Tuttu juttu varmasti monelle ..
Tätä helvettiä on kestänyt kohta vuoden. Meillä oli isompi remontti talossamme ja oma aika oli kortilla ja parisuhteen hoito jäi puoleltani vähemmälle. Vaimoni ihastui 16 vuotta vanhempaan työkaveriinsa. Tekstiviestejä meni satamäärin ja he soittelivat salaa päivittäin. Epäilykseni heräsivät kun tunnistin vaimoni käyttäytymisessä samat piirteet kuin kymmenkunta vuotta sitten kun hänellä oli niinikään toinen vahempi mies - tuolloin esikoisemme oli vajaan vuoden ja tein varmastikin liikaa töitä. No, puheluerittelystä selvisikin sitten loput… Olen kaikin keinoin tämän jälkeen pitänyt vaimoani kuin kukkaa kämmenellä; teen kotitöitä hartiavoimin, hellin ja huomioin. Vaimoni mukaan hän on vain ystävä ko. työkaverinsa kanssa. Kuitenkin kaikenlainen yhteydenpito on erittäin tiivistä ja erilaisia ”rakkausvärssyjä” lähetellään jatkuvasti (=olen niitä luvatta tonkinut ;-( ) Meillä menee kaikin puolin hyvin – uskon että hän rakastaa kuitenkin myös minua. Mutta minusta tuntuu äärimmäisen pahalta tämä ”ystävyys”suhde toiseen mieheen.. Olen sitä usein itkenyt hänelle, olen joskus raivonnut että sen tulee loppua ja hetken päästä ”ryöminyt” pyytämään anteeksi. En tiedä mitä tehdä. Meillä on kolme lasta joista kaksi vielä alle kouluikäisiä. En haluaisi erotakaan, mutta raskasta on näinkin. Miten muut ovat toimineet vastaavissa tilanteissa ?
Vaimoni rakastui työkaveriinsa
38
7216
Vastaukset
- Jaeel
Viestisi kolahti. Sympatiani ovat puolellasi, vaikkei se nyt tässä paljon auta. Sanon vaan, että kyllä vastuu on vaimollasi. Täydellisiä puolisoita ei ole, mutta sinä olet tehnyt omalta puoleltasi parhaasi. "Ajan henki" on narsistinen, pinnallinen ja vastuuton. Valitettavasti vaimosi joutuu maksamaan kalliin hinnan himojensa ja halujensa noudattamisesta. Mikä se on, selviää kyllä. Sääli yhteisten lastenne, jotka näistä aikuisten leikeistä eniten kärsivät.
Pidä sinä sydämesi puhtaana ja ota todesta Jumalan rakkaudessaan antamat 10 käskyä. Saat siunauksen ja avun uskomalla Jeesukseen Kristukseen. Rukoilen puolestanne. - jaakoppi.
Olen samaa mieltä että hyvä että olet tehnyt kaiken minkä voit. Enempään ei kukaan pysty.
Tuollaiset tilanteet on takuulla tosi rankkoja perheessä kun puolison mielenkiinto on suuntatunut toisaalle.
Minä myös toivon sinulle ja perheellesi siunausta että kaikki kääntyisi parhain päin.
Voimia ja tsemppaavia ajatuksia täältä jostain. - Tepa754
Mun vaimolla oli n. kuukauden salasuhde työkaverin kanssa. Seksiäkin oli. Kaikki merkit pettämisestä oli näkyvillä ja lopulta vaimo tunnusti suhteen. Hetken harkinnan jälkeen ajatus oli, että avioliitto on pelastettava (lapsiakin on). Varsinainen suhde loppui paljastumiseen, mutta yhteydenpito näyttää jatkuvan... En kestä sitä. Vaimo vakuuttelee haluavansa pelastaa meidän liiton ja he ovat vain kavereita. Kuulemma pistän valitsemaan meidän suhteen ja sen kaverisuhteen välillä. En vain kestä sitä yhteydenpitoa sen jälkeen mitä ovat tehneet. Nyt ajatus on että, mikäli yhteydenpito jatkuu saa vaimo mennä lopullisesti...Pakko ajatella itseäänkin mitä kestää ja mitä ei. (eivät ole enää samassa työpaikassa)
- TPJI
Tänä aamuna. Luin omin luvin viestin jossa mies vastaten vaimoni viestiin tunnustaa rakkautensa ja pyytää vaimoani kaupungille illalla erään toisen tapahtuman varjolla. Se oli viimeinen tikki. Soitin miehelle ja jätin viestin että meillä olisi kaikki hyvin ilman hänen väkisin väliin tunkemistaan. Vaimolleni sanoin että hän saa nyt valita mitä elämältään haluaa..minä en jatka tällaisessa suhteessa.
Jaksamista sinulle .. kerran menetettyä luottamusta on vaikea korjata. - uskollinen vaimo
TPJI kirjoitti:
Tänä aamuna. Luin omin luvin viestin jossa mies vastaten vaimoni viestiin tunnustaa rakkautensa ja pyytää vaimoani kaupungille illalla erään toisen tapahtuman varjolla. Se oli viimeinen tikki. Soitin miehelle ja jätin viestin että meillä olisi kaikki hyvin ilman hänen väkisin väliin tunkemistaan. Vaimolleni sanoin että hän saa nyt valita mitä elämältään haluaa..minä en jatka tällaisessa suhteessa.
Jaksamista sinulle .. kerran menetettyä luottamusta on vaikea korjata.oikein teit!¨
Mun mies hullaantu vanhaan työkamuunsa viime keväänä.....mies muutti, jopa 2 vkoksi tämän ihailunsa luo mut halusi sittenki palata takasin kotiin!
Siitä asti juteltu juteltu ja silti tuntuu ett miten tää voi onnistua tästä eteenpäin!
Mies ei osaa sanoa miksi niin teki?
Ei ongelmia pettämisellä/ ihastumisilal korjata!
Ollaan teinirakkaus ,joten kait nää ylä ja ala mäet pitää kestää! Tietty se raja on vedettävä!
Toivon teille kaikkea hyvää!
Kiva lukea ett miehet ajattelee asioista samalla lailla ja ettei meitä naisia vaan petetä!*pettäminen on sitä pahinta mitä voi liitossa / parisuhteessa tapahtua* se luottamus on niin tärkeetä ja kun se murenee niin se vaikuttaa moneen asiaan! - Tepa754
TPJI kirjoitti:
Jaksamista sinulle .. kerran menetettyä luottamusta on vaikea korjata.Lopullinen ratkaisu on loppujen lopuksi helpottava... oli se sitten hyvä tai huono... Aika korjannee. Meillä ei lopullista ratkaisua ole vielä muuta kuin mä olen ehtoni sanonut. Ei sovi mun ajatusmaailmaan et aluks tehdään salassa kaikkea ja sit kun paljastuu jatketaankin muka kavereina... Ja mun miehenä pitäis sitä katella vierestä vai??? Ei tosiaankaan...
- Ukkeli
TPJI kirjoitti:
Jaksamista sinulle .. kerran menetettyä luottamusta on vaikea korjata.mielenkiintoista kuulla mitä on vaimosi vastaus ja päätös.Meillä on ilmeisesti sama tilanne edessä lähiaikoina.
- amanda3
Tiedän todellakin miltä susta tuntuu. Itse sain noin kuukausi sitten tietää, että miehelläni on ollut jo yli vuoden suhde työkaveriinsa. Mies ilmoitti vaan yksi päivä ettei tule enää kotiin ja että hänellä on toinen. Meillä on kolme lasta.. olen ihan rikki. Nuorin on ollut jopa mökillä samaan aikaan tämän naisen ja lapsen kanssa. Samalla tunnen hirvittävää vihaa ja samalla toivoisin että hän tulisi takaisin. Kuukausi on kuitenkin kulunut ja he ovat jo olleet niin pitkään että varmaan turha toivo. Onko jollain samantapaisia kokemuksia.
- kulissit olla pitää
Tää on niin tätä nykymaailmaa. Sori nyt tulee tekstiä! Kulissit ja omakotitalot sun muut pitää olla vimpan päälle, siinä sivussa työtä tehdään vuorotta, ja kulissit pysyy kunnossa vaikka toinen hakee muualta jo suhdetta.
Mikä pitää olla, että niille sukulaisille pitää niin näyttää kulissia että vaikka sielu kutistuisi ohueksi, pitää vaan näyttää ja näyttää. Paremmin taitaa parisuhde mennä sillä työttömällä pariskunnalla jolla on aikaa toisilleen ja perheelleenkin, vaikka ei sitten sitä Älvsby-taloa olisikaan rakennettu maalaiskaupungin laitamien asuntokasarmiin..
Sori kielenkäyttöni mutta sappi kiehahti!- kohtalotoveri
Miten sattuikin oikeaan edellinen teksti. Meillä tosiaan oli omakotitalo, vimpan päälle hienosti kaikki yksityiskohdat.Olin niin onnellinen, vihdoinkin kaikki unelmat täyttynyt. Terveet lapset ja rauhallista perhe-elämää. Mutta se ei riittänyt, olikin tappavan tylsää. Nuori työkaveri toi toivottua säpinää., mutta sillä on kova hinta. Arki tulee siinäkin, ja menettää jotain kultaakin kalliimpaa., omien lasten kunnioituksen kun isä jätti perheensä.
- petetty
Olisi kiva tietää jotain tilastoja, kuinka kauan kestää sellainen suhde joka on aloitettu petoksella esim työkaverit pettää vuosia aviopuolisojaan ja muuttaa heti saman katon alle kun eropaperit on yllätyksenä aviopuolisoille laitettu
- murkoli
no joo pisin äsken roisilla kädellä textiä. mutta helppas.niin siis vaimoni se x löysi työ toveristaan uuden ja muuttivat avoliittoon kun olimme naimisissa paperilla ja nyt on saukko syylärissä, pieniin päin. juu nou. en tiedä eikä sitä vihaakaan jaksa opitää kauaa. takasin en ota joku taso pitää metallimiehelläkin olla.ans kattoo kun ei ukko saa ees astis konetta toimiin.
- kenkää !
heti.
- Kokenut
Radikkaalinen toimeenpite, mutta saatta auttaa. Puhu sen miehen kanssa, ei vaimosi kanssa. Näin ei ole tavaksi tehä, mutta kortit pöydälle ja totuus naamalle tuotta aina tuloksia. Mies ymmärtää miestä. Sun vaimo on hölmö ja hänen kanssa puhuminen on yhtä tyhjän kanssa, hän ei kunnioita sinua. Voithan yrittää järjestä tilanteen missä kaikki kohtaatte. Vielä parempi shokkiterapia :)
- TPJI
Ja kuinka homma jatkuukaan...
Olen ollut nyt yhteydessä vaimoni työkaverin vaimoon ja hän on järkyttynyt kuulemastaan ja on lemppaamassa miehen suorin tein pihalle. Olen näyttänyt hänelle omin luvin esiin kaivetun meilin jossa mies tunnustaa rakkautensa vaimooni. Olen kieltänyt kuitenkin tuomasta ilmi ko. meiliä koska sen lukeminen on on rikkonut kirjesalaisuutta. Mies kiistää edelleen kaiken ja minä olen hänen vaimonsa mielen myrkyttänyt "keksityillä jutuilla". Hän ei ole tehnyt mitään. Tragikoominen tilanne - varma näyttö vilunkipelistä on mutta sitä ei voi käyttää ja toinen kiistää niin kauan kunnes kortit on pöydällä. Oman vaimon kanssa on hiljaista ja nukutaan eri pedeissä...ei hänkään tiedä mitä kaikkea tiedän. Eiköhän tästäkin ero tule ..- Tepa754
Sama täällä... Ero tulossa... Olo on kyllä enemmänkin helpottunut ja hyvä pitkän käpristelyn jälkeen. Uutta elämää kohti mennään...Luulen et se on vaimo joka loppujen lopuksi tästä eniten kärsii.
- JONDALARi
Kyllä sä oot säälittävä tapaus kun luet toisen ihmisen yksityisiä tekstiviestejä. Oletko edes mies? Häpeäisit edes!!!
- Tuumari**
JONDALARi kirjoitti:
Kyllä sä oot säälittävä tapaus kun luet toisen ihmisen yksityisiä tekstiviestejä. Oletko edes mies? Häpeäisit edes!!!
Kyllä minun mielestä mies ja vaimo saa lukee toistensa viestit..
- ukkeli
Tuumari** kirjoitti:
Kyllä minun mielestä mies ja vaimo saa lukee toistensa viestit..
samaa mieltä.Miksi pitäisi salata toiselta jotain? Silloin ei enää on puhtaat jauhot pussissa.
- tunneasia
ukkeli kirjoitti:
samaa mieltä.Miksi pitäisi salata toiselta jotain? Silloin ei enää on puhtaat jauhot pussissa.
Toi on vähän kakspiippunen juttu ja riippuu siitä mitä todisteita kukin vaatii. Mulle riitti miehen selkeä käyttäytymisen muuttuminen pitäväksi todistuskappaleeksi enkä koskaan tutkinut hänen puhelintaan enkä muutakaan viestiliikennettään. Kävi sitten vielä niin, että kielsi päivänselvät asiat ja jäi kiinni valehtelusta. Sanoinkin sille, että sen on pakko pitää mua täytenä pellenä ja halveksia syvästi, kun viitsii valehdella päin naamaa. Ja onhan se niin, että mitä ulkopuolisia todisteita siinä enää tarvitaan kun suhde on kerran muuttunut totaalisesti eikä mihinkään parannustoimiin ollut miehen puolelta suostumusta.
Väittää se vieläkin, vaikka ollaan jo erottu, ettei ketään ollut liiton aikana. No, kummasti se tyttöystävä sitten heti eropäätöksen jälkeen ilmaantui - oma sihteeri töistä!!! Niin, että semmoista. - TPJI
Tepa754 kirjoitti:
Sama täällä... Ero tulossa... Olo on kyllä enemmänkin helpottunut ja hyvä pitkän käpristelyn jälkeen. Uutta elämää kohti mennään...Luulen et se on vaimo joka loppujen lopuksi tästä eniten kärsii.
täällä. Aivan hirveä helpotus kun se jatkuva valehtelu ja paskanjauhanta on loppu. Parit itkut on tullut väännettyä lähinnä kuin pienet tietämättömät tulee aamulla kainaloon. Nyt kun sais vaan kaikki ositukset ja muut nopeasti selväks ja vaimo löytäis jostain läheltä uuden "lemmenpesän" ;-) Aion olla vaimoni kanssa kuitenkin hyvissä väleissä .. ei tässä enää kannata jeesustella. Lasten asiat tulee pystyä sopimaan jatkossakin. Meille tulee yhteishuoltajuus näillä näkymin ja lapset pysyy kirjoilla mun luona ko asun ihan koulun vieressä. Kyllä tässä vielä parku pääsee muutaman kerran kun jää taloon yksin mutta täältä noustaan vielä kuin Fenix lintu ;-) TSEMIÄ OMAAN KOITOKSEESI !! Ajattele..nyt säkin voit tehdä kaikkea mitä et ennen voinut .. aloittaa vaikka uuden harrastuksen !
- TPJI
JONDALARi kirjoitti:
mutta voin antaa tässä asiassa myöden...ja häpeän. Väärinhän se on mutta jostain se totuus oli kaivettava kun tietää että toinen valehtelee. Minulle se oli helpoin ja halvin tapa kaivaa näin.
- TPJI
tunneasia kirjoitti:
Toi on vähän kakspiippunen juttu ja riippuu siitä mitä todisteita kukin vaatii. Mulle riitti miehen selkeä käyttäytymisen muuttuminen pitäväksi todistuskappaleeksi enkä koskaan tutkinut hänen puhelintaan enkä muutakaan viestiliikennettään. Kävi sitten vielä niin, että kielsi päivänselvät asiat ja jäi kiinni valehtelusta. Sanoinkin sille, että sen on pakko pitää mua täytenä pellenä ja halveksia syvästi, kun viitsii valehdella päin naamaa. Ja onhan se niin, että mitä ulkopuolisia todisteita siinä enää tarvitaan kun suhde on kerran muuttunut totaalisesti eikä mihinkään parannustoimiin ollut miehen puolelta suostumusta.
Väittää se vieläkin, vaikka ollaan jo erottu, ettei ketään ollut liiton aikana. No, kummasti se tyttöystävä sitten heti eropäätöksen jälkeen ilmaantui - oma sihteeri töistä!!! Niin, että semmoista.ei vaan riittänyt koska pelissä oli niin paljon. Kolme pientä lasta. Ei viitsi ihan "huvikseen" erota...ja kun meilläkään mitään ei myönnetty vaikka kuinka jauhettiin puolen vuotta.
- tunneasia
TPJI kirjoitti:
ei vaan riittänyt koska pelissä oli niin paljon. Kolme pientä lasta. Ei viitsi ihan "huvikseen" erota...ja kun meilläkään mitään ei myönnetty vaikka kuinka jauhettiin puolen vuotta.
Juu, en minäkään huvikseni eronnut ja lapsia on meilläkin. Mutta kun yhteiselämästä loppui miehen puolelta seksi ja kaikenlainen läheisyys ja entinen avoimuus. Elämämme muuttui suht lyhyessä ajassa kaveri- ja kulissipohjalle. Minä kelpasin tyylikkääksi laitettuna, seurallisena ja ilmeisesti esittelykelpoisena hänen parikseen eri kekkereihin ja vierailuihin sekä kaveriksi ja puhekumppaniksi arkisissa asioissa, mutta makuuhuonessa oli kuin kylmiössä. Minä siinä sitten aikani kyselin, arvuuttelin ja itkeskelin, että mikä vikana. Ehdottelin lääkärit, terapeutit, masennukset, stressit, keski-iän kriisit, impotenssit, D-sarjan silikonit ja lopulta kysyin että pitääkö ollenkaan naisista. Minussa ei kuulemma ollut mitään vikaa, hän vain...??? Niin mitä, se ei minulle koskaan oikein selvinnyt, joten ainoa loppupäätelmäni oli aina toinen nainen. Ja jos nyt olinkin sitten väärässä, niin sillä ei liene näitten kokemusten valossa oikeastaan enää mitään merkitystä - siis sillä, että naiko liiton aikana jotain vierasta naista vai ei.
- murkoli
siistiä!!!!! action on mieleen. onhan se niin että aika kultaa muistot. ota opix ja sen kiinalaisen kanssa oon tosissani mulla on meili kaveri kiinasta ja on valmista tuleen heti eukoks. avioehto tietty pitää hoitaa ja riitelyä ei varmaan oo kun et ymmärrä neidistä sanaakaan. kätevää. hei äijä pää pystyyn ja akka vaihtoon petturille raippaa ja pollelle heiniä. niin se menee
- murkoli
JONDALARi kirjoitti:
puhelimet on totuuden torvi. ja taas... jos on puhdas mieli on puhdas kieli. eikä salatavaa. akka hankeen sanon minä!
- vaimon tarinan
Olen itse samanlaisessa tilanteessa, kuin kuvaat tässä ekassa tekstissäsi -vaimosi saappaissa.
Kirjoitan tämän silläkin uhalla, että sataa satapäin haukkumaviestejä.
Olen naimisissa, yhteistä eloa takana lähes 10 vuotta. Lapsia ei ole. Alunperin ryhdyin suhteeseen tämän nykyisen mieheni kanssa, vaikka rakastin toista. Naimisiin silti ajauduttiin.
Olen nyt ollut pitkän aikaa kovin ihastunut ja sittemmin hullun lailla rakastunut työkaveriini, jonka olen tuntenut myös muista kuvioista jo pidempään. Hänen tunteistaan en tiedä, emmekä ole edenneet flirttiä pidemmälle, ja flirttailevia tekstiviestejä on vaihdeltu, mutta ne kätkeytyvät huumorin taakse, ei siis mitään suuria rakkaudentunnustuksia tahi muuta "peruuttamatonta".
Olen nyt joutunut pohtimaan, että miksi olen rakastunut häneen, kun kotona on hyvä mies.
Olen pohtinut, että mitä tekisin, jos työkaverini vastaisi tunteisiini yhtä vahvasti.
Toisaalta kaipaan häntä valtavasti, toisaalta omatunto repii kahtia, koska minua todella satuttaa ajatus, että tunteeni työkaveriani kohtaan loukkaavat miestäni.
Mieheni on hyvä mies, fiksu ja huomaavainen. Suhteemme kuitenkin, pääasiassa minusta johtuen, muistuttaa lähinnä kämppäkaveruutta. En ole koskaan välittänyt ns. romantiikasta, seksiäkään meillä ei juuri ole. Viimeaikainen muissa maailmoissa elämiseni on luonnollisesti nakertanut myös kumppanuutta ja luottamusta. Kovin on haalea.
Näin pitkää liittoa ei haluaisi heittää menemään, mutta toisaalta askarruttaa, että josko tästä enää saa ehjää ja kunnollista tekemälläkään. Odottelen, että tunteet työkaveriani kohtaan laantuisivat, kykenisin keskittymään liittoni parantamiseen.
Mietin myös, että jos suhde työkaveriin olisi mahdollinen, niin olisiko se sitten pidemmän päälle sen kummempi; väljähtyisikö ajan myötä samalla tavalla? Ei kai se mies siitä vaihtamalla parane, kun itsessä on vika, eikä toisessa.
Ja sitten taas, nämä tunteet eivät anna hetken rauhaa. En voi sille mitään, että työkaverini pyörii ajatuksissani ja kaiken aikaa. Tämä repii ja raastaa minut kahtia. En minä tällaista halunnut, en tällaista ristiriitaa sydämeeni, en tällaista sotkua elämääni.- TPJI
Minä täällä taas ... Olen minäkin ollut ihastunut vaimoni sisareen ja työkaveriini ;-) Kaikilla voi olla ajatuksia jostakusta muusta. Oleellista on pystyä sanomaan EI jos on liitossa toisen kanssa. YKSI SUHDE KERRALLAAN !
Kun alkaa joku muu tuntua liian kiinnostavalta on hyvä helliä omaansa vaateetta oikein huolella ja huomata että se tulee takaisin. Jos suhde on pahasti ollut lukossa se voi vain vaatia hetken aikaa ja kärsivällisyyttä että alkaa saamaan vastineena samaa huomiota ja hellyyttä. JA VOT sitten taas huomaa kuinka ihana se oma kulta on. Usein käynee niin että sitä vastakaikua pitäisi tulla samoin tein .. ja jollei tipu eikä tipahda niin vedetään maapallo nenään ja ollaan marttyyreitä. Jos aikanaan on ihastuttu ja rakastuttu niin kyllä sen saa sieltä kaivettua takaisin .. sen vaaliminen ja hoito vain lakkasi jossain välissä ja vanhat kaunat jäävät päälle kasvamaan korkoa. - syyt ja seuraukset
Liekö perimmäinen ongelmasi se, että et alunperinkään ollut mieheesi kovin rakastunut. Sanot, että suhteen alussa rakastit toista ja ajauduit naimisiin. Hmmm. Mistä se kaipaamasi tunne sitten syntyy, jos sitä ei ole koskaan ollutkaan. Pitäiskö sun tutkiskella itseäsi ja pohtia mikä teille molemmille olis parasta.
- vaimon tarina
syyt ja seuraukset kirjoitti:
Liekö perimmäinen ongelmasi se, että et alunperinkään ollut mieheesi kovin rakastunut. Sanot, että suhteen alussa rakastit toista ja ajauduit naimisiin. Hmmm. Mistä se kaipaamasi tunne sitten syntyy, jos sitä ei ole koskaan ollutkaan. Pitäiskö sun tutkiskella itseäsi ja pohtia mikä teille molemmille olis parasta.
Varmaankin näin on. tuntuu kuitenkin, että kun pitkään on tätä rakennettu, kaikki vuodet menevät hukkaan, jos tätä ei jatkaisi. Välitän miehestäni valtavasti.
Ja sit kuitenki odottaa ihan toiselta, että kunpa edes pieni arkinen tekstiviesti tulis (kuten sanottu, ollaan pysytty kaverilinjalla, ei muuta)
- murkoli
vaimollani oli kanssa useita suhteita. ja kun kyselin niin minusta leivottiin hullu ja hölmö hoitoon valmis tapaus. kunnes sain vaimoni kiinni verekseltään. hopeet jakoon pirtti itelle ja lapset. akka tukasta hankeen ja kodin rikkojaa pipoon. näin tein tosin viimenen on työn alla kun se nilkki piilottelee. huonosti menee mutta kiinasta saa hyviä vaimoja. ei suomalaisita ole vaimoiks eikä ees sänkyyn makaavat kun tuomiota oottaen. ja suuseksi on kun rakastelu raastinraudan kanssa. ei kun poikki ja peli piip.
- arvostelukykyinen mies
päätyi naimisiin semmoisen vosun kanssa? Piditkö huonosti, kun rakkautta piti hakee ihan kilometrien päästä?
- murkoli
arvostelukykyinen mies kirjoitti:
päätyi naimisiin semmoisen vosun kanssa? Piditkö huonosti, kun rakkautta piti hakee ihan kilometrien päästä?
nii.19 vuotta tuli täytee ja ny sillä on saukko syylärissä sille kodin rikkojalle. rouva makaili sohvalla eikä tehny muuta kun kittas siideriä. no mulla on toinen misu ny mutta sen x häärii sielä yöt ja päivät vaikka asuu avoliitossa.joten eiköhän nää suomi vosut oo tässä ja venäläisiä en ota joku tolkku. mutta kovasti ois kiinalaiset tulossa talooni emännäx liekö mikä mielessä. mutta jos vetäsee hillot myötäjäisinä nii pirtti ois oma 6 vuodessa. kätevää eikö?
- näin meillä
Kertomasi kuullosti todella tutulle. Olimme olleet mieheni kanssa 16 vuotta aviossa. Miehelläni oli häntä huomattavasti nuorempi työmatkatuttavuus ja loppujen lopuksi paljastui,että se jatkui myös yhteisinä hiihto-ja lenkkeilyreissuina. Tietenkin tekstiviestittelyt ja puhelut lisääntyivät räjähdyksenomaisesti ainakin puhelinlaskun mukaan eli merkit oli vahvat. Meillä tilanne päättyi siihen, että mies halusi avioeron. Kysyin moneen kertaan, että onko tällä "lenkkiystävällä" mitä tekemistä eropäätöksen kanssa, mutta mies väitti joka kerta kirkkain silmin, ettei ole! Enhän minä toki niin hölmö ole, että moista uskoisin, mutta nyt ollaan tässä tilanteessa. Ollaan erottu ja olen asunut kaksi kuukautta omillani ja opettelen elämään yksin ja mietin mitenhän sitä tästä jatkaisi.
- tunneasia
Todella tutut oireet ja taudinkuva. Miten se homma voikaan mennä noin säännönmukaisesti! Viimeiseen virkkeeseesi haluaisin sanoa sen, että olen sinua 5 kk edellä ja aika hyvin tottunut yksinelämiseen. Kaikki on ihan hyvin ja ex-miehen suhteen tuntuu nykyään jo siltä, etten nyt juuri matonreunaa korkeammalta pudonnut ;) Ainoa asia, jota olen tässä parin viikon ajan ihmetellyt itsekseni, on semmoinen pieni tyhjäkäynnin olo; töissä täytyy oikein olan takaa hakee motivaatiota ja kotonakin alkaa oma seura hiukan kyllästyttää. Mä juttelin eilen just tästä aiheesta viisaan ystäväni kanssa, joka sanoi että mä olin niin sitoutunut siihen meidän perhe-elämään ja nautin siitä, että tää on varmaan semmoista tyhjyyden tunnetta ja tienhaarassa seisomista. Vaikka exästä on päässyt kaikella tavalla eroon, on siitä muusta perheeseen liittyvästä vaikeampi irrottautua. Lapsistakin alkaa tulla jo itsenäisiä. Kaikesta päätellen ja itseni tuntien tämä ennustelee sitä, että kohta tapahtuu joku käänne. Ainakin mä alan olla valmis siihen. Se voi olla uusi mies, uusi työ, joku uusi harrastus tai mielenkiinnon kohde, irtiotto pariksi kuukaudeksi muihin maisemiin tai mitä sitä nyt ihmisen tielle sattuukin...odotan mielenkiinnolla :)
- murkoli
niin surullisen tuttua. kaikista eniten mua otta päähä se et ite en käyny ees vieraissa vaikka ketä yritti iholle. kun olin uskollinen. eron jälkeen löysin yhen kivan naisen ja nyt on seinä vastassa kun sen x oli sielä yötä ja kun ahdas mielinen kun olin en sitä hyväksy. ja sainkin kuulla että olin pieni munanen xään verratuna. ja hän on elämänsä mies. olen siis toisen kerran kakkonen. onkohan minussa joku mangneetti kun vedän puoleeni tollasia? niin tulee väkisinkin mieleeni että vaimo tuonti tavarana. töissäni on vietnamilaisia herroja useita ja he ovat suu auki. tollasiako ovat suomalaiset naiset. joihin yksi lisäsi seurustelleensa yhen kanssa. joka poltti ja veti viinaa joka viikonloppu ja vielä tirvas turpaan kun yritti toppuutaa. hekotin tosissani vaikka oli ihan tosissaan tuo miekkonen. tämmönen kuva niillä on suomi naisista.huh huh.
- tunneasia
murkoli kirjoitti:
niin surullisen tuttua. kaikista eniten mua otta päähä se et ite en käyny ees vieraissa vaikka ketä yritti iholle. kun olin uskollinen. eron jälkeen löysin yhen kivan naisen ja nyt on seinä vastassa kun sen x oli sielä yötä ja kun ahdas mielinen kun olin en sitä hyväksy. ja sainkin kuulla että olin pieni munanen xään verratuna. ja hän on elämänsä mies. olen siis toisen kerran kakkonen. onkohan minussa joku mangneetti kun vedän puoleeni tollasia? niin tulee väkisinkin mieleeni että vaimo tuonti tavarana. töissäni on vietnamilaisia herroja useita ja he ovat suu auki. tollasiako ovat suomalaiset naiset. joihin yksi lisäsi seurustelleensa yhen kanssa. joka poltti ja veti viinaa joka viikonloppu ja vielä tirvas turpaan kun yritti toppuutaa. hekotin tosissani vaikka oli ihan tosissaan tuo miekkonen. tämmönen kuva niillä on suomi naisista.huh huh.
Ei sun kannata sitä surra, ettet käyny vieraissa. En minäkään käynyt ja ajattelen sen homman niin, että oma paita puhtaana. En mä halua samalle tasolle exän kanssa tässä asiassa. Mulla on omat periaatteet, joiden mukaan elän sovussa itteni kanssa. Exällä on oma arvomaailmansa, jonka kanssa sen on elettävä. Muita voi paeta, muttei itteensä.
Kyllä muakin hiukan ihmetyttää nää kertomukset suominaisista ja siitä minkälaisia ne on. Mulla ei oo yhtään tommosta tuttua, mutta tiedän kyllä työpaikan laivaristeilyiltä, että meno on melkoista. Ei häpeän häivää ja melkein kuin kunniaksi on kehua monenko äijän kanssa tuli naitua kahden yön aikana. No, ukkomiehiähän ne toisetkin osapuolet on, joten sitä yhtä ja samaa sössöä. Ettei nyt tartte kenenkään kateelliseksi sanoo, niin on niitä ehdotuksia tullut ihan riittävästi, mutta mä oon jo nuoresta asti opetellut sanoon EI varatuille miehille ja osaan sen taidon edelleen. - murkoli
tunneasia kirjoitti:
Ei sun kannata sitä surra, ettet käyny vieraissa. En minäkään käynyt ja ajattelen sen homman niin, että oma paita puhtaana. En mä halua samalle tasolle exän kanssa tässä asiassa. Mulla on omat periaatteet, joiden mukaan elän sovussa itteni kanssa. Exällä on oma arvomaailmansa, jonka kanssa sen on elettävä. Muita voi paeta, muttei itteensä.
Kyllä muakin hiukan ihmetyttää nää kertomukset suominaisista ja siitä minkälaisia ne on. Mulla ei oo yhtään tommosta tuttua, mutta tiedän kyllä työpaikan laivaristeilyiltä, että meno on melkoista. Ei häpeän häivää ja melkein kuin kunniaksi on kehua monenko äijän kanssa tuli naitua kahden yön aikana. No, ukkomiehiähän ne toisetkin osapuolet on, joten sitä yhtä ja samaa sössöä. Ettei nyt tartte kenenkään kateelliseksi sanoo, niin on niitä ehdotuksia tullut ihan riittävästi, mutta mä oon jo nuoresta asti opetellut sanoon EI varatuille miehille ja osaan sen taidon edelleen.näin aattelin itekkin kun paiskasin akan hankeen.jos jalkoväliä noin kutitta kun xällä niin tie on avoin. tosin lumipesun kera.
kiitos. pysyin ja pysyn puhtaana jatkossakin .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1104316
- 793513
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?833359Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223301Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?263258- 732935
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim642807"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852579- 92492