LimeWire ei toimi...

missä vika

latasin LimeWiren uusimman version mutta kun yritin etsiä sen avulla musiikkia niin se ei löydä mitään. vai eiks sillä pysty saamaan mitään tunnettuja biisejä??

18

15718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuitenkin

      yhteyden nettiin?

      • kokeilla

        ei aikaan vuorokaudessa. Esim aamuyöllä se ei välttämättä löydä mitään kun taas illalla yhdeksän maissa voi löytyä paremmin. Kato sieltä alhaalta vasemalta onko kaikki yhteystolpat vihreinä. ja tarkista ettei mikään palomuuri jne. estä limen toimintaa..


      • saa??
        kokeilla kirjoitti:

        ei aikaan vuorokaudessa. Esim aamuyöllä se ei välttämättä löydä mitään kun taas illalla yhdeksän maissa voi löytyä paremmin. Kato sieltä alhaalta vasemalta onko kaikki yhteystolpat vihreinä. ja tarkista ettei mikään palomuuri jne. estä limen toimintaa..

        Miten ne palkit alhaalta saa vihreiksi?


      • venus1234567890
        kokeilla kirjoitti:

        ei aikaan vuorokaudessa. Esim aamuyöllä se ei välttämättä löydä mitään kun taas illalla yhdeksän maissa voi löytyä paremmin. Kato sieltä alhaalta vasemalta onko kaikki yhteystolpat vihreinä. ja tarkista ettei mikään palomuuri jne. estä limen toimintaa..

        Miten saa palkit vihreiksi? :O


    • ei kestä kiittää

      oli sama ongelma.palomuuri esti käytön.vapauta sen ohjelman esto palomuurin asetuksista niin jopas toimii.

      • mä myös

        just hommasin uuden koneen jossa on vista
        latasin limewiren..se lataa ja lataa mutta palkit pysyy punaisina ja palomuurin kuva, vaikka olen antanut sekä windows palomuurille, että zone alarmille luvan tälle ohjelmalle..miks miksi????


      • Nimetön
        mä myös kirjoitti:

        just hommasin uuden koneen jossa on vista
        latasin limewiren..se lataa ja lataa mutta palkit pysyy punaisina ja palomuurin kuva, vaikka olen antanut sekä windows palomuurille, että zone alarmille luvan tälle ohjelmalle..miks miksi????

        ei pelaa ei pelaa, vaikka palomuuri sallii limewiren käytön.. :( itku!


    • Hande

      Kannattaa kokeilla jättää se lime päälle vaikka ½h tunniksi, jos ei auta niin laittaa muita ohjelmii kiinni ja palomuurin alas. kattoo vähän mitä latailee ja ei ota muitakaan riskei. Konehan o aika altis ilman palomuurii.

      En nyt tiiä minkä tasoset koneen käyttäjät tätä viestii lukee nii piti selventää.

      • ;D

        vaikka java on ladattu, ni se valittaa kuiteskin et se ei ole konees :(


    • dooby

      mää oon ladannu limewire 4.18.1 Ku mä sit painan sitä kuvaketta nii se ei suostu latamaa ollenkaa sitä ohjelmaa. näyttää vaa sen tekstin missä lukee siitä limewire prosta et haluaako ladata sen.

      • Aduuuuskeliii9

        joo ja sitten kuin mä koitan mennä vaikka tiedosto niin siellä on yhdistä mutta se on sumennettu apuva???


      • lapar
        Aduuuuskeliii9 kirjoitti:

        joo ja sitten kuin mä koitan mennä vaikka tiedosto niin siellä on yhdistä mutta se on sumennettu apuva???

        jättäkää limewire päälle vaikka tunniksi ja tehkää muuta niin rupeaa tod näk toimimaan mulla ainaski.


      • honor
        lapar kirjoitti:

        jättäkää limewire päälle vaikka tunniksi ja tehkää muuta niin rupeaa tod näk toimimaan mulla ainaski.

        Ei silti toimi, vaikka oon jo yli tunnin pitänyt päällä limewireä.


    • Ongelma...

      Ne palkit oli sinisenväriset ja siinä oli palomuurin kuva. sitte estin palomuurin käytön ja sain ehittyä kappaleita, mutta en saanu ladattua niitä siitä explore näppäimestä :o siihen ei tullu mitään. Miten saan? :ooo auttakaa!

    • P2P-ohjelmat
    • unknown :)

      mä latasin uusimman limewiren mut se ei toimi ja tulee et joku Tuomioistuin määräsi injuction lopettamaan jakelusta ja tukee sen tiedostonjako-ohjelmiston lataamisen ja jakamisen tekijänoikeuksilla suojattua sisältöä ilman lupaa on laitonta(suomennos voi olla huono :))
      (eng.court ordered injuction to stop distributing and supporting its filesharing software downloading or sharing copyrighted content without authorization is illegal)



      toivottavasti auttaa:D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      86
      6183
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2576
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      28
      2083
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1827
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1631
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1337
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1331
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1269
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe