Live-treffit nettailun jälkeen

Puputti

Iltapäivää kaikille, jotka joskus ovat tavanneet nettitreffikumppanin livenä.

Itse olen aloittelija vasta ja kiinnostaa:

Oletko treffaillut paljonkin ihmisiä, joita olet tavannut netissä?
Onko treffit olleet yleensä edes jollain tasolla onnistuneita?
Onko kumppani ollut edes suunnilleen sellainen, jolta on vaikuttanut netissä?
Onko liikkeellä paljon huijareita? Jutuiltaan tai ulkonäöltään ihan erilaisia kuin netissä?
Onko joku houkutellut sinut joskus treffeille ja sitten vain vongannut pesää?
Jne.

Kiinnostaisi kovasti kuulla kokemuksia!

-Puputti-

12

2722

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain sinkuille

Ei kannata harrastaa jos on varattu jää kuitenkin kiinni....ja se on pettämmistä :-)

• --m76--

käynyt treffeillä kuuden naisen kanssa joihin tutustuin netissä. Kaikkien kanssa meni kivasti ja kaikki vastasivat odotuksiani. Yhdelle minä en kelvannut ja muista naisista kukaan ei lopulta oikein kolahtanut minuun riittävän vahvasti. Itse saan sähköposteja vaihtamalla aika hyvän kuvan siitä kiinnostaako henkilö minua vai ei...siksi ikäviä yllätyksiä ei ole ollut. Jos henkilö ei posteissaan ala minua kiinnostamaan, en viitsi edes pyytää treffeille.

• kyssäriisi

Kyllä
      Jos pitää uusien ihmisten kanssa puhumista onnistuneena, niin sitten on onnistunut.

Kyllä on osa, moni on ollut tosielämässä hirveän äreän ja itsepäisen tuntuisia, jota ei netistä saanut selville. Myöskään huono itsetunto ei paljastu netissä, mutta luonnossa on.
      Onko liikkeellä paljon huijareita? Jutuiltaan tai ulkonäöltään ihan erilaisia kuin netissä?
      Ei paljon, mutta kun paljon treffailee niin niitä on ollut. Yleisin valheen aihe on tulot ja sinkkuus eli ovat pettäneet vaimoaan/avovaimoaan/tyttöystäväänsä. Myöskään komeaksi väitetyt miehet eivät monestikaan ole komeita.
      Onko joku houkutellut sinut joskus treffeille ja sitten vain vongannut pesää? Kyllä. Älä juo alkoholia ensimmäisillä treffeillä. Myös toisilla treffeillä voi vongata.

• .......

Useat valehtelevat nimensä, joten se kannattaa muistaa. Älä kerro omaa nimeäsi vieraalle, vaan vasta parin kerran tutustumisen jälkeen. Netissä on liikkeellä mielisairaita. Jos heille antaa pakit, he voivat kostaa, jos tietävät nimesi. Älä siis kerro oikeaa nimeäsi heti, mutta kerro toiselle joku sopiva kutsumanimi ja sano, että se ei ole oikea nimesi, koska muuten itse valehtelet.

On hyvä tarkistaa henkilöstä joitain taustoja ainakin ennen kuin alkaa pussailemaan tai harrastamaan seksiä. Eli onko jossain vaimoa/tyttöystävää/avovaimoa/rakastajatarta tms.? Myös sukupuolitautitesti on hyvä vaatia ennen seksiä, koska netissä tosiaan liikkuu sairaita yksilöitä, tietenkin muuallakin.

• on tää

Olen tavannut vain yhden miehen johon olen chatissa tutustunut.
      Ensin kirjottelimme ja soittelimme viikkotolkulla.
      Hän vastasi täysin sitä mitä pitikin ja kuvia olimme vaihtaneet aiemmin. No ehkä hän olikin livenä hieman hiljaisempi, mutta tuo nyt ei ole mikään ongelma.
      Ensitreffit sujuivat hyvin, kestivät kaksi vuorokautta :)
      Siitäasti olemme olleet yhdessä ja vähän jo suunnitellaan yhteistä tulevaisuutta.

• ex-henkilö

Olen käynyt jo useilla treffeillä eri miesten kanssa kahdelta eri palstalta, mutta ikinä ei minua kiinnosta ne jotka ottavat netissä yhteyttä, ja ne, jotka kiinnostavat, eivät yhden tapaamisen ja jälkeen vaikuta innostuneilta. Olen huomannut että sama toistuu myös oiekassa elämässä.

Olen kaunis, menestyvä, hoikka, vaalea, älykäs nuori nainen.

Mistä ihmeestä kiikastaa? joka treffit on menneet hyvin, mutta aina saan pettyä. Jos en itse ota yhteyttä niin mies ei ainakaan ota. Katsoo vain että jaahas tuollaista olis tarjolla - ja seuraava!

Raivoissaan 28v.

• ...
        ex-henkilö kirjoitti:

Olen käynyt jo useilla treffeillä eri miesten kanssa kahdelta eri palstalta, mutta ikinä ei minua kiinnosta ne jotka ottavat netissä yhteyttä, ja ne, jotka kiinnostavat, eivät yhden tapaamisen ja jälkeen vaikuta innostuneilta. Olen huomannut että sama toistuu myös oiekassa elämässä.

Olen kaunis, menestyvä, hoikka, vaalea, älykäs nuori nainen.

Mistä ihmeestä kiikastaa? joka treffit on menneet hyvin, mutta aina saan pettyä. Jos en itse ota yhteyttä niin mies ei ainakaan ota. Katsoo vain että jaahas tuollaista olis tarjolla - ja seuraava!

Raivoissaan 28v.

miehillä joista sinä kiinnostut on selvästi varaa valita ja sinä et ole niin ainutlaatuinen kuin luulet. Turha olla raivoissaan asiasta. Miehellä on oikeus omiin odotuksiinsa ihan samalla tavalla kuin sinullakin.

• kiribati

Olen.
      Enimmäkseen pettymyksiä.
      Vain muutamat.
      On.
      On.

Ei enää nettitreffejä minulle, kiitos!

• ex-henkilö

Olipas helpotus kuulla tuo kommentti! nämä liirunlaarumtarinat onnistuneista suhteista jotka alkaa netistä aiheuttaa jo näppylöitä.

Ei se sieltä löydy. Tai loksahda sattumalta. Aina joku menee pieleen. Ei onnistu!
        Ei ainakaan minulla!

kaunis 28v.

• vastauksia...

*Kaiken kaikkiaan viisi naista noin viiden vuoden aikana.

*Ei mitään katastrofeja ole päässyt tapahtumaan. Yhdelle minä en kelvannut, yksi ei ollut minun makuuni ja kolme kertaa tapailut ovat jatkuneet pidemmän aikaa.

*Varsin hyvin ovat vastanneet, en edes lähtisi treffeille jos olisi pieninkin epäilys asiasta. En myöskään esitä kovia "vaatimuksia", joten ehkä vastapuolenkin on helpompi olla rehellinen alusta saakka.

Mikäli on ollut, ovat karsiutuneet pois ennen kuin tapaaminen on ollut ajankohtaista.

• aikuinen nainen pks

-Olen treffaillut, en tosin kaikkia
      -Eivät kaikki, osasta on tullut "kiire kotiin"
      -Ei aina. Ihmisillä on kummalliset silmälasit päässään, kun katsovat itseään peiliin.
      Onko liikkeellä paljon huijareita?
      -On kyllä, kaikenlaista sitä on huomannut :( Jutuiltaan tai ulkonäöltään ihan erilaisia kuin netissä?
      -Kts. edellinen kysymyksesi
      Onko joku houkutellut sinut joskus treffeille ja sitten vain vongannut pesää?
      -On houkutellut, tosin en ole suostunut tapaamaan kuin yleisillä paikoilla ja siellähän en ole ymmärtänyt yskää *ikuinen blondi*

• seksinperään

"Oletko treffaillut paljonkin ihmisiä, joita olet tavannut netissä?"

Vuosien varrella kyllä useampia.

"Onko treffit olleet yleensä edes jollain tasolla onnistuneita?"

Vaihtelee. Erästä olen treffaillut jo kuusi vuotta. Mun on niitä jokunen vähemmän onnistunutkin.

"Onko kumppani ollut edes suunnilleen sellainen, jolta on vaikuttanut netissä?

Vaikea noista on aika kuvitella millainen se toinen on. Toki sitä pääkoppaa saa selville kirjoittelussa, mutta ulkonäön kuvaaminen on miehille aikamoisen työlästä.

"Onko liikkeellä paljon huijareita? Jutuiltaan tai ulkonäöltään ihan erilaisia kuin netissä?"

Ei. Kun itse kertoo avoimesti olevansa varattu, niin yleensä ne profiilissa sinkkuina ja etenkin eronneena olevatkin sitten kertovat olevansa varattuja. Ei olisi kiva etsiä vakavassa mielessä seuraa, kun niin moni valehtelee tässä asiassa. Mutta mulle ei valehdelle, kun en etsi sinkkua.

"Onko joku houkutellut sinut joskus treffeille ja sitten vain vongannut pesää?"

Minä olen seksimielellä asialla, joten seksin haluaminen ei minua yhtään harmita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe