Kärsiikö kukaan ylikunnosta?

eevuska

Niin vaan siinä pääsi käymään, että ahneella on paskanen loppu.... 14 maksimitreeniä viikossa sai tämän neidin sydämen pikkusen sekaisin. Menin rytmihäiriöiden ja tajuttomuuskohtausten takia lääkäriin,diagnoosina ylirasitus tila,pakollinen 40 % treeni vähennys heti ja sairaslomaa yritti antaa 2kk,mutta en suostunut ottamaan sitä vastaan.

Oireina:
-rytmihäiriöt
-hetkelliset tajuttomuuskohtaukset
-huimaus (verenpaineiden lasku)
-väsymys
-hormonitoiminta häiriö (menkat meni muten sattuu)
-oksentaminen
-lihasten jumiutuminen
-ruokahaluttomuus
-mielialan vaihtelut

Niin tuumasin vaan tässä,että kärsiikö kukaan muu tästä ja mitä helvettiä mää keksin,että tästä selviän.MITÄ LIIKUNNAN TILALLE? Käsittämätön ajatus olla treenaamatta...

5

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onko sanonta, ahneella on paskanen loppu, tuttu...?

      lisää kliseitä: hiljaa hyvää tulee...

    • N.e.i.t.i.X

      Jospa pitäisit nyt sen sairasloman ihan rennosti ottaen! Ja sitten rupeat pikkusen treenaanmaa KERRALLA! Eikä mtn älyttömyyksiä.. Vaikka pyydät jtn kaveriasi/ystävääsi liikkumaan kanssasi?

    • adartrella

      Miksi yrität tai siis treenaat niin kovasti? Ei kroppa siitä kostu vaan päinvastoin, kuten saatoit huomata. 14 maksimitreeniä tarkoittaa 2 kertaa päivässä. Huippu-urheilijatkin pitävät välipäiviä, jolloin eivät harjoittele ja joku toinen päivä taas ottavat vähän kevyemmin. Ei viikossa kannata olla kuin 3-4 maksimitreeniä, jos aikoo kehittyä. Lepovaiheen aikana elimistö palautuu ja lihakset rentoutuvat, jotta pystyvät taas seuraavan harjoituksen aikana toimia parhaalla suorituskyvyllä. Näin lihaksisto kehittyy.

      Mietit, että mitä urheilun tilalle..? Käytä intosi vaikka siivoamiseen. Tai jos tykkäät pihalla liikkua, niin seuraa leppoisalla kävelyretkellä luontoa ja pysähdy välillä katsastelemaan vaikka muurahaisten kulkua. Näin et ylirasitu.

      • Siispä juuri niin,että olen liikuntariippuvainen.Siitä syystä se harrastaminen on aika "kovaa".Kyllä nyt tän viikon oon ottanu suht iisisti,kroppa meni palasiks tiistaina,et en senkään takia oo oikein mitään pystyny tekee kunnolla,ku vasta tänään.Kroppa huusi muutaman päivän lepoa,ja juu huomasin että auttoi...

        Joo,tiedän kyllä aerobic- ja kuntosaliohjaajana mitä treenit ja lepo tarkoittaa,mutta mutta....Ei se oo aina niin yksinkertaista..
        Mutta metsälenkkiä oon nyt tässä tehny,et juoksun oon jättäny nyt vähäks aikaa pois vaikka vaikeeta tekee,jumpat,uinti ja salitreeni on myös puolittunu ainakin tältä viikolta.

        ps.Mä tallon ne muurahaiset...


      • eevuska kirjoitti:

        Siispä juuri niin,että olen liikuntariippuvainen.Siitä syystä se harrastaminen on aika "kovaa".Kyllä nyt tän viikon oon ottanu suht iisisti,kroppa meni palasiks tiistaina,et en senkään takia oo oikein mitään pystyny tekee kunnolla,ku vasta tänään.Kroppa huusi muutaman päivän lepoa,ja juu huomasin että auttoi...

        Joo,tiedän kyllä aerobic- ja kuntosaliohjaajana mitä treenit ja lepo tarkoittaa,mutta mutta....Ei se oo aina niin yksinkertaista..
        Mutta metsälenkkiä oon nyt tässä tehny,et juoksun oon jättäny nyt vähäks aikaa pois vaikka vaikeeta tekee,jumpat,uinti ja salitreeni on myös puolittunu ainakin tältä viikolta.

        ps.Mä tallon ne muurahaiset...

        vastaappa eevuska ikiliikkuja miten palaudun 30km kirkkovenesoudusta jonka työkavereiden kans tehtiin!vituttaa kun kävelen kuin bingviini...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe