latasin LimeWiren uusimman version mutta kun yritin etsiä sen avulla musiikkia niin se ei löydä mitään. vai eiks sillä pysty saamaan mitään tunnettuja biisejä??
LimeWire ei toimi...
18
15734
Vastaukset
- kuitenkin
yhteyden nettiin?
- kokeilla
ei aikaan vuorokaudessa. Esim aamuyöllä se ei välttämättä löydä mitään kun taas illalla yhdeksän maissa voi löytyä paremmin. Kato sieltä alhaalta vasemalta onko kaikki yhteystolpat vihreinä. ja tarkista ettei mikään palomuuri jne. estä limen toimintaa..
- saa??
kokeilla kirjoitti:
ei aikaan vuorokaudessa. Esim aamuyöllä se ei välttämättä löydä mitään kun taas illalla yhdeksän maissa voi löytyä paremmin. Kato sieltä alhaalta vasemalta onko kaikki yhteystolpat vihreinä. ja tarkista ettei mikään palomuuri jne. estä limen toimintaa..
Miten ne palkit alhaalta saa vihreiksi?
- venus1234567890
kokeilla kirjoitti:
Miten saa palkit vihreiksi? :O
- ei kestä kiittää
oli sama ongelma.palomuuri esti käytön.vapauta sen ohjelman esto palomuurin asetuksista niin jopas toimii.
- mä myös
just hommasin uuden koneen jossa on vista
latasin limewiren..se lataa ja lataa mutta palkit pysyy punaisina ja palomuurin kuva, vaikka olen antanut sekä windows palomuurille, että zone alarmille luvan tälle ohjelmalle..miks miksi???? - Nimetön
mä myös kirjoitti:
just hommasin uuden koneen jossa on vista
latasin limewiren..se lataa ja lataa mutta palkit pysyy punaisina ja palomuurin kuva, vaikka olen antanut sekä windows palomuurille, että zone alarmille luvan tälle ohjelmalle..miks miksi????ei pelaa ei pelaa, vaikka palomuuri sallii limewiren käytön.. :( itku!
- Hande
Kannattaa kokeilla jättää se lime päälle vaikka ½h tunniksi, jos ei auta niin laittaa muita ohjelmii kiinni ja palomuurin alas. kattoo vähän mitä latailee ja ei ota muitakaan riskei. Konehan o aika altis ilman palomuurii.
En nyt tiiä minkä tasoset koneen käyttäjät tätä viestii lukee nii piti selventää.- ;D
vaikka java on ladattu, ni se valittaa kuiteskin et se ei ole konees :(
- dooby
mää oon ladannu limewire 4.18.1 Ku mä sit painan sitä kuvaketta nii se ei suostu latamaa ollenkaa sitä ohjelmaa. näyttää vaa sen tekstin missä lukee siitä limewire prosta et haluaako ladata sen.
- Aduuuuskeliii9
joo ja sitten kuin mä koitan mennä vaikka tiedosto niin siellä on yhdistä mutta se on sumennettu apuva???
- lapar
Aduuuuskeliii9 kirjoitti:
joo ja sitten kuin mä koitan mennä vaikka tiedosto niin siellä on yhdistä mutta se on sumennettu apuva???
jättäkää limewire päälle vaikka tunniksi ja tehkää muuta niin rupeaa tod näk toimimaan mulla ainaski.
- honor
lapar kirjoitti:
jättäkää limewire päälle vaikka tunniksi ja tehkää muuta niin rupeaa tod näk toimimaan mulla ainaski.
Ei silti toimi, vaikka oon jo yli tunnin pitänyt päällä limewireä.
- Ongelma...
Ne palkit oli sinisenväriset ja siinä oli palomuurin kuva. sitte estin palomuurin käytön ja sain ehittyä kappaleita, mutta en saanu ladattua niitä siitä explore näppäimestä :o siihen ei tullu mitään. Miten saan? :ooo auttakaa!
- P2P-ohjelmat
Saitko jo toimimaan?
Jos et, niin sinun kannattaisi ehkä kysellä asiaa vielä P2P-palstalla, siis tuolla:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/4189 - unknown :)
mä latasin uusimman limewiren mut se ei toimi ja tulee et joku Tuomioistuin määräsi injuction lopettamaan jakelusta ja tukee sen tiedostonjako-ohjelmiston lataamisen ja jakamisen tekijänoikeuksilla suojattua sisältöä ilman lupaa on laitonta(suomennos voi olla huono :))
(eng.court ordered injuction to stop distributing and supporting its filesharing software downloading or sharing copyrighted content without authorization is illegal)
toivottavasti auttaa:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123710MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721944Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421598Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin821243Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671057Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33998Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778