195
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      23
      1131
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1070
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1041
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      947
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      919
    9. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      885
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      869
    Aihe