kuppausrasvaksi

öljyä???

aikaisemmin täällä on ollu keskustelua kuppausrasvoista. jossain luki että on käyttänyt natusanin babyoileja?? eikö öljy haurastuta kuppeja vai voiko sitä käyttää sittenkin? mitä suosittelette rasvaksi? olen vasta kahtena päivänä kupannut, reisiä ja takamusta n. 10 min/puoli ja pohkeita n. 5min/puoli, riittääkö? ja kertokaa kokemuksia, motivoi jatkamaan!!! :D:D

14

1306

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      minkä kokoisia kuppeja käytätte missäkin? olen kokeillut vasta suurinta ja toiseksi suurinta mutta ainakin suurin meinaa irtoilla esim. pohkeista...

    • muttu

      oikeen ymmärrä mitä rasvaa pitää käyttää...
      Pitiks sen siis olla öljytön? Vai vedetön?

      Ainakin vaseliinia ja liukastusvoiteita jengi on käyttäny. Vaseliinia saa vaan hinkata kauheesti pois eikä oo kauheen riittoisaa.

      • pitäs olla

        ja siks ihmettelinki et miten joku on öljyä käyttäny... mä tykkään käyttää välillä sitä natusanin suihke babyoilia ihorasvana ku jättää ihon vähän kiiltäväks, kiva jos on vaik baariin menossa :) mut ei kait sitä kuppaukseen voi sitte käyttää.. liukkaria aattelin kokeilla saukiks... muuten tehokasta tuo kuppaus, jäin aivan koukkuun :D neljättä kertaa tänään kuppasin... iho tuntuu kivalta, kiinteältä ja on ainakin hyvin rasvattu :D:D


      • poicca
        pitäs olla kirjoitti:

        ja siks ihmettelinki et miten joku on öljyä käyttäny... mä tykkään käyttää välillä sitä natusanin suihke babyoilia ihorasvana ku jättää ihon vähän kiiltäväks, kiva jos on vaik baariin menossa :) mut ei kait sitä kuppaukseen voi sitte käyttää.. liukkaria aattelin kokeilla saukiks... muuten tehokasta tuo kuppaus, jäin aivan koukkuun :D neljättä kertaa tänään kuppasin... iho tuntuu kivalta, kiinteältä ja on ainakin hyvin rasvattu :D:D

        kyllä mä käytän Sokokselta ostettua valkovaseliinia. Mulla on niin kuiva iho, että sekin imeytyy kupatessa suht hyvin ihoon ja loput pyyhin paprulla vaan pois. Joo, en ymmärrä miks jotkut sanoo käyttävänsä esim. suihkusaippuaa tai jotain öljyä kuppaukseen . Saippua ja öljy syövät kuppeja ja haurastuttavat ne nopeammin pilalle.Ja suihkussa ei saisi kupata veden valuessa, sillä vesi on siis kans "myrkkyä" kupeille. Vaseliinin saan pois kostealla rievulla pyyhkimällä kupeista, en siis huuhdo niitä veden alla.Liukkari lienee kans ihan ok, jos siinä ei ole öljyä...


      • vaseliini
        poicca kirjoitti:

        kyllä mä käytän Sokokselta ostettua valkovaseliinia. Mulla on niin kuiva iho, että sekin imeytyy kupatessa suht hyvin ihoon ja loput pyyhin paprulla vaan pois. Joo, en ymmärrä miks jotkut sanoo käyttävänsä esim. suihkusaippuaa tai jotain öljyä kuppaukseen . Saippua ja öljy syövät kuppeja ja haurastuttavat ne nopeammin pilalle.Ja suihkussa ei saisi kupata veden valuessa, sillä vesi on siis kans "myrkkyä" kupeille. Vaseliinin saan pois kostealla rievulla pyyhkimällä kupeista, en siis huuhdo niitä veden alla.Liukkari lienee kans ihan ok, jos siinä ei ole öljyä...

        sitte jämähä ihoon, niinkiun täällä aikaisemmissa keskusteluissa käyny ilmi... mä oon tähän asti käyttäny ihan normi erioilia, ja puhistanu kuivalla paperilla pyyhkimällä...


      • muttu
        poicca kirjoitti:

        kyllä mä käytän Sokokselta ostettua valkovaseliinia. Mulla on niin kuiva iho, että sekin imeytyy kupatessa suht hyvin ihoon ja loput pyyhin paprulla vaan pois. Joo, en ymmärrä miks jotkut sanoo käyttävänsä esim. suihkusaippuaa tai jotain öljyä kuppaukseen . Saippua ja öljy syövät kuppeja ja haurastuttavat ne nopeammin pilalle.Ja suihkussa ei saisi kupata veden valuessa, sillä vesi on siis kans "myrkkyä" kupeille. Vaseliinin saan pois kostealla rievulla pyyhkimällä kupeista, en siis huuhdo niitä veden alla.Liukkari lienee kans ihan ok, jos siinä ei ole öljyä...

        jotain seksikaupan liukkaria, mut en tiiä onko siinä öljyä. Mistä sen tietää?


    • minäkin käytän

      Joku jo sanoikin, että suihkusaippuaa ei saisi käyttää, mutta minä kuppaan seuraavalla tavalla: kastelen ihon, hieron siihen sienellä saippuaa vaahdoksi, ja siinäpä sitä onkin riittävä ja pitävä liukkari kuppaukseen. Voiteet nimittäin jotenkin luistavat pois alta, ja minun on pakko vielä pestä voiteenjämät pois iholta, jos voiteen kanssa kuppaan. En siis nyt tarvitse erikseen mitään kuppausvoidetta, iholle laitan suihkun jälkeen normaalia kosteusvoidetta.

      Voi olla, että kupit haurastuvat ajan mittaan, mutta ostan sitten uudet. Voiteen kanssa kuppaaminen ei vain sovi minulle. Yksi tuote mikä olisi hyvä, olisi öljytön X-Men, jota saa ainakin seksikaupoista, on hierontaöljy/liukkari. En vaan ole saanut ajoiksi mennä tuohon parin korttelin päähän sitä ostamaan. On tosi riittoisa ja luistaa hyvin, mutta imeytyy kuitenkin loppujen lopuksi ihoon eikä jätä ällöä kerrosta.

      • muttu

        se x-men on öljytön öljy? Mitä se tarkottaa?


      • ettei ole öljy
        muttu kirjoitti:

        se x-men on öljytön öljy? Mitä se tarkottaa?

        Ei siis ole öljy, vaan silikonipohjainen öljyntapainen aine. Saa joistakin seksikaupoista ja nettikaupoista. Sana öljy olisi pitänyt laittaa lainausmerkkeihin. Käy hierontaan ja liukkariksi, ja miksei myös kuppailuun.


    • pallo pylly :)

      S-marketin oman tuotesarjan voidetta. Sellanen sinivalkoinen pullo.. en muista nyt nimee.. mutta samasta sarjasta löytyy kaikki kynsilakanpoistoaineet yms... Iso pullo maksaa n. 2 euroo! ja on riittoisaa!

    • mammu

      nyt mistä tietää onko voiteessa öljyä vai ei?

      • voi lukea

        ,mutta yleensä öljytön voide ei ole niin "notkeaa" kuin sellainen jossa on öljyä...


      • strawberries
        voi lukea kirjoitti:

        ,mutta yleensä öljytön voide ei ole niin "notkeaa" kuin sellainen jossa on öljyä...

        kysyin parista apteekista öljytöntä, katsoivat suu auki :) Niitä löytyy sellaisia, joissa on todella vähän öljyä, muttei apteekista ainakaan öljytöntä. vaseliini on yksi vaihtoehto.

        Humektan ja sellainen keltainen purkki on kokeiltu, molemmat turhan jäykkiä. nyt on menossa ihan kaupasta ostettu erisan, tuntuu notkealta, eikä imeydy liian nopeasti. en usko että pieni määrä öljyä voiteessa haittaa, lueskelin varsinaisten hoitajien sivuja, ja siellä muutama mainitsi käyttävänsä eteerisiä öljytippoja..


      • ilman muuta
        strawberries kirjoitti:

        kysyin parista apteekista öljytöntä, katsoivat suu auki :) Niitä löytyy sellaisia, joissa on todella vähän öljyä, muttei apteekista ainakaan öljytöntä. vaseliini on yksi vaihtoehto.

        Humektan ja sellainen keltainen purkki on kokeiltu, molemmat turhan jäykkiä. nyt on menossa ihan kaupasta ostettu erisan, tuntuu notkealta, eikä imeydy liian nopeasti. en usko että pieni määrä öljyä voiteessa haittaa, lueskelin varsinaisten hoitajien sivuja, ja siellä muutama mainitsi käyttävänsä eteerisiä öljytippoja..

        Mä käytän ilman muuta öljyä, luonnonsellaista. Parhaiten on toiminut Frantsilan selluliittiöljy!
        Sitä saa joistain luontaistuotekaupoista ja kai netistäkin tilattua. Joo, sanovat että haurastuttaa kumia, mutta ajattelin että ostan sitten uudet jos menee rikki. Ja josko enää tarviinkaan, :).En halua iholleni mitään vaseliineja tai silikoneja. Ja tuossa selluöljyssä on vaikuttavia aineita, enkä siksi tiestystikään pese sitä pois. Kannattaa kokeilla. Mun iho on muuttunut tosi nopeasti, aluksi tuli mustelmia kuppaamisesta. Enään ei tule ja ihon on sileämpi ja reidet ohuemmat. Olen myös vatsaa siloitellut, toimii siihenkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1522
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1329
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1172
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1129
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      30
      955
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      795
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      55
      720
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      646
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      627
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      624
    Aihe