Kärsiikö kukaan ylikunnosta?

Niin vaan siinä pääsi käymään, että ahneella on paskanen loppu.... 14 maksimitreeniä viikossa sai tämän neidin sydämen pikkusen sekaisin. Menin rytmihäiriöiden ja tajuttomuuskohtausten takia lääkäriin,diagnoosina ylirasitus tila,pakollinen 40 % treeni vähennys heti ja sairaslomaa yritti antaa 2kk,mutta en suostunut ottamaan sitä vastaan.

Oireina:
-rytmihäiriöt
-hetkelliset tajuttomuuskohtaukset
-huimaus (verenpaineiden lasku)
-väsymys
-hormonitoiminta häiriö (menkat meni muten sattuu)
-oksentaminen
-lihasten jumiutuminen
-ruokahaluttomuus
-mielialan vaihtelut

Niin tuumasin vaan tässä,että kärsiikö kukaan muu tästä ja mitä helvettiä mää keksin,että tästä selviän.MITÄ LIIKUNNAN TILALLE? Käsittämätön ajatus olla treenaamatta...

5

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko sanonta, ahneella on paskanen loppu, tuttu...?

lisää kliseitä: hiljaa hyvää tulee...

• N.e.i.t.i.X

Jospa pitäisit nyt sen sairasloman ihan rennosti ottaen! Ja sitten rupeat pikkusen treenaanmaa KERRALLA! Eikä mtn älyttömyyksiä.. Vaikka pyydät jtn kaveriasi/ystävääsi liikkumaan kanssasi?

• adartrella

Miksi yrität tai siis treenaat niin kovasti? Ei kroppa siitä kostu vaan päinvastoin, kuten saatoit huomata. 14 maksimitreeniä tarkoittaa 2 kertaa päivässä. Huippu-urheilijatkin pitävät välipäiviä, jolloin eivät harjoittele ja joku toinen päivä taas ottavat vähän kevyemmin. Ei viikossa kannata olla kuin 3-4 maksimitreeniä, jos aikoo kehittyä. Lepovaiheen aikana elimistö palautuu ja lihakset rentoutuvat, jotta pystyvät taas seuraavan harjoituksen aikana toimia parhaalla suorituskyvyllä. Näin lihaksisto kehittyy.

Mietit, että mitä urheilun tilalle..? Käytä intosi vaikka siivoamiseen. Tai jos tykkäät pihalla liikkua, niin seuraa leppoisalla kävelyretkellä luontoa ja pysähdy välillä katsastelemaan vaikka muurahaisten kulkua. Näin et ylirasitu.

• Siispä juuri niin,että olen liikuntariippuvainen.Siitä syystä se harrastaminen on aika "kovaa".Kyllä nyt tän viikon oon ottanu suht iisisti,kroppa meni palasiks tiistaina,et en senkään takia oo oikein mitään pystyny tekee kunnolla,ku vasta tänään.Kroppa huusi muutaman päivän lepoa,ja juu huomasin että auttoi...

Joo,tiedän kyllä aerobic- ja kuntosaliohjaajana mitä treenit ja lepo tarkoittaa,mutta mutta....Ei se oo aina niin yksinkertaista..
        Mutta metsälenkkiä oon nyt tässä tehny,et juoksun oon jättäny nyt vähäks aikaa pois vaikka vaikeeta tekee,jumpat,uinti ja salitreeni on myös puolittunu ainakin tältä viikolta.

ps.Mä tallon ne muurahaiset...

• eevuska kirjoitti:

Siispä juuri niin,että olen liikuntariippuvainen.Siitä syystä se harrastaminen on aika "kovaa".Kyllä nyt tän viikon oon ottanu suht iisisti,kroppa meni palasiks tiistaina,et en senkään takia oo oikein mitään pystyny tekee kunnolla,ku vasta tänään.Kroppa huusi muutaman päivän lepoa,ja juu huomasin että auttoi...

Joo,tiedän kyllä aerobic- ja kuntosaliohjaajana mitä treenit ja lepo tarkoittaa,mutta mutta....Ei se oo aina niin yksinkertaista..
        Mutta metsälenkkiä oon nyt tässä tehny,et juoksun oon jättäny nyt vähäks aikaa pois vaikka vaikeeta tekee,jumpat,uinti ja salitreeni on myös puolittunu ainakin tältä viikolta.

ps.Mä tallon ne muurahaiset...

vastaappa eevuska ikiliikkuja miten palaudun 30km kirkkovenesoudusta jonka työkavereiden kans tehtiin!vituttaa kun kävelen kuin bingviini...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      63
      8847
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      154
      5524
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      127
      4976
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      8
      3842
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      83
      3456
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3359
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      35
      2702
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2641
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      39
      2603
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1727
    Aihe