Poistettiin tänään neljä viisaudenhammasta, eli ylhäältä kaksi ja alhaalta kaksi.
Viikon päästä on tikkien poisto, niin sattuuko se yleiesä? Mun oma hammaslääkäri on kovakouranen..
Sattuuko tikkien poisto?
5
2010
Vastaukset
- ei ei ei ei
Ei satu. Joskus voi käydä niin, että hammaslääkäri vahingossa nyppäsee pinsetillä ientä eikä lankaa, joten siinä tapauksessa voi vähän sattua.
- ei pitäisi sattua
No ei todellakaan satu, mutta jos hammaslääkärisi on kovakourainen, niin voisit muistuttaa, että toimii varovasti.
Samalla voisit myös harkita vaihtaa hammaslääkärisi helläkätisempään henkilöön.
Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa ei kenenkään pidä kärsiä kovakouraisista hammaslääkäreistä. - suu kuin pähkinöitä täynnä
ei pitäisi sattua kirjoitti:
No ei todellakaan satu, mutta jos hammaslääkärisi on kovakourainen, niin voisit muistuttaa, että toimii varovasti.
Samalla voisit myös harkita vaihtaa hammaslääkärisi helläkätisempään henkilöön.
Suomen kaltaisessa sivistysvaltiossa ei kenenkään pidä kärsiä kovakouraisista hammaslääkäreistä.Päätin juuri etten mene enää tälle hammaslääkärille. On kyse yksityisestä hammashoitolasta, jonka omistaa juuri tämä minut leikannut kovakouranen nainen. Oli kyllä muutenkin tosi tyly minua kohtaan kun pelkäsin ja itkin..kai nyt pelkäsinkin kun hän ei yhtään kertonut mitä seuraavaksi tekee eikä rauhoitellut.
Olen joutunut hoitamaan hampaani hänen hoitolassaan koska hän tietää hampaideni kunnon, hänellä on röntgenkuvani yms. koska hän hoiti hampaani kuntoon vuosi sitten.
Ja tämän päiväisestä lystistä maksan 571e! - kyllä se siitä !
suu kuin pähkinöitä täynnä kirjoitti:
Päätin juuri etten mene enää tälle hammaslääkärille. On kyse yksityisestä hammashoitolasta, jonka omistaa juuri tämä minut leikannut kovakouranen nainen. Oli kyllä muutenkin tosi tyly minua kohtaan kun pelkäsin ja itkin..kai nyt pelkäsinkin kun hän ei yhtään kertonut mitä seuraavaksi tekee eikä rauhoitellut.
Olen joutunut hoitamaan hampaani hänen hoitolassaan koska hän tietää hampaideni kunnon, hänellä on röntgenkuvani yms. koska hän hoiti hampaani kuntoon vuosi sitten.
Ja tämän päiväisestä lystistä maksan 571e!Tuosta isosta summasta sinun tulisi saada jonkin veran Kela-korvausta,niin hiukan helpottaisi kukkaron pahoinvointi...
Totta puhuen vaihda ihmeessä hammaslääkäriä. Millään inhottavalla sekopäällä ei nykyään tarvitse nykyään olla potilaana.
Tämä on markkinatalous ja heikot putoaa joukosta,jos eivät opi kohtelemaan potilaita ystävällisesti.
Joten vaihtoon vaan.
Etsi sellainen hammaslääkäriasema,jossa on asintuntemusta pelkopotilaiden hoidosta ja sellainen hammaslääkäri,johon sinä voit luottaa.
Ne röntgenkuvat kuin myös epikriisin (koostelma tehdyistä toimenpiteistä) voit pyytää lähettämään sinne uudelle hammaslääkäriasemalle,kun sellaisen löydät.
Tämä on samalla signaali sile entiselle hammaslääkäri-törpölle, että hoitosuhde sinuun on nyt ollutta ja mennyttä.
Toivottavasti löytyy uusi ja parempi asiantuntija. Jos olet pääkaupunkiseudulta, niin täällä on ainakin valinnanvaraa, kun hammaslääkäriasemia on kuin sieniä sateella.
Tsemppiä sinulle toipumiseen ! - oravanposki
kyllä se siitä ! kirjoitti:
Tuosta isosta summasta sinun tulisi saada jonkin veran Kela-korvausta,niin hiukan helpottaisi kukkaron pahoinvointi...
Totta puhuen vaihda ihmeessä hammaslääkäriä. Millään inhottavalla sekopäällä ei nykyään tarvitse nykyään olla potilaana.
Tämä on markkinatalous ja heikot putoaa joukosta,jos eivät opi kohtelemaan potilaita ystävällisesti.
Joten vaihtoon vaan.
Etsi sellainen hammaslääkäriasema,jossa on asintuntemusta pelkopotilaiden hoidosta ja sellainen hammaslääkäri,johon sinä voit luottaa.
Ne röntgenkuvat kuin myös epikriisin (koostelma tehdyistä toimenpiteistä) voit pyytää lähettämään sinne uudelle hammaslääkäriasemalle,kun sellaisen löydät.
Tämä on samalla signaali sile entiselle hammaslääkäri-törpölle, että hoitosuhde sinuun on nyt ollutta ja mennyttä.
Toivottavasti löytyy uusi ja parempi asiantuntija. Jos olet pääkaupunkiseudulta, niin täällä on ainakin valinnanvaraa, kun hammaslääkäriasemia on kuin sieniä sateella.
Tsemppiä sinulle toipumiseen !Kiitos tsemppauksesta, tuntuu hyvältä saada kannustusta kun on niin paha mieli leikkauksesta.
Se oli kyllä niin törkeä mua kohtaan (ollut oikeastaan aina, mutta olen silti uskollisesti käynyt yhdellä ja samalla hammaslääkärillä). Aliarvioitsi siinä hoidon aikana mun ammattia, itkemistä ("jos ei pian lopu itku niin lopetetaan ja annetaan uusi aika ja sut nukutetaan. Mulla ei riitä kärsivällisyys sun kanssa") yms. että kivaa. Ja tosiaan rukoili siinä hoidon aikana, vaikkei kuulema mihinkään usko.
Kävin Tampereella, kun asun täällä.
Kyllä tämä tästä! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1994740Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o2043410Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1212952Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1562932Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis442860Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat132297Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos522288Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien732186Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu552025En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131995